SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningowy do oceny!!! Proszę o szybką odpowiedź

    Post
    Trening dla początkujących

    Trochę poczytałem i ułożyłem coś takiego: Poniedziałek Klatka+barki+triceps (trening ciężki) Klatka Wyciskanie na ławeczce płaskiej 12/10/8 Wyciskanie hantelek na ławeczce skośnej 10/10/10 Rozpiętki na ławeczce płaskiej 10/10/10 Barki Wyciskanie sztangi siedząc 10/10/10 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 10/10/10 Sztrugsy 12/10/10/8 Triceps PWycisk

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2010-01-23 13:26:07 Liczba szacunów: 0
  • Trening stacyjny do oceny

    Post
    Piłka Nożna

    No są błędy .Za dużo ćwiczeń na nogi (dwójek i czwórek),brak chociażby 1 ćwiczenia na mięśnie naramiene no i imo niepotrzebne są tu skośne.Oraz kolejność ćwiczeń nie właściwa ;-) Przykładowy dobrze ułożony plan: 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), 3.Uginanie nóg w leżeniu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1588 Data: 2013-07-14 01:48:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy-ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Kazda zmiana jest nowym bodźcem, wiec warto probowac.Choc osobiscie bardziej polecam pompki na poreczach w wersji klatkowej.Wyciskania sie nie umywaja ;)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 598 Data: 2015-11-06 15:36:46 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - agresya(ja)

    Post
    Trening w domu

    Trening 2.01.09r Unoszenie kolan do klatki 20/20/12 przysiady z obciążeniem 15/15/15 wspięcia na palce na podwyższeniu z obciążeniem 20/20/20 Podciąganie na drążku za pomocą krzesła 10/6/6 Unoszenie sztangi 14/13/13 Uginanie ramion 15/15/15 Pompki odwrotne 14/12/12 uginanie nadgarstków 15/15 Czułem się na siłach to dodałem 3 obwód. Na brzuch w 3 ob

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 7901 Data: 2010-01-03 16:27:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - agresya(ja)

    Post
    Trening w domu

    Trening 6.01.10r Unoszenie kolan do klatki 20/20/20 przysiady z obciążeniem 15/15/15 wspięcia na palce na podwyższeniu z obciążeniem 20/20/20 Podciąganie na drążku za pomocą krzesła 10/9/8 Unoszenie sztangi 15/15/15 Uginanie ramion 15/15/15 Pompki odwrotne 15/14/14 uginanie nadgarstków 20/15/nie robiłem Pompek dziś nie robiłem...w nadgarstkach w

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 7901 Data: 2010-01-06 18:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - agresya(ja)

    Post
    Trening w domu

    nie widze nigdzie cwiczenia na klate... daj wyciskanie sztangi, a nie pompki tak jak w poprzednich treningach

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 7901 Data: 2010-01-06 21:25:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - agresya(ja)

    Post
    Trening w domu

    Okej no więc ;p jeden napisał tak drugi tak ;p trzeba jakós to do ładu poskładać : Klata Wyciskanie sztanga poziom skos góra 3s Pompki z nogami wyżej czy sztanga płasko ?? 2s Przenoszenie hantli 3s Barki Wyciskanie z klatki 3s Unoszenie przodem + Unoszenie bokiem ( oba cwiczenia jednoracz , najpierw jedno reka potem druga ) ....tego nie kumam :D

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 7901 Data: 2010-02-20 20:44:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - agresya(ja)

    Post
    Trening w domu

    Te pompki nie są potrzebne , ewentualnie możesz sobie zrobić przed treningiem 2 serie na rozgrzewke i to starczy. Trening klatki rób tak , wyciskanie płaska , skos , przenoszenie , wszystko po 4s. Trening trica masz identyczny jak ja tylko że ja robie 2 razy tydzień i po 3 serie , tylko przy wyciskaniu nie trzymaj za wąsko gryfu żeby nadgarstków ni

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 7901 Data: 2010-04-19 18:10:51 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    z rozgrzew.? wystarczy gdy zrobię tylko jedną serie do upadku w kazdej serii,np: Klatka-4serie "wprowadzające" ławka płaska-4\6 powtórzeń 4\6 powt. do upadku hantle skos- 4\6 4\6 do upadku pompki na poręczach 4\6 4\6 do upadku Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 16939 Data: 2012-03-14 18:25:03 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Witam,wysłałem do pana na e-mail zdjęcia sylwetki i plan treningowy mógłby pan skorygować(priorytet klatka i szerokość pleców) ? Wtorek : Nogi > - Przysiady 4 serie 12,10,8,6 > - Wypychanie na suwnicy 4 serie 15,15,15,15 > - Prostowanie nóg w siadzie 4 serie 12,12,12,12 > - Wspięcia na palce 5x30 > > Czwartek : Klatka piersiowa + triceps > - Wycisk

