SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Full body 5x5 - ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    @Iverson wiem ze fr wyciskanie nie wymaga dostępu do poręczy dlatego umieściłem je w swoim planie, jednak ponoć pompki na poręczach są najlepszym cwiczeniem (ale nie mam poręczy), a o fr wyciskaniu słyszałem raczej nieprzychyle opinie. Dlatego dałem plan do sprawdzenia. pozdro

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1214 Data: 2009-02-18 20:16:25 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    link wyżej, głównie przysiady, podciągania, pompki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 559 Data: 2013-10-15 11:30:44 Liczba szacunów: 0
  • Drżenie mięsni

    Post
    Zdrowie i Uroda

    W rozgrzewkowych różnie, jeśli chodzi o rozciąganie to raczej nie, a choćby pompki to zależy czy miałem przerwę od nich czy nie. Jak miałem przerwę to też potrafią drgać mocno. Co do wyciskania na klate to nie wiem, bo prawie w ogóle w siłowni nie ćwiczę tylko w domu na własnej masie ciała. Może faktycznie mięśnie nie przyzwyczajone, no ale z drugi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 449 Data: 2018-08-24 22:41:07 Liczba szacunów: 0
  • FBW sparawdzcie i ocencie

    Post
    Trening dla początkujących

    Gandi87 czy chodzilo Ci o ten plan??? przysiady 3serie x5 powt wyciskanie na poziomej ławce 3x5 martwy ciag 1x5 pompki na poreczach z obciazeniem 2x8 to ćwiczenie nie musi być wykonywane, jednak jesli ktoś boi sie o brak stymulacji bezpośredniej tricepsów moze je dołączyć trening nr2: przysiady 3x5 wyciskanie sztangi z klatki stojac 3x5 wiosłowanie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 768 Data: 2009-10-13 22:21:32 Liczba szacunów: 0
  • Grzecho990/dziennik/Sylwetka>>walka>>kondycja

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Przysiady na 1 nodze 10 /15 /20 Plecy: Wioslowanie hantlami w opadzie 7kg x15 9kg x15 12kg x15 Barki: Unoszenie hantli bokiem 5kg x15 6kg x15 7kg x15 Klata : Pompki 20 / 30 /40 Triceps zza glowy 5kgx15 6x15 7x15 Biceps 10kg x 15 12kg x15 15x15 wszystko prawie zalozenia zostaly spelnione tylko te przysiady na 1 nodze 3serii nie dalem rady ale

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 2010-08-23 20:06:19 Liczba szacunów: 0
  • Grzecho990/dziennik/Sylwetka>>walka>>kondycja

    Post
    Trening dla początkujących

    sroda: dieta: 7;00 makaron z jajecznica 12;00 zupa owocowa z jablkami 16;00 kasza gryczana z sosem miesnym i ogorkami 17;30 makrela tutaj mial byc trening ale nie wyszlo (nieoczekiwana praca) 20;00 makaron z serem babcia sie ulitowala :) tutaj trening : Nogi: Przysiady na 1 nodze 10 /15 /20 Plecy: Wioslowanie hantlami w opadzie 7kg x15 9kg x15 12k

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 2010-08-25 21:09:56 Liczba szacunów: 0
  • Grzecho990/dziennik/Sylwetka>>walka>>kondycja

    Post
    Trening dla początkujących

    3-4 tyg rozpiska treningu nogi-przysiady na 1 nodze x10/+5kg x10/+10kg x10 plecy wioslowanie 9kg x10 12kgx10 14kg x10 barki -unoszenie bokiem hantelek 6/7/8 klata - pompki 15 /20 na krzeselkach ponizej poziomu triceps wyciskanie zza glowy 6/7/8 biceps uginanie reki w siadzie na udzie :) 12/14/16kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 2010-09-08 13:38:09 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań- proszę o pomoc!

    Post
    Trening dla początkujących

    W FBW odpadają wszystkie ćwiczenia izolowane, na maszynach, maja być ćwiczenia wielostawowe na wolnych ciężarach. układa treningów w tygodniu jest w porzadku. Pare zmian: A Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach Plecy: Wiosłowanie sztanga Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy Biceps: Uginanie ramion ze sztang

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 2010-08-29 18:51:51 Liczba szacunów: 0
  • Problem z klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących

    pisał. Rozpiętki daje się po ćwiczeniach ciężkich angażujących większą część mięśnia piersiowego czyli np po pompkach na poręczach. Niestety tutaj się też nasuwa pytanie czy pompki na poręczach wykonujesz dobrze. Nie widzę też większego sensu podciągania na drążku po klacie. Zrób raczej to jako 2 ćwiczenie po MC. Nie ma co też treningu zmieniać n

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 732 Data: 2011-06-29 22:56:57 Liczba szacunów: 0
  • Końcówka 17-tki, pomoc przy uwidacznianiu mięśni

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ka serii podciągniec na drążku, na nim tez nogi do klaty, nie wiem jak profesjonalnie sie to nazywa - taki jakby siad plaski w swobodnym zwisie i skręty brzucha tez na drążku. Dodatkowo kilka serii brzuszków i pompki + do tego wszystkiego zwykle cwiczenie z hantlami 3kg. I tak 5 razy w tygodniu Zmieniony przez - TheNick w dniu 2013-01-25 19:07:48

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2013-01-25 17:59:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening- Siła !

