SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Mój kombinowany trening siła+masa...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Klata (3min odpoczynku miedzy seriami-sztanga 1m30s -sztangielki) 1.Wyciskanie poziomo 6/5/4/3/3/2/2 2.Wyciskanie sztangielek 10/10/10 (light) Biceps (2 min odpoczynku miedzy seriami 1m30s sztangielki) 1.Uginanie ramion ze sztangą 12/10/8 2.Uginanie ramion ze sztangielkami na ławce skośnej 12/12/12 3.Uginanie ramion ze sztangielkami st

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2007-11-20 22:03:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wyciagu 4x10-15 PIATEK: biceps i triceps w superseriach uginanie ze sztangą na modlitewniku 3x8-10 wyciskanie od czoła leżąc 3x8-10 uginanie ze sztangielkami w skosie 3x8-10 pompki na poręczach z obciążeniem 3x8-10 uginanie na wyciągu leżąc na podłodze 3x10-12 prostowanie na wyciągu 3x10-12 SOBOTA: nogi przysiady ze sztangą 4x10-12 przysiady na h

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 791 Data: 2008-07-28 22:15:22 Liczba szacunów: 0
  • 19 lat fotki do oceny.

    Post
    Galeria Zdjęć

    esz napisać w miarę szczegółowo? Co do treningu, na początku jak wiadomo zaczynałem ogólnorozwojówkę która trwała mniej więcej 4-5 tygodni. Już w domu zaczynałem trochę robić pompki i podciąganie więc trochę siły tej na początku było. Teraz ćwiczę tak ; pon ; klatka, biceps sr ; plecy, triceps pt ; barki, kaptury przedramię robię w zależności jak

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 8976 Data: 2012-03-14 13:53:14 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie na drążku.

    Post
    Trening dla początkujących

    iach ze słabą techniką. Każdy chce być szeroki, jednak u niektórych potrzeba na to więcej czasu, a u niektórych szybko się pojawiają efekty. Jak chcesz jechać swoim planem to dodaj drążek, to logiczne. A po co ci dwa wiosłowania to nie wiem, lepiej zrób sobie na koniec ćwiczeń krótkie dropsety albo pompki przykladowo zeby zas uniknąć dysproporcji.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 521 Data: 2014-03-02 14:31:17 Liczba szacunów: 0
  • [DT] - Kamila - Cel... Bikini Fitness!!!

    Post
    ActivLab

    łokci lezac na laweczce sztangą 2x12 - wyprosty ramion siedząc 2x2 dropset x3 Plan D (piątek) Plecy - podciąganie się na drążku 2x10 - podciąganie się na drążku ( odwrócone pompki) 2x14 - podciąganie hantli w opadzie tułowia 3x14 - przyciąganie wyciągu górnego do klatki z dwoma rączkami 2x14 - martwy ciąg 3x12 - prostowanie grzebietu ze szta

    Odpowiedzi: 173 Ilość wyświetleń: 15601 Data: 2015-04-23 19:32:28 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy na redukcje dla grubasa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iosłowanie sztangielką 12/10/8/8 + 4x10 3. skłony na tzw. dzień dobry 4x 15-20 1. wyciskanie wąskim chwytem 12/10/8 2. unoszenie sztangielki zza głowy jednorącz 3x12-10 3. pompki na poręczach 3xMAX (do 15 powt.) Piątek - nogi + barki 1. Przysiady 12/12/10/10/8 2. Prostowanie nóg na maszynie 4x 12-10 3. Uginanie nóg na maszynie 4x 12-10 1. Ws

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2405 Data: 2007-03-01 20:00:30 Liczba szacunów: 0
  • Gotowy plan FBW - potrzebna zmiana

    Post
    Trening dla początkujących

    ze sztanga na plecach 5s - wyciskanie sztangi plasko 5s - podciaganie - military press - uginanie ramion ze sztanga lamana 5s - wyciskanie francuskie do czola wspiecia na palce B - wyciskanie sztangielek siedzac 5s - martwy ciag 5s - wioslowanie sztanga - unoszenie sztangi wzdłuż tułowia - pompki odwrotne - uginanie przedramion ze sztangielkami

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 2012-01-11 21:44:46 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jeśli wykonujesz ćwiczenia w takiej kolejności to jest już pierwszy błąd. Po drugie zamiast tych dwóch wariantów pompek robiłbym jeden - pompki na poręczach, w domu można na krzesłach (chyba, że nie masz możliwości) Załatwi to klatkę i tricepsy na raz, lepiej zresztą. Mamy ćwiczenia na brzuch, a nie mamy na antagonistyczną partię czyli prostowniki

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 865 Data: 2013-08-16 20:55:23 Liczba szacunów: 0
  • Masa na 4 dni do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Nogi: 1.Przysiady ze sztanga na suwnicy 5s Powinieneś ćwiczyć wolnym ciężarem...chociaz w ten sposób tez wyćwiczysz nieco czworogłowy, to pamiętaj, ze jeżeli chodzi zarówno o korzyści dla nóg jak i dla całego ciała przysiad na suwnicy ma się NIJAK do przysiadu ze sztangą. 2. wykroczne: 4 serie 3. Zginanie nóg do pośladków na maszyni

