SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka - ze sztangi na sztangielki to duża różnica Triceps - pompki w podporze tyłem na koniec. Tego drugiego ćwiczenia nie rozumiem. Plecy - zamiast MC możesz robić "dzień dobry". Biceps - masz modlitewnik? Możesz robić uginanie ramion z hantlami na ławce skośnej siedząc. Oprócz tego Uginanie ramion z supinacją nadgarstków.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-15 17:34:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka+triceps 1.Wyciskanie na lawce plaskiej 12-10-8-8 Daj 4s x 8p 2.Wyciskanie na lawce skosnej 12-10-8 (predzej byly sztangielki) Daj 4s x 10p 3.Rozpietki 3x10 Zmien na pompki na poreczach 4s x 8p lub zrob rozpietki na skosie 4s x 12p Czy zmienic jakies cwiczenia?Nie widze zandej innej sensownej opcji w klatce,zaminielilem tylko sztangielki n

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-15 17:39:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kty Poniedziałek KLATKA 1)wyciskanie na płaskiej sztanga 12/10/8/8 2)wyciskanie skos 12/10/8/8 3)rozpiętki skos 3x10 TRICEPS 1) wyciskanie francuskie leżąc 12/10/8/8 2)pompki w podporze tyłem 12/10/8 Wtorek-MMA Sroda- PLECY 1) Podciaganie na drazku 4xmax 2) Wioslowanie sztanga 12/10/8/6 3 Dzien dobry 12/10/8 BICEPS 1)uginanie ramion ze s

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-16 22:22:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niedziałek KLATKA 1)wyciskanie na płaskiej sztanga 12/10/8/8 2)wyciskanie skos 12/10/8/8 hantle 3)rozpiętki skos 3x10 TRICEPS 1) wyciskanie francuskie leżąc 12/10/8/8 2)pompki w podporze tyłem 12/10/8 Wtorek-MMA Sroda- PLECY 1) Podciaganie na drazku 4xmax Tu bym dołożył jeszcze np wiosłowanie hantlą albo wyciąg alebo szrugsy na koniec 2)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-17 10:31:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s 12/10/8/8 hantle nIE MOGE DAC HANTLI BO BYLY W POPRZEDENIM PLANIE TERAZ JEST ZMIANA NA SZTANGE. 3)rozpiętki skos 3x10 TRICEPS 1) wyciskanie francuskie leżąc 12/10/8/8 2)pompki w podporze tyłem 12/10/8 Wtorek-MMA Sroda- PLECY 1) Podciaganie na drazku 4xmax Tu bym dołożył jeszcze np wiosłowanie hantlą albo wyciąg alebo szrugsy na koniec WLA

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-17 11:17:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki Ci wielkie..! Jakie moglbym dac cwiczenia za Unoszenia tulowia z opadu, przyciaganie wyciagu do brzucha oraz pompki na porezcach?Za porezce moge dac rozpietki np. na skosie? a co za 1-wsze i 2-gie? Spodobal mi sie ten treniong i mysle ze z za niego jzu bym sie wziol od poniedzialkuTylko prosze napisz co moge dac za te cwiczenia oraz jak mowi

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-17 21:37:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening-do oceny(sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok zamienie te cwiczenia..Zrobie jednak unoszenie z opadu a jak pojde na normalna silownie postarams ie juz od poniedizalkuz robie wszyskto tak jak jest rozpisane Czyli rozumiem obwodowy trening czyli najpierw po 1seri kazdego cwiczenia do 2D. Wyciskanie plako 1seria Pompki na poreczach 1sera... Unoszenie sztangielek bokiem(2d)(8cwiczenie) 1seria..

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2007-05-19 10:38:48 Liczba szacunów: 0
  • DWUBÓJ OLIMPIJSKI

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    powtórzeń. Choć właściwie, to powinny wyglądać tak: 1 dzień - skłony tułowia z obciążeniem (hypers) - 2 serie. Oraz spięcia z obciążeniem, 4 serie 2 dzień - spięcia 3 dzień - pompki na poręczach 3 serie po 6-8 powtórzeń, potem tyle samo serii i powtórzeń dla dowolnych ćwiczeń na bicepsy i tricepsy Ja robię nieco inaczej, bo asysty to tylko asysty,

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-30 20:02:06 Liczba szacunów: 0
  • ciężki FBW - oceńcie prosze ;-)

    Post
    Trening w domu

    /10min i stopniowo coraz zimniejszej wody do 15min/15min/15min i lodowata woda od razu - widoczny wzrost kondycji, wytrzymalosci i zdrówka :-] - spadek wagi o jakieś 3 kilo - pompki z 8 do 15 (cel ostateczny to 50, bo przeciez to patologia co sie dzieje) Plany: - na początku maja zmierzę obwód brzucha rano i wieczorem oraz %bf - niestety będą to pi

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2129 Data: 2010-04-21 22:41:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny. Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy taki plan który znalazłem na forum będzie dobry? Przykładowe treningi FBW Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - U

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2009-10-08 21:22:04 Liczba szacunów: 0
  • mate45 / "Ludzie z celami odnoszą sukcesy ponieważ wiedzą dokąd zmierzają."

