SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    38,5 kg, 38,5 kg uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 3x10 17,5 kg uginanie ramienia ze sztangielka w oparciu o kolano 3x10 12,5 kg uginanie ramion na maszynie 3x10 25 kg pompki na poręczach 4x8 prostowanie ramion na maszynie 3x10 40 kg ściąganie linek wyciągu górnego 3x10 32,5 kg ściąganie linki górnego wyciągu jednorącz 3x10 12,5 kg krótkie s

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-27 07:13:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaczynam nowy cykl treningowy. Teraz czas na masę. poniedziałek: Klatka piersiowa 1) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej leżąc (kąt 40°) - 4 x 7-9 2) Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej leżąc - 3 x 7-9 3) Rozpiętki na ławce skośnej (kąt 20°) - 3 x 7-9 Bicepsy 1) Uginanie przedramion ze sztangą prostą stojąc - 4 x 7-9 2) Uginanie przedramienia

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-26 02:59:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    Od jutra cykl na siłę. który potrwa 4 tygodnie: poniedziałek: Czworogłowy uda 1) Przysiad ze sztangą 5 x 6,5,4,3,3 (I tydzień) 5,4,3,3,2 (II tydzień), 4,3,2,2,1-2 (III tydzień), 4,3,2,1,1 (IV tydzień) 2) Wyciskanie na suwnicy 4 x 6 Dwugłowy uda 1) Martwy ciąg na prostych nogach 3 x 6 2) Odwodzenie nogi w tył 3 x 6 Łydki 1) Wspięcia na palce sto

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-24 22:35:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    piątkowy trening: Biceps 1) Uginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc 4 x 7,6,6,6 48,5 kg, 49,5 kg, 49,5 kg, 49,5 kg 2) Uginanie przedramion na przemian ze sztangielkami stojąc 4 x 6 25 kg Klatka piersiowa 1) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 5 x 6,5,4,3,3 90 kg, 92,5 kg, 93,5 kg, 96 kg, 96 kg 2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej leż

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-03 15:46:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    1,6+1 65 kg podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 x 8 45 kg szrugsy ze sztangą 6 x 6 92,5 kg wznosy nóg w zwisie 6 x 6 trening b martwy ciąg 5 x 4,3,2,1,2 102,5 kg, 105 kg, 110 kg, 112,5 kg podciąganie sztangi do brzucha w opadzie 4 x 3 80 kg podciąganie na drążku 3 x 8 wyciskanie w wąskim chwycie 4 x 6,6,6,7 82,5 kg pompki na poręczach 3 x 6,7,7

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-19 20:02:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    zach sobota: wyciskanie na maszynie siedząc przyciąganie półsztangi przysiady na suwnicy wyciskanie na maszynie siedząc uginanie przedramion ze sztangielkami z rotacją stojąc pompki na poręczach skłony na ławce skośnej niedziela: rozpiętki na ławce skośnej przyciąganie uchwytu neutralnego na wyciągu poziomym prostowanie nóg na maszynie siedząc wzno

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-24 22:41:30 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY !!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Klatka Pompki na poręczach 20/15/10/5 z odpowiednio dobranym obciążeniem wyciskanie sztangi lub hantelek na skosie + 15/12/8/6 wyciskanie sztangi lub hantelek na ławce płaskiej 10/8/6/6 PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 15/12/12/8 brzuch 2 serie max wtorek biceps triceps superseria Triceps biceps francu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 440 Data: 2012-12-02 18:12:07 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    y sztangielek bokiem w staniu 4 serie - 20/15/14/12 powt. + drop w ostatniej -arnoldki 3 serie - 12/10 powt. -wznosy sztangielek w opadzie tułowia 4 serie - 15 powt. Triceps -pompki na maszynie 4 serie - 12/10/8/8 powt. -prostowanie przedramion z linką wyciągu górnego 3 serie - 12/10 powt. -francuskie wyciskanie sztangi leżąc 4 serie - 12/10 powt.

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-23 22:51:39 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    przodem 3s 12/10 powt. -wznosy w opadzie w podporze o kolana 4s 15 powt. Triceps -francuz leżąc - szeroko - 4s 12/10/8/8 powt. -prostowanie z linką wyciągu górnego 3s 12/10 powt. -pompki w podporze tyłem 4s max powt. Brzuch -unoszenia nóg w zwisie na drążku 4s 15 powt -spięcia leżąc 4s 15 powt. Rano chyba zacznę biegać, bo trochę się zapuściłem :P

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-15 09:39:58 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    / 10 / 8 powt. -wyciskanie sztangielek na skosie 4s - 12 / 10 / 8 / 8 powt. -rozpiętki na płaskiej 4s - 15 powt. TRICEPS -wyciskanie francuskie leżąc 4s - 15 / 12 / 10 / 8 powt. -prostowanie przedramion z linką wyciągu górnego 4s - 15 / 12 / 10 / 8 powt. -pompki w podporze tyłem 3s - max powt. BRZUCH -unoszenia nóg w zwisie na drążku 5s - 20 powt.

