SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [ART] FBW, czyli gdy żaden trening już nie pomaga

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a co powiecie na taki podzial z zastosowaniem tu drop setow,,, co wy na to? czy nie zamalo seri? czytyalem troche o fbw ludzie mowili ze jedno cwiczenie na partie, przy dwoch seriach na treningu to max podzial poniedzialek, sroda, piatek Trening A 1. Drążek 2 serie max (1x szeroki nachwyt, 1x wąski podchyt (polecam z obciążeniem) 2. Wyciskanie ha

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 16078 Data: 2010-05-13 20:30:05 Liczba szacunów: 0
  • trening wybor

    Post
    Trening dla początkujących

    moze dolozyc cos na biceps? albo zlozyc z tych dwoch jeden powiedzmy : poniedziałek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na ławce/w staniu 3 x 5 3. drążek podchwytem 3 x max -pompki na poreczach 3 x max 4. Bary 3 x 5 środa 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie w staniu/na ławce 3 x 5 3. martwy ciag 1 x 5 (5x5 plaska piramida) biceps 2x10 piątek 1.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 837 Data: 2011-04-02 13:48:58 Liczba szacunów: 0
  • HST i co potem? [masa]

    Post
    Trening dla początkujących

    3 x tyg. A/B przemiennie A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. + brzuch lub lyd

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 492 Data: 2013-02-02 20:23:37 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy krok do sukcesu! :)

    Post
    Trening w domu

    1. Nogi - Przysiady z Hantlami (4x10) -wspiecia na jednej nodze z hantlem 2x15 2. Plecy - Wiosłowanie hantlami (2x10) - Podciąganie na drążku nachwytem 2x10 3. Klatka - Pompki klasyczne (3x10) - Rozciąganie ekspandera wzdłuż tułowia lub za plecami (3x10) 4. Barki - Unoszenie hantelek na boki 2x12 5. Triceps - Pompki z wąskim rozstawem rą

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2008-05-20 19:31:13 Liczba szacunów: 0
  • Teścior Xpand Energized + Cell Pump by ramboszczak pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    do klatki 2x12 Biceps: -uginanie ramion na modlitewniku (sztanga łamana) 2x12 -młotki 1x15 Triceps: -sciaganie drazka wyciagu gornego (nachwyt, drazek łamany) 2x12 -odwrotne pompki 1x15 Barki: -unoszenie z hantlami na boki 3x12 Nóg nie robiłem, brzuszki standardowo pomiędzy seriami i danymi ćwiczeniami. Po treningo pszło 40g carbo i 30g WPC. Pompa

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-06 20:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Teścior Xpand Energized + Cell Pump by ramboszczak pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    górę 2x12,10 -rozpietki 2x12,10 Triceps: -wyciskanie francuskie w lezeniu (sztanga łamana) 2x12 -wciaganie linki wyciagu gornego (waski chwyt, drazek lamany0 2x12 -na dobicie pompki odwrotke 1x15 Barki: -wyciskanie zza karku 2x15 -unoszenie sztangielek bokiem 2x12 -podciaganie sztangi wzdluz tulowia 2x12,10 Standardowo brzuszki podczas przerw pomie

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-08 18:27:48 Liczba szacunów: 0
  • Teścior Xpand Energized + Cell Pump by ramboszczak pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    tangi na skosie w górę 3x12,10,10 (progresja) -rozpietki na mniejszym skosie też w górę 2x12 Triceps: -francuskie wyciskanie leżąc 2x12 -ściaganie linki wyciago gornego 2x12 -pompki odwrotne 1x15 Barki: -Wyciskanie sztangi z klatki 3x15 -podciaganie sztangi wzdluz tulowia 3x15 (superseria ze sztrugsem) -sztrugs 3x20 Brzuszki robiłem standardowo pom

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-12 18:11:27 Liczba szacunów: 0
  • Teścior Xpand Energized + Cell Pump by ramboszczak pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    10,8 -wyciskanie hantli na mneijszym skosie w gore 3x12 -rozpietki hantlami na lawce prostej 3x12 Triceps: -sciaganie uchwytu do dolu jednoracz (wyciag gorny, podchwyt) 2x12 -pompki na poreczach 2x12 Barki: -wyciskanie do gory na maszynie 3x15 -unoszenie hantli na boki siedzac 2x12 -sztrugs w jeżeniu na ławce skosnej 2x20 Brzuszki standardowo pomie

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-14 18:12:26 Liczba szacunów: 0
  • Teścior Xpand Energized + Cell Pump by ramboszczak pods.str.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    o) 3x14,12,10 -wiosłowanie hantlą 3x12,10,8 Biceps: -uginanie sztangi stojąc 3x18,16,14 -młotki stojąc 3x14,12,12 triceps: -wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3x12 -odwrotne pompki 3x12 Barki: -wyciskanie sztangi zza karku 3x14 -wyciskanie sztangi z klatki 3x12 -unoszenie hantli na boki siedząc 3x12,10,10 Nóg i brzuszków nie robiłem, Cp bardzo ale

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-10 18:05:58 Liczba szacunów: 0
  • Charnott

