SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    riceps najwyraźniej. Czucie za to bdb, pompa nie do porównania z wyc wąsko gdzie też w sumie była dobra. Nie wiem tylko jak technicznie. SS wyciąg/kickback- Dałem kickback za pompki i wyszło świetnie. Aeroby (43 minut rower w terenie) Śred prędkość: 18.94km/h Filmiki Wiosło sztangą 110x8-> http://youtu.be/S6MOqJOSgSs 60x20 i mini przypinka na spont

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-20 19:43:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy trzydziesty ósmy Trening - Klatka, Biceps Wyciskanie sztangielek skos 30st rampa 8 + 12/16 6x8 / 11x8 / 16x8 / 18,5x8 / 21x8 / 16x12 / 13,5x16 6x8 / 11x8 / 16x8 / 18,5x8 / 21x8 / 23,5x6 / 18,5x10 / 16x15 6x8 / 11x8 / 16x8 / 18,5x8 / 21x8 / 23,5x8 / 18,5x12 / 16x16 8,5x8 / 13,5x8 / 18,5x8 / 21x8 / 23,5x8 / 26x8 / 21x11 / 16x17

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-25 17:44:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy szósty Klatka - Biceps Wyciskanie sztangi skos 30-45 stopni, RAMPA 8 + 12/16 10x8 / 20x8 / 30x8 / 40x8 / 50x8 / 40x12 / 30x16 12,5x8 / 22,5x8 / 32,5x8 / 42,5x8 / 52,5x7 / 42,5x11 / 32,5x16 12,5x8 / 22,5x8 / 32,5x8 / 42,5x8 / 52,5x4 + 52,5x4 / 42,5x12 / 32,5x16 Wyciskanie hantli na płaskiej, 5x10, stały ciężar 13,5x10 / 13,5x10

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-23 14:58:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Jestem spokojny};-) i nie wiem gdzie widzisz dobry mięsień. Dzień treningowy tzrydziesty Klatka - Biceps Wyciskanie sztangi skos 30-45 stopni, RAMPA 8 + 12/16 10x8 / 20x8 / 30x8 / 40x8 / 50x8 / 40x12 / 30x16 12,5x8 / 22,5x8 / 32,5x8 / 42,5x8 / 52,5x7 / 42,5x11 / 32,5x16 12,5x8 / 22,5x8 / 32,5x8 / 42,5x8 / 52,5x4 + 52,5x4 / 42,5x12 / 32,5x16 12,

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-27 18:05:12 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy trzydziesty drugi (wczoraj) Barki, triceps Wyciskanie sztangielek w siadzie R8 6x8 / 8,5x8 / 11x8 / 13,5x8 / 15x8 8,5x8 / 11x8 / 13,5x8 / 16x8 / 17,5x8 9,5x8 / 12x8 / 14,5x8 / 17x8 / 18,5x8 10,5x8 / 13x8 / 15,5x8 / 18x8 / 19,5x8 / 13,5x15 11,5x8 / 14x8 / 16,5x8 / 19x8 / 20,5x5 / 14,5x15 / 13,5x15 11,5x8 / 14x8 / 16,5x8 / 19x

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-26 10:17:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Jutro ruszam z Push - lekko Wyciskanie sztangi skos 5 serii rampa 8 powt Wyciskanie sztangielek płasko 3x10 Arnoldki 3x10 Unoszenie w opadzie tulowia 2x10 Wycisk wąsko 2x10 Wycisknie francuskie hantla jednoracz 1x12 Push - ciezko Wyciskanie sztangi płasko 5 serii rampa 6 powt. Wyciskanie hantli skos 3x8 Wyciskanie sztangi siedząc 3x8 Unoszenie na b

