SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    awce płaskiej 4x12 5. Unoszenie hantli na boki + unoszenie hantli przed sobą + wyciskanie hantli 3x 6. Wyciskanie na maszynie 3x 7. Uginanie hantli na modlitewniku + odwrotne pompki 3x 8. Biceps na linkach w bramie + wyciskanie francuskie 3x 9. Tył barku w opadzie tułowia 3x 10. Krótkie spięcia na bosu 5x Miska: 1. owsianka z wpc, sezamem, bananem

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-04 18:39:19 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    g / 12 x 7 kg / 12 x 7 kg Wyciskanie hantli siedząc + pociągnie hantli wzdłuż tułowia 4x 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 8 / 8 + 8 (4 kg) 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 (4 kg) Odwrotne pompki + wyciskanie francuskie 4x 10 + 10 / 8 + 8 / 8 + 8 / 6 + 6 (CC; 4 kg) 10 + 10 / 8 + 8 / 6 + 8 (CC; 4 kg) + rotatory 3x + przedramie Miska: 1900 1. szakszuka z pieczywe

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-28 19:43:48 Liczba szacunów: 1
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 (5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 (4-5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 8 / 8 + 8 (4 kg) 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 (4 kg) Odwrotne pompki + wyciskanie francuskie 4x 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 / 10 + 8 (CC; 5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 8 + 10 / 8 + 8 (CC; 4 kg) 10 + 10 / 8 + 8 / 8 + 8 / 6 + 6 (CC; 4 kg) 10 + 1

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-12 19:42:49 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    / 10 + 10 / 10 + 10 (5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 (4-5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 8 / 8 + 8 (4 kg) 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 (4 kg) Na następnym 6. Odwrotne pompki + wyciskanie francuskie 4x 12 / 10 / 10 / 8 x 7 kg <- tylko francuskie 10 + 10 / 10 + 8 / 8 + 8 / 8 + 8 (CC; 5 kg) 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 / 10 + 8 (CC; 5 kg) 10 + 10

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-26 18:10:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 (5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 10 (4-5 kg) 10 + 10 / 10 + 10 / 10 + 8 / 8 + 8 (4 kg) 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 (4 kg) Odwrotne pompki + wyciskanie francuskie 4x Linki 3x20 12 / 10 / 10 / 8 x 7 kg <- tylko francuskie 10 + 10 / 10 + 8 / 8 + 8 / 8 + 8 (CC; 5 kg) 10 + 10 / 10 + 8 / 10 + 8 / 10 + 8 (CC; 5

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-03 19:00:53 Liczba szacunów: 1
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    No dobra, już czas. Nie było mnie tu 3 tygodnie, a czuję jakby całą wieczność. W sumie to najdłuższa przerwa odkąd prowadzę dziennik. I jedyna, wcześniej nie opuściłam żadnej wypiski. Cały czas czytałam co u Was, ale musiałam wyłączyć się na chwilę. Smutnym i żałosnym jest fakt, że im więcej ćwiczę, tym bardziej wjeżdża mi to na psychikę, bo jestem

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-18 21:04:42 Liczba szacunów: 3
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    27.06.2018 r. PUSH 1. WL 10/8/6/4/10+ 20/30/35/40/20x12 20/30/35/35x6/20x12 2. Wyciskanie hantli siedząc 10/8/8/6/6/10+/10+ 8/9/10/12/14/7x12/5x20 8/9/10/12/12/7x12/5x20 3. Wznosy boczne jednorącz 10/10/8/6/10+ 4/4/5/5/3x15 4/4/4/5/3x15 4. Unoszenie w przód jednorącz 12/12/10/10 3/3/3 3/3/3/3 5. Tył barku 4x 3 kg x 20 6. Pompki wąsko 3x

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-30 21:16:48 Liczba szacunów: 0
  • poradnik - jak rozwinąć masę mięśniową

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sze przyrosty niż trening dzielony i ci co ćwiczyli HST czy coś co zaproponowałem na pewno mnie poprą. A odnośnie dopingu tych Wielkich -= to zgadza się oni koksili ostro ale nie od razu byli tacy wielcy a koks im tylko pomógł osiągnąć efekty szybciej. pozdro - i zapraszam do dyskusji pompki po HST czy treningu cał0o.ściowym niech się wypowiedzą.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9502 Data: 2006-01-09 14:35:23 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    i co mogę z tego wykonać 4. PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) - jak kupię hantle to da radę ? 5. PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 16. martwy ciąg- jeśli mogę jedną hantlą oprócz tego to jakieś pompki, plie, tabata edit co chcę redukować: ten wał tłuszczu w okolicach brzucha Zmieniony przez - katti w dniu 2009-03-15 13:32:51

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-15 13:32:04 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    ? jeśli tak to gdzie je trzymać? 5. przywodziciele 6. wypady- jak mam te hantle trzymać? 6. mc na prostych, to już pooglądałam na necie 7. wznosy tulowia z opadu Dzien2. 1. pompki- niestety męskich nie potrafię, mogą być damskie? 2. wyciskanie sztangielke na skosnej, leżę i te sztangi przed siebie wypycham? 3. sciaganie drazka wyciagu gornego sze

