SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Po poprawie wyglada to tak: A: Klatka: - Wyciskanie sztangi płasko 3s (1s rozgrzewka ciężar 70% CW) - Wyciskanie sztangielek skosem w gore 2s (1s rozgrzewka 70% CW) Barki: - Wyciskanie z klaty 2s (1s rozgrzewka 70% CW) - Unoszenie bokiem 2s (1s rozgrzewka 70% CW) Plecy: - Martwy ciąg 3s (1s rozgrzewka 70% CW) - Drążek szerokim nachwytem 2s (1s rozg

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-18 21:38:07 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Klatka: - Wyciskanie sztangi płasko 3s (1s rozgrzewka ciężar 70% CW) - Wyciskanie sztangielek skosem w gore 2s (1s rozgrzewka 70% CW) Barki: - Wyciskanie z klaty 2s (1s rozgrzewka 70% CW) - Unoszenie bokiem 2s (1s rozgrzewka 70% CW) Plecy: - Martwy ciąg 3s (1s rozgrzewka 70% CW) - Drążek szerokim nachwytem 2s (1s rozgrzewka bez ciężaru) Ramiona

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-19 09:35:30 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Po dzisiejszym treningu ktorego nie wykonalem w calosci bo wpolowie puscilem pawia "zoptymalizowalem" trening. Ograniczylem ilosc seri oraz seri rozgrzewkowych. Plan wyglada tak: A: Klatka: - Wyciskanie sztangielek na skosie 2s (1s rozgrzewka ciężar 70% CW) - Wyciskanie sztangi plasko 1s Barki: - Unoszenie bokiem 1s (1s rozgrzewka 70% CW

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-19 19:51:26 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Co wy na to: A: Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na skosie 3s (1s rozgrzewka ciężar 70% CW) Barki: 2. Unoszenie bokiem w opadzie 2s Triceps: 3. Francuz siedząc 2s Plecy: 4. Drążek szerokim nachwytem 2s 5. Wiosłowanie sztanga wąskim podchwytem 2s Biceps: 6. Uginanie ramion w chwycie młotkowym 2s B: Klatka: 1. Wyciskanie sztangi płasko 3s (1s rozgr

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-20 19:42:54 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Jestem po tygodniu treningow na FBW. Nie dawalem wypisow z ciezarami bo to dopiero byl "test". Plan ma juz swoja ostateczna wersje. Mimo tego co panowie mowili zauwazylem znaczna poprawe w wyskoku. Byc moze jest to efekt placebo Trening wyglada tak: A: Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na skosie 3s (1s rozgrzewka ciężar 70% CW) Ba

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-25 12:24:36 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening: B - Wyciskanie sztangi płasko 1 x 15rep. x 27kg (rozgrzewka) 3 x 15rep. x 39kg - Wyciskanie z klaty 2 x 15rep. x 22kg - Martwy ciag 1 x 15rep. x 48kg 2 x 15rep. x 69kg - Wioslo sztangielka w podporze 2 x 15rep. x 17kg - Super serie * Uginanie ramion ze sztanga 2 x 15rep. x 19kg * Pompki na poreczach 2 x 10rep. x waga ciala Dzis

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-26 21:27:24 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra wrzucam aktualny plan jakim jade co by sie cos dzialo w tym blogu Dynamika na FBW metoda 15-10-5 (chaotyczna) czw 15 powt sb 10 powt pn 5 powt Oczywiscie zestawy naprzemiennie A B A B... A: - Front Squat 4s - Power Clean 4s - Dynamic Rows 4s - High Pull 3s - Pompki na poreczach (lokcie szeroko) 3s - Drazek podchwytem na szerokosc barkow 3s

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-22 10:49:45 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra robie wypisy z treningow dynamicznych Ciezary sa -> 20.01.2008 A: Front squat: 1 x 15 rep x 18kg 1 x 15 rep x 24kg 1 x 15 rep x 27kg 1 x 15 rep x 30kg Power clean: 1 x 15 rep x 21kg 1 x 15 rep x 28kg 1 x 15 rep x 31kg 1 x 15 rep x 35kg Dynamic rows: 1 x 15 rep x 18kg 1 x 15 rep x 24kg 1 x 15 rep x 27kg 1 x 15 rep x 30kg High pull: 1 x 1

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-25 12:21:02 Liczba szacunów: 0
  • georgu/BLOG - Wygląd kulturysty, siła trójboisty, czyli zmagania o siłę i masę!

