SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • FBW by traktor

    Post
    Trening dla początkujących

    lepiej jakbyś zostawił pompki na poręczach. dlaczego to lepsze od innych pompek? bo jest najcięższe i najbardziej złożone, a to są założenia tego treningu. podciągaj się podchwytem z pełnego wyprostu rąk do pełnego ugięcia i biceps dostanie nieźle po dupie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2012-03-13 08:35:12 Liczba szacunów: 0
  • Trenuj ciężko dnia każdego :)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    s 2 rundy: 20 thrusters 40kg (przysiad z wycisnieciem sztangi) 20 SDHP 40 kg(martwy ciag z wyciagniecie pod brodę) 20 Push-press 40kg (wyciskanie sztangi z barków ) 20 HSPU (pompki przy scianie :D) 20 Front Squat Wod II - straszny dramat... Wod Final: AMRAP 7 min: 1 HSPU 1 KB Swing 25kg 2 HSPU 2 KB Swing 3 HSPU... itd Miejsce 2 i wielka satysfakc

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6223 Data: 2013-08-25 21:09:54 Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka

    Post
    Inne dyscypliny

    po prostu wzmocnienie misni barkow, brzucha (skosnych itp.), rak i plecow. cwiczenia: brzuszki, pompki, podciagania na drazku itp. tak naprawde to nie ma odpowiednich cwiczen co do siatkowki, co nalezy cwiczyc itp. mozna wycwiczyc miesnie i je rozciagnac, ale wszystko sklada sie na technike i ogranie. Wszystko przychodzi z czasem... gram w siatkowk

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7967 Data: 2003-03-09 20:01:05 Liczba szacunów: 0
  • parter czy stojka ? gdzie trenowac ?

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    zniej byly cwiczenia w parach uderzenia itp, na koniec 3 serie po 10 pompek z klasnieciem, ale nie zwyczajnych. (jestes w pozycji stojacej, na znak trenera upadasz na pozycje pompki robisz pompke z klasnieciem i wstajesz, i tak ciagle) bardzo meczace, ledwo zrobilem. Przyzbam ze mi sie spodobalo, podobno kazdy trening jest inaczej zrobiony :D, sa i

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 727 Data: 2010-07-07 22:41:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening pod sporty walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    TRENING A: CLEAN AND JERK 5 X 5 PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 X 10 Martwy ciąg 3 X 8 PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10 POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 X 5 TRENING B: CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 X 5 PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 WIOSŁOWANIE pół-sztangą jednorącz 3-5 X 15 SEKWENCJA A,B,A Przepraszam chciałem zm

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3642 Data: 2012-02-17 12:18:47 Liczba szacunów: 0
  • Niewymagający trening ze stałym progresem? Możliwe?

    Post
    Trening dla początkujących

    a jakieś uszczuplone FBW bazujące na najważniejszych ćwiczeniach nie dałoby rady? typu: 1. przysiady ze sztangielkami (nogi) 2. wyciskanie sztangielek / pompki na krzesłach (klatka) 3. podciąganie na drążku / wiosłowanie sztangielkami (plecy) + 4. uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (biceps) 5. łydki / brzuch ? Zmieniony przez - roninq6 w dniu

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2013-03-09 14:43:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy 14 lat

    Post
    Trening w domu

    Tzn jesli uprawisz sport i nie zalezy ci bardzo na masie chciałbys głownie poprawic dynamike to potrzebny Ci jest trening eksplozywny. Przykładowe ćwiczenia - pompki z klasnięciem przed klatką (trudniejsza wersja za plecami) przysiady z wyskokiem . Natomiast jesli chcesz poprostu troche przymasowac lub zredukowac wage to poczytaj podwieszone posty

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2009-03-07 17:48:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy 14 lat

    Post
    Trening w domu

    Wez zrób sobie trening obwodowy na początek i a6w i póżniej trening dynamiczny (pompki z klaśnięciem itd.) możesz też biegać,pływać itd.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2009-03-07 17:57:20 Liczba szacunów: 0
  • Czy znacie cos na przysfajanie wartości odżywczych przez organizm??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czy moze ktos mi powiedziec cos na tenat planu ktory sobie ulozylem na podstawie art http://www.sfd.pl/temat246764/ poniewaz tam nikt sie nie wypowaida niestety ;/ PONIEDZIAŁEK: (klatka,triceps,brzuch) KLATKA: 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce 4x (12,12,10,8) 2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej-klatka 3x(12,10,8) 3.Rozpiętki na

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2924 Data: 2006-06-07 12:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Kompletnie zielony

    Post
    Trening dla początkujących

    lepiej byś wyszedł na tym treningu: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + lydki i/lub brzuch 2-3 x 15-20 na split jeszcze przyjdzie czas,

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2012-02-11 20:43:00 Liczba szacunów: 0
  • Problem z bicepsem i tricepsem! Prosze o rade.

