SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Z redukcji na masę - zostawiamy FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    ie ćwiczyłem na nim, ale miesiąc temu podciągnąłem się podchwytem chyba 8 razy. Ostatnio nie wyciskam, bo chwilowo nie mam ławki, to przez 2 tygodnie zamiast wyciskania robię pompki, zaczynałem od 30, teraz idzie 45, pewnie bym zrobił 50. Obecnie robię 45/35/30. Ciężaru jak na razie mam mało, bo 45 kg, to starczy mi na biceps, mogę to uginać 15 raz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 448 Data: 2012-07-15 21:31:17 Liczba szacunów: 0
  • mój drugi SPLIT do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    łaskiej, chociaż jeśli góra klatki to Twój priorytet może zostać, nie ma zbyt dużego znaczenia. Nogi - najpierw przysiady, później suwnica. Barki - po nogach je rób. Zamiast unoszenia przodem - unoszenie bokiem w staniu. Przy plecach lepszy byłby drążek zamiast wyciągu Triceps - to drugie ćwiczenie cienizna. Daj zamiast niego pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2009-01-30 23:38:19 Liczba szacunów: 0
  • Proteo System z małym updatem

    Post
    Trening w domu

    Pisząc chaotyczne machanie miałem na myśli trening bez konkretnego celu, bez monitorowania progresu itp. Zawsze dbałem o formę ćwicząc pompki , przysiady uprawiając zapasy etc... Wiec sądzę ze dam rade codziennie ćwiczyć i da to jakiś efekt. Po za tym jeden trening robię w środku dnia a drugi z samego rana żeby sobie dodać energii na cały dzień.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 2011-06-15 10:32:11 Liczba szacunów: 0
  • FBW po miesięcznej przerwie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Jestem w identycznej sytuacji co Ty więc nie chciałem zakładać nowego tematu :P Również od maja ruszam po miesięcznej przerwie z FBW, staż 1.5-2 lata, 18 lat, waga 71.5kg cel masa Mój plan do korekty to póki co: ZESTAW A: 1 PRZYSIAD + WSPIĘCIA NA PALCE 4s 2 WYCISKANIE HANTLI PŁASKA 3s//WYCIASKANIE LEŻĄC 3 UNOSZENIE BOKIEM STOJAC I WYCISKANI

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 790 Data: 2008-04-23 16:18:22 Liczba szacunów: 0
  • Split własnej roboty do oceny (rok stażu)

    Post
    Trening dla początkujących

    MC 2x5 ściąganie drążka szerokim chwytem 3x5 wiosła 3x5 szrugsy 3x5 uginanie sztangą 3x5 uginanie młotkowe 3x5 Push wyciskanie na płaskiej 3x5 hantle na skos dodatni 3x5 rozpiętki na maszynie 3x5 wznosy hantli bokiem 3x5 pompki szwedzkie 3 x max Legs przysiad 3x5 suwnica 3x5 uginanie leżąc 3x5 prostowanie siedząc 3x5 wspięcia stojąc 3x10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 820 Data: 2012-09-27 22:08:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW- ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    A wygląda całkiem dobrze, chociaż można dać coś typowo na dwugłowy po przysiadach, jakiś żuraw czy nawet uginanie leżąc. W B to co mi się nie podoba to na pewno te przysiady na Smithcie, unikaj tej maszyny, nie jest ci to niczego potrzebna a tylko szkodzi bo narzuca tor ruchu, szczegolnie podczas przysiadów. Daj podciaganie na drążku zamiast tego

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2014-12-30 13:10:01 Liczba szacunów: 0
  • 170cm wzrostu 120 kg zywej wagi... jak zmniejszyc ta 2 cyfre??

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki i brzuszki z takim sadlem?>? nie zrobi ani jednej

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6593 Data: 2004-09-25 16:04:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik - nyq / cele: zdrowie - poprawna i zdrowa sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok nie ma opier****** się!!! :D Ułożyłem sobie FBW. W sumie to jest on podobny jak ten podany przez "georgu". Może ktoś to wziąć pod lupę? Cel - masa. Myślę ogarnąć to metodą 15-10-5 (regresja do 5 co tydzień) PLAN A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - Wyciskanie sztangi zza karku 2s - Wyciskanie hantli z przodu 2s Tricepsy: -

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1883 Data: 2011-12-29 23:22:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny i prozba o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s /ok Barki: - podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s / mozesz dac 3s jednak pamietaj ze technika ponad ciezar bo latwo tutaj o kontuzje Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s /ok, moga byc z obciazeniem Plecy: - Martwy ciąg 2s /3s ok na prostych nogach zeby zaangazowac dwuglowe - Podciąganie na drążku 2

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1737 Data: 2008-03-14 18:00:18 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia oddechowe, okrągłe plecy

    Post
    Trening w domu

    Dzięki! Jedna rzecz mi tylko trochę nie pasuje - czytałem , że pompki nie są wskazane, lepiej ćwiczenia rozciągające na klatkę, ponieważ te mięśnie są przykurczone.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5192 Data: 2009-04-19 16:44:02 Liczba szacunów: 0
  • aeroby przy treningu na mase?

