SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan Do Poprawy - skormna siłka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wyciskanie na poziomie - 12/10/8/6 -wyciskanie na plusie - 3x8 - troche mniejszym ciężarem -wyciskanie hantelkami 3x10 TRICEPS_: -hantla za głowe w pozycji leżącej - 4x10 -pompki w podporze tyłem - 2x10 Brzuch_: -brzuszki 3x max -brzuszki skośne 2x max Wtorek: -brak cwiczeń Środa: PLECY: Wiosłowanie w opadzie tułowia sztanga/szangielki 12/1

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 2007-07-31 00:27:02 Liczba szacunów: 0
  • Normalniejszy plan na siłe.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0,8,6 - - unoszenie ramion w bok w siadzie 10,10,10,10 - unoszenia ramion w opadzie tułowia 12,12,12, - szrugsy 4x12 tric technicznie - - wyciskanie w wąskim 10,8,8,6 - pompki na podporze tyłem 15,15 łydki: - wpięcia na palce w staniu 3x15-20 - wpięcia na palce w sadzie 3x15-20 to tyle Zbiorowa wizja to polityka, indywidualna wizja to par

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2182 Data: 2003-04-08 23:23:26 Liczba szacunów: 0
  • Ocena działań ektomorfika

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No właśnie tego nie bardzo rozumiem, czemu triceps robi się z klatą, przecież przy wyciskaniach na klatę, prostuję ramiona w st. łokciowych za co odpowiada triceps,więc ja, po ciężkich seriach na klatę triceps mam już porządnie zmęczony i nie mogę potem cisnąć jeszcze dużych ciężarów na trica? to samo odnosi się do pleców i bicepsa, nie lepiej robi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2007-11-20 10:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzezbe!

    Post
    Trening dla początkujących

    rancuskie za glowa hantlami 5 serii z coraz wiekszym obciazeniem wyciskanie francuskie lezac do czola 5 serii ze stalym obciazeniem teraz niewiem jak sie to cwiczenie nazywa, pompki robione tylem, nogi daje sobie na parapet zapieram sie na laweczce i sobie jade 5 serii Sroda: Plecy wyciskanie za glowa 5 serii z coraz wiekszym obciazeniem to cwiczen

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1381 Data: 2010-05-03 11:06:11 Liczba szacunów: 0
  • Pompki i brzuszki.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli chodzi o pompki to wejdz na tą stronke 100pompek.pl zrob test i do roboty ( masz napisane odstepy czasowe itp) brzuszki polecam Aerobiczną 6-stke Weidera http://www.miesniebrzucha.pl/miesnie-brzucha-cwiczenia/aerobiczna-6-stka-weidera/

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 2009-11-07 15:46:54 Liczba szacunów: 0
  • Pompki i brzuszki.

    Post
    Trening dla początkujących

    nie doczytalem pompek a trenerowi chodzilo pewnie o wzmacnianie miesni brzucha a pompki nie sa najlepsze w tym

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 2009-11-07 15:57:00 Liczba szacunów: 0
  • Pompki i brzuszki.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki wielkie. Od poniedziałku zaczynamy. http://abs2.pl/wykonujemy_abs2.html - Tutaj mam abs, a tutaj pompki http://www.100pompek.pl/ . Powiedzcie mi jeszcze, co jest lepsze, 6 wejdera, czy abs ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 2009-11-07 16:18:08 Liczba szacunów: 0
  • prop wino / prop tren ?

    Post
    Doping

    Nabieraj cały ml do pompki, wbijaj połowę to będzie 75mg e2d ale nadal uważam, że to bez sensu.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 2014-03-09 20:42:52 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnośnie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A: Klata: Wyciskanie sztangi Wyciskanie sztangi/hantli na skosie (na przemian skos dodatni/ujemny) Rozpiętki Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy (lepiej na mnie działa niż z klatki) Unoszenie hantli bokiem Unoszenie hantli w opadzie Triceps: Wyciskanie francuskie leżąc Pompki w podporze tyłem z obciążeniem B: Nogi: Przysiad Przysiad wykrocz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 559 Data: 2010-03-30 21:41:37 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnośnie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A: Klata: Wyciskanie sztangi 3s Wyciskanie sztangi/hantli na skosie (na przemian skos dodatni/ujemny) 2s Rozpiętki 2s Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 3s Unoszenie hantli bokiem Unoszenie hantli w opadzie Albo na boki albo w opadzie bo będzie za dużo. I wtedy to ćwiczenie które wybierzesz po 2 serie Triceps: Wyciskanie francuskie leżąc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 559 Data: 2010-04-01 08:50:03 Liczba szacunów: 0
  • FBW pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi na skosie 3s Barki: - Unoszenie cieżarów bokiem w góre 2s Tricepsy: - Pompki w podporze tyłem 2s Plecy: - Wyprosty tułowia 2s - Podciąganie na drążku NACHWYTEM 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Wspięcia na palce w staniu 2s Bicepsy: - UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ(Z SUPI