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 16939 Data: 2012-04-29 13:38:54 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    dobrym rozwiązaniem.Lepiej porządnie przetrenowac ją raz w tygodniu czy np,co 5 dni i dac szansę na regenerację. Chcesz poprawic gorę a robisz mnostwo cwiczen na dolny obszar(pompki,wycisk glową w dół).Proponuje taki zestaw cwiczen: wyciskanie sztangi lub sztangielek na skosnej ławce wyciskanie sztangi lub sztangielek na poziomej ławce rozpietki na

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 16939 Data: 2012-04-30 22:18:40 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    czy(oczywiscie bez przesady) Najlepiej biceps i triceps trenowac razem po trzy cwiczenia w trzech seriach roboczych.Na biceps musi byc uginanie ze sztanga,z hantlami i cos izolowanego np modlitewnik.Na triceps francuskie ze sztangą,pompki na poręczach i prostowanie na wyciagu.Trenuj cięzko i poprawnie technicznie i efekty muszą przyjsc.Powodzenia.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 16939 Data: 2013-01-31 22:05:16 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    nanie młoteczkowe naławce skośnej 3 serie 3. uginanie w podporze o kolano 3 serie 4. uginanie francuskie w lwżeniu na ławce 3 serie 5. wyciskanie w wąskim uchwycie 3 serie 6. pompki na poręczach 3 serie Czwartek - plecy, przedramie 1. martwy ciąg 3 serie 2. podciąganie na drążku 3 serie 3. wiosłowanie sztangą 3 serie 4. wiosłoawanie sztangielką jed

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 16939 Data: 2013-02-01 11:10:38 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    gonzo 333- Twój program jest z grubsza poprawny,tylko dorzuc chociaż jedno cwiczenie na dwuglowy (martwy na prostych nogach),jeżeli na triceps robisz pompki to zamiast wycisku lepiej zrobic cos innego i te dwa cwiczenia stosowaqc wymiennie,brzuch wystarczy cwiczyc dwa razy w tygodniu( ja osobiscie cwicze raz) Grzesiek 32 po silowym bcaa,a po aeroba

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 16939 Data: 2013-02-01 22:21:27 Liczba szacunów: 0
  • Jakie aeroby zamiast biegania? - zima nadeszła :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej! Sorry, że się wpieprzam do nie-swojego tematu, ale mam pytanie,a ono pasuje do tytułu :D :D :D Krótki opis sytuacji - ważę 64 kg, wzrost 181 cm, %bf między 13-15 mniej więcej, jestem instruktorem i jednocześnie zawodnikiem w SW. W tej chwili potrzebuję szybko zgubić około 2-3 kg, mniej-więcej do początku grudnia, żeby zmieścić się w przedziale

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 14702 Data: 2008-11-22 09:32:10 Liczba szacunów: 0
  • Pompki (znowu:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja kiedys jak robilem pompki (obecnie juz od tego odstapilem, ale rzedu 80 nawet teraz powinienem podolac) to robbilem 4-6 serii do bolu. Robilem naprzemian: * szeroki rozstaw (do bolu) ---przerwa--- * waski rozstaw (do bolu) ^^^^^TO TRAKTUJESZ JAK 2 SERIE^^^^^ dochodzilem do 6 serii na maxa i koniec treningu every day

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 2007-12-26 11:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Pompki (znowu:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cos mi sie zdaje ze to nie jest pytanie o kulturystyce a po mto chyba powstał sfd :) mam racje ?? kiedys cwiczyłem pompki całymi dniami dzien w dzien jest to dobre ale dla 10 latka

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 2007-12-27 12:14:23 Liczba szacunów: 0
  • Pompki (znowu:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Power1990,idąc Twoim tokiem rozumowania że pompki są dla dzieciaków powiem Ci,że kulturystyka jest dla dorosłych mężczyzn więc się za nią jeszcze nie zabieraj

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 2007-12-27 14:48:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    KLATA - dodaj wyciskanie na ąłwce skośnej głową w dół . Ja to robie na łąwce od brzuszków TRICEPS - pompki w podporze tyłem i moze jeszcze francuskie wyciskanie sztangielek PLECY - jesli masz wycią to możesz przy nim ciagnac całę rece w dół , wtedy troche w motyle pojdzie BICEPS - dodaj uginanie ramion z supinacją nadgarstka siedząc lub stojąc albo

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2012-07-10 16:48:40 Liczba szacunów: 0
  • Brak przyrostow masy i sily.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hej. Kolana uszkodzilem sobie w pracy. Po serii badan lekarz powiedzial ze chrzastka wewnatrz stawu jest uszkodzona. To bylo 6 lat temu i teraz jest lepiej dlatego powoli wracam do trenowania nog tylko wiecej powtorzen , mniejszy ciezar. Dieta zawsze byla moja pieta achillesowa ale teraz od tygodnia nie jem byle czego i zrobie tak jak mowisz. Treni

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 765 Data: 2013-04-19 20:51:02 Liczba szacunów: 0