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy Trening 1.Wyciskanie sztangielek na skosie 5x10p 11/15/15/15/17 2.Wiosłowanie w pełnym opadzie 5x10p 25x12/30x12/34x12/36x12 3.Pompki na poręczach w wersji na klatkę 5xcc/5xcc/3xcc/2xcc 4.Arnold press siedząc 4x12p 11/11/11/11 5.Francuz ze sztangą 5x12p 16/18/18/18/18 6.Modlitewnik sztangielką jednorącz 4x15p 6/8/8/7 Komentar

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5236 Data: 2012-11-04 19:02:10 Liczba szacunów: 0
  • mate45 / "Ludzie z celami odnoszą sukcesy ponieważ wiedzą dokąd zmierzają."

    Post
    Trening dla początkujących

    W wyciskaniu nadal w niektórych repach przedramiona są rozwarte.Pilnuj aby były cały czas prostopadłe do podłogi(minimalnie węziej je prowadź). Wiosłowanie-generalnie ok.Pracujesz łopatkami? Pompki-nic nie widać.Może podłóż stołek pod nogi. Reszta ok.

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5236 Data: 2012-11-12 14:47:50 Liczba szacunów: 0
  • boks + siłka

    Post
    Sztuki Walki

    kie, szybkie sprawle (wyrzuty nóg) - nogi szeroko 3. Naprzemienne wyrzuty nóg do tyłu, w podporze przodem 4. Szybki skip (bieg z wysokim unoszeniem kolan) 5. Szybkie, krótkie pompki 6. Szybkie, krótkie spięcia brzucha 7. Szybkie, krótkie spięcia pleców (leżąc na brzuchu, unosimy jednocześnie tułów i nogi w górę; tzw. Delfinek) BOKS: SIŁA: Nogi: -Pr

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1570 Data: 2011-06-30 10:03:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - proszę o ocenę ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ząc 12 8. Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem do klatki 12 9. Naprzemianstronne uginanie przedramion ze sztangielkami 12 10. Francuskie wyciskanie/pompki tyłem 12 11. Wspięcia na palce ze sztangą na barkach 12 Ćwiczenia wykonujesz po kolei 12 razy. Ciężar dobrany tak, aby zostało w zapasie 3 - 4 powtórzenia. Gdy skończy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2469 Data: 2007-09-23 15:14:23 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    tych nogach - sztanga. 30x15/ 40x8/ 32,5x12 - przekombinowałam z obciążeniem. 2. Podciaganie obciążenia wzdłuż tułowia - hantle. 5x15/ 5x14/ 5x12 3. Wyciskanie leżąc (na piłce) - hantle. 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x14 4. Podciaganie hantli w opadzie. 7,5x15/7,5x15/7,5x12 5. Odwrotne pompki. 14/ 13/ 11 Zmieniony przez - moo w dniu 2015-07-30 22:34:55

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-07-30 22:31:20 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    01.08.2015 Miska: /SFD/Images/2015/8/2/db744dfd0392444bbbbbe64f98aaaa65.jpg Miska mi się trochę rozjechała. Dodatkowo było pół gara nieliczonej zupy na wypasie. Płyny: 2 kawy, 1 kawa zbożowa, 1,5l wody. Leki i suplementy: Cyclodynon. Trening: Zestaw 1. 1. Przysiad klasyczny - sztanga. 10x15/ 10x15/ 10x15 - - tu już ze sztangą. pierwszy raz czułam

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-08-02 10:23:06 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    06.08.2015 Miska: /SFD/Images/2015/8/11/de7243d7408b4ad48f44efa20a28fc31.jpg Płyny: 1 kawa zbożowa, 2 kawy, 3l wody. Leki i suplementy: Cyclodynon. Trening: Zestaw 1. 1. Przysiad klasyczny - sztanga. 12,5x15/ 12,5x15/ 12,5x14 10x15/ 10x15/ 10x15 - tu już ze sztangą. pierwszy raz czułam głownie pupę, to chyba dobrze. 10x15/ 10x15/ 10x15 2. Pompk

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-08-11 21:39:16 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    13/7,5x12 5x15/ 5x15/ 5x15 5x15/ 5x14/ 5x12 3. Wyciskanie leżąc (na piłce) - hantle. 10x15/10x15/10x13 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x15 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x14 4. Podciaganie hantli w opadzie. 10x14/10x13/10x12 7,5x15/ 7,5x15 /7,5x15 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x12 5. Odwrotne pompki. 17/15/15 15/ 13/12 14/ 13/ 11 Zmieniony przez - moo w dniu 2015-08-11 21:57:44

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-08-11 21:57:27 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    14.08.2015 Miska: /SFD/Images/2015/8/16/f14a1f40fa9844419d7249519ffc6532.jpg Płyny: 3l wody, 2 kawy, 1 kawa zbożowa. Leki i suplementy: Cyclodynon, Zincas. Trening: Zestaw 1. 1. Przysiad klasyczny - sztanga. 12,5x15/ 12,5x15/ 12,5x15 12,5x15/ 12,5x15/ 12,5x14 10x15/ 10x15/ 10x15 - tu już ze sztangą. pierwszy raz czułam głownie pupę, to chyba dob

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-08-16 22:03:38 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    10x14 10x15/10x15/10x13 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x15 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x14 4. Podciaganie hantli w opadzie. 10x15/10x11/10x10 10x14/10x13/10x12 7,5x15/ 7,5x15 /7,5x15 7,5x15/ 7,5x15/ 7,5x12 5. Odwrotne pompki. 17/16/14 17/15/15 15/ 13/12 14/ 13/ 11 Zmieniony przez - moo w dniu 2015-08-16 22:11:26 Zmieniony przez - moo w dniu 2015-08-16 22:12:19

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-08-16 22:11:06 Liczba szacunów: 0