SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ponad 10 dni bez Pana, może jakoś przeżyjemy i wióry z nas nie zostanę tak więc Panie Rafale jak można Poprzedni trening (poprawa jakości, redukcja) Przedostatni Trening wyglądał podobnie (na podobnych zasadach, serie łączone itp) TRENING POPRZEDNI Poniedziałek BRZUCH 1. Seria potrójnie łączona 4*30-15 Przenoszenie nóg na ławce + spięcia brzucha

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-13 07:45:46 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    sztangą siedząc (m.przyśrodkowy i boczny) 2. Francuz siedząc zza karku hantlą (m.długi) 3. Prostowanie ramienia w opadzie tułowia hantlą (m.przyśrodkowy i boczny) 4. Odwrotne pompki lub pompki na poręczach (wszystkie mięśnie) We wszystkich ćwiczeniach 3 serie a powtórzenia 12-8 chyba że możesz zastosować trening holistyczny 4 ćwiczenia ze względu

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-21 23:20:36 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    e charakteryzowac sie innymi cechami. Tak wiec metody pobudzania dobieramy pod staz, inne wyjscia ktorych probowalismy itp Mamy wiele ciekawych cw na glowe dluga tricepsa np: pompki na poreczach, wjazdy, rozne francuskie zza glowy, odwrotne pompki itp 40latek oczywiscie popieram wypowiedz Rafala gdyz sam niejednokrotnie doznawalem pozytywnego dzial

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-19 13:45:28 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    dobra zamiana będzie na triceps: Aktualnie: -francuz leżąc na ławce (sztanga) -francuz jednorącz zza karku siedząc -prostowanie ramienia z hantlą w opadzie tułowia -odwrotne pompki Zmiana: -Francuz siedząc -francuz z hantlą jednorącz zza karku -francuz z hantlami leżąc (chwyt młotkowy) -pompki na poręczach W bicepsie dokonałem już zmian bo nie czu

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-24 22:09:57 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Powoli zbliża się mój pierwszy cykl na mono( kiedyś już wspomniałem o nim) i mam jeszcze parę wątpliwości. Par naście stron wcześniej pytałem się jak brać mono. Jeszcze zastanawiam się czy nie zastosować fazę nasycenia na początku? Poczytałem trochę na ten temat i opinie są podzielone. Ciekaw jestem co sądzisz na ten temat ? Jacku kiedyś pisa

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-07 20:28:08 Liczba szacunów: 0
  • Fulgore2 / Dziennik- "ewri dej hard trejning" / MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    nie ciezaru na suwnicy 3x10 - ustawiłem na 160, w sam raz było wspiecia na palce siedzac 2x30 - ustawiłem sobie na 50 i po 15 już czułem ból, zmniejszę ciężar następnym razem pompki na ziemi 2x15, lapy szeroko - luzik wyciskanie 3x10 ciężar na 50, w sam raz podciaganie na drazku 3x max - moje maks okazało się być 5 powtórzeniami, nachwytem szeroko

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 7329 Data: 2011-02-28 20:23:55 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    nie, na pewno będę próbował. Także poza udanym treningiem udało mi się jeszcze ustanowić nowy rekordzik w WL. Teraz tylko do 100... . Nie wiem skąd na treningu taka moc, ale pompki też udanie dziś, widać znaczy progres względem wtorku, ale może to zasługa wydłużonych przerw (tak 2-2.5 minuty robię akurat w tym ćwiczeniu). Tak jak wspomniałem zadow

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 19551 Data: 2010-06-20 12:26:38 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    chyba nie, jedynie po 5 seriach podjadę pod 92.5 jako rekord. Zobaczymy jeszcze na ile będę się czuł podczas treningu, bo tak to sobie można planować. Wiosło sprawnie poszło, pompki także - zwiększyłem ciężar zwisający mi pomiędzy jajcami na pasie, trochę gniecie, dlatego wolniej robię . No i tradycyjnie po trenie rowerek, przejechałem dokładnie ty

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 19551 Data: 2010-06-30 10:42:05 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 83 - SOBOTA, 3 LIPCA 2010 SAMOPOCZUCIE FIZYCZNE: Bardzo dobre SAMOPOCZUCIE PSYCHICZNE: Bardzo dobre POZIOM MOTYWACJI: Wysoki # DZIEŃ 20 (83) - DT (B) Dieta na str. 21, post 5. 7:55 - WPC 80% (12g) 8:30 - cyc (200g), płatki owsiane (100g) 11:00 - rodzynki (60g), WPC (35g) 14:00 - jaja na twardo (165g), WPC 80% (10g), orzechy (20g), warzywa 17:

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 19551 Data: 2010-07-04 00:18:32 Liczba szacunów: 0
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 1

    Post
    Po 35 roku życia

    Wczorajszy trening zacząłem bez entuzjazmu bardziej na zasadzie ze powinienem. ale po dobrej rozgrzewce i kilku pompkach, przy dobrej muzyce trening wyszedł bardzo fajny :-) Według sugestii Ajazego };-), nie zrezygnowałem jednak z treningu 5-3-1, 2 godz w tygodni przeznaczam na " ciężkie dźwiganie" :-D pozostałe ćwiczenia jak mi się uda będę robił

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-10 09:49:51 Liczba szacunów: 0
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 1

