SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [BLOG] Joanny - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    5/27,5/27,5 25/27,5/27,5/27,5 2. Przysiad bułgarski 10/10/10/10+ 5/5/5/5 5/5/5/5x13 3. Hip bridge 10+/10+/10+/10+ 57x12/57x12/57x12/57x12 57x12/57x12/57x12/57x12 4. Odwrotne pompki 3 x 8-10 brak ok +brzuch ok brak ogólne wrażenie treningowe: fajnie, brzuch wypadł, bo @ bolesny 19.02 - DT micha czysta, ale raczej większa 1. omlet z nutellą 2. ser

    Odpowiedzi: 1160 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-19 19:29:07 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. + brzuch lub lydki 2-3x15-20p to zacznę w poniedziałek od tego i zoba

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 899 Data: 2011-11-24 12:11:38 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc zielonemu.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 (=> PLECY) Taki fbw 3 razy w tygodniu. Do tego jakiś crossfit z własnym ciężarem ciała np: 5 podciąganie,10 pompki, 15 brzuszki i to tak z 10minut o ile dobrze pamiętam. Ten cf byłby 1-2 w tygodniu chociaż myślę,że raz starczy i jakieś bieganie do tego bym dorzucił 2x w tygodniu. W

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 2013-04-01 19:53:47 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc zielonemu.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ony przez - MrNowy w dniu 2013-04-04 16:02:06 Co do piersiowych faktycznie mogą być kiepskie.. klata zawsze najsłabiej mi szła w tym wszystkim.. może to wina techniki w wl więc to ćwiczenie z chęcia bym zamienił na takie pompki na pewno.. tak mi się wydaje, że pompki będą lepszym rozwiązaniem. Zmieniony przez - MrNowy w dniu 2013-04-04 16:05:50

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 2013-04-04 15:59:08 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Krzemiński MIXED MARTIAL ARTS

    Post
    ActivLab

    CIEKAWY ARTYKUŁ... ZAPRASZAM DO LEKTURY Trening MMA na zbudowanie siły i wytrzymałości MMA szybko staje się popularną sztuką walki. Łączy w sobie najlepsze elementy wielu stylów walki. Opanowanie elementów takich jak kopanie, uderzanie pięściami, mocowanie się, rzucanie i dźwignie jest kluczowe jeśli ktoś poważnie myśli o wykonywaniu tego sportu

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4728 Data: 2014-01-25 20:49:51 Liczba szacunów: 0
  • Krzychu, Wodynie - zajrzyjcie proszę :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    łeś stałą ilość powtórzeń. Powtórzeń nie ma co dokładnie pilnować, ja każdą serięrobię na max. Jeśli wychodzi za dużo powtózeń to skracam przerwy albo zwiększam ciężar. "pompki z rękami na podwyższeniu z obciążeniem 4x 12-12-12-12," To zastępuje wyciskania głową w dół - ale moim zdaniem więcej ci da wycisk głową w górę czyli pompki z noga

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2342 Data: 2006-12-25 14:21:36 Liczba szacunów: 0
  • plan z pompkami do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1) pompki płasko-5 serii max powtórzeń-różne rozstawienia rąk 2) pompki na krzesłach-5 serii max powtórzeń 3) pompki z nogami na krzesle-5 serii max powt. Z tym planem sie nie przetrenujesz.I nie przejmuj się tymi centymetrami przy rozstawianiu rąk

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 964 Data: 2007-10-06 14:02:31 Liczba szacunów: 0
  • ------------------------POMOCY-------------------------

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sztanga z takim ciezarem spokojnie mozesz pocwiczyc biceps czy triceps. Ja polecilbym ci robic pompki, podciagac sie... Na prawde mozesz sie niezle "rozbudowac" cwiczeniami z wlasnym cialem... Pompki w podporze tylem z obciazeniem, pompki na poreczach, naprawde masa tego jest a jest bardzo bezpieczne. Mysle, ze jakbys doszedl do 15 podcia

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2007-08-24 11:05:32 Liczba szacunów: 0
  • CrossFit pod SW / Prośba do: Cezi1987

    Post
    Sztuki Walki

    ęc chciałem ten trzeci zrobić lajtowy... bardziej taki jak Ty pisałeś w swoich postach o treningu Adamka. I tu właśnie była moja prośba, abyś pomógł mi ułożyć ten ostatni dzień w 100% dynamiczny, bo ja nie wiem jak on powinien wyglądać... Jakie ćwiczenia, ilość serii i powtórzeń. Pompki z przyklaskiem, pompki na rękach przy ścianie... nie wiem.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4396 Data: 2010-04-06 12:41:45 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    rozciąganie partii ciała 20x pompki zwykle z szerokim rozstawem 20x brzuszki zwykłe 20x pompki z na krzesłach 20x brzuszki ze zginaniem ciała 10x pompki z małym rozstawem 20x podnoszenie nóg leżąc na plecach (nogi prosto) 10x podciąganie się na dwóch krzesłach 10x rowerek A6W

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2010-04-07 17:05:36 Liczba szacunów: 0
  • Pompki lub brzuszki

