SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Bramkarze = Wiocha

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    jak bramkarze na dyskotekach to idą np na kuchnie i robią pompki co troche żeby być bardziej napompowanym

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4749 Data: 2009-06-28 12:56:34 Liczba szacunów: 0
  • trening na klatke ! pomocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    proonuje Ci taki plan : Dzień 1 Nogi: Przysiady ze sztangą z przodu 5x 10-10-8-8-6 Przysiady ze sztangą z tyłu 5x 8-8-6-6-4 Wyprosty 4x 12-12-10-10 2-głowy ud 3x 12-10-8 Biceps: Sztanga łamana stojąc 4x 10-8-8-6 Młotki 3x 10-8-8 Modlitewnik 2 ręce 3x 8-8-6 Brama 1 ręka 4x 10-10-8-6 Dzień 2 Barki: Wyciskanie przód (wolny ciężar) 4x 8-6-

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2009-05-30 11:13:01 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CZWARTEK klata: -wyciskanie sztangi na płaskiej -wyciskanie sztangi na skośnej -rozpiętki triceps: -wyciskanie francuskie w siadzie -pompki na poręczach SOBOTA nogi: -przysiady ze sztangą na barkach z małym obciązeniem -wykroki -wspiecia na palce barki: -wyciskanie sztangi za karku -unoszenie hantelek bokiem -unoszenie w opadzie brzu

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2004-05-20 16:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co myślicie o tym treningu? zmodyfikowałem ten http://www.sfd.pl/temat62866/ Trening odbywa się 3 razy w tygodniu,na jednym treningu ćwiczone są wszystkie mieśnie: 1.Nogi: -Przysiad 4x20 2.Klatka: -Wyciskanie na płaskiej- 8,8,6,6 -Wyciskanie na skośnej- 8,8,6 -Rozpiętki- 8,8,6 3.Barki: -Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x8 -Wyciskanie zza karku

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2004-05-22 17:06:21 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o Poradę. Udało się któremuś z was?

    Post
    Trening w domu

    ;) z obciązeniem to napewnoe bez chuśtawki... chociaz z nowu z obciążeniem to mniej powtórzeń a dookładniej prawda?? jeszcze jedno pytanie czy popki z gogami na krześlu lub diament... pomogą mi zrobić te Planche... ogółem ćwiczenia z własnym ciężarem winnym pomóc prawda? pompki stanie na rekach (po dłuższym czasie też pompowac) dipsy siady itd...

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 2010-12-15 14:44:04 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o Poradę. Udało się któremuś z was?

    Post
    Trening w domu

    Twierdzicie, że takie ćiwczenia jak L- sit stanie na rękach frog stand( jeśli nie potrrafię przyjąctakiej pozycji czy zwykłe sprawle pomogą mi do tej ewolucji)?? pompki z różnym rozstawem rąk powinny pomóc...?? no i oczywiście podciaganie się na drązku... nie wime tylko w jaki sposób technicznie czy dynamicznie

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 2010-12-16 20:38:37 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o Poradę. Udało się któremuś z was?

    Post
    Trening w domu

    "pompki na nadgarstkach"... znaczy na kościach tak... czy na zewnętrznej cz dłoni? powiedz mi jeszcze czy w tym palnie który podałeś... mogłbym robić jeśli chodzi o dipsy i podciąganie np 4-5 seri po 5- 7 powt...?? czy może mniej... jeszcze jeśli chodzi o l sit. mówisz że mogę robić go na podłodzę, a gdybym kuil sobie gripy do pompekk mog

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 2010-12-19 17:11:23 Liczba szacunów: 0
  • Lepsze efekty treningu klaty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak dla mnie tak jesli chcesz zmęczyć dół klatki to pompki na poręczach są bardzo dobrym ćwiczeniem zwłaszcza jak klatke ćwiczysz z tricepsem fajnie go rozgrzewa i przygotowuje do cięzszych ćwiczeń pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1231 Data: 2007-08-02 11:06:15 Liczba szacunów: 0
  • Chuda klatka piersiowa-problem.

    Post
    Trening dla początkujących

    zalezy co kochasz kulturystyka wymaga wyzbycia sie innych rzeczy na jej punkcie wiec postaraj sie diete ulozyc na + i rob np pompki

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 2011-03-28 21:08:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening obwodowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki na poręczach zrobię bo jest u mnie maszyna do tego a lubię te ćwiczenie. A pytanie z poza działu dietę sobie zostawić z trochę dodatnim bilansem czy na 0 czy raczej na minus. Myślę ze zostawię te 200 na plusie i stopniowo będę schodził.wiem nie ten dział ale nie chce nowego tematu otwierać o jedno pytanie. Zmieniony przez - delma1995 w dniu

