SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Azzi- podsumowanie str.141, rzeźba str.144

    Post
    Ladies SFD

    x) 40sek. 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) 15kg/10 15kg/10 15kg/10 + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). 22/21,5/19/19/18 5 obw

    Odpowiedzi: 1614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-19 09:19:54 Liczba szacunów: 0
  • Azzi- podsumowanie str.141, rzeźba str.144

    Post
    Ladies SFD

    x) 40sek. 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) 15kg/10 15kg/10 15kg/10 + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). 22/21/20/20/21 5 obwodó

    Odpowiedzi: 1614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 10:18:47 Liczba szacunów: 0
  • Azzi- podsumowanie str.141, rzeźba str.144

    Post
    Ladies SFD

    iążeniem, 30 sek.) 20kg/10 20kg/10 20kg/10- z przerwami, łapią mnie skurcze w dwugłowe + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). 19/21/22/22/22 5 obwodó

    Odpowiedzi: 1614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-28 09:31:20 Liczba szacunów: 0
  • Azzi- podsumowanie str.141, rzeźba str.144

    Post
    Ladies SFD

    rening 1. wyciskanie na plaskiej 4 x 10-12 60sek przerwy 2. rozpietki 3x 15-20 30sek 3. wyciskanie sztangielek siedzac 4x10-12 60sek 4. wznosy ramion bokiem 3x15-20 30 sek 5. pompki tyłem lub wyprost w pochyleniu 2x 15-20 30sek przerwy 6. francuski siedzac sztangielka 2x 20-25 30sek 7. brzuszki 3x20-25 30sek 8. odwrotne brzuszki 3x 20-25 30sek Dzie

    Odpowiedzi: 1614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-01 11:52:31 Liczba szacunów: 0
  • Devi_Devi / Dziennik Piłkarza / w dół kilka kilo i będzie miło

    Post
    Trening dla początkujących

    g 8x70kg - plecki tez fajne wyciskanie hantli na plaskiej 5x10 - 15kg na hantli - klata slaba ale moge wiecej tylko nie chcialem od poczatku sie przeciazac podciganie sztangi do klatki piersiowej 12x20kg 4x10-30kg - barki przyzwyczaje i ciezary w gore ! uginanie przedramion ze sztanga 4x10 - 20kg pompki na poreczach z naciskiem na triceps 4x10

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 6635 Data: 2010-03-05 12:58:53 Liczba szacunów: 0
  • Devi_Devi / Dziennik Piłkarza / w dół kilka kilo i będzie miło

    Post
    Trening dla początkujących

    chyba nie robiłeś prawdziwego fbw nka rozwinąłbyś tą myśl. Ja robię według tego schematu i wydawało mi się że ok: Zestaw A Przysiad klasyk 3s MC Rumun 3s Wyciskanie sztangi 3s Wiosło 3s Wyciskanie żołnierskie 3s Uginanie ramion sztanga 2s Wyciskanie francuskie 2s Zestaw B Przysiad klasyk 3s MC Rumun 3s Wyciskanie hantli 3s Drążek podchwyt

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 6635 Data: 2010-03-06 06:53:44 Liczba szacunów: 0
  • /Poprawka planu dla w miarę zaawansowanego/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /Dzień 1/ NOGI Przysiad ze sztangą na plecach 6x10-6 Przysiad byłgarski z hantlami 3x10 Syzyfki 4x12 Uginanie nóg siedząc 4x15 Martwy ciąg na prostych nogach - hantle 5x10-8 Uginanie nóg leżąc 4x15 Powinno zadziałać. Jak dodasz tu serię regresową, to najwyżej odejmiesz serię z kolejnych ćwiczeń. Dodasz regres będzie ok - nie dodasz to też nie będz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 963 Data: 2013-09-14 15:33:15 Liczba szacunów: 0
  • /Poprawka planu dla w miarę zaawansowanego/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A coś takiego jak Wam się widzi? /LEGS/ Przysiad ze sztangą na plecach 6x10-6 Przysiad byłgarski z hantlami 3x10 Syzyfki 4x12 Uginanie nóg siedząc 4x15 Martwy ciąg na prostych nogach - hantle 5x10-8 Uginanie nóg leżąc 4x15 Spięcia łydek stojąc 4x15 Spięcia łydek siedząc 4x20 /PUSH I/ Wyciskanie sztangi leżąc - góra 5x10-6 Wyciskanie ściskające han

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 963 Data: 2013-09-14 23:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna opinia, porady nie tylko co do samoego treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz nie miałem żadnej przerwy do 3 miesięcy A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 4s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 664 Data: 2010-10-27 17:10:43 Liczba szacunów: 0
  • Ocena bardzo wymagającego treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    adzam się z jego założeniami. Moim zdaniem powinieneś używać podstawowych ćwiczeń: - przysiady (wszelkie odmiany) - martwe ciągi (różne wariacje) - wyciskania - podciągania - pompki na poręczach - wiosłowania (ewentualnie jakieś dodatkowe ćwiczenia korygujące) Sukces Fedora nie polega na tym, że wali wielkim młotem w gumową oponę od traktora (btw,

