SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Redukcja Hani/ pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Nie zaczynamy zdania od "A więc" A więc trening zrobiony. Hantelki, które mam w domu to jakiś ŻAAAAL ale inwestować na razie nie będę bo od 20 marca będę chodzić na siłownie. A teraz kilka komentarzy: 1) Wznosy nóg z leżenia - był bardzo ciężko ale dałam radę 2) Wspięcia na palce obunóż - łatwe 3) Przysiady klasyczne z hantlami - mam za małe obciąż

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 23:05:25 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Hani/ pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    dparty, unosimy lewa rękę i prawa nogę prosto i przytrzymujemy 5 sek opuszczamy i zmiana nogi; 10x na stronę 4. siedząc prosto na piłce uginany ciało na boki; 5x na stronę 5. pompki; 10 powtórzeń 2 serie (damskie) 6. wykopy zgięta noga w gore z pozycji "klęk podparty" 15x na nogę w dwóch seriach 7. mostek izometryczny (plank): podpierając się na pr

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-15 01:29:18 Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy mięśniowej

    Post
    Ladies SFD

    Większy problem mam z treningiem... Już wiem z google że ćwiczenia izolowane to te w których pracują tylko określone mięśnie, czyli które ćwiczenia mogę robić z treningu A?? Wznosy nóg z leżenia  brzuszki z szarfą dla ciężarnych Wspięcia na palcach obunóż  może zostać? Przysiady klasyczne z hantlami  odpadają? Wykroki  ok? Superman  ?? Pompki

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 16012 Data: 2015-08-11 12:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy mięśniowej

    Post
    Ladies SFD

    2015-11-03 Wracam po baardzo długim tygodniu. Dwa ostatnie weekendy spędziłam na cmentarz i w gościnie u bliższej i dalszej rodziny. Dlatego zadażały się pączki (własnoręcznie robione przez babcie), makaron w rosole itp. W tygodniu od rana do nocy siedziałam w pracy, w domu nie miałam siły ani czasu na przygotowywanie posiłków, w pracy jadłam co

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 16012 Data: 2015-11-03 22:22:39 Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy mięśniowej

    Post
    Ladies SFD

    Wypiski z grudnia :) 2015-12-01 Zakupy świąteczne pochłonęły mnie bez reszty i nie udało się zrobić brzuchów DNT Miska Napoje: woda, herbata, kawa Suplementy: magnez, fabroven, selen +wit. E,wit. D, kwas foliowy Grzechy: brak /SFD/Images/2015/12/3/948d4b9e30aa40b6b63ee3daca25a5ec.jpg 2015-12-02 Zakwasy po poniedziałkowym trenin

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 16012 Data: 2015-12-03 20:10:31 Liczba szacunów: 0
  • mieśnie ramion, proszę o pomoc ... :/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    adg.) (2 serie po 10 powt na reke) -uginanie ramion ze sztangielkami opirając o nogę (1 seria 10 powt na reke) Triceps: -wyciskanie francuskie (3 serie po 5 powt na reke) -pompki w podporze tylem (2 serie po 15 powt.) -pompki (2 serie po 10) barki: wyciskanie sztangi siedząc (zza pleców lub z przodu, zamiennie) 2 serie po 10 Oto moje pytania

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1358 Data: 2006-03-17 10:08:42 Liczba szacunów: 0
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiejszy trening to przysłowiowy strzał w....środek tarczy:-)) A było tak: 1. Jazda na rowerze 5 km 2. Dipsy: 4 serie 3. Pompki - nogi na podwyższeniu: 3 serie 4. Pompki - nogi na podwyższeniu wąski rozstaw dłoni: 1 seria 5. Podciąganie szerokim chwytem na drążku 4 serie 6. Podciąganie na drążku wąskim podchwytem (dłoń przy dłoni): 3 serie 7. W

    Odpowiedzi: 4731 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-03 13:33:15 Liczba szacunów: 0
  • Jak osiagnac wyglad jak 'tuż po treningu' na stałe ?