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiejszy trening trochę w pracy i trochę po pracy ;-), ale wpisuje jako jeden trening Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 15 min "Kubany" hantlami - 30p - 3s x 15p x 5kg, Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Kółko z kolan 15p - 1s x 15p Kółko ze stania - 25p - 5s x 5p Wznosy tułowia na ławce skośnej - 100p - 5s x 2

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-11 00:13:55 Liczba szacunów: 4
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 1

    Post
    Po 35 roku życia

    No niestety Viki z tymi podciągnięciami to chyba trochę przegiąłem bo dzisiaj na treningu miało być lekko, ale po czterech rannych dwunastkach, spaniu po 5 godzin nie było dzisiaj tak lajtowo ;-). Wczorajszy trening jednak dał popalić }:-( Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 15 min "Kubany" hantlami - 30p - 3s x 15p x 5kg,

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-14 00:12:47 Liczba szacunów: 1
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 1

    Post
    Po 35 roku życia

    Smarfon swoja drogą ale ja mam w siłowni komputer :-D. Wszystkie zapisy i rozpiski treningu robię na komputerze, no i muza też z komputera ;-). Ale to ostatnimi czasy tak zacząłem w przerwach miedzy ćwiczeniami grzebać w sieci czy śledzić forum. W tym tygodniu skupiam się już tylko na treningu ;-D Wczorajszy trening szedł mi jakoś opornie, taki si

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-20 08:19:32 Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 01.03.2012 http://www.youtube.com/watch?v=l9DzfCyHpQM&feature Kto lubi Armina? Regeneracja: SEN 23:20-6:30 Trening: Klata: - pompki na poręczach 3 serie (6,4,4) - wyciskanie leżąc 3 serie (12,10,8) 35kg/37/42 (+2kg) - wyciskanie na ławce skośnej (12,10,8) 25kg/27/32 (+2kg) - rozpiętki 3 serie (12,10,10) stały ciężar 6kg Triceps: - Wyciska

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-01 18:39:37 Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    2x Poszło bez problemu. Łokcie nie bolały jest dobrze. Pytanie tylko jak mam dokładać na sztangę? Z każdą serią kilka kg więcej czy spokojne kilogramowe piramidy? 5.Odwrotne pompki ew. pompki na poręczach 15kg|6x ------ ------ ------ Brakło siły i tyle. Triceps i tak był dobrze na pompie więc nie mam czego żałować. Mam wskazówkę co poprawić na prz

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-21 21:15:48 Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.youtube.com/watch?v=RrUf_NX_rSg http://files.tinypic.pl/i/00356/wtlqwb8iipnu.png 1.Drążek szeroko nachwytem 3x 3x 3x 3x 3x 3x 3x 3x REGRES: 7x 6x 5x Na początku ćwiczenia wydawało mi się że będzie słaba siłą, po zakwasy po poprzednim treningu nadal są. Okazało się jednak że zrobiłem sam pierwsze 8serii, potem w regresie robiłem początkow

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-01 11:45:42 Liczba szacunów: 0
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 3

    Post
    Po 35 roku życia

    5s x 10p Biceps Uginanie przedramion ze sztangielką chwyt młotkowy- 105p - 10kg x 15p - 17kg x 10p - 14kg x 15p - 12kg x 20p - 10kg x 30p - 17kg x 15p Seria łączona - pompki, drążek Pompki na uchwytach szeroko z nogami na podwyższeniu - 50p - 5s x 10p Podciąganie na drążku podchwyt - 25p - 5s x 5p Rozciąganie Dałem sobie trochę "popalić"

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14240 Data: 2018-06-06 08:01:32 Liczba szacunów: 1
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 3

    Post
    Po 35 roku życia

    Trochę poćwiczyła, popróbowała, po czym stwierdziła ze wcale to nie jest takie proste jak wygląda na filmach i jeszcze dużo sie musi nauczyć :-). Popróbowaliśmy jeszcze różne pompki i oczywiście moje ulubione kółeczko :-D. Był również filmik z WL do konkursu, a na zakończenie córcia powiedziała ze jestem wielki jak robię takie treningi ;-). Przyjem

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14240 Data: 2018-06-12 00:49:40 Liczba szacunów: 3
  • plan do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    filmie powyzej wspiecia na palce- lydki przysiady- uda podciaganie na drazku szeroki nachwyt- najszersze grzbietu unoszenie tulowia w lezeniu na brzuchu- prostowniki grzbietu pompki na 3 krzeslach- klatka piersiowa pompki z nogami na podwyzszeniu- klatka piersiowa podciaganie sztangielek wzdluz tulowia- miesnie barkow podciaganie na drazku waskim p

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 2008-07-04 15:45:25 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o jakieś sugestie co do treningu w domu...

    Post
    Trening w domu

    Jestem po dwóch treningach. I i III część pozostawiłem bez zmian, jednak trochę zmieniłem układ ACT. Teraz wygląda to tak (zmiany są pogrubioną czcionką): II ACT Podam odpowiednio ilość powtórzeń, czas przerwy między ćwiczeniami, ciężar z jakim ćwiczę 1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach (brzuch)15x; bez przerwy 2. Napinanie mięśni brzuc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 753 Data: 2010-04-02 14:49:19 Liczba szacunów: 0