SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dieta redukcyjna do oceny, 64kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rtwe ciągi ,wiosłowanie sztangą ,wyciskanie , przysiady ze sztangą etc. . Na koniec estetyka jak unoszenie pupy , odwodzenie ud , skłony z keatlem ,wspięcia na palce,odwrotne pompki spięcia brzucha ,"świeca"no i biorę udział w squat challenge i jestem na etapie 210 przysiadów. .(przy czym brzuch robię na końcu), No koniec robiłam aeroby 30/40 minu

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 738 Data: 2017-04-05 13:37:37 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan - prosze o poprawki.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    órzeń) Przenoszenie hantli (14/12/10/8 powtórzeń) /wywal Triceps: Wyciskanie francuskie 3 serie (12/10/8 powtórzeń) Prostowanie ręki w opadzie 3 serie (12/10/8 powtórzeń) pompki w podporze tułem 3x Środa Plecy: podciaganie 4xm Wiosłowanie sztangielka(wąski uchwyt) 3 serie (12/10/8 powtórzeń) Wiosłowanie sztangą (szeroki uchwyt) 3 serie (12/1

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 2007-01-19 23:44:35 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący... trening na tle redukcyjnym

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Podciąganie nóg w zwisie na drążku -(brzuch) 2. Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), dałbym przysiad 3. Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud), 4. Wyciskanie sztangi w leżeniu na prostejj ławce-(klatka), 5. Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne), unoszenie bokiem w opadzie. 6. Wyciskanie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2008-07-27 19:59:20 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce skos + (12,10,8,6) 2. Pompki na poręczach (12,10,8,6) 3. Rozpiętki na motylku (4 x 15) Brzuch: 1. Unoszenie nóg ławce płaskiej (3 x 20) 2. Spięcia na górnym wyciągu (3 x 20) Plecy: 1. MC (10,8,6) 2. Podciąganie na drążku podchwytem (12,10,8) -� złap drążek z 10cm szerzej niż barki, do ostatniej serii dołóż cię

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1055 Data: 2012-12-20 12:37:23 Liczba szacunów: 0
  • IHS Test nr 2 -siła i dynamika wg MvF16

    Post
    Po 35 roku życia

    Z racji iż w sprawdzianie są siady i ćwiczenie ciężarowe to w tym aspekcie muszę dołożyć do kulturystyki troche ciężarowego treningu ale nie będzie go jakoś dużo :P Dzisiaj w planie zrobiłem siady z tyłu 2 martwe + 1 przysiad zwykły (zwykły czyt. po ciężarowemu) zaraz wrzuce filmik i zdjęcie z dziś, podobnie jak u Tibesa odżywka IronTadd ma odrzuca

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 8309 Data: 2017-11-08 21:38:25 Liczba szacunów: 1
  • Trening na masę - ocena.

    Post
    Trening dla początkujących

    WTOREK (Klatka, Triceps) 1. Klatka (4 serie, 3 ćwiczenia) • Wyciskanie sztangi leżąc (12, 10, 10, 8) • Wyciskanie hantli leżąc (12, 12, 10, 8) • Rozpiętki (12, 12, 10, 8) 2. Triceps (3 serie, 3 ćwiczenia) • Wyciskanie francuskie hantla (12, 10, 8) • Prostowanie przedramion (12, 10, 8) • Pompki tyłem (12, 10, 8) CZWARTEK (Plecy, Biceps, Przedramiona

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2012-02-12 10:40:15 Liczba szacunów: 0
  • Trening i dieta do oceny :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedziałek:Klata i biceps 1.Wyciskanie hantli skos w górę 4x12,10,8,6 2.Wyciskanie sztangi płasko 5x12,10,8,6,6 4.Rozpiętki 4x12,10,8,6 5.Unoszenie ramion z prostym gryfem 4x15,12,10,10 7.Unoszenie hantli z supinacją siedząc 3x15,12,10 Wtorek:Nogi 1.Prostowanie nóg na maszynie 4x15,12,10,8 2.Przysiady 3x15,12,10 ( lekko ze względu na kolano ) 3.U

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2015-05-27 23:18:14 Liczba szacunów: 0
  • Split ocena planu :)

    Post
    Trening dla początkujących

    e -rozpiętki 4 serie TRICEPS -wyciskanie francuskie hantli w siadzie 4 serie -prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 4 serie -pormpki w podporze tyłem 3 serie (pompki daj na koniec na dopompowanie tricepsa) -wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3 serie Wt. NOGI: - Przysiady ze sztanga na barkach 4serie - ugiananie nóg na maszynie leża

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1557 Data: 2009-03-29 05:13:40 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc wyborze planu

    Post
    Trening w domu

    szczerze? żadnego chodzisz na sporty walki wiec jesteś w miare "rozruszany",myślę ze na treningach z masą własnego ciała takie sprawy jak przysiady czy pompki robiliście zacząłbym na Twoim miejscu od jakiegoś fbw oczywiscie z zaniżonymi ciężarami żeby podlapać technikę(ćwiczeń z dodatkowymi ciężarami). No i diete przydało by się mieć,bo

