SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    s 4. Swing kb's - 12, 16 i 24 kg 5. Wskoki na skrzynie 40 cm 6. Burpees 7. Podciaganie z doskoku do drazka 8. Pompka + wyskok z dociagnieciem nog do klatki Po 3 min. przerwy: pompki z przysiadami w systemie: 3 - 6- 9 ... przez 5 min. Tutaj zrobilem do 9 powt. i dalem juz spokoj bo mialem dosc. Po wyjsciu z silowni przebieglem jeszcze 2 km dookola

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-04 23:48:24 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    ny :( ... tak wiec dobrze tam nie jest do konca ... Dzisiaj przelamalem niechec do cwiczen i wykonalem w domu crossfitowo: 8 serii bez przerwy: 5 x AB Wheel 5 x przysiad 5 x pompki klasyczne ubralem bluze i buty i poszedlem biegac. Dzisiaj 6 km w 39 min. Ciesze sie ze udalo sie wykonac trening. Jutro w planie crossfit na silowni. Jak komus brak e

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-18 22:48:40 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    2013.09.26 CROSSFIT Po wtorkowym treningu, dawno nie cwiczone dwuglowe tak dawaly znac o sobie od wczoraj, ze dzisiaj rano cienko widzialem pojscie na CF. Po poludniu jednak jakos nabralem werwy i powiedzialem sobie ze boli czy nie boli trzeba isc i zrobic tyle ile sie po prostu da. Udo jakos od paru dni nie dokucza co jest dosc dziwne, ale to moze

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-26 22:29:48 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    obecnie na skosie-jest ok z klatą zamiast wyciskania francuskiego sztangą leżąc ze wzgledu na ból łokci robie wyciskanie francuskie leżąc hantlami na ławce lekko skosnej lub pompki tyłem ,żadnego bólu nie ma Zamiast wiosłowania nachwytem sztanga ze wzgledu na naderwane przyczepy bicepsa robie podchwytem sposobem Yatesa i jest gut. Zamiast ugiania

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-17 14:46:10 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    t juz troche pozno jak wroce o 21:00 lub o 21:30. Rowniez caly czas kontroluje ruch barkow np. przy pompkach a szczegolnie w pompkach gdzie z pozycji stojacej przechodzimy do pompki czyli wykonuje pad na podloge. Jak biegne to mam tak stopy rozgrzane ze nie czuje mokrych butow, ale wystarczy na chwile przystanac zeby poczuc dyskomfort tym wypadku.

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-28 08:11:53 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    2014.01.20 CROSSFIT Z niedzielnego biegania nic nie wyszlo - po koszu dolegliwosci bolowe w nogach byly spore. Jak widac nie wytrzymalem juz dzisiaj. Po dokladnie 1,5 miesiecznej przerwie od treningu CF i jakichkolwiek cwiczen silowych poszedlem na zajecie CF. Bylo ciezko - oj ciezko - wytrzymalosc silowa zleciala o min. 50%. Nie mniej jednak zdych

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-21 08:07:58 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    2014.02.03 CROSSFIT Sukcesem jest odbycie treningu, ale dalej to juz pasmo zmagan pomiedzy stanem obecnym, a wspomnieniami niedawnej jeszcze formy. Nie bede sie rozpisywal za wiele bo nie ma co bidolic wiecej tylko trenowac znowu wytrwale na tyle ile bedzie mozna. Trening dzisiaj byl ogolnie swietny. 0 ciezarkow i przyrzadow :) Tylko masa ciala i a

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-04 00:13:06 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    em i zrobilem co zrobilem, a bylo tak: I. Rozgrzewka - wioslarka: 2 km (9:40) - bieznia bieg: 1 km (6:40) II. Trening CF: 1. 100x przeskok przez sztange (lewo - prawo) 2. 90x pompki z dotknieciem klatka podloza i oderwaniem dloni 3. 80x wyskok z kolanami do klatki i przysiadem (od 40 powt. robilem bez przysiadu) 4. 70x padnij powstan (zrobilem 40x

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-05 22:53:09 Liczba szacunów: -1
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    DARNOK - pompki teraz były chyba rzeczywiście lepsze (klatka zbliżała się do podłogi) a i przysiady też jakby głębsze. Przykład xzaara i Magora działa jak widać na wielu! Zaczynają się przymierzać do maratonów jakby to rzeczywiście był pikuś i traktują to zbyt lekko!