    Post
    Dietetyka ogólna

    i owsiane, i poczytam co jesc przed i po treningu i cos pokombinuje z dieta. A co muszę wiedziec na temat regeneracji, tak aby efekty byly najbardziej widoczne ? Robię różne pompki, z obciązeniem, bez, z uniesonymi nogami, na taboretach,ostanio połączyłem pompki z obciązeniem + na taboretach=super sprawa. Zamierzam ułożyc sobie plan i robic te pom

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2854 Data: 2011-02-13 19:23:32 Liczba szacunów: 0
  • FBW po 6 letniej przerwie.

    Post
    Trening dla początkujących

    ajlepszych ćwiczeń (przysiadów, martwy ciągów, pompek na poręczach, podciągania na drążku). Zwykle wszystko robię na jednym treningu. Nie trenuję osobno ramion, za to stosuję pompki na poręczach w wersji na klatkę (równomiernie rozwijają triceps i klatę) oraz podciąganie na drążku podchwytem (równiomiernie biceps i mięsień najszerszy). Zwykle dają

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 2016-01-10 20:34:54 Liczba szacunów: 0
  • 30-letnia skinny fat z diastasis

    Post
    Ladies SFD

    Od LukaszaK: "Dla wielu osób konsumpcja posiłków zawierających mniej niż 350-400 kcal może nie być wystarczająco satysfakcjonująca. Być może również część osób potrzebuje większych ilości białka podczas pojedynczych posiłków (> 15-20 g), żeby w odpowiedni sposób modulować stężenia hormonów, takich jak grelina i peptyd YY: http://www.ncbi.nlm.nih.g

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 7481 Data: 2013-07-17 08:17:06 Liczba szacunów: 0
  • *** Jest już ciepło... Maj juz blisko, a bez formy pośmiewisko. ****

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki Lepiej robić pompki na poręczach z tym bólem, z minimalnym obciążeniem (do tego ćwiczenia dorzucam progresję), czy pompki z użyciem stołka (obciążenia 27.5kg +) ?

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-06 19:33:03 Liczba szacunów: 0
  • Klata i Drążek

    Post
    Trening w domu

    la klatke piersiowa i powiekszajace jej objetosc - m.in. preferowane przez Arnolda. Jak uzyjesz odpowiednio duzego ciezaru to moze byc jedno z glownych cwiczen. Na dol klaty pompki na poreczach (dipsy) sa najlepsze. Z czasem z obciazeniem. Jednym z dobrych programow na klate jest: - wyciskanie sztangielek na lace poziomej - wyciskanie sztangielek

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6599 Data: 2011-05-14 23:52:32 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po sprawność i mięśnie - interesuje mnie tylko sukces! :)

    Post
    Trening w domu

    mój wczorajszy trening: pompki na poręczach : 7/7/7/7/7/5 pompki (ręce na taboretach a nogi na podłodze) 6x7 pompki (nogi na podwyższeniu) 6x7 podiąganie (raczej opuszczanie bo jeszcze ciężko z podiąganiem ale opuszczanie bardzo powolne) 3/3/2/2 Hantel 10kg bicek na siedząco 5x5 +5 Przysiad na 1 nodze przy framudze 6x6 wyskok z przysiadem 4 x 12 br

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2406 Data: 2012-09-09 14:04:25 Liczba szacunów: 0
  • Buduje mase, prosze o ocene...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Mięśnie klatki piersiowej 1.Wyciskanie sztangi w skosie 4 x 12-10-8-8 2.Wyciskanie sztangi w leżeniu 4 x 12-10-8-8 3.Rozpiętki w leżeniu na ławeczce 4 x 12 Jedno wyciskanie daj na hantlach Biceps 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3 x 10-8-6 2.Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 3 x 10 3.Uginanie ramion ze sztangielk w pod

