SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening pod MMA dla dziewczyny

    Post
    Scena MMA i K-1

    lały tyłek (tak wiem że mam w udo kopać a nie na tyłek, ale tak samo wychodzi) i raz udało mi się prostym trafić to mnie pochwalił :-) Jak już skończyliśmy trening powiedział pompki i przysiady to szybko na ziemię i zaczęłam damskie pompki, na co on że mam męskie robić i wie że mnie na to stać. Kiedy już wszyscy skończyli ja się dalej męczyłam z ty

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 16775 Data: 2012-04-19 09:16:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening - stary ojciec to nie mebel w salonie

    Post
    Po 35 roku życia

    Poczytałem, bilans mi się zgadza, będę rósł :) 08.09 Trening Trening martwy ciąg 3x10 96kg hack-przysiady 3x10 94kg wiosłowanie nachwytem 3x10 87kg pompki na poręczach 3x10 12kg pompki z nogami w górze 3x15 podciąganie szerokim nachwytem 3x6/4/4 2kg wykroki ze sztangą 3x10 50kg wyciskanie sztangi zza głowy 3x10 50kg uginanie ramion ze sztangą 3x10

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2883 Data: 2014-09-08 23:43:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    24kg 8x24kg 4.Wyciskanie sztangi zza karku 10x20kg 8x25kg 6x30kg 5.wyciskanie sztangi waskim chwytem 6x28kg 6x28kg 6x28kg Dzis raczej lajtowe ciezary,za rozpietki powinny byc pompki na poreczach ale wczoraj cwiczylem jeszce na silce u znajomego wiec nie mialem mozliwosci ich zrobienia. Bede staral sie kazde cwiczenia robic plynnie,dokladnie technic

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 8966 Data: 2007-10-23 18:53:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witajcie..! A wiec dzis dam konkretniejsza relacje jao ze ostatnio torche zaniedbalem test, Przed wczoraj odbyl sie trening: A wiec <<<<<<wypis z ostatniego treningu>>>>>> Trening A: Wycisk plasko: 12x40kg 10x45kg 8x48kg 6x55kg Skos sztangielki: 8x34kg 7x34kg 6x34kg Pompki na porecach: 3x8 Sztanga zza karku: 1

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 8966 Data: 2007-11-02 14:53:21 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Siemano.. Zbijajaca pogoda na zewnatz i leb mnie zaczol bolec od czasu jak udalem sie na silke OwnaGe-Dziekowa. No tak wiadomo, udezrenie kogos kto wazy 60kg nie jest takie jak kogos wazacego 90kg Zalezy jeszce od osoby,i paru inncyh istotnych elementow Generalnie to trzeba przytyc a potem bede rozpartywal co dalej. Pzdr.! Tiroo-NO nie jestem w sum

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 8966 Data: 2007-11-19 14:56:51 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    Dzisiaj właśnie przypadł dzień mocno glutenowo-fitynowy %-) 1. Tosty razowe 200g chleba + pierś z indyka 200g + ser żółty 200g + pomidory 2. Omlet: 3 całe jaja + 100g płatków owsianych + banan + kakao + polewa z Whey 95 3. Płatki owsiane 100g + 50g Whey 95 4. Naleśniki z mąki razowej z kurczakiem i sosem czosnkowym + sałatka. Wznowiłem treningi. Z

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-01 21:31:49 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    TRENING 1. Push press: 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 4x85kg 2. Wyciskanie sztangi na lawce dodatniej: 10x40kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 8x90kg, 12x70kg 3. Seria łączona: pompki na poręczach + power fly A Pompki na poręczach: 15xCC, 12xCC, 12xCC, 12xCC B Power Fly: 12x18kg, 12x18kg, 12x18kg, 12x18kg 4. Wznosy ramion bokiem ze sztangielkami: 1