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 733 Data: 2008-09-23 18:23:47 Liczba szacunów: 0
  • Masa,sila,rzezba,regeneracja...Plany na podstawie danego

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Przysiady ze sztangą-(czworogłowe ud), (małe obciązenie) 3.Wykroki ze sztanga-(dwugłowe ud,czworogłowe,pośladkowe), 4.Wyciskanie sztangi w leżeniu na skośnej ławce-(klatka), 5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne), 6.Wyciskanie sztangi z klatki w siadzie-(naramienne), 7.W

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2007-11-17 09:09:16 Liczba szacunów: 0
  • plan masa, proszę o sprawdzenie i pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    za mało na nogi, nie widze brzucha, do tricepsów dołóż albo pompki na poreczach albo kickbacki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 542 Data: 2010-05-29 07:05:24 Liczba szacunów: 0
  • Masa 3 dniowa (plan do poprawy )

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    masz tam przyklade podane bierzesz jeden i lecisz tylko cwiczenia mozesz pozmieniac do twoich mozliwosci Przykładowe FBW na mase- 1 zestaw (3 sesje treningowe w tygodniu) by georgu Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s Biceps: Uginan

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2012-05-28 21:04:20 Liczba szacunów: 0
  • Masówka do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    A taki doobry będzie ? PON Klata: Wyciskanie sztangielek w lezeniu na lawce skosnej 4x12/10/8/6 Wyciskanie sztangi w lezeniu na lawce poziomej 4x12/10/8/6 Rozpietki 4x12/10/8/6 Tric: Pompki na poręczach 4xmax Francuskie wyciskanie sztangi w lezeniu 4x12/10/8/6 SRO Plecy: Podciąganie na drążku rożnymi chwytami 4xmax Wiosłowanie sztangą 4x

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 422 Data: 2013-12-27 15:08:12 Liczba szacunów: 0
  • przed i po/w trakcie redukcji...

    Post
    Galeria Zdjęć

    Obwod klatki mniejszy o jakies 2-3cm (teraz mam ok 113). Reka taka jak byla 41cm bez pompki. W udach na 100% sporo mi spadlo (chociaz grubych nie mialem nigdy), no i oczywiscie zgubilem kilka (8-9)cm w pasie. Gdzies wyczytalem, ze prawidlowo przeprowadzona redukcja, to taka, po ktorej sila nie ulega spadkowi. Tak jest tez w moim przypadku. Moze jes

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 10091 Data: 2006-06-19 17:33:48 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia :)

    Post
    Trening w domu

    Zapisz się na siłownię. Dobry plan. A. -Wyciskanie sztangielek siedząc -Wyciskanie sztangielek leżąc -Pompki na poręczach -Spięcia proste B. -Przysiad -Martwy ciag -Podciąganie sztangi wzdłóz tułowia -Podciąganie sztangi w opadzie -Zginanie ramion ze sztangą stojąc Trening A-B-A--B-A-B-- itd. Między treningami dzień przerwy.Progresja ciężaru.Liczb

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1231 Data: 2008-12-06 23:00:15 Liczba szacunów: 0
  • Trening HST

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A: 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej- klata ok, 3s 2. Wyciskanie sztangi zza głowy- barki ok, 2s 3. Wyciskanie "Francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie- tricepsy dąłbym wyciskanie sztangi wąsko, 2s 4. Wiosłowanie sztangą- plecy ok, 3s 5. Uginanie ramienia ze sztangielką na "Modlitewniku"- biceps dałbym ugin

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2008-03-02 17:28:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening HST

    Post
    Trening dla początkujących

    adzik123---> Zestaw A: 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej- 3s 2. Wyciskanie sztangi zza głowy- 2s 3. Wyciskanie sztangi wąsko- 2s 4. Wiosłowanie sztangą- 3s 5. "Dzień dobry"- 2s 6. uginanie ramion ze sztangą- 2s "7. Prostowanie nóg w siadzie- nogi głęboki przysiad, 3s" ale to już mam w zestawie B;) Zestw B: &q

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2008-03-02 19:05:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening HST

    Post
    Trening dla początkujących

    No to trening gotowy:) Zestaw A: 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej- 3s 2. Wyciskanie sztangi zza głowy- 2s 3. Wyciskanie sztangi wąsko- 2s 4. Wiosłowanie sztangą- 3s 5. "Dzień dobry"- 2s 6. uginanie ramion ze sztangą- 2s 7. Przysiad ze sztangą na barkach- 3s Zestaw B: 1. Wyciskanie sztangi na skosie- 3s jednak sztanga gdyż ma

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2008-03-04 15:09:26 Liczba szacunów: 0