SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Problem z klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . Poza tym-wszystko wykonujesz na ławce płaskiej, pod jednym kątem ją katujesz, a poza tym-nic...błąd. Pierwszym ćwiczeniem moze być wycisk hantli na płasko z supinacją, albo pompki na poręczach w wersji na klate-możliwie z obciążeniem...Potem jakieś wyciskanie na skosie i jakas forma rozpiętek-zaleznie od twoich upodobań/priorytetów. Ewentualnie p

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1264 Data: 2010-03-16 21:41:09 Liczba szacunów: 0
  • Szybkość i przyspieszenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wykonuj zwyczajny trening z wolnymi ciezarami, skup sie na takich cwiczeniach jak: Przysiad,pompki na poreczach, podciaganie,wioslowanie, rozne wyciskania Tak właśnie trenują piłkarze. Poprawa siły statycznej w przysiadzie w bardzo duzej mierze przekłada sie na sprint. Dodatkowo mozesz wykonywac sprinty , tak tak, nic innego nie jest lepsze na popr

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2010-03-17 18:07:43 Liczba szacunów: 0
  • PLAN Bjj a masa?

    Post
    Sztuki Walki

    mi ładnie idzie na takim treningu: Trening A 1.Przysiad 1/15 1/12 1/10 1/8 1/6 2.Zginanie nóg leżąc 4/15 3.Podciąganie na drążku 4/maks. 4.Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 1/15 1/12 /10 1/8 1/6 5.Wznosy sztangielek przodem 4/15 6.Prostowanie na wyciągu 4/15 7.Zginanie ramion ze sztangielkami 1/12 1/10 1/8 1/6 5.Pompki na poręczach 1

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3897 Data: 2009-09-20 19:01:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny(w domu, początkujący)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ie naramienne-unoszenie sztangielek(2x5kg) bokiem w górę, unoszenie ramion w przód ze sztangielkami i brzuch-brzuszki- 8 serii po 30 powtórzeń Wtorek(triceps i nogi) triceps-pompki(5 serii po około 30 każda), nogi- rozciąganie, przysiady, przywodzenie nóg, przysiady z wykrokiem i ciężarem(2x5kg) Środa(biceps i klatka) biceps-uchwyt młotkowy 8 ser

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2014-01-18 17:51:43 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - FBW czy Split?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    yyy 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha)12-15 powtórzeń - Robie osobny trening ABS 2a) Wspięcia na palce obunóż 15-20 powtórzeń (hantle w łape) 3a)Przysiady klasyczne bez obciążenia (m. ud) 15-20 powtórzeń (hantle w lape) 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło (m. pleców) 10-12 powtórzeń (negatywy) 5a)Pompki na

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 4554 Data: 2011-11-27 19:51:42 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy do oceny.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ZTANGIELKI W SIADZIE 3s WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 3s wyciskanie wąsko dałbym pierwsze, potem wyciskanie francuskie w leżeniu i na koniec mogą być pompki w podporze na dobicie POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3s Sobota Nogi + łydki PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 4s PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 4s UGINANIE NÓG W LEŻENIU 4s WSPIECIA

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2013-09-08 16:06:40 Liczba szacunów: 0
  • TRENIG NA MASE PO FBW DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Co Wy na taką rozpiskę? Wtorek- Biceps i Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławeczce prostej 10x8x8x6 2. Wyciskanie sztangi na ławeczce skośnej 10x8x8x6 3. Wyciskanie hantli na ławeczce prostej 10x8x8x6 4. Pompki 5. Rozpiętki 10x8x8x6 6. Uginanie ramion z hantlami 10x8x8x6 7. Uginanie ramion ze sztangą łamaną 10x8x8x6 8. Uginanie nadgarstków ze sztan

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 790 Data: 2010-03-07 21:48:15 Liczba szacunów: 0
  • proszę o poprawkę do treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gielki maja swoja wage to machaj z nimi przysiady dodatkowo mozesz napchac czegos ciezkiego (np ksiazki) do plecaka i uzywac jako dodatkowego obciazenia. Mozesz rowniez robic pompki z ciezarem na plecach i dodac pompki miedzy krzeslami. Staz pol roku wiec mozesz juz operowac na wolnych ciezarach pomyslal bym na twoim miejscu o sztandze i ewentualni

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2007-03-11 11:41:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening redukcja -dom

    Post
    Trening w domu

    Przysiady 3s 10 Podciąganie na drążku 2s max na 80% Supermany 2s 12 Pompki z nogami wyżej 3s 10 Wyciskanie siedząc 2s 10 Uginanie ramion ze sztangą/sztangielkami 2s 12 Wyciskanie francuskie 2s 12 Pompki w podporze tyłem 2s 10 Brzuszki z nogami wyżej 3s 14 Unoszenie się na palcach 2s 16 Oczywiści jeśli masz obciążenie to dokładaj ;d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2904 Data: 2011-07-12 16:34:57 Liczba szacunów: 0
  • 5kondzio5/Dziennik/podciaganie, pompki, siła i wytrzymałość

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś trening jednak bez treningu na poręczach bo poranna siłownia załatwiła mnie doszczętnie: Tak to było 1. Wyciskanie na płaskiej 40kg x12, 50x10, 65x8, 75x4, 85x4 2. Wyciskanie na skosie 40kg x10, 50x8, 55x8 3. Ściąganie linek wyciągu górnego 3x10 progresja ciężaru 4. Wiosłowanie sztangą nachwytem 50kg x10, 60x8, 65x8 5. Pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 7772 Data: 2010-03-10 19:31:07 Liczba szacunów: 0
  • 5kondzio5/Dziennik/podciaganie, pompki, siła i wytrzymałość

