SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Jakie najlepsze rozwiązanie.

    Post
    Inne dyscypliny

    do sylwetki wyprostowanej (ciężar 120% max przysiadu) 2x6 -wyciskanie sztangi leżąc 4x6 -wspięcia na palcach 2x6 x 120% max przysiadu -rwanie 2x6 gryf+ obciążenie -triceps - pompki w oparciu o ławeczki -brzuszki 2x max -pompki 2x max 1x w tygodniu siłownia dynamiczna (lub w domu z hantlami) -wyskoki z półprzysiadu z gryfem 2x6 -wstępowanie na ławe

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 7448 Data: 2012-12-03 23:04:08 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę i poradę

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zestaw A Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi na skosie ujemnym (głową w dół) / Pompki na poręczach 3s Barki: Wyciskanie sztangi z klatki w staniu 3s Facepulls / Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2/3s Triceps: Pompki odwrotne / Wyciskanie francuskie sztangi 2s Biceps: Uginanie ramion

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 2014-08-06 11:40:15 Liczba szacunów: 0
  • Prosty trening dla ładnej sylwetki, proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    ngu : pompeczki? czemu nie ! pamietaj ze wyciskanie na klatke sztangi leżac jest to poprostu odwórcenie tego ruchu . i w tym tez wypadku jesli nie potrafisz zrobic ani jednej pompki czy niewiele- byłbym za treningiem na silowni - gdyż mozesz tam nałozc cięzar mniejszy, anizeli ten jaki dzwigasz robiąc pompki ( ok40% masy ciala zdaje sie) i robić pa

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2650 Data: 2008-04-28 21:23:36 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - 50 shades of gains s.60

    Post
    Ladies SFD

    siad wykroczny z hantelkami ( waga dwóch) 10x20/10x24/10x26/10x28 3. wiosłowanie sztangielką 4 x 10 10x14/10x16/10x16/10x16 10x14/10x14/10x14/10x14 10x12/10x12/10x14/10x14 4. pompki 3x max 11/7/6 9/6/6 8/6/5 5. pompki tyłem triceps 3x max 18/17/17 17/15/16 15/13/14 6a. scyzoryki na kółkach 3x10 CC CC 6b. kolana do klatki na kółkach 3x10 CC CC 1. Os

    Odpowiedzi: 704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-18 22:27:44 Liczba szacunów: 0
  • KUREK nie zniknie - masa zimą 2013 [DT]

    Post
    Dzienniki Juniorów

    rzuch: aż do spompowania +10 minut intensywnego kardio na bieżni (na koniec zrobiłem dodatkowo dwie serie unoszenia hantli wzdłuż tułowia na dopompowanie barków i jedną serię WL z dużym ciężarem 4 powtórzenia, jednak nie wyszły mi pompki na poręczach, więc następnym razem dorzucam zamiast nich odwrotne pompki) Dieta: http://i.imgur.com/3CXUvTM.png

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 16797 Data: 2014-03-10 22:00:13 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    zeniach 5. Rozpiętki leżąc na ławce 4x12, 30s 12x4/12x4/12x4/12x4 jeszcze mi się pomyliło i zrobiłam brzuch- unoszenie nóg na ławce- brzuch 3x- 15/13/13 opuszczanie ciężko, pompki też, mam nadzieję że będzie lepiej /SFD/2017/5/9/5a3c04bff3aa414799664925da59cad4.jpg /SFD/2017/5/9/922094938c614934bf300c74bface855.jpg Zmieniony przez - cod123 w dniu

    Odpowiedzi: 1384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 21:24:13 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    yciągu 4x12 12x7,5/12x10/12x10/12x10 12x7,5/12x10/12x10/12x10 4. Pompki 4x max, 60s 5/5/4/4 na ławce 8/8/5/5 na podwyższeniach 5. Rozpiętki leżąc na ławce 4x12, 30s 12x4/12x4/12x5/12x5 12x4/12x4/12x4/12x4 ciężko, pompki zrobiłam na koniec bo wcześniej nie było gdzie i już średnio były siły Zmieniony przez - cod123 w dniu 2017-05-18 21:39:57

    Odpowiedzi: 1384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-18 21:38:47 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    ło ludzi.. we wiośle 12,5 wydawało się bardzo ciężkie, następne u mnie 15 i bałam się tego brać, ale o dziwo nie było mi jakoś dużo cięższe niż 12,5. W opuszczaniu czuję już większą kontrolę, natomiast pompki to nadal masakra, nie mam siły :-P /SFD/2017/6/15/5fb2b98391694f26b5c3211745484f2d.jpg Zmieniony przez - cod123 w dniu 2017-06-15 19:12:44

    Odpowiedzi: 1384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-15 19:12:07 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    12x4/12x4/12x4/12x4 dzisiaj mam mega domsy.. wiosłowanie chciałam zacząć już od 15, ale było to tak ciężkie że w 1 serii podniosłam tylko 5 razy, dziwne. więc wzięłam 12,5 pompki bez komentarza.. robię na ławce i idzie beznadziejnie...nie wiem czy jestem aż taka słaba, czy coś robię źle 1. jajecznica, masło, chleb gryczany 2. Golonka z indyka, z

    Odpowiedzi: 1384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-02 11:02:10 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    świąteczny zrobiłam mały trening, bo już miałam dosyć tego siedzenia: 1. Podciąganie na gumie 5/3-filetowa/1/1/1-czerwona 2. wypychanie bioder w klęku z gumą 12/12/12/12 3. pompki wąsko 6x1 4. Wyciskanie hantlami siedząc 4x7,5x10 5.unoszenie bioder z odwodzeniem kolan x10+odwodzenie kolan z biodrami w górze x10 6. Unoszenie ramion w bok w opadzie