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-29 23:34:24 Liczba szacunów: 2
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    x100kg 1B Przysiady ze sztangą na plecach: 12x40kg, 12x50kg, 12x60kg, 12x70kg, 12x70kg 2A Wyciskanie żołnierskie: 8x40kg, 8x60kg, 8x65kg, 8x65kg 2B Wykroki ze sztangielkami: 4x12 x 10kg 3 Ring Dips 3x8 powt. 4 HSPU (pompki w staniu na rękach): 3x8 powt. 5 Pompki na poręczach: 12xCC, 12x10kg, 10x20kg, 10x20kg, 15xCC DIETA "Masowa" Szkoda gadać %-)

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-22 22:55:36 Liczba szacunów: 0
  • TRENING MASA/OCENA. Wszystko w jednym: trening dieta, pierwsza kraetyna.

    Post
    Trening dla początkujących

    CZYLI PO ZMIANACH I PODSUMOWUJĄC: Płeć: Mężczyzna. Wiek: za miesiąc 19. Waga: 61 kg. (Było grzej przed treningami coś 55) Wzrost: 177 Cel treningowy: MASA MASA MASA MASA Staż treningowy na siłowni: w sumie to tak 6 miesięcy+ 3 w domu. (Nie ciągłe). Teraz nie trenuję już dwa tygodnie bo zbieram informacje żeby ułożyć coś OK. I słabo było z dietą, a

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1128 Data: 2010-11-21 14:31:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik kooozaq

    Post
    Usuniete tematy

    . Poźniej następny triset: a) Pompki na poręczach: b) Pompki z krzesełkiem: c) Pompki na ziemi: Pierwszy człon MDS'u za pierwszym razem poszedł ładnie 10 powtórzeń leciutko, pompki girondowskie na krzesłach szly juz ciezko, a pompki na ziemi - MASAKRA. Za pierwszym razem zrobilem 4, w następnych MDSach 2,1,1 Potem jeszcze krzyżowanie High-Low upad

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9674 Data: 2012-09-26 20:10:13 Liczba szacunów: 0
  • Wada wzroku - trening - proszę o pomoc

    Post
    Trening w domu

    _i_%C5%82zy_-_dziennik_JB_%2Fstart_3_str.%2F-t497158.html Jeśli robisz ćwiczenia na siłowni to powinny być w miarę kompleksowe. Warto jednak włączyć do treningu podciąganie i pompki na poręczach gdyż są świetnymi ćwiczeniami angażującymi wiele partii mięśniowych. Równie dobrze możesz wykonać jeden trening w terenie dla przyjemności (pogoda) i satys

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3682 Data: 2009-07-29 13:53:53 Liczba szacunów: 0
  • trening w domu do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    to tak skończyłem właśnie 7 tydzień mojego treningu ;p brzuchy ok.100 pompki ok.50 pompki nz nogami na krześle ok 30 półpompki ok30 pompki przy ścianie ok 50 pompki na taborecie około 50 Pompki w podporze tyłem ok. 30 ekspander (rozciągam 1 sprenżyne) rosciągam na klatce piersiowej 100 razy za plecami 50 x (nad 4 literami ) na brzuchu 50

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 4438 Data: 2011-08-13 12:00:10 Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Blog/Patrz mi w oczy .urwa nigdy się nie poddam

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,dużo piłem podczas biegu. Pod wieczór byłem na siłowni: 1-wiosłowanie sztangą s.r. 3x10pow.x30kg s.w. 8x6pow.x50kg 2-podciąganie na drążku wąsko podchwytem 6/6/6/4/4/4/4/4 3-pompki na poręczach 8x6pow. 4-spięcia brzucha leżąc 2x30pow. Trening bardzo fajnie wyszedł,wiosłowanie robiłem pierwszy raz,muszę się wczuć w to ćwiczenie,podciąganie szło ci

    Odpowiedzi: 316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-12 21:58:24 Liczba szacunów: 0
  • Problem z ułożeniem/poskładaniem wszystkiego w całość