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 2011-07-21 11:41:52 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treniungu z splitu na FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten jest dobry , czy pozmieniać coś ? :D A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie s

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1855 Data: 2012-03-03 17:01:37 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treniungu z splitu na FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    nóg. ciągle się zastanawiam czemu tego gówna nie usuną z podwieszonych. tutaj masz trening A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + lydki i/

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1855 Data: 2012-03-03 18:01:09 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam 116kg, 47lat, 183cm

    Post
    Po 35 roku życia

    kuerte Piwa nie pij tylko je degustuj :-) Na Twoją klatę to nic innego a WW było by najlepsze . A do spacerów pompki.

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-20 11:13:43 Liczba szacunów: 1
  • Zameczenie miesni

    Post
    Trening w domu

    Wybaczcie że się wtrące ale widze ze ogarniete ludki w tym temacie są więc może ja zadam pare pytan. Posiłki co 3h są, mniej więcej 1.5b, 3ww, 1t, i sporo kcal okolo 5k dziennie. Poki co niezbyt duże są to wartości ze wzgledu na brak kasy, ale wiem jak się odzywiac itp. teraz co dalej 2x w tygodniu robie sobie o średniej intensywności treningi syst

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 18087 Data: 2009-01-13 09:28:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla 14 latka do poprawy :)

    Post
    Trening w domu

    e powtórzenia czy Jakieś koksy .... A z moich choć w poruwnaniu do dwoich lichych doświadczeń: zauwarzyłem dopiero że jak (przed tym jak dostałem atlas pół roku temu) robiłem pompki szeroko średnio woską tyłem TO tak mnie bolały czasem bolały nadgarstki i łokcie .... przestawałem robić nawet wosko bo bolały łokcie i sie bałem że to nie dobrze :P

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 2007-12-22 10:08:26 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Taki plan to najgorszy błąd jaki może zrobić początkujący. Tutaj małe wyjaśnienie: http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_Nowe_bod%C5%BAce%3Dpost%C4%99py-t474438.html Powinieneś się zainteresować SAMYMI PODSTAWOWYMI ĆWICZENIAMI, TYPU PRZYSIADY, MARTWY CIĄG, WIOSŁOWANIE I WYCISKANIA, ułożonymi w plan typu FBW lub dzielony, ale nie z takim tragicznym połączenie

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2009-10-25 12:29:49 Liczba szacunów: 0
  • Uciążliwy brzuch i dobór ćwiczeń

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s ( tutaj chciałbym się dowiedzieć dokładnie, czy na ławeczce ? Czy na siedząco ? ) Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s ( niestety nie mam, ale robiłem WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE i WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU ) Plecy: - Martwy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 687 Data: 2012-06-10 21:21:10 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Fiony S.

    Post
    Ladies SFD

    oko z nachwytem: 15x25 kg/15x25 kg 15x25 kg/15x25 kg C1. wypady: 15x10kg/15x10kg 15x10kg/15x10kg C2. uginanie nóg siedząc, na maszynie: 15x25kg/15x25kg 15x25kg/15x22,5 kg D. pompki damskie: 12/13/10/10/15 Miałaś rację Kokosik z tym MC :) Bardzo starałam się podnosić z nóg, ale pod koniec czułam już mocno dolną część pleców - ale to chyba ok? Obcią

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5926 Data: 2015-01-29 15:21:59 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Fiony S.

    Post
    Ladies SFD

    e życie powinno wrócić na normalne tory bo już mi się odechciewa żyć tak w 100% pracą. Żeby jednak nie było, że nic tylko na tyłku siedzę, to troszkę sobie pobiegałam, jakieś pompki tu i tam zrobiłam, kilka brzuszków, na tyle na ile mam siłę wieczorem coś jeszcze zrobi. Waga i wymiary 2 tygodnie temu były pozytywne ale od zeszłego tygodnia nabrałam

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5926 Data: 2015-03-27 18:46:12 Liczba szacunów: 0
  • pompki na ,,mase"...

    Post
    Trening w domu

    Pompkami wielkiej masy chyba nie zrobisz. Jesli masz juz 1,5 roczny staz, to chyba w gre wchodza najtrudniejsze odmiany pompowania. No bo zeby robic mase, to wypadalo by, aby maksymalna ilosc powtorzen jaka mozesz wykonac wynosila 8-12. Tak wiec pompeczki na 3 stolkach. Pompki na takich uchwycikach a nogi na stole. No i jak masz hantle, to rozpiet

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-09 11:42:35 Liczba szacunów: 1
  • pompki na ,,mase"...

    Post
    Trening w domu

    rob pompki z obciazeniem wloz do plecaka np 10 kg zaloz plecak na plecy i jedziesz

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-09 12:07:22 Liczba szacunów: 1