SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [ART]Klatka piersiowa-moje ujęcie;) i podstawowe informacje jakie powinnieneś znać

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    " Dla mnie osobiście układ ćwiczeń powinien być inny. Na początku zdecydowanie pompki albo sztanga. Wycisk z supinacją nie pasuje jako ćw heavy. " to samo mam zdanie, to wszystko wg schematu heavy asysta izolacje (itd) ... Chociaz czasami pewnie warto od tego schematu odskoczyc ;)> Kazdy jest inny :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 9312 Data: 2010-03-31 16:02:36 Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    o jakieś ponad 15 treningów w tygodniu . Także śmiech na sali i nie wyróbka. Ale jestem dobrej mysli . Dobra wracając do trenignu , wyglądał on następująco : Rozgrzewka : 3x pompki w różbym ustawieniu Statyki: Planche 60 sek Stanie na RR ( 10 x 30 sek) – uwaga na stanie wolne L-sit 4x 15 sek (różne ustawienia) Dynamiki: Pompki na RR 4x5 Dragon

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-01 19:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Test ACTIVLAB - Żyrafka198 - REDUKCJA - podsumowanie str 56

    Post
    ActivLab

    .html#post5 Seria rozgrzewkowa: przysiad : 10x 17 kg, 1. przysiad 4 x 6-8 , w przerwach obwód A poniżej rozpiska 8 x 27 kg 7 x 29,5 kg 7 x 32 kg 6 x 32 kg Obwód A 10 x pompki (damskie) 10 x mountain climbers (liczy się dwa przeskoki jako jeden) 20 x pajacyk pompki – nadgarstki nie bolą, wyjątkowo dobrze i bezproblemowo szły mi t

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-21 12:10:41 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    rzez częste wykonywanie ich najpierw z piłki stojącej, później z prowadzenia, następnie z biernym przeciwnikiem a później z przeciwnikiem który naprawde chce ci piłke odebrać. A cztery pompki to mało, rób te 4 w seriach np. 4x3. Bo cztery pompki to mało a jak nie ważysz dużo to b. mało, ale ćwicz każdy ma jakieś braki nad którymi trzeba pracować.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-11 21:07:25 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Pompki oczywiście wedle możliwości Przysiady tu nie powinno być kłopotu Brzuszki Skrętoskłony Scyzoryki pompki tyłem soryy ze tak powiem ale to g**** da

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-11 15:29:22 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Na napastnika ci za dobrze nie poradze ale ja sobie codziennie we wakacje robie taki trening (jestem pomocnikiem) Poniedziałek 7:00 Lekki trucht ok 20-30 minut 8:00 20x3 pompki, 30x3 przysiady, 30x2 brzuszki, później zazwyczaj chwile sie rozciągam 8:45 Bieganie z piłką z przyspieszeniami (staram się ja prowadzic krótko), póżniej ćwicze wślizgi ( o

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-09 09:22:06 Liczba szacunów: 0
  • Trudny przypadek, proszę o pomoc.

    Post
    Ladies SFD

    a tak:)kurcze jakiś taki nie czytelny ten dziennik mi wyszedł... Od poniedziałku bardziej się przyłoże do wpisów, wszystko będę dokładnie odnotowywać:) Wstawie podsumowanie z treningów z tego tygodnia: PONIEDZIAŁEK 10 min rozgrzewka na steperze, i wykonane dwa obwody: trening A 1) Spięcia brzucha, świeca x15 2) Wspięcia na palce obunóż x15 z bania

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 12573 Data: 2011-09-03 16:51:23 Liczba szacunów: 0
  • Podstawowa Sprawnosc Fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    wiec tak zaczne moze od tego ze nie dam rady wyknac rzadnego testu cwicze obecnie taakim planem A - przysiad 5x5 - wyciskanie na ławce 5x5 - wiosłowanie 5x5 - pompki na poręczach (lub zwykle pompki-łokcie blisko tułowia) 3x max ilość powt. + łydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-19 11:57:55 Liczba szacunów: 0
  • [DZIENNIK TRENINGOWY] - LeciKomar

