SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Poczatki

    Post
    Trening w domu

    Nie podpowiadaj mu głupio, bo ma i tak żle ułożony ten trening i czy zmieni zwykłe pompki na pompki na 3 taboretach czy zacznie robić przysiady bułgarskie to mu to nic nie da. Niech ułoży porządny trening i da tu do oceny, ma podklejone tematy.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 2012-04-03 21:17:30 Liczba szacunów: 0
  • Tydzień przerwy

    Post
    Sztuki Walki

    Odpuść pompki, lepiej połaź po górach, wyjdź na słońce, świeże powietrze. Jeżeli trenowałeś cały rok i to jeszcze jak piszesz nawet 6x w tygodniu, to tydzień bez nawet lekkich treningów zrobi lepiej niż jak będziesz nawet rozruchowo robił te pompki rano. Im dłuższy staż, tym częściej warto robić takie przerwy. I wiem, że nie jest łatwo przestać tr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 855 Data: 2016-11-16 16:55:52 Liczba szacunów: 2
  • motylki

    Post
    Trening w domu

    QUEBLO to chyba właśnie ręce za szeroko miałem , mój plan to : - pompki robię według planu 100pompek , jestem teraaz w przedziale 31-35 pompek - na drążku od niedawna zacząłem robię 5 serii po max podciągnięć z 1 min przerwami jednego dnia robie pompki a drugiego na drążku itd.... Możecie mi plan podciągnięć ułożyć , żebym najszerszy grzbietu po

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2013-02-14 14:45:58 Liczba szacunów: 0
  • cayman | więcej czasu już nie ma...

    Post
    Trening dla początkujących

    ze 4x10 15kg - Jedno z fajniejszych ćwiczeń Wyciskanie francuskie 4x10 10kg Podsumowanie: Powinno być jeszcze jedno ćwiczenie, i albo będzie zamiana, zamiast czachołamaczy pompki na poręczach i wyciąg albo zostanie tak jak jest i pompki w podporze tyłem. Wyciskanie francuskie pierwszy raz robiłem na sztandze bardoz leciutko łamanej z szeroki roz

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2013-01-24 17:37:48 Liczba szacunów: 0
  • Drastyczny spadek siły

    Post
    Trening dla początkujących

    kanie francuskie ze sztangą Push 2 Wykroki Wyciskanie sztangi lub sztangielek leżąc Wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki ze sztangielkami Wyciskanie wąskim chwytem lub pompki odwrotne (triceps dips) Pull 1 1.Martwy ciąg ze sztangą 2.Wiosłowanie ze sztangą 3.Żuraw (glute-ham-raise) lub uginanie podudzi leżąc 4.Uginanie stojąc ze sztangą

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 2016-12-20 09:42:08 Liczba szacunów: 0
  • Ciągły problem z klatką..

    Post
    Trening w domu

    pompki wojskowe, pompki na piłce gimnastycznej,wyciskanie sztangi głową w dół.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 603 Data: 2012-05-25 08:52:12 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka + przod/bok barków + triceps 1.dipsy rampa 8 T.1 0-2kg-5kg-7kg-10kg T.2 0-3kg-7,5kg-10kg-12x7kg 2.sztanga skos + 4 x 10-8 T.1 40kgx10-52kgx10-57kgx10-60kgx10 T.2 42kgx12-52kgx11-62kgx8-67kgx8 Cos mi się ***nęło i robiłem do 12 powtórzen :) 3.przenoszenie hantli 3 x 12-10 T.1 17kgx12-20kgx12-21kgx10 T.2 19kgx12-21kgx12-21kgx12 4.unoszenie

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-09 15:18:39 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Adzik dzieki. Kombinowałem troche nad planem i wykombinowałem coś takiego.Zaczerpnięte z art. Jodełki. Planowany okres ok 6 tyg. Push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Push Press RAMPA 5 3. Wycisk hantli głową w górę 4s 8-10p 4. Wycisk wąski płasko 4s 8-10p 5a. Rozpiętki płasko z linkami dolnej bramy 3s 12-15p 5b. Wznos boczny 3s 12-15p 6. P

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-14 21:32:30 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziś był pierwszy trening po krótkiej przerwie. Z zrobiłem trening, fajnie poszło. Push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 0-5kg-10kg-12kg-15kg 2. Push Press RAMPA 5 45kg-55kg-60kg-65kg 3. Wycisk hantli głową w górę 4s 8-10p 20kgx10/22kgx10/25kgx10/27kgx10 4. Wycisk wąski płasko 4s 8-10p 53kgx10/63kgx10/68kgx9/68kgx8 5a. Wznos boczny lezac 3s 12-1

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-15 20:21:37 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Volferine- no tak juz jest ma tak drugi inaczej, jak to mówią kręceni chcą mieć proste włosy, ci z prostymi-kręcą loki. Na szczęście ja łysieje;) heh Push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 0-5kg-10kg-12kg-15kg 0-5kg-10kg-13kg-18kg 0-5kg-10kg-12kg-15kg-17,5kg 0-5kg-10kg-13kg-17kg-19kg 2. Push Press RAMPA 5 45kg-55kg-60kg-65kg 45-55-63-68 40-45-50-55

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-09 20:18:43 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siemano, obecna fota "formy" /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f5e87b42a9304e3b91e96cf2fb7d7b4d.JPG Planuje teraz redukcje na UD 2.0 - już dawno przymierzałem sie do tej formy redukcji, ale zawsze miałem opór i nie rezygnowałem. Teraz raz sie żyje. Poniżej trochę suchych danych. Dane Wiek : 28 Udo - 64,7 Biceps - 41,4 Klacina- 108,3 Łydka - 40,2 Pa