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2010-02-19 02:32:11 Liczba szacunów: 0
  • Masa na 4 dni do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tangą czy sztangielką. Standardowe 3 dobrze wykonane ćwiczenia palą klatę i nie ma się ochoty na nic więcej. Autor postu chce widocznie zaatakować całą klatę. Polecam do tego pompki na poręczach wersja na klatę, rozpiętki, młotki na skosie dodatnim i można dodać jakieś krzyżowanie na bramie. Co do serii... nic o nich nie pisałam i nie zamierzam, po

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2010-02-19 03:33:35 Liczba szacunów: 0
  • Masa na 4 dni do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zestawem całościowo atakującym klatkę jest takie połączenie: pompki na poręczach wycisk sztangi na skosie dodatnim rozpiętki płasko Co do barków to wznosy przodem wg mnie można sobie darować, tym bardziej po wycisku na skosie i zostawić wyciskanie siedząc ze wznosami bocznymi.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2010-02-19 10:12:59 Liczba szacunów: 0
  • 3 kilo do setki w WL :D jakie trening teraz?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    e powtórzeń ct NIEDZIELA (klata + tric) -Klata *WL 40%/8 50/8 60/6 75kg/4,4,4 +2kg ct *wyciskanie hantli w skosie 10,10,10 +1 kg ct -Tric * wyciskanie wąsko 10,8,8,8 + kg ct *pompki na poręczach 1xwąsko 1xszeroko max *prostowanie ramion na wyciągu <- żeby dobic tric z 15 powtórzeń PONIEDZIALEK (nogi, bruch) -Nogi *przysiady tył 27kg x12 przud 27

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5993 Data: 2009-09-22 22:04:21 Liczba szacunów: 0
  • ----->ZMIANA FBW<------

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki na poręczach to jest jedno z najlepszych ćwiczeć zarówno na klate jak i na trica Wyciskanie wąsko też ok Pzdro

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 618 Data: 2010-02-03 22:10:01 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak, pompki w podporze tyłem, ale skoro mam znowu poręcze na triceps mogłbym robić poręcze, francuskie i prostowanie ramienia w opadzie (bardzo lubie te ćwiczenie robić na koniec treningu). Jeżeli chodzi o plecy to mam drążek, ale nie dam radę się prawidłowo teraz nawet raz podciągnąć, ale gdybym po martwym ciągu robił samą faze opuszczania, bo pon

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 722 Data: 2010-11-07 00:23:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan na wakacje

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 3 serie 12-16powt. rozpiętki ze sztangielkami w na maszynie &#8222;butterfly&#8221; 3 serie 12-16powt. Triceps: pompki na poręczach 3x 8-10 prostowanie ramion na wyciągu stojąc: 4 serie 9-12 powt. wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu: 4 serie 9-12 powt. WTOREK: Plecy: pod

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 887 Data: 2006-05-08 08:06:06 Liczba szacunów: 0
  • problemy z klatka piersiowa !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    latke, że to ona pracuje, a nie przedni akton barków, bądź triceps? Spróbuj: 1. Same hantle 2. Dipsy 3. Aktywizując klatke przed właściwymi ćwiczeniami pompkami 4. Codziennie pompki w domu po 5 serii 5. Zmiana treningu na split 6. Zamiana ćwiczeń 7. Dać 1 tydzień regeneracji, bez treningu klatki 8. Spróbować wprowadzić serie łączone itp. itd. Jedna

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 2008-12-17 10:36:35 Liczba szacunów: 0
  • problemy z klatka piersiowa !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iceps niz klata , ale to sie zdaza bardzo i to bardzo zadko A co do zmiany treningu na split: To prawde mowiac przez caly okres mojej przygody ze silownia cwiczylem splitem FBW - cwicze dopiero 5 tydzien Wprowadzajac serie loczone w treningu FBW ? A pompki to bede robil na wieczor przed pujsciem spac Pozdrawiam _______________________________

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 2008-12-17 21:19:27 Liczba szacunów: 0
  • klatka piersiowa - PROBLEM !

    Post
    Trening dla początkujących

    co mi się rzuca na pierwszy rzut oka w planie to brak typowego siłowego ćwiczenia w planie hantle fajna sprawa jednak jak byś machnął porządne pompki na poręczach w wersje na klatkę to byłoby super jednak trzeba by było zobaczyć całość planu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1280 Data: 2011-09-07 11:51:07 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 2x czy dobry??

    Post
    Trening dla początkujących

    Hej, plan ogólnie spoko, tylko na triceps dałbym pompki na poręczach, albo jeśli nie masz jak robić to dwa ćwiczenia - wyciskanie wąsko z łokciami wzdłuż tułowia i francuz. Na barki - nie wiem jak ze skrzywieniem kręgosłupa, ale ja bym polecał dać unoszenie sztangi do brody/klaty + unoszenie sztangielek z opadu siedząc. No i odnośnie skoliozy - też

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 575 Data: 2009-05-06 19:45:12 Liczba szacunów: 0
  • planik do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek - klatka piersiowa + biceps+ brzuch (średnio-ciężki) 1. Wyciskanie na ławeczce płaskiej 12 10 8 6 2. Wyciskanie hantelek na ławeczce skośnej 10 10 10 3. Rozpiętki na ławeczce skośnej 10 10 10 1. Uganianie ze sztangą 12 10 8 6 2. Uginanie o kolano 10 10 10 1. Unoszenie prostych nóg ze skrętem do prawej/lewej (ławka) 12 12 12 12

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 529 Data: 2008-06-15 21:49:20 Liczba szacunów: 0