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2013-02-28 23:17:14 Liczba szacunów: 0
  • Spalanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    onarny . I mam kolejne pytanie. Czy trening na skoczność taki jak air alert 2 pomoże mi dużo spalić? Mój plan treningowy codzienny to : -Air Alert II - Brzuszki , drażek , pompki itp. - Rower Stacjonarny i Leg magic. Czy przy tych ćwiczeniach i nie jedzeniu słodyczy , i unikaniu tłustych potraw oraz zamienieniu kartofli na ryż itp. to w cią

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2009-12-09 14:47:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy na mase Ocena i Poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    poszukałem sobie na forum i znalazłem taki treing fbw metoda 15 10 5 co o niej myślisz ? Poniedziałek - trening A - 15 powtórzeń Środa - trening B - 10 powtórzeń Piątek - trening A - 5 powtórzeń Poniedziałek - trening B - 15 powtórzeń Środa - trening A - 10 powtórzeń Piątek - trening B - 5 powtórzeń Ciężar i ilość powtórzeń: 15: 60%CR*15/ 80%CR*15/

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2011-06-14 16:50:15 Liczba szacunów: 0
  • Sprzwdzenie Cwczien

    Post
    Trening w domu

    Jak dla Ciebie to: Przysiad 2s Wspięcia na łydki 2s MC 2s wiosło 2s Uginanie ramion (bic) 2s Wyciskanie na płasko 3s wyciskanie siedząc 2s pompki na poręczach 2s Brzuch 3s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 608 Data: 2010-04-22 00:18:29 Liczba szacunów: 0
  • Sprzwdzenie Cwczien

    Post
    Trening w domu

    MC - martwy ciąg, ilośc powtórzeń 8-12, mają być ciężkie, pompki na poręczach są na triceps, więc lepiej zastąpić je ewentualnie pompkami w podporze tyłem Na brzuch unoszenie nóg w zwisie na drążku: -nóg prostych, lub ugiętych nóg z podciągnięciem do klatki -brzuszki -ewentualnie coś na mięśnie skośne.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 608 Data: 2010-04-22 12:39:57 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy split. jak rozlozyc zeby nie kolidowalo.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ego ćwiczenia 3. Wyciskanie 3-bojowe na ławce poziomej, z zatrzymaniem sztangi na klatce 5 serii x 5 powtórzeń (15% mniej niż w poniedziałek) ALTERNATYWNE ĆWICZENIA: pompki na poręczach, wyciskanie głową w dół 4. Wiosłowanie sztangą nachwytem oburącz 4-6 serii zasadniczych po 10 powtórzeń. Co drugi tydzień wiosłowanie pół-sztangą jednor

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4103 Data: 2011-03-20 10:28:02 Liczba szacunów: 0
  • pompki i drążek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wy - że to od was takie pomysły mają to ja wychodze facku widze że jakoś jednostronnie postępuje twój rozwój umysłowy bo , czytałem w działach sztuk walki i w udezeniach że pompki wytrzymałość poprawiają i z czasem mięśnie mniej się rozwijają a bardziej zbijają , twardnieją - wybierz to słowo które zrozumiesz pytam jeszcze raz , a raczej powtarza

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2004-03-29 16:35:22 Liczba szacunów: 0
  • pompki i drążek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iennie, a w ten sposob nie zapewnisz im czasu na regeneracje. Czyli bedziesz mial moze i wytrzymale miesnie i twarde ale o bardzo malej masie. Polecam trening co drugi dzien (pompki+drazek+przysiady+brzuszki+cotamjeszczechcesz). A gdybys zamiast bluzgac na ludzi ktorzy chca Ci pomoc, postaral sie troche i poczytal linki, ktore Ci chlopaki podali to

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2004-03-31 01:30:04 Liczba szacunów: 0
  • pompki i drążek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ening "bezciężarowy" wykorzystując jedynie mase swojego ciała. Reddevil a ty smarkaczu troche szacunku dla ludzi którzy wiedzą przerastają cię kilkakrotnie. Same pompki i drążek niewystarczą. Wykorzystaj link, który podał ci Conner (do treningu domatora) i ułóż sobie trening domatora. Ćwiczy tym planem od 2 do 6 miesięcy (jeżeli już na

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2004-03-31 23:23:33 Liczba szacunów: 0
  • pompki i drążek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    inconnu: "podciąganie się na drążku i pompki są bardzo trudne do pogodzenia na jednym treningu ze względu na te same grupy mięśniowe biorące udział w obu ćwiczeniach" typowy trening kulturystyczny to wykonanie 3-5 cwiczen na jedna partie

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2004-04-04 23:45:39 Liczba szacunów: 0
  • pompki i drążek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rz tak mam , waże 65kilo, 180cm prawie (wzrossu nie mylić z ....)i wielki kozak nie jestem a le jak kto zobaczy co ja robie o zawssze :"o ku***", albo jaki jestem rozciagniety, ja z kolei lepszy jestem do pompek niz do sztangi, ale faktycznie, czy pompki i drazek na klate i szerokosc w barach czy ramionach jest dla poczatkujacego dobre?

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2004-06-28 18:20:15 Liczba szacunów: 0