    Post
    Trening w domu

    Poprawiloby, ale na barki albo zacznij robic pompki w staniu na rekach jak dasz rade albo pompki barkowe: stajesz w lekkim rozkroku, zginasz sie, rece na podlosze - jestes wygiety jakby w luk i z tej pozycji robisz pompke jak najbardziej pionowo schodzac w dol klatka jak najblizej podloza, lokcie prowadzisz na zewnatrz. Sprobuj. Doskonale cwiczenie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2011-03-30 23:53:03 Liczba szacunów: 0
  • WODYN owy PLAN SCHODKOWY - masa i sila a rzeczywistosc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    3s x 8 - 4 powtorzen (progresja ciezaru) (wybierz sobie ktore wolisz, przy pompkach dowieszasz obciazenie) Mozesz tu tez podmienic kolejnosc tj. dac waskie wyciskanie albo te pompki jako pierwsze (bo jest mniej izolujace) Piątek Plecy: . Wiosłowanie sztanga nachwytem 4s 8 - 6 powtorzen (progresja ciezaru) . Podciąganie na drążku w szerokim nachw

    Odpowiedzi: 944 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-04 17:21:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening Domatora - Początkujący

    Post
    Trening w domu

    Dobry trening na górę Ja robię tak: Superseria -Podciąganie na drążku szeroko(Praca plecami ,a nie ramionami) -Pompki na podpórkach szeroki rozstaw(idealna forma) Drążek musi być 80 ,a najlepiej jak jest 100 powtórzeń w serii Pompki na maksa -Wyciskanie na barki w pionie (na podpórkach,lub przy ławce dupa jak najwyżej do góry i przechylam się w str

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2012-07-11 13:09:53 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje planu treninowego :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra wiec poczytalem i ustalilem sobie to i tamto :) A wiec nie posiadam laweczki (za duze gabaryty jak na moj pokoik :) )wiec postanowilem zastapic cwiczenia na klatke i prosilbym o korekte w razie potrzeby: 1. Wykroki ze sztangą na plecach (uda) 2. Pompki zwykle (klata) 3. Pompki z nogami na taborecie (klata) 4. Wyciskanie sztangi za plecami w s

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 887 Data: 2006-07-20 16:21:35 Liczba szacunów: 0
  • kotszop/ więcej mięśni, mniej tłuszczyku,)

    Post
    Ladies SFD

    na 2 tygodnie starczy a może chłopak ma sztangę? trening dla Ciebie: (zakładam, że masz tylko hantle) trening A 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) wejście na ławkę z hantlami 5) wznosy z opadu 6) Pompki klasyczne max powtórzeń 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 8) Pompk

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 11780 Data: 2011-09-28 19:59:11 Liczba szacunów: 0
  • Trening/Dieta do oceny.

    Post
    Trening w domu

    ytanie co do treningu cwicze w domu bo nie mam hajsu na silke nie mam z kim chodzic i samemu glupio jest mi zaczac ;p i mysle ze z czasem moze byc roznie. generalnie: Pompki, pompki za plecami(w siadzie prostym na podwyzszeniu), brzuszki z nogami na podwyzszeniu brzuszki ze skretem scyzoryki podkoszenie hantli unoszenie nadkarstkow z hantlami unosz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2011-11-01 16:06:07 Liczba szacunów: 0
  • fbw po sw

    Post
    Sztuki Walki

    To co wysłałeś to nie są pompki na poręczach ,tylko klasyczne pompki . Tak to powinno wyglądać

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1197 Data: 2012-09-23 20:28:11 Liczba szacunów: 0
  • Czy to już pora na 5-dniowy split?

    Post
    Trening dla początkujących

    rze i sile tych dwóch mięśni. Na biceps spokojnie wystarczy Ci 8-9 serii w dwóch ćwiczeniach, z których jedno to powinno być jakieś uginanie młotkowe, skoro zależy Ci na uwypukleniu bicepsu. Jeżeli chodzi o triceps to pompki na poręczach i pompki w podporze o ławkę są praktycznie powieleniem tego samego. Zastąp jedno z nich wyciskaniem francuskim.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2013-11-29 09:25:29 Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Shula dzięki,Ty też sobie dobrze radzisz.Zrobiłem 364 pompki,jak na razie problemów z nimi nie mam,coraz mniej boli klata i tripy w czasie pompowania jak i po,samo pompowanie jest mniej czasochłonne, oby tak dalej.Rozpiszę dzisiaj dni żeby było przejrzyście dla mnie jak i kogoś komu nie chce się czytać wszystkich stron.No to jedziem 1dzień-300 2d

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-18 13:08:47 Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    ką 307 pompek.Będzie za chwilkę 1 fotka(miała być bokiem żeby było widać wąską talię ale trochę mi to nie wyszło).Na początku czyli na 1 stronie nie dodałem tego że wszystkie pompki robię na 1 nodze,nie na dwóch tylko jedna noga na drugą i jazda,już się tak przyzwyczaiłem robić i na 2 jak bym teraz miał to jakoś tak dziwnie,wolę na 1.Myślałem nad t

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-20 13:03:56 Liczba szacunów: 0