SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    04.06.2014 Trening A : 1. MC 15x23kg, 15x25kg, 12x30kg, 10x33kg 2. powolne opuszczanie sie na drazku z wyskoku 4s, 8x, 3. Pompki szerokie 12x, 4s 4. wyciskanie zolnierskie 4s 15x 13kg 5. Uginanie ramion ze sztanga, 4s 15x10kg 6. Pompki tricepsowe 4s, 12x 7. Wioslo sztanga 4s, 15x13kg Trening dziaj bez zmian, korzystajac z chwili czasu wpisala

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 12189 Data: 2014-06-04 20:47:25 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    15x25kg, 15x30kg , 15x33kg -> doszlam do 15 powtorzen w ostatniej serii, co oznacza chyba, ze musze dolozyc 3kg 8-) 2. powolne opuszczanie sie na drazku z wyskoku 4s, 8x, 3. pompki szerokie 12x, 4s 4. wyciskanie zolnierskie 4s 15x 13kg to zolnierskie w ostatniej serii ciezko... 5. Uginanie ramion ze sztanga, 4s 15x 10kg 6. Pompki tricepsowe 4s,

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 12189 Data: 2014-06-18 14:54:50 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje jeszcze raz za mile slowa! Pora poopisywac treningi, zeby nie bylo, ze nic nie robie %-) 24.06.2014 Trening A : 1. MC 15x23kg, 15x25kg, 15x30kg, 15x33kg 2. powolne opuszczanie sie na drazku z wyskoku 4s, 8x, 3. Pompki szerokie 12x, 2s, 15x 2s - o kurde 15 pompek ja! uwiezycie!!??8-) 4. wyciskanie zolnierskie 4s 12x 15kg 5. Uginanie ram

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 12189 Data: 2014-06-26 09:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    Witam Ladies, Aktywność: Trening siłowy. 1. Wznosy nóg z leżenia. 12p/12p/12p/12p 2. Wspięcia na palce obunóż. 15p/20kg 15p/20kg 15p/20kg 15p/20kg 3. Przysiady klasyczne z hantlami. 12p/20kg 12p/20kg 12p/20kg 12p/20kg 4. Wspięcia na ławkę z hantlami. 12p/18kg 12p/18kg 12p/18kg 12p/18kg 5. Wznosy z opadu. 12p/12p/12p/12p 6. Pompki klasyczne.

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-13 14:36:21 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    Pani Trener, zgodnie z poleceniem, zdjęcia poszły na maila :-)) A co do czita...będzie się działo %-) 08.09.2014 DT Trening: Plyo 4 obwody - 25 powtórzeń 1. Przysiad plie z wyskokiem 2. Pompki tyłem 3. Pompki odwrotne 4. Russian twist z hantlami 5. Thrusters z hantlami Komentarz: Dopiero wróciłam, wpis sporządzany znad omleta %-) Lekcja udana,

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-08 22:38:19 Liczba szacunów: 0
  • fizique w ataku/ podsumowanie str.24

    Post
    Ladies SFD

    a. francuskie uginanie reki ze sztangielka siedząc 3b. uginanie ramion na piłce 4b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 4b. wznosy bioder leząc na podłodze Dzień trzeci 1a. pompki (bez piłki) 1b. wznosy ramion bokiem leżąc na piłce 2a. podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 2b. wznosy łydek na jednej nodze 3b. triceps dip (odwrotne pompki) (bez p

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18715 Data: 2012-12-08 17:05:43 Liczba szacunów: 0
  • fizique w ataku/ podsumowanie str.24

    Post
    Ladies SFD

    j mam nienajlepszy dzien. pomimo masazu i cw rozciagajacych czuje ze napiecie w stawie nie ustaepuje, niestety. nie promieniuje do nogi na szczescie. trening Dzień trzeci 1a. pompki (bez piłki) 10/10/8 1b. wznosy ramion bokiem leżąc na piłce 15kg 10/8/6 2a. podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 15kg 12/12/10 tu sie oparlam o polke i sciane plecami

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18715 Data: 2012-12-12 16:30:21 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    1: Klatka + triceps 1. Pompki w szerokim rozstawie rąk powtórzone10/10/11 2. Wyciskanie hantelek leżąc na piłce 13/15/15 kg 3. Rozpiętki z gumami stojąc 15x 4. Odwrotne pompki w oparciu o krzesło powtórzone 15x 5. Prostowanie ramienia zza głowy z hantlą siedząc na piłce kg 6,5/7/9 kg 6. Prostowanie ramion z gumą siedząc na piłce 15x MISKA

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11680 Data: 2013-08-13 21:50:10 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    mpki ręce szeroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc na piłce 16/18,5/18,5kg 3. Rozpiętki z gumą 4. Rozpiętki leżąc na piłce 10/12,5/12,5kg 5. Dipsy na krzesłach/ewentualnie pompki w podporze tyłem 6. Prostowanie rąk zza głowy siedząc na piłce 6/8,5/8,5kg 7. Prostowanie ramienia z hantlą w oparciu o ławkę (kick backs)6/8,5/8,5 kg 8. Prostowa

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11680 Data: 2013-09-04 21:35:02 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    triceps 1. Pompki ręce szeroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc na piłce7/7/9 kg 3. Rozpiętki z gumą 4. Rozpiętki leżąc na piłce 7/7/9 5. Dipsy na krzesłach/ewentualnie pompki w podporze tyłem 6. Prostowanie rąk zza głowy siedząc na piłce 10/12/15 kg 7. Prostowanie ramienia z hantlą w oparciu o ławkę (kick backs)7/7/9 kg 8. Prostowanie r