    Odpowiedzi: 1384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-07 12:58:42 Liczba szacunów: 2
  • Siła !!!!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ystem 15" 4 serie 4) wyciskanie sztangi w skosie 4 serie po 12 powtórzeń Biceps -według uznania ŚRODA Triceps 1) wyciskanie w wąskim uchwycie 4 serie progresja 2) pompki na poręczach 4 serie po 12 powtórzeń 3) "francuzkie" wyciskanie sztangi leżąc 4 serie po 12 powtórzeń 4) ściąganie drążka wyciągu 4 serie po 12-15 powtórzeń

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 2011-01-15 18:57:56 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    dę je robić bezboleśnie. Polecam zejść z obciążeniem lub odpuścić bolesne ćwiczenia na chwilę. Ja z głupoty kontynuowałem i było tylko gorzej. 3-4 miesiące nie byłem w stanie pompki bez bólu zrobić. Teraz zwykłe pompki spokojnie ponad 40. Jak na próbę zrobiłem pompki z oparciem rąk na mojej wadze, pokazało nieco ponad 70kg a więc jest co cisnąć. Ro

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-11 14:04:27 Liczba szacunów: 0
  • Trenign do oceny :)

    Post
    Trening w domu

    o :D:D W planie zmieniłem dni treningowe dodałem dwa ćwiczenia w rozgrzewce ( bieg w miejscu i skrętoskłony w rozkroku) Poniedziałek - wyrzuciłem wyciskanie sztangi i dodałem pompki Wtorek - bez zmian Środa - zrobiłem ją dniem wolnym Czwartek - dodałem przysiady z obciążeniem, dodałem po jednej serii i zmniejszyłem ilość powtórzeń z 15 na 12 Piątek

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 2009-03-07 13:26:35 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z planem, zmiany, ronie220 - plan. Będę bardzo wdzięczny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak to wyglądało po 8 tygodniach. Pull 1 1.Martwy ciag rampa 10 90/95/100/105/110 2.Podciąganie na drążku szeroki nachwyt rampa 6 MAX/MAX/MAX/mAX 3.Wiosłowanie sztangielką rampa 12 35/37,5/40 4.DWÓJKI 60/65/70/75

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 997 Data: 2016-11-13 23:55:01 Liczba szacunów: 1
  • Trening dla 13-latka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to w koncu masz tylko hantelki ? ile kg ? bo napisałems w treningu "wyciskanie sztangi na ławeczce" Zakładając, że nie posiadamy ekspandera- wykonujemy wtedy przykładowo taki trening: 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1754 Data: 2007-04-13 22:23:20 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka /powrót do formy sprzed ciąży_ pods.s.50

    Post
    Ladies SFD

    ki 1 kg przy powolnym opuszczaniu bareczki ostro pracowały ****skłony boczne – hm, jakoś dziwnie kuło mnie w boku przy każdym skłonie, bardziej na prawą stronę no i pompki, hrhrh, cóż, to zawsze była moja słaba strona…..ale myślałam, ze dam radę więcej Zatem pierwszy porządny trening siłowy mam za sobą. Traktuję go jako rozrucho

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-14 07:30:58 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka /powrót do formy sprzed ciąży_ pods.s.50

    Post
    Ladies SFD

    ko, tilapia 3)udko kurze duszone, kalafior, ziemniaki 4)udko kurze, warzywa duszone, fasolka szparagowa 5) odżywka 30 g + 2 kawy białe ze słodzikiem Burpee challenge: 2+3 bez pompki TRENING POCIĄŻOWY Część I. Trening na zamykanie brzucha_całość Przed ćwiczeniami właściwymi (tzw.”ćwiczenie zero”): „Połóż się na plecach i obejmij swój brzuch rekami

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-14 22:33:59 Liczba szacunów: 0
  • Tricepsy przez duże T-by Czawaj

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    T: dobrze wybrałem? prostowanie ramion na wyciągu(podchwytem) 3x 10-12 prostowanie ramion na wyciągu(nachwyt) 3x 10-12 francuskie wyciskanie sztangielek siedząc 3x 10-12 francuskie wyciskanie sztangielki oburącz siedząc 3x 10-12 pompki na poręczach 3x max jak nie to może jakiś planik na tricki? Zmieniony przez - grrruby w dniu 2006-06-27 17:35:34

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 17:28:03 Liczba szacunów: 0
  • Tricepsy przez duże T-by Czawaj

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tem zobaczymy Co do Twojego spisu ćwiczeń Proponuję taki trening: -francuskie wyciskanie sztangielek siedząc 3x 10-12 -prostowanie ramion na wyciągu(nachwyt) 3x 10-12 -odwrotne pompki 3x 10 Naprawdę mnóstwo jest możliwości, trzeba tylko pamiętać, że ćwiczeń nie może być za dużo- starczą nawet 2, byle dobrze dobrane i atakujące każdą z głów POZDRO

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 18:02:12 Liczba szacunów: 0
  • Różne ćwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening Domatora: Pompki A - Pompki klasyczne B - Pompki na krzesłach (poręczach) C - Pompki boczne D - Pompki w staniu na rękach (głową w dół) E - Pompki przy ścianie stojąc F - Pompki na taborecie G - Pompki w podporze tyłem Ekspandera nie masz to nie bede pisal # Pozostałe ćwiczenia bezprzyrządowe A - Przysiady B - Wspięcia na palce C - Skłon

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2235 Data: 2009-05-06 22:00:49 Liczba szacunów: 0