    Post
    Ladies SFD

    . plank (1 x max) 43s 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) 14kg 16kg 18kg +  superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami),  a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5  b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20  c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie).  Zrobiłam tylko 4 serie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 2014-06-18 17:11:43 Liczba szacunów: 0
  • Charnott

    Post
    Ladies SFD

    jak robić planka... :P 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) 24kg 26kg 26kg +  superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami),  a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5  b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20  c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie).  4 serie Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 2014-06-25 17:35:49 Liczba szacunów: 0
  • HANTLE i POMPKI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie ma przeciwskazań żeby połąćzyć trening hantlami i pompki, ale nie przeplataj, tylko najpierw ćwicz np hantlami a na koniec pomki, lub odwrotnie, pamiętaj niezależnie co wybierzezsz najpierw czy pompki czy wyciskania hantelek to kończ trening rozpiętkami z hantlami przynajmniej narazie, a przeplatanie kiedyś też możesz spróbować, będziesz miał

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4874 Data: 2006-04-18 17:42:15 Liczba szacunów: 0
  • Yiampu, początkująca, z zamiarem wzięcia się za siebie.

    Post
    Ladies SFD

    Skoro robisz damskie pompki to jak robisz burpee? :-> Najlepiej by wyszło jak byś po prostu pobiegała.

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6204 Data: 2013-08-22 20:39:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening domowy z małą ilością sprzętu

    Post
    Trening w domu

    drążek staje sie tu nie zbędny. rozgrzewka Mc na prostych nogach 3x ... pompki klasyczne 3x... pompki z nogami na krześle 3x.. Siady przednie3x... wiosłowanie hantelką 3x ... wyciskanie hantli siedząc 3x... francuskie wyciskanie hantli dwurącz 3 ... uginanie ramion z hantlami 3... Łydki i brzuch po każdym treningu powtórzenia wykonuj w granicach

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 652 Data: 2011-01-11 21:01:44 Liczba szacunów: 0
  • Który trening lepszy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobry trening ? Tylko bez tej rampy np: 4x8 Pull 1 1.Martwy ciag rampa 10 2.Podciąganie na drążku szeroki nachwyt rampa 6 3.Wiosłowanie sztangielką rampa 12 4.Glute ham raise 4x max rep -jeżeli zrobić przynajmniej 4 po 8-ustaw rampe 5.Uginanie stojąc prostym gryfem 4x12 6.Modlitewnik ze sztangą prostą 4x15 7.Szrugsy ze sztangielkami rampa 15

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2014-11-02 18:20:21 Liczba szacunów: 0
  • Pompki - ważne pytanie

    Post
    Trening w domu

    Najlepsze będą pompki z nogami na podwyższeniu, a dłonie oparte na podpórkach do robienia pompek albo na sztangielkach - jeśli masz. Jeśli nie masz sztangielek ani nie chcesz wydawać 60-80 zł na podpórki do pompek można wybrać alternatywę i robić pompki na podpórkach z pacek do szlifowania gipsu Sam robię i się sprawdzają, a kosztują dużo mniej (k

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3293 Data: 2007-12-28 14:26:32 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Mawashi'ego

    Post
    Trening w domu

    czywiscie by byla i nadal jest w koncu to jest moj styl zycia. Tylko ze teraz jest ona bardziej na zachowanie tego co wyrobilem przez te kilka miesiecy, a nie na mase. Zwykle pompki robie bez problemu, pompki z nogami na podwyzszeniu tez tylko te na poreczach jakos tak. Pytalem czy warto jesc na mase przy takim treningu i czy mnie po prostu nie zal

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2545 Data: 2010-06-07 07:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Priorytet a regeneracja danej partii

    Post
    Trening dla początkujących

    BICEPS+TRICEPS 1. Seria łączona: Wyciskanie francuskie + wyciskanie wąskim chwytem + uginanie ramion ze sztangą (biceps). 12-10-8-6 2.Superseria 1: Pompki na poręczach z ciężarem + podciąganie na drążku wąskim podchwytem z ciężarem 10-8-6 3.Superseria 2: Prostowanie ramion podchwytem(triceps) i uginanie na siędząco z rotacją(biceps)- 15-10 KL

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 838 Data: 2014-01-29 13:50:53 Liczba szacunów: 0
  • Doradźcie mi czy dobry trening !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedzialek:Barki,biceps,przedramie 4x(15,12,12,10) Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4x(15,12,12,10) Wyciskanie sztangi zza głowy 4x(15,12,12,10) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x(15,12,12,10) Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x(10,10,8) UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 3x(10,10,8) UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (U

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2007-07-16 09:15:13 Liczba szacunów: 0
  • 100pompek, podciąganie, mięśnie brzucha

    Post
    Trening w domu

    trening amstronga bardziej mi się podoba od tego. Brzuszki 300 robię, pompki tez(100) z podciągnięciem no niestety jeszcze ze to nie dla mnie. Teraz przestałem ćwiczyć(inny cel). ale jeśli chcesz się bawic to tak jak mówię. Podciąganie: trening amstronga brzuszki: ABS2 pompki: rano albo/i wieczorem robisz, dokładając każdego dnia 1. Możesz te z co

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2171 Data: 2010-12-17 14:08:04 Liczba szacunów: 0