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11680 Data: 2013-09-17 22:06:00 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    riceps 1. Pompki ręce szeroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc na piłce7/9/9 kg 3. Rozpiętki z gumą 4. Rozpiętki leżąc na piłce 7/9/9kg 5. Dipsy na krzesłach/ewentualnie pompki w podporze tyłem 6. Prostowanie rąk zza głowy siedząc na piłce 12/12/15 kg 7. Prostowanie ramienia z hantlą w oparciu o ławkę (kick backs)7/9/9 kg 8. Prostowanie

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11680 Data: 2013-09-27 22:18:05 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    iceps 1. Pompki ręce szeroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc na piłce 14/16/16 3. Rozpiętki z gumą 4. Rozpiętki leżąc na piłce 14/16/16 5. Dipsy na krzesłach/ewentualnie pompki w podporze tyłem 6. Prostowanie rąk zza głowy siedząc na piłce 14/16/16 7. Prostowanie ramienia z hantlą w oparciu o ławkę7/9/11 8. Prostowanie ramienia z gumą z

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11680 Data: 2013-10-02 21:47:53 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    triceps 1. Pompki ręce szeroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc na piłce9/9/9 kg 3. Rozpiętki z gumą 4. Rozpiętki leżąc na piłce 9/9/9 5. Dipsy na krzesłach/ewentualnie pompki w podporze tyłem 6. Prostowanie rąk zza głowy siedząc na piłce 10/12/15 kg 7. Prostowanie ramienia z hantlą w oparciu o ławkę (kick backs)9/9/9 kg 8. Prostowanie

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11680 Data: 2013-11-06 21:15:29 Liczba szacunów: 0
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 2

    Post
    Po 35 roku życia

    ceps Uginanie przedramion ze sztangą podchwyt - 100 p - 21kg x 15p - 36kg x 10p - 31kg x 15p - 26kg x 20p - 21kg x 30p - 36kg x 10p na zakończenie Seria łączona podciąganie, pompki Podciąganie na drążku chwyt młotkowy - 25p - 5s x 5p Pompki szeroko ręce i nogi na podwyższeniu - 50p - 5s x 10p tyle było wczoraj teraz ide robić kratę ;-D

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8387 Data: 2018-05-31 16:50:30 Liczba szacunów: 0
  • "Skazany na trening" Paula Wade'a - pytanie

    Post
    Trening w domu

    A pompki na jednej rece w staniu na rekach sa juz ok dla stawow tak? xD Wedlug autora tak :D Moze po to 6 miesiecy noobskiego treningu? Nie wiem... Nie czytałem drugiej części i nie mam zamiaru. Możesz powiedzieć jakie to ćwiczenia? Możesz dorzucić spięcia. Ale po co chcesz je wykonywać? Do czego Ci potrzebne pompki na palcach? Pierwsze słyszę. Dr

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 16703 Data: 2013-08-22 17:04:49 Liczba szacunów: 0
  • "Skazany na trening" Paula Wade'a - pytanie

    Post
    Trening w domu

    w czym lezy problem? Czytam te posty z przed 1.5 roku i troche mi glupio - musze Wam przyznac racje, powinienem wiecej cwiczyc a mniej teoretyzowac, bo wtedy dyskutowalem, ze pompki i podciaganie na jednym treningu to za duzo, a teraz do tego co ulozyl mi Venc1lq dolozylem kilka cwiczen - jest ich razem 10, trening trwa 1.5 godziny i to wszystko wy

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 16703 Data: 2015-02-17 04:42:46 Liczba szacunów: 0
  • "Skazany na trening" Paula Wade'a - pytanie

    Post
    Trening w domu

    + Triceps Klatka: 1. Pompki klasyczne 2. Pompki na uchwytach 3. Pompki z nogami wyżej Barki: 1. Stanie na głowie (krok 1) 2. Kruk (krok 2) 3. Stanie na rękach (krok 3) 4. Półpompki w staniu na rękach (krok 4) Triceps: 1. Dipsy 2. Wyciskanie sztangielki jednorącz lub dwurącz zza karku B Nogi: 1. Półprzysiady (krok 4) 2. Przysiady pełne (krok 5) 3.

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 16703 Data: 2015-02-26 00:05:13 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA by Darased

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    22.Października Nietypowo trening zrobiony w domu Klatka: Pompki klasyczne 6 serii 10-12 powt. Pompki z nogami na kanapie 3 serie 8-12 powt. Wyciskanie sztangielek na prowizorycznej ławce 4 serie 8-12 powt. Rozpiętki sztangielkami na prowizorycznej ławce 4 serie 10-15 powt. Triceps: Pompki francuskie 4 serie 10-12 powt Unoszenie sztangielki siedz

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 6445 Data: 2014-10-22 23:48:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW (Traktora) początkujący / prośba o sprawdzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    co ty wykonujesz ? zestaw A wygląda A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. to skąd ci się tam namalowały 5. Podciągnięcia podchwytem 10/8 6. Pompki szeroko/klasycznie 10/10 ? a te partie miały być na zmianę 7. Russian twist 3x 20 8. Spięci

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1643 Data: 2012-07-26 12:15:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening metoda drabinkową

    Post
    Trening w domu

    ości to w Beyond Bodybuilding Pavel Tsatsouline pisał, że przy tej metodzie można wykonywać 2 ćwiczenia na przemian co pozwala oszczędzić czas. Na przykład 1 podciągnięcie, 2 pompki "dive bomber", 2 podciągnięcia, 4 pompki "dive bomber", 3 podciągnięcia, 6 pompek "dive bomber" etc. bez żadnych przerw. Oczywiście żeby t

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 10465 Data: 2009-07-15 16:10:53 Liczba szacunów: 0