SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ćwiczenie przebitki do koszulki

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    kaniu kiedys 180 czy tez 200 kg... bez zdrowych barków NIE bedzie to możliwe! (i nie jestem sam w tej kwestii) c) no teoretycznie jest troche tricepsu (wyciskanie wasko oraz pompki na poreczach). Ja bym w jedym z tych dni zrobił np jakies wyprostyramion ze sztanga czy sztangielami leżac ... to działa ZUPEŁNIE inaczej niz dwa podobne ruchy w stawie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 2005-06-11 00:16:52 Liczba szacunów: 0
  • DT anuke

    Post
    Ladies SFD

    Już wklejam. Robię ten trening od 8 tygodni, niestety trochę miałam zawirowań po drodze i 2 razy miałam ok. 5-6 dni przerwy. * EDIT: Aktualizuję obciążenie wg dzisiejszego treningu - na wszelki wypadek zaznaczyłam na czerwono - udało mi się ruszyć ze skosem, w innych ćwiczeniach po prostu trochę lepiej mi szło :) Dzień 1. Klatka + biceps 1. Wyciska

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11083 Data: 2014-04-27 12:35:59 Liczba szacunów: 0
  • DT anuke

    Post
    Ladies SFD

    DT No, to tydzień zapoznawczy uważam za otwarty \-) Właśnie wróciłam z siłowni, wypiłam ze smakiem szejka i zastanawiam się, jak to się stało, że już nie mam na dzisiaj nic w misce :)) Po dwóch dniach absolutnego braku apetytu dzisiaj jednak głodzik. Na siłowni dzisiaj luzy, ale na ławeczkach ciasno, chłopaki pucują bicepsy przed majowym grillem ;-

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11083 Data: 2014-04-30 20:01:01 Liczba szacunów: 0
  • DT anuke

    Post
    Ladies SFD

    Nie powinien boleć bark, ale jaki to był ból? pompki rozstaw nogi sobie szerzej bo jeszcze z prostymi ci nie wychodzi i usztywnij ciało by tak nie pływało Wznosy bokiem ramion, moga tak być :-))

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11083 Data: 2014-05-07 11:39:04 Liczba szacunów: 0
  • DT anuke

    Post
    Ladies SFD

    11 R3kgx15/8kgx10/8kgx8/8kgx6/7kgx11 3a. Wznosy bokiem ramion 4x20 2,5kgx20/2,5kgx20/3kgx15/3kgx13 2kgx20/2,5kgx20/2,5kgx18/2,5kgx18 R1,25kgx20/2kgx15/2kgx15/2kgx15/2kgx13 4. pompki 4x max 3/3,5/4,5/3,5 6/4,5/4,5/3,5 5/5/4/4 1. W drugiej serii lewa ręka mi zwiędła przy próbie 11 powtórzenia ;-) 2. Po zmianie obciążenia z 7 na 8 kg myślałam, że to j

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11083 Data: 2014-05-21 11:28:48 Liczba szacunów: 0
  • DT anuke

    Post
    Ladies SFD

    x11 3. Wznosy bokiem ramion 4x20 2kgx20/2,5kgx20/2,5kgx20/2,5kgx20 2,5kgx20/2,5kgx20/3kgx15/3kgx13 2kgx20/2,5kgx20/2,5kgx18/2,5kgx18 R1,25kgx20/2kgx15/2kgx15/2kgx15/2kgx13 4. pompki 4x max 5/6/5/4,5 3/3,5/4,5/3,5 6/4,5/4,5/3,5 5/5/4/4 +rozciąganie (znalazłam odpowiednie miejsce), 15 min marszobiegów na bieżni 1. Wróciłam do tego ćwiczenia po przerw

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11083 Data: 2014-06-01 21:20:25 Liczba szacunów: 0
  • DT anuke

    Post
    Ladies SFD

    gx9/7kgx11 3. Wznosy bokiem ramion 4x20 2,5kgx20/2,5kgx20/3kgx18/3kgx18 2kgx20/2,5kgx20/2,5kgx20/2,5kgx20 2,5kgx20/2,5kgx20/3kgx15/3kgx13 2kgx20/2,5kgx20/2,5kgx18/2,5kgx18 4. pompki 4x max 6/5,5/4,5/4,5 5/6/5/4,5 3/3,5/4,5/3,5 6/4,5/4,5/3,5 +20 minut orbiego, rozciąganie półdupków 1. W ostatnich seriach pomagał mi trochę instruktor, we wszystkich m

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11083 Data: 2014-06-09 22:23:43 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o mikrocykl negatywów w HST