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ginanie ramion na przemian (młotkowy)4 serie hantla 12kg -Uginanie ramion opartych o udo 3 10kg Środa 80%*3pow*6serii 1) wyciskanie w wąskim uchwycie 4 serie progresja 2) pompki na poręczach 4 serie po 12 powtórzeń Piątek 80%*2pow*6serii Barki -Wyciskanie sztangii z przed klatki pierosiowej stojąc 2 serie -Wyciskanie sztangii zza karku sied

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3235 Data: 2009-10-25 10:38:21 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek KLATA: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 12-10-8 Wyciskanie sztangielek skos górny: 12-10-10-8 Rozpiętki na ławce poziomej: 12-10-8-8 Unoszenie sztangielki przodem: 12-10-8 TRICEPS: Wyciskanie francuskie sztangi leżąc / sztangielki oburącz 12-10-8 Uginanie ramion w leżeniu na ławce: 12-10-8 Wyciskanie sztangielki oburącz si

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2011-05-03 15:14:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Tylko nie wiedziałem za bardzo w jaki sposób ułożyć te serie liczę że mi pokażesz. Poniedziałek KLATA: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 12-10-8 Wyciskanie sztangielek skos górny: 12-10-10-8 Rozpiętki na ławce poziomej: 12-10-8-8 Unoszenie sztangielki przodem: 12-10-8 TRICEPS: Wyciskanie francuskie sztangi leżąc / sztangielki oburącz 12-

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2011-05-03 15:42:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek KLATA: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 10/10/8/6 Wyciskanie sztangielek skos górny: 12-10-10-8 Rozpiętki na ławce poziomej: 12-10-8-8 Przenoszenie sztangielki 12-10-8 TRICEPS: Wyciskanie francuskie sztangi siedząc / sztangielki oburącz 12-10-8 Wyciskanie sztangielki oburącz siedząc: 10-10-10 Pompki w podporze tyłem: 10-10

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2011-05-03 16:00:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawiłem teraz chyba ok??? Poniedziałek KLATA: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 10/10/8/6 Wyciskanie sztangielek skos górny: 10/10/10/10 Przenoszenie sztangielki 10/8/8 Rozpiętki na ławce poziomej: 3x12 TRICEPS: Wyciskanie francuskie sztangi siedząc / sztangielki oburącz 12-10-8 Wyciskanie sztangielki jednoracz siedząc: 10-10-10 Pompki w

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2011-05-03 16:27:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla początkującego proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2009-06-11 20:45:13 Liczba szacunów: 0
  • FBW do wglądu

    Post
    Trening dla początkujących

    rozpisz Ci bo już nie mam nerwów. przysiad tylni/przedni podciaganie/mc wl/skos góra wycisk z przed klaty/unoszenie bokiem uginanie/młotki francus/pompki +łydki zdr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 584 Data: 2010-07-10 13:15:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase - 5 dniowy - ułożony przeze mnie oceniać

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y miesień. Co do bica Uginanie sztangi lub hantli 5x6-8, modlitewnik 4x8-10 ( łokcie węzej niż dłonie ) Co do trica Jeśli po klacie: Francuz 4x6-8, Prostowanie na wyciągu lub pompki w podporze tyłem 4x10-12 Jeśli z bicem: Docisk sztangi lub docisk na poręczach 5x6-8, Francuz 4x8-10 ................................... MałyArnold Twoje uwagi są troch

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2168 Data: 2009-05-05 17:52:24 Liczba szacunów: 0
  • Wasze wrazenia po drugim i kolejnych HST?

    Post
    Trening w domu

    tzn ja mialem tez mala przerwe przed tym hst i robilem tylko pompki etc dla utrzymania formy ( przez jakies 4 tygodnie ) i moj hst jest dosc wymagajacy dlatego moze tak to odczulem. Jednym z powodow moze byc tez zmeczenie bo rano gralem 3 godziny w tenisa co tez mnie troche wycienczylo, nie wiem sprawdze to jutro ;). tez zastanawiam sie, jak myslic

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4722 Data: 2006-08-08 15:50:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    uloz plan lub wez z podwieszonych ktory zawiera jeden zestaw skladajacy sie z cwiczen zlozonych czyli przysiad, martwy, wioslo, wyciskanie na barki, pompki na poreczach. po jakims czasie takiego treningu mozesz wprowadzic drugi zestaw. cwiczenie az trzema zestawami jest malo popularne szczegolnie przy takim stazu treningowym

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2012-06-14 11:14:35 Liczba szacunów: 0