SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Margot: uparta i zmotywowana (wg. cortuni)

    Post
    Ladies SFD

    MISKA ZAŁOŻENIA: 3 dni <1500 kcal B130/>T100/W40 1 dzień 1700 kcal B130/T>100/W>100 wczorajsza miska dziś nie liczona bo imieniny cioci- czysta, raczej kalorie nie przekroczone, mam nadzieję że dobite do 1500 SUPLE: Nutrilite: acerola C, glukozamina z bosfellia , wapń z magnezem , multiwitamina Daily TRENING B 2x12 cholera wie nie

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-01 20:22:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny. Cel- masa.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób przez te 2 tygodnie na rozruch: wykroki ze sztangielkami wyciskanie sztangielek leżąc wyciskanie sztangielek stojąc na barki pompki trójkątne bądź pompki odwrotne /francuz uginanie ze sztangielkami Później: http://www.sfd.pl/%5BArt%5D_Pierwszy_rok_trening%C3%B3w-t906985.html Etap 4.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 430 Data: 2014-01-31 21:36:50 Liczba szacunów: 0
  • Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej - dziennik la_mystery

    Post
    Trening w domu

    Wtorek 1.09.2009 Tak jak poniedziałek tylko po 5 powtórzeń w seriach. Środa 2.09.2009 Najpierw rozgrzewka ze skakanką + pompki. Potem rozciąganie (z książki Lafaya, na koniec 40min na rowerku stacjonarnym. Dieta trzymana ;) ------------------------------------------------ Ok póki co koniec, można komentować. Zwłaszcza zależy mi o opiniach na temat

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 16173 Data: 2009-09-02 16:46:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbę.

    Post
    Trening dla początkujących

    Hmm proszę oto mój plan który sprawuje się bardzo dobrze Poniedziałek: Klatka piersiowa i triceps Klatka piersiowa: -wyciskanie na ławce poziomej 3x15 -pompki na poręczach 2x MAX -30 pompek w szerokim rozstawie rąk -30 pompek w wąskim rozstawie rąk -rozpiętki 3x15 -unoszenie hantelek na ławce skośnej w dół 3x15 Triceps: -wyciskanie francuskie 3x15

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 705 Data: 2014-02-09 14:18:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i 2s brzuch 4 serie na maxa brzuszki na ławce skośnej skręty tułowia w leżeniu B Nogi przysiady wykroczne 3s plecy przenoszenie sztangielki w poprzek ławki poziomej 3s klata pompki z obciążeniem 3s barki unoszenie barków ze sztangą 3s triceps pompki w podporze tyłem 2s biceps uginanie ramion ze sztangą 2s brzuch brzuszki na ławce skośnej 4serie m

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2012-10-28 09:03:52 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia w domu

    Post
    Trening w domu

    staram się nie robić tych ćwiczeń które obciążają kręgosłup, mam robić te ćwiczenia bez żelastwa? np. pompki, pompki w podporze tyłem, ale hantel ki mogą być? Zmieniony przez - sebakoks w dniu 2008-11-28 13:51:53

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 2008-11-28 08:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan treningowy teraz zastosowac

    Post
    Trening dla początkujących

    inanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - Military press 2s Tricepsy: - Prostowanie ramion na wyciągu 2s -to zamienilem na pompki na krzeslach z obciazeniem Plecy: - Wiosłowanie sztanga 2s - Unoszenie z opadu 2s -tego nie mialem Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bice

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 2015-11-18 10:41:01 Liczba szacunów: 0
  • triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e na tricepsa proponowalbym zrobic jakies typowo silowe cwiczenie + 2 dodatkowwe np wyciskanie wasko progresja 4serie 10-8-6-4 wyciskanie francuskie ciezar staly 3serie 8-10 pompki na poreczach lub pompki odwrotne 2-3s 8-12 tyle ze przy tym raczej proponowalbym robic tric z plecami klata z bicem poza tym wg mnie bledem bylo ze robiles praktycznie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1957 Data: 2007-12-27 22:42:45 Liczba szacunów: 0
  • Skakanka dla piwosza

    Post
    Trening w domu

    znalazłem w sieci trening podstawowy (brzuszki i pompki) podzielony na serie. nie wiem czy można tutaj podawać linki do innych serwisów więc na razie nie ryzykuję ale jeśli chodzi o pompki to nie zaliczyłem pierwszego ćwiczenia do końca - brzuszki zrobiłem wszystkie. Dlatego postanowiłem sobie dorzucić skakankę. co do podciągania - nie mam takiej m

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 2014-06-29 14:22:33 Liczba szacunów: 0
  • musze polepszyc wynik pompek

    Post
    Trening w domu

    metoda dobra, ale nie stosuje sie jej do wiekszych. to jest trening silowy z nagiego wojownika zasadniczo. ------------ >po 20 dniach codziennych ćwiczeń systemem: drążek-pompki-drążek-pompki z godzinnymi przerwami zaczynając od 35 pompek i 6 podciągnięć (w podciąganiu dodawałem 1 powtórzenie nie codziennie, ale co 4 dni) rezultat jest taki: ZE

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2914 Data: 2009-03-21 21:03:31 Liczba szacunów: 0
  • Odstające łopatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    .podciąganie na drążku nachwytem 3x.. ( ile dasz rady- jesli nie dajesz rady to poloz sobie nogi na krzesle czy na czyms tam z czasem dasz rade sie podciagac juz normalnie) 2.pompki płasko 3x12-15 3.rozciąganie expandera nad głową 6x12 4.rozciąganie expandera wzdłuż tułowia 6x12 ale pamietaj ze po 3 serii zmien noge 5.rozciąganie expandera za sobą

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5198 Data: 2004-12-12 10:01:53 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia gimnastyczne siłowe w domu.