    Post
    Trening w domu

    5 - sam zobaczysz w trakcie 10 cz trzeba dodawac. mozesz tez pociagnac ten plan w 15 i 10, i ew. dodac w 5. natomiast dodawanie do tego planu juz w 10 - sadze ze byloby za duzo. czemu taka kolejnosc, a nie np: przysiad/MC wyciskanie podciaganie pompki wioslo barki lydy (brzuch) przysiad/MC podciaganie wyciskanie wioslo pompki barki lydy (brzuch)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1559 Data: 2006-06-22 22:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Triceps z hantelkami, sztangą

    Post
    Trening dla początkujących

    w Atlasie Cwiczen masz 6 cwiczen na triceps z wykorzystaniem hantli i sztangi, ja polecam jednak pompki tylem, na mnie swietnie dzialaja zwlaszcza z obciazeniem (do tego urzywam plecaka zawieszonego z przodu). zostaja jeszcze chyba tylko klasyczne pompki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 258 Data: 2012-10-30 16:50:30 Liczba szacunów: 0
  • Cos na zmeczenie trica

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Ja polecam Wyciag tak jak napisal kolega wyzej, a do tego pompki odwrotne na lawkach zeby zmeczyc do konca trica lub pompki na poreczach.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 330 Data: 2013-03-11 21:32:29 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening w domu

    już był ten temat poszukaj a jak chcesz koniecznie te pompki robić to odpowiadam na następne pytanie które zapewne zadasz rób pompki pon środa piątek klata mięśnie potrzebują odpoczynku

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 853 Data: 2010-02-17 21:57:46 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia Domowe

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1.Podciaganie na drazku 2.wykroki 3.zuraw 4.Wyciskanie hantli lezac na podlodze+pompki 5.Wyciskanie hantli siedzac 6.Uginanie przedramion z hantlami 7.Odwrotne pompki po 3-4 serie 12-8 powt 3 razy w tyg

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 423 Data: 2014-12-26 23:20:36 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ppetoe" btw shitman Nie rób tak szybko wielostawów. Wiosło jeszcze ok, bo plecy w tym ćwiczeniu lubią taki szybki ruch, ale podciąganie, wyciskanie, mc, przysiad, czy pompki na poręczach tak szybko zrobione, to pierwszy krok do kontuzji. Im wolniej i dokładniej robisz ćwiczenie tym lepsza praca mięśni. Spróbuj wykonywać wolniej MC z odkłada

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-05 16:30:58 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    malymi kroczkami do przodu.. :D 12 dzien na j/nj po wstaniu z lozka, bez pompki klatka chvjowo plaska bo takie swiatlo pozatym 4 dzien bez wegli jeszcze duuzo roboty ale jest coraz lepiej i nie poddam sie :P pozdro

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-12 10:27:44 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pon: Pull + aero Wt: 2h wf Śr: Push + aero Czw: aero Pt: Legs + aero Sb: carb-load Nd: wolne :D -pull 1. Podciąganie na drążku 5s 12powt 2. High pull 4s 12powt 3. Wiosło sztangą 4s 12powt 4. Face pull 4s 12p 5. Szrugsy sztanga 4s 12p 6. Uginanie sztangi stojąc 4s 10 powt 6. Młotki 3s 12p -push 1. Pompki na poręczach 5s 8 powt 2. Push Press 4s 10po

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-15 18:40:30 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    30kg x6 Pompki na poręczach Szalony

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-18 22:23:10 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TRENING wczoraj: 1. Pompki na poręczach 0kg x5 10kg x5 20kg x5 30kg x5 40kg x5 2. Wyciskanie żołnierskie 30kg x5 40kg x5 50kg x5 60kg x5 3. Wyciskanie hantli głową w górę 35kg x8 32kg x8 32kg x8 32kg x8 4. Wyciskanie wąsko na ławce płaskiej 70kg x8 70kg x8 70kg x8 70kg x8 5a. Rozpiętki 20kg x12 20kg x12 20kg x12 5b. Wznos boczny 10kg x10 10kg x

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-31 19:36:13 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ta, i walenie konia pozatym to w lapce bez pompki juz 38,5 wiec powoli wszystko wraca :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-08 17:28:11 Liczba szacunów: 0
  • shitman / dziennik / cza kręcić jak czeba ! - wycinka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bez pompki 64,5 :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-11 12:44:27 Liczba szacunów: 0
  • Zrobiona masa co teraz?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Typowo na klatkę piersiowo to pompki (pompki to podobno ćwiczenie które angażuje najwięcej mięśni do pracy). Do tego podciąganie pod chwytem z rękoma blisko siebie. To pomoże ci wzmocnić i wyrzeźbić klatkę piersiową. Co do siłowni. Mam 15 lat i na siłke chodze 9 miesiąc. Wzrost masy mięśniowej na klatce piersiowej jest naprawde widoczny. Jeżeli mas

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2013-04-19 17:09:17 Liczba szacunów: 0