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-27 22:03:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Push ciężko (2 tydzień) Wyciskanie sztangi płasko 5 serii rampa 6 powt 40x6 / 40x6 / 45x6 / 47,5x6 / 52,5x6 42,5x6 / 45x6 / 47,5x6 / 50x6 / 57,5x6 Wyciskanie hantli skos 3x8 16x8 / 18,5x8 / 21x8 18,5x8 / 21x8 / 23,5x8 Wyciskanie sztangi siedząc 3x8 25x8 / 25x8 / 30x8 27,5x8 / 30x8 / 35x8 Unoszenie na boki 2x8-10 8,5x10 / 8,5x10 10x10 / 10x1

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-09 19:25:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Push ciężko (3 tydzień) Wyciskanie sztangi płasko 5 serii rampa 6 powt 40x6 / 40x6 / 45x6 / 47,5x6 / 52,5x6 42,5x6 / 45x6 / 47,5x6 / 50x6 / 57,5x6 47,5x6 / 50x6 / 52,5x6 / 55x6 / 62,5x6 Wyciskanie hantli skos 3x8 16x8 / 18,5x8 / 21x8 18,5x8 / 21x8 / 23,5x8 21,5x8 / 24x8 / 26,5x8 Wyciskanie sztangi siedząc 3x8 25x8 / 25x8 / 30x8 27,5x8 / 30x

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-15 22:01:05 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Push ciężko (6 tydzień) Wyciskanie sztangi płasko 5 serii rampa 6 powt 40x6 / 40x6 / 45x6 / 47,5x6 / 52,5x6 42,5x6 / 45x6 / 47,5x6 / 50x6 / 57,5x6 47,5x6 / 50x6 / 52,5x6 / 55x6 / 62,5x6 50x6 / 52,5x6 / 55x6 / 57,5x6 / 65x6 52,5x6 / 55x6 / 57,5x6 / 60x6 / 67,5x5 55x6 / 57,5x6 / 60x6 / 62,5x6 / 67,5x5 Wyciskanie hantli skos 3x8 16x8 / 18,5x8 /

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 12:28:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Push ciężko (9 tydzień) Wyciskanie sztangi płasko 5 serii rampa 6 powt 40x6 / 40x6 / 45x6 / 47,5x6 / 52,5x6 42,5x6 / 45x6 / 47,5x6 / 50x6 / 57,5x6 47,5x6 / 50x6 / 52,5x6 / 55x6 / 62,5x6 50x6 / 52,5x6 / 55x6 / 57,5x6 / 65x6 52,5x6 / 55x6 / 57,5x6 / 60x6 / 67,5x5 55x6 / 57,5x6 / 60x6 / 62,5x6 / 67,5x5 55x6 / 57,5x6 / 60x6 / 62,5x6 / 67,5x4 55

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-27 12:34:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Pull lekko 1 Wiosło hantlą 23,5x8 / 28,5x8 / 31x8 / 40+x8 Ściąganie drążka za kark 30x10 / 35x10 / 40x10 / 45x10 Uginanie z supinacją 16,5x12 / 16,5x12 + Obwodówka (3 obwody) jak najszybciej się da. Wyciskanie płasko 8 pow / 10 pow / 12 pow (35kg) Wiosło sztangą 8 pow / 10 pow / 12 pow (26kg) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 8 pow / 10 pow / 12

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-23 17:00:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Push ciężko 1 Wyciskanie na płaskiej 55x6 / 57,5x6 / 60x6 / 62,5x6 / 67,5x6 Skos dodatni 24x8 / 26,5x8 / 29x8 Wyciskanie żołnierskie siedząc 35x8 / 37,5x8 / 42,5x7 Unoszenie hantli stojąc 14x12 / 14x12 Pompki na poręczach ccx9 / ccx9 / ccx9 / ccx9 Wyciskanie francuskie leżąc 33,5x5 / 26x9 / 16x20 <-- drop

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-28 13:39:30 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    ok,to dziś jeszcze wrzuce ;) a no i nastąpią małe zmiany w planie. zamiast francuza do czoła dam pompki w podoporze tyłem z dociążeniem,albo wycisk wąsko i zamiast wl dam wycisk hantli

