SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8971005

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1639 Napisanych postów 5988 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 73609
Ubiegles mnie Big Jork
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 77 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17077
BigYorkie1488
Karol DBC
Ktoś miał styczność ?











Zmieniony przez - Karol DBC w dniu 2018-03-09 13:34:26


Mi osobiscie to wpc nie podeszlo kreci po flakach,gazy takie ze kwiaty wiedna ogolnie to chyba slabe te bialeczko, ale moze Tobie podejdzie kupiles zjedz daj znac to wpc powinienes odrazu poczuc na flakach :)


Nie chodzi o K**

Zmieniony przez - Karol DBC w dniu 2018-03-09 19:20:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21810 Napisanych postów 71372 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 576080

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 77 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17077
Oby nie było tak jak mówicie :D Że wbiję i dostanę wzdęcia zamiast kaszlu xd



Zmieniony przez - Karol DBC w dniu 2018-03-09 19:36:20

Zmieniony przez - Karol DBC w dniu 2018-03-09 19:36:49
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11151 Napisanych postów 51603 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Karol DBC
Oby nie było tak jak mówicie :D Że wbiję i dostanę wzdęcia zamiast kaszlu xd




Zmieniony przez - Karol DBC w dniu 2018-03-09 19:36:20

Zmieniony przez - Karol DBC w dniu 2018-03-09 19:36:49


slyszalem ze podobno z tej piwnicy soki sa ok ale to juz sam sprawdzisz ace to szybko wyjdzie czy warto sie dziurawic
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 53 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14055
Pomperiusz
i co chłopy nikt nie bił z was centrala propa bo wstawiałem zdj i ni słychu ni widu odpowiedzi :P?


w zeszłym roku biłem enan i propa centrala i byłem zadowolony :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 67
Metka z mediny jakies opnie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11151 Napisanych postów 51603 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
lechia18
Metka z mediny jakies opnie?


pytanie raczej do dzialu polskie realia ale wydaje mi sie ze z mediny wszystko ok :) pewna osoba mnie zapewnia ze jest wszystko legit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 728 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52947
lechia18
Metka z mediny jakies opnie?


z prosto do pierdla bije i mowi ze okej caly czas na tym bazuje niby no ale jak by nie bylo pytanko nie tutaj :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 155 Napisanych postów 1096 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12164
rush33
rYchUmTk
Foto




Petarda


Bilem szalu na mnie nie zrobił
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zmiany w dziale !!!!

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

WHEY premium