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-19 08:31:48 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    posmarowalem kolano i powinno byc ok. PakerZbreslau: Dzieki :) Wczoraj znowu nie oszczedzalem barku na treningu tzn.: thrusters robilem z ciezarem 14 - 16 kg, do tego mocne pompki na TRX - nie bylem w stanie w ubieglym roku ich wykonywac w ogole - wczoraj szly super i z pelna sila i kontrola tego co sie dzieje. Mam nadzieje ze bedzie dalej OK wsz

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-30 09:28:11 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i kosz a MASA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trenuje w domu:( za 4miesiace bede mial dopiero silke) oto cwiczenia: Klata:(z obiazeniem na plecach) 4x10 pompki na krzeslach 4x10 pompki z rekami wąsko 4x10 pompki (nogi wysoko) Biceps: 3x8 uginanie ramion ze sztangielkami podchywtem(z supinacja nadgarstka) 3x8 UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O Kolano 3x8 UGINANIE R

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 2005-03-09 14:54:03 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    eroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc (poziomo) 3. Rozpiętki z gumą http://www.youtube.com/watch?v=kOQFl5T7KPE 4. Rozpiętki na skosie ujemnym 5. Dipsy na krzesłach/ewentualnie pompki w podporze tyłem 6. Czachołamacze 7. Prostowanie ramienia z hantlą w oparciu o ławkę 8. Prostowanie ramienia z gumą zza głowy http://www.youtube.com/watch?v=EFIGhUrBDS

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-08 18:15:57 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    iłki pod siebie/brzuszki z nogami na piłce/przekręcanie na boki na piłce 7. Pałer łok 30 min wyciskanie nawet spoko, skupiałam się intensywnie żeby nie leżeć jak naleśnik :-D pompki już po tym ciężko szły.. side to side no comment...chyba jakaś ułomna jestem ale ni chuya mi to nie szło nawet na kolanach i padałam na brzuch jak foka @-| brzuch spoko

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-30 23:56:42 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    (drag curls) 21x6kg 21x8kg + Brzuch: 1.Spięcia na piłce 3x 25 2. V-ups z piłką 3x 15 3. Unoszenie nóg do świecy z piłką trzymaną między stopami 3x 15 + Power walk 30 min pompki jak widać, ale i tak jest postęp, pamiętam jak na aerobiku kiedyś próbowałam wąską zrobić na kolanach i ni chuya, a teraz nawet poszło francuS - była walka, hantelką ro

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-14 12:14:03 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    Wypisska Po południu marsz ok 45'...za cholerę mi się nie chciało iść ale jak już ruszyłam to było ok Kolejny dzien z dupy, 3h tylko spałam przez robotę i moc średnia, głowa boli i takie tam nieszczęścia...na szczęście weekend nadchodzi to sie zresetuję bo w tym tyg ciężko było Trening: Dzień 6 – Barki + tric + łydki 1A. Wyciskanie sztangi na pozi

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 21:51:07 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    DT 1) Wznosy nóg z leżenia 15x2kg/15x2kg* 2) Wspięcia na palce obunóż 15x16kg/15x18kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x16kg/15x18kg 4) Wejście na ławkę z hantlami 15x16 kg/ 15x16kg** 5) Wznosy z opadu 15x/15x 6) Pompki max powtórzeń 6x/3x*** 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia oburącz 15x14kg/15x18kg 8) Pompki w podporze tyłem 15x/15x *

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 13:06:27 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ #11 DT 24.11.2013 płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: pomidor, szpinak, cebula, czosnek, papryka czerwona i żółta suple: tran, omega3 Trening A wg AgaK rozgrzewka 10 min/aero 15 min marsz/bieg na maxa na zamianę/ rozciąganie 1) Wznosy nóg z leżenia 15x/15x 2) Wspięcia na palce obunóż 15x7kg/15x10kg 3) Przysiady klasyczne z hant

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-24 10:53:06 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ #33 18.12.2013 DT1700 120B/150W/R TRENING 1) Wznosy nóg z leżenia 15x/15x/15x/15x 2) Wspięcia na palce obunóż 15x7kg/15x7kg/15x7kg/15x7kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x7kg/15x7kg/15x7kg/15x7kg 4) Wejście na ławkę z hantlami 15x7kg/15x7kg/15x7kg/15x7kg 5) Wznosy z opadu 15x/15x/15x/15x 6) Pompki max powtórzeń 9x/9x/10x/12x 7

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-18 18:36:30 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ #44 30.12.2013 DT 1700 120B/150W/R 1) Wznosy nóg z leżenia 15x/15x/15x/15x 2) Wspięcia na palce obunóż 15x20kg/15x20kg/15x20kg/15x20kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x20kg/15x20kg/15x20kg/15x20kg 4) Wejście na ławkę z hantlami 15x7kg/15x7kg/15x10kg/15x10kg 5) Wznosy z opadu 15x/15x/15x/15x 6) Pompki max powtórzeń 9x/10x/11x/1

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-30 23:14:51 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK Shinji77 - czyli kocie ruchy na barierkach %)

    Post
    Trening w domu

    Postaram się nie zanudzić Dzisiejszy trening poszedł całkiem lajtowo - chociaż czułem że będzie ciężko bo po rozgrzewce zostałem zawołany na obiad i dopiero po powróciłem do treningu (nie mogłem się oprzeć ). Do tego wczoraj cały dzień śmigałem na desce więc jestem obity wszędzie . Trening dzisiejszy to : Dipsy 5/5/5/5/5/5 Pompki wyżej 5/5/5/5/5

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 13009 Data: 2009-12-20 16:17:46 Liczba szacunów: 0