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-15 10:26:35 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    ok ,będę starał się ogarniać . chętnie wrzucę rdl do oceny i siady a i mam jeszcze pytanie: na 1 stronie jest mój plan. czy do planu b zamiast francuza mógłbym wrzucić pompki w podporze tyłem + obciążenie ? powiem szczerze,że to ćwiczenie działa rewelacyjnie ,a chwilowo triceps zaczął stawać w miejscu ,mimo iż stosuje maxymalne obciążenia pilnując

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-19 21:08:22 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    pewnie że możesz;-) bedzie to nawet lepsze rozwiązanie niż francuz bo odwrotne pompki sa bardziej złożone. Też lubie to cwiczenie. Taka rada ode mnie: jak bedziesz kładł obciążenie na uda to nie kładź talerzy bezpośrednio na udach bo jest ryzyko że się zsuną. Nałóż talerze na sztangielke (wszystko z jednej strony) i wtedy połóż to na uda tak żeby

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-19 21:28:13 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    elo dzisiejszy trening 1 rdl 13x40kg,10x45kg,9x47,5kg 2 drążek nachwytem do klatki 10,7,7 3 skos 12x32kg,10x36kg,8x40kg 4 wycisk hantli sprzed klatki 7,9,11kg x10 5 pompki w podporze tyłem x12 (+5kg) x12(+10kg) x12 (+13kg) 6 podciąganie kolan do brody 17,17,15 a więc tak: trica prawie nie spompowałem ,robiłem 12 reps z obciążeniem bez najmniejszego

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-21 16:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    głowe czuje jak nigdy po tym rdl w moim pseudo wykonaniu dziś przywiozłem ciężar od tokarza ,więc być może raz na jakiś będę robił mc a i znowu mam pytanie: czy jak będę robił pompki w podporze tyłem i będę kończył serie z dodatkowym obciążeniem 20kg to nie będzie to przesadą ? teraz ważę 56kg Zmieniony przez - dextr w dniu 2011-10-22 17:45:54

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-22 17:43:53 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    ok ;) dzisiejszy trening rdl 12x40kg,10x45kg,9x49kg 2 drążek 10,7,7 3 wycisk skos 12x34kg,10x36kg,9x40kg 4 wyciskanie hantli sprzed klatki 7,9,11kg x10 5 pompki w podporze tyłem x12 +8kg,x12+14kg,x12+19kg 6 brzuszki ze skrętem tułowia 18,18,16 a więc tak ,dzis nie miałem telefonu i nie nagrałem filmików . ,więc filmów nie ma znowu :/ straszne mi z

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-26 16:41:45 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiejszy trening 1 rdl 13x40kg,10x45kg,9x49kg 2 drążek szeroko nachwytem 10,7,7 3 wycisk skos 12x32kg,10x36kg,10x40kg 4 wycisk hantli sprzed klaty 12x7kg,10x9kg,9x11kg 5 pompki w podporze tyłem x12 +11kg,x12 +16kg,x12 +26kg 6 brzuszki 20,20,18

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-31 16:29:51 Liczba szacunów: 0
  • Dex, czyli droga po mase z niskim bf ,foto str 32,56,63,68,71,76,98

    Post
    Trening dla początkujących

    aty 10,7,7 3 wycisk skos 12x32kg,10x36kg,8x42kg 4 wycisk hantli sprzed klatki 7kg,9kg x10 ,12kg x9 (dałbym rade jeszcze jedno powtórzenie zrobić ,ale bałem się kontuzji ) 5 pompki w podporze tyłem 3s po 12p +16kg,+22kg,+26kg 6 podciąganie kolan do brody 20,17,15 z treningu jestem mega zadowolony ,w barkach i klacie dołożyłem kg ,a w rdl 1 jedno p

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-05 16:44:44 Liczba szacunów: 0