SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • split 4 razy w tygodniu akcent na klatke i brzuch.

    Post
    Trening dla początkujących

    poniedziałek Klatka 1.Wyciskanie na skosie sztangii - 5 * 12-10-8-8-6 2.Wyciskanie na prostej hantli - 5 * 12 3.Rozpiętki - 4 *12 4.Przenosy - 4 * 15 Plecy 1.Wiosłowanie sztangą - 6 * 15-12-10-8-8-6 2.Wiosłowanie sztangą "T" - 6 * 12 3.Martwy ciąg - 5 * 10-8 4.Skłony"dzień dobry" - 4 *10 wtorek Barki,tricepsy 1.Wyciskanie sztangii - 4 * 20

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 2012-07-10 10:37:45 Liczba szacunów: 0
  • Byku 75, cel: 550 kg w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie 50 x 8 70 x 6 90 x 6 110 x 4 koszula 120 x 4 koszula 125 x 4 koszula 130 x 4 koszula (ostatni ruch pomagany) http://www.youtube.com/watch?v=_A_UxkzX3rU Dociskanie bez koszuli 120 kg x 3 120 kg x 3 Wyciskanie dolny skos 60 x 6 80 x 6 90 x 6 Wyciskanie wąsko 50 kg x 6 70 x 6 90 x 6 100 x 6 Pompki na poręczach 6 ruchów 6 ruchów + 5 kg 6 ruc

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 11176 Data: 2010-02-06 12:49:39 Liczba szacunów: 0
  • Byku 75, cel: 550 kg w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    WL 50 x 10 70 x 6 90 x 4 110 x 3 130 x 2 koszula 145 x 1 -//- 145 x 2 -//- Dociskanie 120 x 3 120 x 3 Wyciskanie wąsko 70 x 4 90 x 4 90 x 4 Triceps na wyciągu 6/4/4/4 Pompki na poręczach +Hantel 8 kg x 6 +12 kg x 4 + 24 kg x 4 Brzuch 8 seri do zmęczenia Komentarz: Pierwsze powt 145 leciutko drugie zawiódł docisk. Kolejna próba i na pełnej się ud

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 11176 Data: 2010-02-26 18:13:40 Liczba szacunów: 0
  • Byku 75, cel: 550 kg w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    Dociskanie wąsko 50 x 8 70 x 6 100 x 4 105 x 3 110 x 3 115 x 3 Wyciąg triceps ok. 36 kg x 4/4/4/4 Pompki na poręczach 6 powt. + 9 kg x 6 + 17 kg x 4 Żołnierskie Wyciskanie 50 kg x 6 50 kg x 6 50 kg x 6 Drążek, za głowe (barki) 4 powt 4 powt 4 powt

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 11176 Data: 2010-03-06 12:21:23 Liczba szacunów: 0
  • Byku 75, cel: 550 kg w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    WL 60 x 10 80 x 8 100 x 6 120 x 2 (?) 122.5 x 3 Górny skos klatka 50 x 6 70 x 6 70 x 6 Pompki na poręczach +9kg x 6 +13 kg x 6 + 17 kg x 6 + 25 kg x 6 Triceps wyciąg 12/10/8/6 Francuskie wyciskanie hantlami 12/10/8/6 Komentarz 120 w WL hmm... źle podał asekurant, bez motywacji i niestety się przygniotłem. Następna seria 122.5 Elegancko, pełna motyw

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 11176 Data: 2010-05-05 13:11:13 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na ławeczce skośnej w górę (czy lepiej w dół?) 3s (10,8,6) GÓRA Plecy: - Wiosłowanie 2s (10,8) 3 SERIE - Podciąganie na drążku 2s (max,max) NA KONIEC TRENINGU Barki: - z hantelkami w rękach podnosznie łokci jak najwyżej wszerz 3s (10,10,10) WYCISKANIE ŻOŁNIERSKIE, 3 SERIE Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangą

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2009-05-19 21:28:40 Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego siła nie idzie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    osoby cwiczace pionad 2 lata regularnie sa uwazane juz za zaawansowane... tylko widomo chodzi o 2 lata porzadnych treningow a nie pompki i wyciskanie w piwnicy...

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6250 Data: 2007-12-10 20:12:26 Liczba szacunów: 0
  • czaro-masa-wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka.Sory za to,że nie było mnie tu kilka dni... Trenować trenowałem,ale nie miałem czasu żeby wpaśc dodać jakąs wpiske.Jednak nie wybrałem planu Antosia wg mnie za dużo by mi zajmował czasu.A i zapomniałem ... Popełniłem zbrodnie w sobote wypiłem trochę alkoholu podczas cyklu}:-( była impreza poniosło mnie i hu*.Myślę,że nie będzie większych kon

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2215 Data: 2013-04-09 19:08:44 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie moj plan treningowy i pomozcie w razie bledow...

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Przysiady ze sztangą-(czworogłowe ud), (małe obciązenie) 3.Wykroki z hantlami-(dwugłowe ud,czworogłowe,pośladkowe), 4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka), 5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne), 6.Wyciskanie sztangi z klatki w siadzie-(naramien

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 2007-11-14 12:33:35 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie moj plan treningowy i pomozcie w razie bledow...