    Post
    Trening w domu

    Poniedziałek (Klata) Pompki klasyczne Wyciskanie hantli leżąc na ławce płaskiej Pompki na poręczach Pompki na trzech krzesłach Pompki diamentowe Pompki wąskie Pompki niesymetryczne Spięcia brzucha Skręty tułowia leżąc 3 serie uniesień nóg do kąta 90 stopni podczas leżenia Interwały Wtorek (Plecy) Podciąganie nachwytem Wiosłowanie ciężarem Martwy

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4075 Data: 2015-06-27 09:23:01 Liczba szacunów: 0
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    akres 90 stopni, tempo 4+4, 5 serii BARY zestaw "A" LUB zestaw "B" Środa: -L-martwy ciag ze szrugsem, nachwyt 55%x5x5 ---pomiedzy seriami martwego ciagu pompki z klaśnięciami 5x5 -L-podciaganie na drazku podchwytem 5x5-8p - docisk 1-2 cm skos - docisk połowiczny - pełnozakresowe wyciskanie tempo 4+4 Piątek: -przysiady prze

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-07 16:22:46 Liczba szacunów: 0
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    fazach ruchu. Boli czasem jak krzywo uderzę w worek/gruszkę. W położeniu naturalnym nic nie boli. Odczuwam również ból przy ćwiczeniach typu stanie na rękach, przewrot w tył, pompki gdzie dłoń pracuje prostopadle do przedramienia pod obciążeniem. Nie byłem u lekarza, na publiczna służbe zdrowia nie mam czasu, na prywatną pieniędzy, po za tym nie wi

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-14 13:59:53 Liczba szacunów: 0
  • GROT/Blog/ "Żyć mocniej..." fotki str.6,16 i 22,23

    Post
    Trening dla początkujących

    iążnia wiec jade troche na ilość powtórzeń) 4.uginanie ramion z hantlami siedząc 15 12 9 12 5.uginanie ramienia w podporze o kolano 15 12 9 12 6.mięśnie brzucha III Trening 1.pompki na płasko z obciązeniem 5serii 2.pompki skos (głowa w dół) 4serie - lekko 3.wyciskanie hantli 15 12 9 12 4.wyciskanie francuskie sztangi leżąc 15 12 9 12 5.pompki franc

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 9830 Data: 2008-11-10 22:51:19 Liczba szacunów: 0
  • 94Maly - "Bo wojownik ciągle ćwiczy aż do zapalenia zniczy..."

    Post
    Trening w domu

    (wer. tric) 3x13 - Uginanie na biceps 2x12 - Wznosy nóg 3x15 - Ab wheel 3x20 I dodatkowo, bo teraz 2 dni regeneracji to można pocisnąć mocniej: - podchwyt drabinka 5/10/15 - pompki na piłce lekarskiej 2x10 - pompki z klaśnięciem 4x10 - pompki z klaśnięciem za plecami i przed klatką 1x 0,5 }:-( - rozciąganie ekspandera przed sobą 4x12 Idzie do prz

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7578 Data: 2012-07-20 18:36:38 Liczba szacunów: 0
  • 94Maly - "Bo wojownik ciągle ćwiczy aż do zapalenia zniczy..."

    Post
    Trening w domu

    nie expandera nad głową 4x8-12 - podciąganie podchwytem 4xmax - uginanie ramienia w podporze o kolano 4x8-12 - szurgsy(na poręczach szurgsowanie) 4x15-30 Trening sobotni: - pompki na poręczach 4x - pompki na 3 krzesłach 4x - pompki z nogami wyżej 4x - pompki w staniu na rękach 3x - pompki żołnierskie 3x - rozciąganie expandera przed sobą 3x - pom

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7578 Data: 2012-09-29 10:09:11 Liczba szacunów: 0
  • 94Maly - "Bo wojownik ciągle ćwiczy aż do zapalenia zniczy..."