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 805 Data: 2007-10-12 16:04:59 Liczba szacunów: 0
  • cichoszka- redukcja/ podsumowanie str.12

    Post
    Ladies SFD

    ta, ale nieliczona. GPP: 20-15-10-5 Pajacyki burpee wypady z przeskokiem mountain climbers Dalej leszczarsko, ale już lepiej niż było: dalej mam za długie przerwy, burpee bez pompki, ale przynajmniej wypady liczyłam na 1 nogę , czyli robiłam: (lewa - prawa) x 20 itp. Następnym razem - trzymam czasy przerw. 04.06.2012 Miska Założenia BTW 158/70/183

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 14130 Data: 2012-06-05 14:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Limitations are only imagined!/ Rzezba start str.51/Finish str. 85

    Post
    Ladies SFD

    * swing oburacz * 20 swing jedna reka na strone * 10 swing jednoracz naprzemiennie *20 +zarzut na strona * 10 snatch na strone *10 swing + przysiad +press *10 KOMNET robilam pompki z wyskokiem i klasnieciem/proba klasniecia haha wyciskanie chyba srednio z klaty....@@-) po 1a i 1b mialam wrazenie ze slabo mi w klate poszlo, ze wyciskanie to z barko

    Odpowiedzi: 1118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-09 08:58:19 Liczba szacunów: 0
  • Limitations are only imagined!/ Rzezba start str.51/Finish str. 85

    Post
    Ladies SFD

    Środka pt trening z rana jak śmietana :P byl trenio o 7, troche mocy brakowalo klata, plecki (dzien 2) 1a.pompki z klasnieciem 4*max 10/10/10/8 1b.wyciskanie skoks 4*10 20kg/22,5/22,5/25 2a,sciaganie sznura proste rece 4*10 27,5/2,75/30/30 2b opuszczanie 4*6 6/6/6/6 3a.siaganie drazka dolnego 4*10 16,5/20/20/23,,5 3b.wiosla sztangielka 4*6-8 12,5/1

    Odpowiedzi: 1118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-14 13:46:11 Liczba szacunów: 0
  • fbw na redukcji za pomocą TYLKO hantli i sztagi

    Post
    Trening dla początkujących

    kres powtórzeń, choć ja je wykonuję na zasadzie najpierw przysiady, potem wiosłowanie, następnie MC etc. Wyciskanie możesz zastąpić pompkami, u mnie w A mam wyciskanie, a w B pompki, fajnym utrudnieniem dla pompek klasycznych są pompki diamentowe, możesz też ustawiać nogi wyżej niż ręce. Pompki to jedno z moich ulubionych ćwiczeń. Do pompek warto s

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2018-08-13 21:01:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla ładnej, zdrowej sylwetki - 15 latek

    Post
    Trening w domu

    Kupcie ekspander i tak róbcie: pompki szerokie 2x20 pompki wąskie 3x30 pompki na poręczach 2x20 rozciaganie ekspandera przed brzuchem 2x10 rozciaganie ekspandera zza pleców 2x10 rozciaganie ekspandera trzymajac jedna czesc noga a reką ciagnac w góre na prawą i lewą reke 2x10. pozdro.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3626 Data: 2008-03-07 11:36:53 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dream - syn marnotrawny

    Post
    Dzienniki Juniorów

    100kg) 4. wiosłowanie sztangą podchwytem 5s (20x50kg, 16x60kg, 12x70kg, 10x80kg, 8x90kg) 5. wyciskanie hantli siedząc 5s (24x12,5kg, 20x15kg, 16x17,5kg,12x20kg, 8x22,5kg) 6a. pompki na poręczach 4s (8, 8, 7, 6) 6b. pompki w podporze tyłem 4s (8, 8, 8, 8) 7. uginanie ramion z supinacją (15x10kg, 12x12,5kg, 10x15kg, 8x17,5kg, 6x20kg) 8. brzuch: a) a

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-27 12:27:40 Liczba szacunów: 0