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-21 14:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiejszy tening: Góra ciała >>SILA<< G1: Wiosłowanie nachwytem 105 x3x3 A. Podciąganie z obciążeniem cc+cc Martwy ciąg 3 x 3-5 150 x 3 x3 G2: Wyciskanie na ławce poziomej (sztanga lub hantle) 90 x 3 x 5 A: Pompki na poręczach z obciążeniem cc+10, cc+15 P: Wyciskanie siedząc ( sztanga lub hantle) 27-30-30 P: Uginanie ramion ze sztangą

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-11 18:50:32 Liczba szacunów: 0
  • Pompki z plecakiem 20 kilogramowym . po ile powt. ? seri?

    Post
    Trening w domu

    W dzień, w który jesteś na siłowni - pompki sobie odpuszczasz. Z pozosałych dni tygodnia wybierz sobie trzy lub cztery i wtedy ćwicz pompki jak chciałeś. Oczywiście nie zapomnij o porządnej rozgrzewce za każdym razem. Radzę też zastosować sobie dobrą dietę bogatą w białko. Zmieniony przez - chkk w dniu 2011-02-24 22:05:16

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3396 Data: 2011-02-24 22:03:04 Liczba szacunów: 0
  • FBW - własna progresja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kanie sztangi 12-12-10 uginanie ze sztanga 12-10-8 francuzy 12-10-8 B: MC 4x 12 powt wyciskanie plasko 12-10-8-6 podciąganie do brody 12-12-10 uginanie z sup na lawce 12-10-8 pompki tylem 3s max Myślę, że przy 12 seriach wyciskania w tyg. siła nie podskoczy-robiłem tak i lepiej było przy 9seriach, chyba, że wl sztanga, wl skos sztangielki. Podciąg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 2009-10-19 22:28:04 Liczba szacunów: 0
  • Co po rozruchu FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    ie sztangi do brody 3x10-12 (w superserii) 2b. Wymachy boczne 3x12 (w superserii) 3. Wymachy w opadzie na tyl barku 4x10-12 1. Dipsy z obciazeniem 4x10 + regres 2a. Odwrotne pompki z obciazeniem 4x10 (w superserii) 2b. sciaganie na wyciagu 4x10-12 (w superserii) Dzien 3 - Plecy 1. Wioslowanie w pochyleniu, nachwyt 5x10 + 2 regresy 2a. Podciaganie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2013-03-01 13:07:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    A teraz? Wersja A: 1. Przysiady tylni - 5 serii 2. Martwy ciąg - 5 serii 3. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - 4 serie 4. Wyciskanie żołnierskie - 3 serie 5. Pompki na poręczach w wersji na triceps - 3 serie 6. Podciąganie na drążku wąskim podchwytem - 3 serie Wersja B: 1. Przysiad przedni - 5 serii 2. Podciąganie na drążku szerokim nachwy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 299 Data: 2014-01-28 13:39:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening ukierunkowany pod podciąganie.

    Post
    Trening w domu

    to trening sugerując się tą stroną: Trening (pon,wt,czw) Plecy: podciąganie podchwytem neutarnie(wt)/nachytem(pon/czw) 4s , unoszenie tułowia w leżeniu na brzuchu 3s Klatka: pompki z nogami wyżej 3s Barki: Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s Biceps: podciąganie wąskim podchwytem, od kąta prostego do głowy ponad drążek 3s Triceps: odwrotne pompki 3s

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 442 Data: 2013-02-18 12:13:28 Liczba szacunów: 0
  • podciaganie + pompki + brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    To jak masz takie możliwości to po co te pompki, zrób na klatkę wyciskanie, na triceps możesz dać francuza sztangą czy talerzem, odwrotne pompki, oprósz siadów masz jeszcze wykroki, zamiast szrugsów na plecy lepiej dać wiosłowanie do podciągania. Ale kaptury to są plecy to jest część mięśnia czworobocznego

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2017-12-23 21:29:31 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenienie planu treningowego -15 serii po 25-10

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    do czoła leząc lub sztangielki zza karku 5s 20, 15, 12, 12, 10 2)Prostowanie przedramion na wyciągu górnym z różnymi uchwytami 5s 12-10 3)Pompki na poręczach lub pompki odwrotne z nogami do przodu 4s 12 – 10 Łydka 1)Wspięcia na palce siedząc 4serie 15 -30 powt. 2)Wspięcia na palce obunóż/jednonóż 4s 15

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 595 Data: 2013-10-25 19:14:49 Liczba szacunów: 0
  • Kebula home-made form, czyli bez silki tez sie da

    Post
    Ladies SFD

    eciał i sesja z fizjo. zaszaleliśmy i poskakaliśmy trochę plan 1 1a. podciąganie 4x5 fioletowa guma x5, jp, jp, 4 * no nie, nie, nie, nie...czemu to takie trudne? :-( 1b. pompki 11/11/11/11 * jakoś poszło... 2a. OHP 10kgx10, jp., 10kgx11 , jp * łoj, ale wyginalam się jak paragraf w ostatnich powtórzeniach 2b. wiosło hantlą 20kgx10, jp, jp,

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 7902 Data: 2018-06-26 21:39:45 Liczba szacunów: 0