    Post
    Trening dla początkujących

    Przerywam okres milczenia ;) Starałem się eksperymentować na własna rękę i coś pokombinować ale ostatecznie okazało się, że ponownie nie umiem niczego wymyśleć dla siebie kompletnego. Próbowałem z systemem Rozciąganie + Krążenia Skakanka na rozgrzewce 15-25 minut bez przerwy A6W kolejny dzień 3x(Pompki normalnex10, Pompki wąskox10, Pompki z obniża

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2011-02-25 19:53:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla 14 latka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok. Dzięki. Czyli mój program treningowy powinien wyglądać tak: poniedziałek rozgrzewka aerobiczna 6 Weidera 5 - 10 min przerwy Pompki płasko 4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu)4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. Pompki na taborecie 3-4 serie x do zmęczenia Pompki boczn

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5277 Data: 2006-12-18 18:38:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening wytrzymałościowo - siłowy - WŁASNY

    Post
    Trening w domu

    dciąganie wąsko nachwytem - uginanie ramion na rurce (u góry) - TRIC - podciąganie bokiem (raz jedna ręka z przodu ,raz druga) - podciąganie nachwytem szeroko W/W GŁ. PLECY - pompki klasyczne - pompki wąskie - pompki nierównomierne - pompki bokiem - pompki szerokie W/W GŁ. KLATA - rozciąganie ekspandera przed sobą (proste ręce) - rozciąganie ekspan

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 2011-06-24 19:09:00 Liczba szacunów: 0
  • bugi24 - Lato 2013: Dieta, Trening, Trec...

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    zed siebie, mi to pomogło http://www.youtube.com/watch?v=2yjwXTZQDDI Co do burpees, to kucasz do przysiadu, ręce na ziemi i wyrzucasz nogi do tyłu, a nie je rozkładasz jak do pompki, to ma być wyrzut. Jak masz z tym problem, to zwiąż sobie obie nogi w kostkach, żebyś nie mógł ich rozdzielić i wtedy spróbuj. Jak masz problem ze zrobieniem porządnej

    Odpowiedzi: 775 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-04 11:13:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan ćwiczeń do oceny ;)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    o nie nadaje się raczej na ćwiczenie poczatkowe które powinno ciągnąć progress w danej partii. W klacie stwierdzenie: Sztanga musi być Mija takżę się z prawdą, można dać np. pompki na poreczach jako główne ćwiczenie i wyjdzie nawet lepiej na tym. WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGIELKI W LEŻENIU dałbym POMPKI NA PORĘCZACH: Pompki na poręczach to najci

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2297 Data: 2011-11-24 15:30:35 Liczba szacunów: 0
  • Z siłowni do parku i domu. Trening split do oceny

    Post
    Trening w domu

    wnolegle do ziemi ( odwrotne wiosłowanie) 3x10 podciąganie się podchwytem równolegle do ziemi wąsko 4x10 superman 3x 12 takie sztrugsy na poręczach do pompek 3x 20 ? Triceps: pompki na pochyłej ławce ręce wąsko przy tlowiu 4x10 wyciskanie " klasyczne" ( wykorzystanie do tego rurki na wysokości około 70 cm nad ziemią) 3x10 pompki tricepsow

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3155 Data: 2009-06-07 23:55:50 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    08.06.2014 Trening A : 1. MC 15x23kg, 15x25kg, 15x30kg !!! udalo mi sie zrobic 15 powtorzen 8-), 12x33kg 2. powolne opuszczanie sie na drazku z wyskoku 4s, 8x, 3. pompki szerokie 12x, 4s - te pompki to dzis jakos latwo szly, w ostatniej serii zrobilam 15, w ogle jakis power dzisiaj mialam 4. wyciskanie zolnierskie 4s 15x 13kg , 5. Uginanie rami

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 12189 Data: 2014-06-08 21:20:53 Liczba szacunów: 0