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś zamierzam zrobić trening na poręczach czyli pompki, a jutro siłownia w szkole i tam będzie klatka bo chce do 100 kg dojść plecy(wiosłowanie, martwy ciąg) barki. Pewnie w czwartek będą okropne zakwasy to kolejne podciąganie będzie w piątek no i sobotę zwieńczę pompkami. Dziś zakwasy są delikatne po wczorajszym podciąganiu. ale tak fajnie ściąg

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 7772 Data: 2010-03-23 16:40:39 Liczba szacunów: 0
  • Jak modyfikować trening ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK: klata + biceps + przedramiona: -pompki 3x 12 -wyciskanie sztangi skos głową w górę 4x 12/10/8/6 -wyciskanie hantli na płaskiej 4x 12/10/8/6 -rozpiętki na płaskiej 4x 12/10/8/6 -uginanie przedramion stojąc 4x 12/10/8/6 -podnoszenie hantli w uchwycie mlotkowym 4x 12/10/8/6 8 -uginanie nadgarstków nachwyt 3x 12 -uginanie nadgarst

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2007-03-20 14:58:41 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    bry, ale nie te obciążenia podaje na oko bo nie wiedziałem ile ważyła sztanga. ;-D Na barki zrobiłem hantlami bo sztanga i suwnica była zajęta do odpuściłem sobie, na triceps pompki na poręczach dobrze mi poszły każde podejście ponad 10 powtórzeń czyli siła na plus bo ostatnio było mniej. Na koniec zrobiłem łydki bo rzadko je robię więc trzeba było

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5165 Data: 2014-11-21 00:11:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek (Klatka+Biceps) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej (10/8/6/4) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej góra (10/8/6/4) Rozpiętki na maszynie 3x10 Pompki na poręczach 3x8 - wywal Uginanie ramion ze sztangą (10/8/8) Uginanie ramion ze sztangielkami (10/8/8) - w uchwycie młotkowym Uginanie ramion na modlitewniku (10/8/8) Środa (Plecy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 623 Data: 2006-08-24 19:56:37 Liczba szacunów: 0
  • TRENING PPL NA REDUKCJI

    Post
    Trening dla początkujących

    w przód, tym bardziej wzrasta angaż aktonów przednich) Francuskie wyciskanie sztangielką stojąc w pozycji wykroczno-zakrocznej - angaż głównie głów długich tricepsów Odwrotne pompki ew. pompki na poręczach - angaż mniej więcej po równo wszystkich głów tricepsa. Pull: Martwy ciąg - angaż wszystkich mięśni grzbietu - im bardziej wyprostujesz nogi w k

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2013-01-08 14:04:41 Liczba szacunów: 0
  • Fbw z piorytetem, czy split.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tzn zamienić ćwiczenie ale w jakim planie? Tym ostatnim fbw 5x5? Tak wyglądał: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + brzuch/lydki Jak widać są pompki na poręcza

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 2009-11-08 21:11:13 Liczba szacunów: 0
  • trening FBW - korekta ; ocena

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 3s - ściąganie drążka 3s Nogi: - przysiady przednie 2s - żuraw 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - pompki na poręczach (zależy mi na rozwinięciu dolnej cześci klatki) 3s Barki: - wyciskanie z wybiciem 3s Tricepsy: - Prostowanie ramion na wyciągu 2s Plecy: - Wiosłowani

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2009-08-01 17:10:43 Liczba szacunów: 0
  • Trening ma siłę/mase priorytet KLATKA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No dobra,ja widziałbym to tak: klatka/siła 1.Wyciskanie sztangi na poziomej 5 2.Pompki na poręczach po 6 3.Pompki z elewacją nóg po 8(dłonie zwrócone lekko do środka) Po paru tygodniach wejdź w wyciskaniu na 3.Serii min. 5.Oczywiście progresja co serie i co trening. Klatka hipertrofia 1.Wyciskanie sztangielek na skosie z rotacją 5*8 2.Power rozpi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2783 Data: 2012-02-28 20:37:11 Liczba szacunów: 0
  • gimnastyka, jak wzmocnic sile w tej dyscyplinie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pompki pomoga, najlepiej nogi na podwyzszeniu czy cos. dobre sa tez wznosy nog w zwisie na drabinkach - wiecej, sa bardzo dobre i rob duzo stania na rekach, nie na zasadzie co dwa dni, ale zawsze kiedy masz mozliwosc i kiedy Ci sie przypomni, np. przy scianie. I polecam tez pompki w staniu na rekach, najlepiej przy scianie zeby sobie karku nie zla

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4377 Data: 2007-03-22 00:37:39 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia pod sztuki walki

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Podciągnięcia i przysiady jak najbardziej mogą zostać. Zamiast brzuszków i pompek zrób burpees, które porządnie Cie zajedzie. A ćwiczeń, które możesz wypróbować jest multum. Czasem warto wpleść w obwody sprinty, podbiegi, toes to bar, pompki ale na poręczach lub kółkach gimnastycznych, pompki na rękach...itd.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 5127 Data: 2016-07-01 20:41:50 Liczba szacunów: 0