    Post
    Trening dla początkujących

    yhym wiesz co zapomialem jeszcze dodac ze w we wtorek i czwartek cwicze jeszcze boks a tam trener duzo stawia na brzuch nasz trenng dzieli sie na takie 4 podzialy 1 rozgrzewka 2 brzuchw tym brzuszki scyzoryki itp 3 stacje wytrzymalosciowe w tym poskoki skakanka bieg bokserski a potem pompki noi ta silownia co wspominalem

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4257 Data: 2010-10-03 15:01:34 Liczba szacunów: 0
  • FBW - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi Przysiady z Sztangą 3s Plecy invert row 3s Klatka wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3s Barki moze byc wyciskanie Sztangi z klatki? 2-3 serie ? Triceps Pompki na poręczach 2s, a cos na ciężarkach ewentualnie? Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s taka kolejnosc moze byc ? i ewentualnie wcisnac tu gdzies to wioslowanie co pisal Tomasz?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1667 Data: 2011-12-14 15:09:03 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dałbym plecy- tric/nogi / klata- biceps/barki-przedramie y na barki nie dawaj podciągania sztangi do brody, wyciskania zza pleców tylko z klaty Na plecy gdzie podciąganie czy martwy ciąg, na triceps pompki w podporze tyłem, nogi= przysiady+ wykroki jako baza

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 457 Data: 2013-06-27 14:51:48 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klatka: - Wyciskanie hantelek na ławce prostej 4s progresja - Wyciskanie sztangi na ławce skośnej góra 3s progres - Rozpiętki prosta 3s po 10 powt -wyciskanie chantelek skos 3s 10 powt Triceps: - Pompki na poręczach 3s max wrzuc na koniec - Francuskie leżąc 3s progres - Ściąganie linki wyciągu górnego 3s 10 Środa: Plecy: - Drążek 3s

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2008-03-18 13:56:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan amatora

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak jak pisałem dysponuję znikomym sprzętem (drążek+hantle2x12) więc ćwiczenia są "ograniczone" Plam ćwiczeń: Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli 3s (12-10-8) - pompki -//- Barki: - Wyciskanie hantli 2s (12-10) Tricepsy: - opuszczanie hantli za głową 2s (12-10) Plecy: - pochylenie się nad np. łóżkiem 1 ręką się podpieramy drugą unosi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 601 Data: 2010-12-31 19:44:02 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego: )

    Post
    Trening w domu

    Venc1Lq a jak widzisz ilosc powtorzen w serii? a i sory ale co to sa te dipsy ?: P A w planie B ktore cw jest na bica i czy zurawia robic 2 w kolejnosci? W planie b pompki na podwyzszeniu to tylko rece cz nogi tez na podwyzszeniu? Zmieniony przez - adamekmistrz w dniu 2013-05-15 22:12:27 Zmieniony przez - adamekmistrz w dniu 2013-05-15 22:14:23

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 605 Data: 2013-05-15 20:51:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningoey? Dla 16 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    wagi i wygladam jak pilkarz . za malo wazysz zeby coś tam mialo byc widac. tak ja spaiter wykorzystaj z sfd trening domatora. zainstaluj sobie drazek w domu to koszt 20 zl . pompki te hantle co masz . a moze 2 kilo wpadnie i troche sily... ale suplementy dieta i w miare dobry sprzet bo trening jest najwazniejszy to podstawa... postaraj sobie komp

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 719 Data: 2010-07-04 21:43:12 Liczba szacunów: 0
  • Początek z siłownią - Plan Wprowadzający

    Post
    Trening dla początkujących

    Za długi... A: MC 3s Drażek Wyciskanie sztangi poziomo 3s Uginanie ze sztangą 3s B: Przysiady ze sztangą 3s Wiosłowanie sztangą 3s Military press 3s Pompki na poręczach 2s ABA,BAB,ABA itd. Pzdro Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-08-05 13:28:22

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3974 Data: 2010-08-05 13:27:52 Liczba szacunów: 1
  • FBW---> ocena oceny :P

    Post
    Trening dla początkujących

    Hardgainer... Jeśli możesz to powiedz mi czy takie coś jest mniej więcej dobre:) Mimo tego ze mowiles ze mozna robic tlyko jeden zestaw cwiczen to ja jakos bardziej przekonany jestem do treningu A i B naprzemiennego :) Prosiłbym o sprawdzenie. DZIEŃ1 Przysiady 3s Martwy ciąg 2s Podciąganie na drążku 2s max Wyciskanie sztangi poziomo 3s Podciąganie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 2007-12-16 23:49:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW---> ocena oceny :P

    Post
    Trening dla początkujących

    1DZIEŃ: Klatka: Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 2s Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s wyrzuc Triceps: Wyciskanie "Francuskie"sztangi 2s. Plecy: Podciąganie na drążku 2x max Martwy ciąg 2s Nogi: Przysiady ze sztangą 3s Uginanie nóg w leżeniu 2s Biceps: Uginanie ramion s

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 2007-12-17 22:18:33 Liczba szacunów: 0