    Post
    Trening w domu

    pompki(różna szerokość rąk,nogi wyżej) podciąganie na drążku (czym szerzej ręce tym bardziej plecy dostają a mniej biceps) przysiady(na początku na dwóch nogach potem na jednej bardzo dobre na siłę i wytrzymałość) taki trening nie jest ciężki w ułożeniu pompki przysiady podciąganie robisz np. 3s po ileś powtórzeń np załóż sobie że twoim celem jest

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4974 Data: 2009-10-18 22:10:51 Liczba szacunów: 0
  • kml464 domowa rzeznia

    Post
    Trening w domu

    reningu sobie myslalem ze wcale nie jest taka za***ist ta kreatyna, po czym zlapalem za centymetr i zonk w bicepsie 34 ;O moze dobry trenning po prostu... dzis : dipsy 14,9,5 pompki z nogami wyzej rece na podwyzszeniu : 11,13 pompki na podwyzszeniu : 11,14 podchwyt podciaganie :8,6 brzuszki nogi w powietrzu: 35,35 brzuszki normalne: 35,30 pistolety

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2334 Data: 2010-04-05 17:39:27 Liczba szacunów: 0
  • TEAKWONDO + plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Myślalem o takim treningu: A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. + brzuch lub lydki 2-3x15-20p

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2011-10-25 17:17:25 Liczba szacunów: 0
  • Trenning

    Post
    Trening dla początkujących

    a po co chcesz sie pocic?:D rob cwiczenia z wlasna masa. drazek/pompki/pompki w podporze tylem/przysiady/skakanka/

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 645 Data: 2010-02-16 20:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik | HETAVEL

    Post
    Ladies SFD

    15 x 15 kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15 x 18 kg, 15 x 18 kg C1. wypady 15 x 5 kg, 15 x 5 kg C2. uginanie nóg leząc 15 x 18 kg, 15 x 18 kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 3 20 min cardio Wtorek 14.10 DNT: aeroby 40 minut Środa 15.10 Trening B. A. Przysiad ze sztanga na plecach 15 x 20 kg, 15 x 20 k

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 2014-10-15 14:19:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik | HETAVEL

    Post
    Ladies SFD

    ki szeroko z nachwytem: R:12 x 13,5, 12 x 18 kg, 7 x 23 kg 4. wypady: R:12 x 6 kg, 12 x 7,5 kg, 12 x 7,5 kg 5. uginanie nóg siedząc: R: 12 x 13,5, 12 x 18 kg, 7 x 23 kg 6. pompki (damskie) 2 serie na maksymalna ilość powtórzeń: 9, 6 + 20 minut intensywnego marszu: powrót do domu Staram się bardzo progresować, ale miejscami wydaje mi się, że osi

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 2014-10-23 20:33:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik | HETAVEL

    Post
    Ladies SFD

    5. uginanie nóg siedząc: R: 12 x 18 kg, 12 x 23,5 kg, 8 x 23,5 kg R: 12 x 13,5 kg, 12 x 18 kg, 7 x 23,5 kg 6. brzuszki na ławce rzymskiej: R: 12 x cc, 12 x cc, 12 x cc 7. pompki (damskie) 2 serie na maksymalna ilość powtórzeń: 10, 8 9, 6 + rozciąganie warzywa: pomidorki koktajlowe, ogórek, sałata, ogórek kiszony, chrzan suplementy: witaminy, s

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 2014-11-03 16:29:15 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik | HETAVEL

    Post
    Ladies SFD

    kg 5. uginanie nóg siedząc: R: 12 x 23,5 kg, 12 x 23,5 kg, 6 x 27 kg R: 12 x 18 kg, 12 x 23,5 kg, 8 x 23,5 kg 6. brzuszki na ławce rzymskiej: R: 12 x cc, 12 x cc, 12 x cc 7. pompki (damskie) 2 x: 10, 10 10, 8 + rozciąganie + 20 min aero komentarz: Nie wiem co się stało przy wyciskaniu stojąc.... normalnie nie mogłam fizycznie dać rady. Przy ostatn

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 2014-11-09 19:11:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik | HETAVEL

    Post
    Ladies SFD

    : R: 10 x 23,5 kg, 10 x 27 kg, 5 x 32 kg R: 12 x 23,5 kg, 12 x 23,5 kg, 6 x 27 kg 6. brzuszki na ławce rzymskiej: R: 10 x cc, 10 x cc, 10 x cc R: 12 x cc, 12 x cc, 12 x cc 7. pompki (damskie) 2 x: 0, 0 (nie zdążyłam :-() 10, 10 DIETA Ostatnio mam mega jazdę na jajka sadzone.... staram się jednak różnicować dodatki ;-) warzywa i zioła: passata pomid

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 2014-11-19 20:06:52 Liczba szacunów: 0