    Post
    Trening w domu

    ra nad głową 4x - podciąganie chwytem neutralnym/inverted rows 4x - szurgsy (Lafayowe, na poręczach) 4x - uginanie ramion w podporze o kolano 4x Sob (klatka, barki, plecy): - pompki na poręczach 4x - pompki z nogami wyżej 4x - pompki diamentowe 4x - pompki w staniu na rękach 3x - pompki żołnierskie 3x - rozciąganie ekspandera 3x - pompki w podporze

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7578 Data: 2012-10-03 14:11:33 Liczba szacunów: 0
  • Domator - osiągniesz więcej niż myślisz

    Post
    Trening w domu

    : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x15 2) Pompki z nogami na taborecie 3x15 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x15 Te ile potrafię to na ogół 15 bo pompki robię z pełną kontrolom ciała opuszczam je bardzo powoli i szybko wyciskam bez żadnego lewego oszukiwania przerwy miedzy seriami wynoszą 30 sekund a miedzy ćwiczeniami

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-20 13:54:56 Liczba szacunów: 1
  • Luk_aszz/ Dzienniki/ Fight About 176.37 lb. And Improvement Of Technique pods.str-18

    Post
    Trening dla początkujących

    17.III.08 1) Rozpiętki: ćwiczenie rozgrzewkowe 2)WL: robiłem na profesjonalnej siłowni poszło dobrze 3)Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie: robiłem na profesjonalnej, poszło dobrze. 4)Pompki w podporze tyłem: ćwiczenie super na dopompowanie trica, poszło zgodnie z planem xD 5) Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie: OK. 6) Uginanie nadgarst

    Odpowiedzi: 437 Ilość wyświetleń: 18720 Data: 2008-04-15 18:21:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST: **HORSE POWER** - Silny jak KOŃ !

    Post
    Odżywki i suplementy

    li w poniedziałek lekko plecy 2.Trening (B2) -L-martwy ciag ze szrugsem, nachwyt 55%x5x5 10x60kg 8x70kg 5x80kg 5x80kg 5x80kg 5x80kg 5x80kg ---pomiedzy seriami martwego ciagu pompki z klaśnięciami 5x5 bez klaśniecia na razie, ale dynamicznie -L-podciaganie na drazku podchwytem 5x5-8p 5serii*6powtórzeń KLATA+TRICEPSY zestaw "B" -wyciskanie

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 14500 Data: 2009-01-29 00:00:17 Liczba szacunów: 0
  • Proteo-system by jajek999-Wstawaj i walcz!!!!

    Post
    Trening w domu

    ry powinien przez wakacje powoli mnie rozwijać. Po wakacjach prawdopodobnie wrócę do Proteo system aby dalej rozwijać wg. tej książki. Oto on: Poniedziałek: klata + triceps 1.pompki na taboretach z nogami wyżej(A2 według Lafaya) 4x4 2.pompki na taboretach z nogami wyżej wąsko 4x4 3.pompki z rękami wyżej szeroko 4

    Odpowiedzi: 343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-29 18:25:08 Liczba szacunów: 0
  • Monia.W.B 2013 s.52

    Post
    Ladies SFD

    i, kiepsko mi poszło więc zmniejszyłam ciężar MC 5x5 20/30/35/40/45 Tutaj zapas + 4 obwody 15 burpee 10 pompek 5 CurtisP (15kg) Czas:8 minut Pierwsze obwody burpee z pompką, pompki męskie. Później odpuściłam pompki przy burpee, ręce wysiadały, pompki na podwyższeniu. +20 minut aero Miska: -owsiane + jaja + jabłko -jaja + 2 plastry sera żółtego + r

    Odpowiedzi: 557 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-22 05:59:50 Liczba szacunów: 0