    Post
    Trening dla początkujących

    To moj plan. Moze nie taki dokladny jak w opisie powyzej ale staram sie... PONIEDZIALEK Klata -wyciskanie płasko 3 serie 10,8,6 -wyciskanie na skosie 3 serie 10,8,6 -Rozpiętki 3x10 - Triceps: - franc. wyciskanie sztangi stojac 4X 10 8 6 - franc. wyciskanie sztangi leżąc 4x 10, 8 6 TU MYSLALEM MOZE ZAMIENIC NA POMPKI TYLEM LUB WYCISKANIE NA WĄS

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2008-10-14 16:59:37 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia na mase

    Post
    Trening w domu

    asę robi się serii i powtórzeń? A jeśli chodzi o drążek? Atlas cwiczen,wystarczy poczytac,poszukac od tego masz wyszukiwarke, masa zalezy glownie od diety... 3. Robię tylko pompki, przysiady, brzuszki, ciężarki i drążek, czy mimo tego można przyzwoicie wyglądać? Trening domatora, malo cwiczen wykonujesz zbyt malo, wszystkie cwiczenia bez sprzetu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2467 Data: 2008-04-25 21:09:23 Liczba szacunów: 0
  • co lepsze

    Post
    Trening w domu

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 2012-07-01 15:04:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW - 3 x w tyg. Chciałbym zacząć ćw. od początku grudnia. Dlaczego nie może być ten ACT na początku ? 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce płaskiej 3s 2. MC Klasyczny 3s 3. Przysiady z sztangą na karku 3s 4. Wyciskanie zza karku 2s 5. Pompki na poręczach 2s 6. Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie 2s 7.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 496 Data: 2013-11-19 15:19:08 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: - PRZYSIADY ZE SZTANGĄ 2s zrób 3s z porządnym obciążeniem //i najlepiej z progresja - PRZYSIADY WYKROCZNE 2s out, dorzuć MC na sztywnych nogach Martwy ciag + przysiady to nie jest najlepsze polaczenie...daj uginanie nog na "maszynie"(chodzi mi o miesnie dwuglowe) Plecy: - WIOSŁOWANIE SZTANGIELKAMI 2s sztanga//daj 3 serie i progresji

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 764 Data: 2008-03-04 14:01:37 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: - PRZYSIADY ZE SZTANGĄ 2s 3 serie i dość - PRZYSIADY WYKROCZNE 2s Plecy: - WIOSŁOWANIE SZTANGIELKAMI 2s wywal - PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 2s 3 serie Klatka piersiowa: - WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3s - ROZPIĘTKI 2s wywal Barki: - WYCISKANIE SZTANGI ZZA GŁOWY 2s Bicepsy: - UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 3s 2 serie -UGINANIE

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 764 Data: 2008-03-04 15:14:53 Liczba szacunów: 0
  • Czujecie mięśnie klaty podczas wyciskania ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pomyslcie jaka mam po tym mega pompe ! :> PS. Oczywiscie to nie jest tak, ze zaczynalem od razu na 30 seriach, wpierw bylo 20 (wyciskanie na plaskie szeroko/wasko, wycisk hantli i na koniec pompki na dobicie), pozniej dodalem przenoszenie hantli za glowe i od 2 miesiecy jade z rozpietkami. Zmieniony przez - drcwycior w dniu 2010-03-22 20:29:02

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5303 Data: 2010-03-22 20:16:35 Liczba szacunów: 0
  • Jak się zatozabrać???

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jakie polecacie ćwiczenia domowe na początek co i ile serii, aby był efekt. np. brzuszki, pompki itp.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 903 Data: 2013-02-26 21:59:45 Liczba szacunów: 0
  • 18 LAT DO OCENY !!!

    Post
    Galeria Zdjęć

    no.. klatkę jak chcesz mieć wyrzeźbioną to przede wszystkim rozpiętki na ławce skośnej lub na płaskiej przemiennie rób ;p, do tego wyciskanie hantli na skośnej lub na płaskiej. Mogą tez być pompki na poręczach.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 6338 Data: 2010-02-26 19:45:36 Liczba szacunów: 0
  • Jestem zalany Masa i areoby czy najpierw reduk?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A jeśli bym wrzucił ten trening na rzeźbe i gęstość i i robił redukcje i do tego dożucił kreatyne wyżej wspomnianą to było by ok?:) mam 116 kg mam zamiar spać do 100 kg zeby być suchutkim ?? Ile można jechac trenngiem na rzeźbe?? W Splicie na mase mam zastój a fatu troche jest wiec bym sie zredukował porządnie. tening wygląda tak : A WYCISKANIE SZ

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2787 Data: 2011-02-15 06:54:10 Liczba szacunów: 0