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1868 Data: 2007-11-11 14:20:41 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA MARIAN 17

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    20.10.2014 Tydzień 2 TRENING Poniedziałek: klata+ biceps 1. Pompki na poręczach R6+2 serie regresów 10xcc / 6x5kg / 6x10kg / 6x15kg / 6x20kg / 6x25kg / 6x30kg +2 serie regresu 10xcc / 6x5kg / 6x10kg / 6x15kg / 6x20kg / 6x25kg / 6x30kg 6x35kg +2 serie regresu 2. Wyc. Hantli na skosie + R8 8x32kg / 8x32kg / 8x37kg / 8x37kg / 8x37kg 8x32kg /

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 8237 Data: 2014-10-22 16:00:53 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny dziennik treningowy ( Taki zaawansowany ;)) . START

    Post
    Trening w domu

    Aha rozumiem więc w cały trening oprócz samych obwodów wchodzi też zmiana intensywności . Więc zaraz sprecyzuję ilość powtórzeń : 1 . Brzuch 10 - 12 powtórzeń 2 . Nogi 25 - 30 powtórzeń na początek z 15 kg hantlem 3 . Pompki na krzesłach 20 - 25 powtórzeń 4 . Plecy 10 - 12 powtórzeń 5 . Barki 12 - 15 powtórzeń z 12 kg hantlami 6 . Ramiona bice

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3185 Data: 2008-12-18 14:42:44 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny dziennik treningowy ( Taki zaawansowany ;)) . START

    Post
    Trening w domu

    Masz rację z tym spowalnianiem i napinaniem ! Właśnie robiłem pompki żeby sprawdzić jak to się ma w praktyce . 1. Czujesz , że za chwilę cię rozerwie ( pompa ) 2. Dokładniej wykonujesz ćwiczenie 3. Czujesz , że ćwiczysz a nie machasz jak na wyścigach Świetna sprawa dzięki za radę . Twoja pomoc jest nie oceniona ;) Co do diety to zaczynam się

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3185 Data: 2008-12-18 15:36:42 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny dziennik treningowy ( Taki zaawansowany ;)) . START

    Post
    Trening w domu

    Więc tak po wprowadzeniu paru poprawek plan treningu wygląda następująco : a) Rozgrzewka tak jak już pisałem wyżej b) Trening 1. Brzuch -Unoszenie wyprostowanych nóg w zwisie 10 - 12 powtórzeń 2. Nogi -Przysiady bułgarskie z 2 hantlami 12kg 10 - 12 powtórzeń 3. Klatka -Pompki na krzesłach 15 - 20 powtórzeń 4. Plecy -Po

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3185 Data: 2008-12-18 18:26:24 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    Mogą byc odwrotne pompki na ławeczce, albo z nogami na drugiej, żeby nie było za lekko :-) u mnie jes fajnie, bo jest regulacja drążków. Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-02-21 09:19:47

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-21 09:14:47 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    Mam maszynę ale to bez sensu robić na maszynie, zresztą wydaje mi się, że też są dość szerokie rączki. Zobaczę co Bziu wymyśli, chociaż sama chyba najchętniej sama spróbowałabym pompki do tricepsu

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-21 11:52:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Wason77 - życie i takie tam przemyślenia :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    Czwartek 14.01.2016 Dieta: B/T/W/kcal: 303/210/32/3245 Waga (rano): 90.0 kg Trening: Barki, triceps Wyciskanie sztangi zza głowy 50x20, 70x15, 90x12, 100x12, 70x20 Unoszenie sztangielek bokiem siedząć 18x12, 20x10, 22.5x8 Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 40x15, 40x15 Face pull 2 serie 15 powtórzeń Odwodzenie ramion do tyłu na maszynie butterfly (od

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-15 09:03:59 Liczba szacunów: 0
  • victoria DT/pods. polroczne str.28

    Post
    Ladies SFD

    próbuj robić męskie pompki - chociażby pół męskiej a reszta damskie czy przy ścianie ale próbuj :-)) progresuj pompkami rób najpierw męską (choćby do połowy), damskie ile możesz a jak jeszcze nie dobijesz to 15 to przy ścianie :-)

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-04 18:50:28 Liczba szacunów: 0
  • victoria DT/pods. polroczne str.28

    Post
    Ladies SFD

    iad ze sztanga na plecach B1. wyciskanie sztangi skos góra B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha C1. prostowanie nóg w siedzeniu C2. wznosy tułowia z opadu D. plank Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-18 00:49:16 Liczba szacunów: 0
  • victoria DT/pods. polroczne str.28

    Post
    Ladies SFD

    0 z 15kg-slabe rece mam B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15x10kg, 15x13,5kg C1. wypady 2x 15 z krazkami po 10kg C2. uginanie nóg leząc 2x15 z7kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń -1 meska, 15 damskich i wracajac z silki truchto- biegi 10 min 22/09 miski /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d9595c1078a94b18a849bd3291b613a

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-21 15:42:38 Liczba szacunów: 0