    Post
    Trening dla początkujących

    31.01.2008 Front Squat 1 x 10 rep x 24kg 1 x 10 rep x 32kg 1 x 10 rep x 36kg 1 x 10 rep x 40kg Power Clean 1 x 10 rep x 25kg 1 x 10 rep x 33kg 1 x 10 rep x 37kg 1 x 10 rep x 42kg Dynamic Rows 1 x 10 rep x 22kg 1 x 10 rep x 29kg 1 x 10 rep x 33kg 1 x 10 rep x 37kg High Pull 1 x 10 rep x 27kg 1 x 10 rep x 36kg 1 x 10 rep x 45kg Po

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-31 20:47:40 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny ewentualnych poprawek ( rzeźba )

    Post
    Trening dla początkujących

    rowii to co powiecie na nowy plan ; Dzień I : klatka + triceps -francuskie wyciskanie sztanga łamaną siedząc-3s 12/10/8 -francuskie wyciskanie sztangielek leżąc-3s 12/10/8 - pompki w podporze tyłem- 3 serie 12/10/8 -wyciskanie francuskie jednorącz sztangielkami w siadzie – 3serie 12/10/8 -wyciskanie sztangi na ławce poziomej-3 serie 12,1

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 660 Data: 2008-08-22 19:49:48 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK KAROLINA

    Post
    Ladies SFD

    17.06.14 - środa - dzień 23] Aktywność: 15 min plecy z jakimiś ciężarkami, chyba 2kg jeden %-) trening 2godz pompki max: 45 38 stanie na rękach max: 1min 15s Miska: woda suplementy: OLIMP CHELA-MIN Sport Formula, Vita-min plus, Vit B6+Mg warzywa Miska trochę nie dojedzona bo zapomniałam o orzechach... :C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d034fc3bd6b945b2

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6107 Data: 2014-06-18 08:48:40 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK KAROLINA

    Post
    Ladies SFD

    nie niezbyt poprawnie ale kilka razy dotknęłam kolan) - 10 pompek "spiderman" (nie wiem czy tak się to nazywa, ale chodzi o to, żeby noga była przy łokciu) - 10 burpees (bez pompki) - 15 przeskoków z podporu do skłonu no i wieczorem stwierdziłam, że na treningu nie było bardzo zle, wiec zrobię coś szybkiego i lekkiego wieczorem.. I padło na "miękk

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6107 Data: 2014-07-02 21:31:53 Liczba szacunów: 0
  • DT Lejjla - You think you have time

    Post
    Po 35 roku życia

    vena, od nas za to daleko nad jeziora, więc tri odpada ;-) --------------------------------------------------------------------- 11.12.13 Trening domowy 3x Obwód A: 1. Wyciskanie hantli leżąc na piłce x12 2. Prostowanie ręki z hantlą zza głowy siedząc na piłce x12 3. Pompki na boksie x12 4. Wyciskanie na barki z rotacją x12 5. Triceps Kickbacks

    Odpowiedzi: 1498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-12 09:47:28 Liczba szacunów: 0
  • DT Lejjla - You think you have time