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-03 20:37:28 Liczba szacunów: 0
  • Kompletny nowicjusz, dużo pytań i wątpliwości (redukcja)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i sądzę że taka by mi wystarczyła a wyszła by znacznie taniej. Może być problem ze spawaniem ale może coś skombinuję. Na razie póki nie mam sprzętu to kombinuję coś w stylu pompki, przysiady, spięcia brzucha + jakaś rozgrzewka. Jak kupię obciążenia to chciałbym zacząć od jakiegoś mega prostego FBW np. wyciskanie, wiosłowanie, przysiady i jakieś w

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1281 Data: 2013-05-14 22:51:07 Liczba szacunów: 0
  • Masa nr 2 na poważnie

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Siemanko, Dzisiaj poszła klatka+biceps powiem wam że po 3 tygodniach nowego planu wkoncu zaczynam wchodzić na sensowne ciężary,czuje że jutro będą DOOMSY. W tym miesiącu waga nie idzie zbyt fajnie bo zlapalem "zastój" a nie chciałem znowu dodawać kalorii, ale znowu zaczęła ruszać do przodu po tym tygodniu zobaczę czy dodam kolejne 200kcal czy zosta

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 11345 Data: 2016-11-21 22:25:41 Liczba szacunów: 0
  • DIETA, TRENING - początki ;)

    Post
    Ladies SFD

    am tak: MC 39 kg powtórzenia w seriach 8-8-8 wyciskanie sztangi stojąc 19 kg 8-8-8 uginanie przedramion ze sztangą stojąc 19 kg 6-6-6 wypady z hantlami po 12 kg w łapie 8-8-8 pompki miały być raz do oporu i wyszły 22 pompki na wąskich ramionach tak samo tylko że ich było tylko 9 I ponawiam pytanie, czy od takiego króciutkiego treningu naprawdę możn

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2131 Data: 2012-12-05 18:10:08 Liczba szacunów: 0
  • Future-aktualizacja s.44

    Post
    Galeria Zdjęć

    Klatka skos hanteli Rozpietki Klatka prosta Pompki na dobicie Możesz sprobowac jak pompki będa szły za lekko daj sobie 20-40 kg ciezar na plegar i jedziesz Ruchy powolne , ciezar tak zeby dobic do 10-12 powtrz . Ja lubie przytrzymywac ciezar nad klata a nie machać sztanga jak kibic na meczu szalikiem

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-30 09:04:17 Liczba szacunów: 0
  • Problem!!! zero przyrostow!! tak jakbym sie zastal!!

    Post
    Trening dla początkujących

    berry89!! pytanko mam tutaj plan chciaz jest skopiowany to byc moze bedzie dobry. chcialbym ciebie zapytac o zdanie:) przeczytalem o tym traktorze i czaje juz o co chodzi... ale chce zebys mi powiedzial czy taki mi starczy plan i dlaczego robi sie w nim tak malo powtorzen?? aha i jeszcze jedno ile razy w tygodniu mam cwiczyc na tym planie?? zamiesz

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3429 Data: 2009-02-19 15:35:15 Liczba szacunów: 0
  • Fotki i filmy z Waszych treningów.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    FighterX - nie lepiej zamiast robić "Weighted Push Ups" robić pompki na jednej ręce i dwóch stopach (trzy punkty podparcia) ? Zmieniony przez - RPS1990 w dniu 2018-03-24 15:02:53 To zależy od dwóch aspektów. - czy chcesz pracować unilateralnie, bo możliwe, że nie umiesz/możesz jednocześnie zaangażować odpowiednio barku i klatki jednocześnie by ust

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-25 08:34:20 Liczba szacunów: 2
  • Korekcja i pomoc w zamianie cwiczen z mojego planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki szwedzkie to inaczej pompki w podporze tyłem nie do końca zdrowe dla stawów barkowych więc lepsze będą na poręczach jeśli masz taką możliwość.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2017-04-24 21:04:09 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu domowego do sprawdzenia dla 19-latka

    Post
    Trening w domu

    ps: 1. Pompki francuskie hantlami. 3 12-10-8 2. Francuskie wyciskanie hantli siedząc. 3 12-10-8 3. Prostowanie ramienia. 3 12-10-8 4. Odwrotne pompki. 3 12-10-8 + kilka ćwiczeń na brzuch Piątek: Barki: 1. Arnoldki 3 12-10-8 2. Wznosy rąk przed siebie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 812 Data: 2009-09-17 09:28:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Ból jest tymczasowy DT by gregor92

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj dla odmiany wpadł trening obwodowy. 1. 50 pajacyków 2. pompki zwykłe - 10 potworzeń 3. skłony w bok z uniesionym prostym ramieniem (skłon do lewej nogi z uniesioną prawą ręką) - 10 potworzeń na każda stronę 4. wskoki na podwyższenie z mocnym zaakcentowaniem pracy ramion - 10 potworzeń 5. podciąganie w poziomie z nogami w podporze - 10 potwo

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 888 Data: 2015-11-16 19:24:10 Liczba szacunów: 0
  • DT - Cel Wakacje 2011 - II

    Post
    Trening w domu

    Jak już nie dam raz wypiski to potem jakoś nigdy nie mogę zrobić następnych Dletego też, że nie pamiętam w większości to nie wklejam rozpiski jak wyglądało żarcie na dany dzień, ale poza 9 dniem było OK Zdawałem te prawko, i jak napisałem już wyżej nie zdałem. Więc w ten dzień brak jakiegokolwiek treningu, dieta zresztą też na niskim poziomie. 1.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3441 Data: 2011-04-03 15:03:02 Liczba szacunów: 0