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIALEK: Klatka: -wyciskanie sztangi(poziom) 8/8/8/8 -wyciskanie hantli(skos) 8/8/8/8 -rozpietki(poziom) 8/8/6/6 Triceps: -wyciskanie sztangi waski chwyt 12/12/12/12 -pompki tylem 8/8/8/8 WTOREK:WOLNE SRODA: Plecy: -wioslowanie sztanga nachwyt 12/10/8/8 -przyciaganie hantli do boku w opadzie tulowia 8/8/8/8 -"dzien dobry" 8/8/8/8 Bic

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 2007-11-15 16:55:35 Liczba szacunów: 0
  • Push i Pull wersja urozmaicona

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    angi 3x8 + unoszenie drążka na wyciągu na boki 3x12 -unoszenie na boki w opadzie tułowia 2x10 Triceps: -wyciskanie francuskie 3x8 + ściąganie linek nachwyt górny wyciąg 3x12 -pompki na poręczach 1x(max) PULL Plecy: -mc zwykłe 4x5 + ściąganie drążka do klatki szer. uchwyt (podchwyt) 4x12 -Wiosłowanie sztangą 4x10 -Szrugsy 3x12 -Podciąganie (nachwyt)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2013-11-30 14:32:32 Liczba szacunów: 0
  • Push i Pull wersja urozmaicona

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ko o kontrolne sprtawdzenie. : Poniedziałek: Klatka: - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej RAMPA8 - wyciskanie hantli na skosie RAMPA10 - ściąganie linek w bramie 2x12 - pompki na poręczach 2x MAX Biceps: - uginania ze sztangą stojąc 4x10 - uginania ramion z hantlami młotkowo 3x10 - uginania na modlitewniku 3x12 Środa: Plecy: - martwy cią

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2013-12-01 20:03:06 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o FBW 2x w tyg

    Post
    Trening dla początkujących

    Chciałbym się nauczyć więc napisze tak jak ja to rozumiem.... Jeśli FBW ma być prawdziwym FBW to muszę unikać maszyn,suwnic,modlitewników itp. wszystkie ćwiczenia w moim FBW maja być z wolnymi ciężarami. Biorąc pod uwagę że mam ujemny bilans kaloryczny i to że chce spalić tłuszcz w priorytecie, a przy okazji uwydatnić swoje mięśnie pod tłuszczem b

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2011-09-20 19:47:27 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący thai boxer

    Post
    Sztuki Walki

    biegaj, pompki, brzuszki i rozciaganie http://www.sfd.pl/temat260216/

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6268 Data: 2006-06-30 13:14:05 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    e ponieważ najgorzej mam rozwiniętą środkową część klatki) -Wyciskanie hantelek siedząc 3x 10/8/6 -Szrugsy Hantelkami 2x 15/15 -Wyciskanie francuskie sztangi 2x 10/8 + 2x max pompki na poręczach -Uginanie przedramion ze sztangą - modlitewnik 2x10/8 (lub stojąc z supinacją hantelkami?) Brzuch, łydki, przedramie - różnie po skończonym całym treningu.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 602 Data: 2015-05-05 23:14:40 Liczba szacunów: 0
  • pompki - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    robię TYLKO pompki w celu zwiększenia maksymalnej liczby możliwych powtórzeń pompek poza tym ćwiczenia na siłce na wszystkie grupy mięśniowe

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8051 Data: 2006-06-19 22:08:59 Liczba szacunów: 0
  • pompki - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.sfd.pl/temat207207/ wrzuć do wyszukiwarki "pompki", jest tego troche

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8051 Data: 2006-06-19 23:35:01 Liczba szacunów: 0
  • pompki - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czyli ty tylko podciągasz sie i robisz pompki?? Jak tak to genialnie sie rozwinąłeś.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8051 Data: 2006-06-22 14:45:47 Liczba szacunów: 0
  • pompki - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    teraz sie juz nie podciagam jesli chodzi o pompki to juz od jakiegos czasy zaczalem robi na piesciach a kiedys chodzilem na silke ale mialem przerwe po przepuklinie i wyschlem zardzewialem, a i wtedy nic szczegolnego nie osiagnalem jesli chodzi rozmiary wiec mysle ze nie mialo to wiekszego znaczenia

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8051 Data: 2006-06-22 14:49:58 Liczba szacunów: 0
  • pompki - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Yoo, sorry ale ja nie kupuje tego bajeru 2000 pompek na raz logika nakazuje mi nie wierzyc .Mam pomysł nakrec filmik jak robisz te pompki(zdobycie/pozyczenie kamery w tych czasach nie powinno byc problemem) a jak sie okaze ze to prawda publicznie Cie przeprosze i oddam honor. Pomysl ten filmik w niedlugim czasie obiegl by caly swiat(wkoncu ile osob

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8051 Data: 2006-06-22 15:39:31 Liczba szacunów: 0