    Post
    Po 35 roku życia

    -------------------------------------------------------------------- 28.03.14 Kettle FBW I cześć 3x7, KB 16kg : 1. Martwy ciąg 2. Martwy ciąg jednorącz 3. Swing oburącz 4. Swing jednorącz 5. Supermenki – statyczne 6. Odchylenia grzbietu II cześć: 1. Opóźnione przysiady z łydeczką 3x7/strona 2. bługar 3x7 strona 3. Przeskoki (kolana wysoko) (40powt)

    Odpowiedzi: 1498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-31 09:15:53 Liczba szacunów: 0
  • DT Lejjla - You think you have time

    Post
    Po 35 roku życia

    Nie no, nie marudzę już, jutro idę do fryzjera :)) Nie chodzi o to, że jest brzydko (bo jest ładnie), po prostu to takie "nie moje" ;-) ----------------------------------------------------------------- 26.11.2014 FBW 3x15 1. Wyciskanie 2. Przyciąganie drążka do klatki 3. Pompki z głową w dół 4. Bługar cc 5. Prostowanie nóg siedząc 6. Plank 3x4

    Odpowiedzi: 1498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-27 20:58:57 Liczba szacunów: 0
  • DT Lejjla - You think you have time

    Post
    Po 35 roku życia

    Spawareczka, no jasne że mam :-D /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6c20135da3ba49f18c97585f28497f4e.jpg Lady, tam byliśmy wyjątkowo czyści. gdyby ktoś miał ochotę obejrzeć zdjęcia - tu dwie świetne galerie: KLIK 1 i KLIK2 --------------------------------------------------------------- 16.02.2015 Kettle A1 Clean & Press 4 x 5 A2 Wiosło 4 x 5 B1 Sn

    Odpowiedzi: 1498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-17 12:27:26 Liczba szacunów: 0
  • DT misworld

    Post
    Ladies SFD

    Al., wariacie };-), cała przyjemność po mojej stronie 8-) ________________________________________________ dzień 5 TRENING bieg W tym roku pobiegałam troszkę i można powiedzieć, że odnalazłam w tym schronienie przed rzeczywistością %-) Nauczyłam się nawet biegać w towarzystwie, co uważam za dużo przyjemniejsze. Wczoraj to był pierwszy raz od jakic

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-21 19:15:35 Liczba szacunów: 0
  • DT misworld

    Post
    Ladies SFD

    co będę robić po tym cyklu, także plany mam długofalowe. Na całe życie niemalże %-) dzień 14 TRENING 20-15-10-5 ATG burpee pompka mountain climber pajac Burpee z pompką, ale pompki na kolanach :)) Mountain taki skakany. Generalnie przerw na poziomie drugie-trzecie ćwiczenie było tyle, że mogę pomarzyć o byciu siłaczką, haha. Wszystko przez to, że

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-29 21:37:16 Liczba szacunów: 1
  • DT misworld

    Post
    Ladies SFD

    Dotka, heloł! Co pomyślę o jodze, to myślę o Tobie, wiesz? ;-D Dziękuję i miło Cię widzieć :-) Delfinka, co Ty nie powiesz \-) Ty Wyciskaczu Ty };-) _______________________________________________________ dzień 21 TRENING /SFD/Images/2016/1/7/ff7ba2da135b42038e03d2dd2348282c.jpg Klata zabita i to tak uczciwie. Nawet już czuję ten mięsień nad piersi

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-07 12:16:09 Liczba szacunów: 0
  • DT Lejjla - You think you have time

    Post
    Po 35 roku życia

    ------------------------------------------------------ 10.08.16 Siłownia 1. MC 3x10powt 2a. wejście na ławkę 3x10powt 2b. wiosłowanie kb 3x10 powt 3a. wypady 3x10 3b. pompki 3x10 4a. sit ups 3x10 4b unoszenie nog leżąc 3x10 Bieganie Asfalt, podbiegi. Idealny zestaw do dnia z siłownią %-) Mi tam w sumie wszystko jedno, byleby jakoś krążen

    Odpowiedzi: 1498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-11 14:15:04 Liczba szacunów: 0