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-22 21:14:20 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    wiekszy ciezar niz trzymajac hantelki w dloniach. jesli wybierzesz sztangielki, trzymaj w dloniach po bokach ciala, ale jesli masz slaby chwyt, to moga cie nadgarstki bolec. pompki rob damskie jak meskich nie dajesz rady. rob dokladnie, przytrzymaj troche w dolnym ruchu. pozniej moze dasz rade meskie wiekszosc cwiczen znajdziesz w atlasie na sfd

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-22 21:42:37 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    dlitetwnik 3x15 (2x1,5kg) wykroki z hantlami 3x15 (2x1,5kg) unoszenie hantli w górę siedząc 3x15 coś ala rozpiętki (proste ręce w łokciach) 3x15 znowu plie 3x15 brzuchy 3x15 pompki damskie 3x10 a teraz jem owies w ilości 100g dzisiaj jeszcze rower z 2h albo w domu jakieś aeroby porobię bo odczuwam niedosyt dorzucam zdjęcie z dziś.. da się coś z t

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-26 13:19:13 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    80kg (coś mi się przywidziało i myślałam że mam tam 60 kg ehehh) 10/10/7 prostowanie nóg w siadzie 10kg 15/13/12 uginanie ramion z sztangielkami stojąc podchwytem 2x5kg 15/15/12 przywodziciele 40kg 15/10 pompki 10.. brzuchy na ławce skośnej 15/15/15 bieżnia 26 minut, truchcik przeplatany marszem Zmieniony przez - katti w dniu 2009-05-07 22:18:54

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-07 22:18:27 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    le dasz rade utrzymac) Trening B. A. Martwy ciag B1. Wyciskanie sztangi stojac B2. sciaganie drazka gornego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nog lezac D. pompki 1 seria na maksymalna ilosc powtorzen Po treningu 20min aerobow na bieżni lub rowerku, lub orbiterku... Czyli w sumie masz po 8 treningow z kazdego planu, robisz je 3x

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-08 15:11:14 Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    o cenna rada czyli pulsometr tylko z paskiem na klatę siłka jutro dziś było: 28 minut biegania:) i 3 obwody w domu obwody: przysiad plie 15/15/10 pompki damskie 15/13/10 burple 15/10/10 wymachy rąk (ściąganie łopatek)15/15/15 brzuchy do oporu odwrotne brzuszki 10/10 leje się ze mnie, chcę iść pod przysznic a tu woda nie leci eh ciekawe jaki dyst

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-17 18:25:48 Liczba szacunów: 0
  • Split 4 dniowy do korekty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dobra więc ostateczny plan mógłby wyglądać tak: KLATA: -pompki na poreczach 4s 12-10-10-8 -wycisk waski mlotkowy skos dod(25/30st.). 4s 10-8p -mds-wycisk sciskajacy 30/15/0 pulsacja 2/3/4... -rozpiętki 3x10 stały ciężar PLECY+tył barków -wznosy hantli w opadzie(barki)- 4s 10-8p -MC 4x10-8 -drążek 5x12-8 -wiosło sztangą na szerokości barków 12-10-8

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 803 Data: 2010-09-26 14:09:42 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun - Przygotowywanie formy 2015

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ztangi szerokim chwytem do mostka 5x15-12 wyciskanie hantli siedząc 5x15-12 unoszenie ramion naprzemiennie w przód 5x12-10 unoszenie jednorącz w bok w opadzie tułowia 4x15-10 pompki na poręczach 3x15-12 francuz jednorącz zza głowy 3x12-10 prostowanie ramion z liną na wyciągu górnym 6x20-15 +20 minut aerobów. _____________________ Sweet fotka po tre

    Odpowiedzi: 705 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-28 22:58:16 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun - Przygotowywanie formy 2015

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ngu siły mało. Nie wiem dlaczego. Poleciała sama klatka i aeroby _________________ buterfly 4x18-12 wyciskanie na poziomie sztangi 5x12-10 wyciskanie hantli na skosie 3x15-12 pompki na poręczach (maszyna) 5x30-10 wyciskanie na maszynie siedząc 3x12-10 krzyżowanie linek na bramie 3x15-10 +20 minut stepera _________________ aeroby na steperze to chyb

    Odpowiedzi: 705 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-09 19:07:09 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun - Przygotowywanie formy 2015

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ś wybadałem grunt, było optymalnie, z lekkim zapasem :-) ________________________ wyciskanie sztangi siedząc od brody 4x6-5 dociąganie sztangi do brody 3x8-6 arnoldki 3x10-8 pompki na poręczach 4x8-6 wyciskanie wąsko leżąc 3x8-6 ośle wspięcia 2x100 ________________________ Ciężary wssob- 90x5 dsdb- 70x6 a- 22x8 pnp- 20x6 wwl- 105x6 Czyli jak widzi

    Odpowiedzi: 705 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-21 13:59:14 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun - Przygotowywanie formy 2015

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ód 2x12-10 wznosy w opadzie tułowia w bok 4x15 prostowanie z linka zza głowy na wyciągu górnym 3x15-8 wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4x15-8 francuz leżąc jednorącz 2x12-10 pompki na poręczach 2x15-12 ________________________ Trening wyszedł całkiem fajny, porobiłem trochę dłuższe przerwy,starałem sie robić dużym ciężarem, z mega dopieciem i tec

    Odpowiedzi: 705 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-17 22:47:41 Liczba szacunów: 0