SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Korekta treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    ja jak zawsze polecam na klatke zwlaszcza w FBW pompki na poreczach :) a w plecach pomyslal byl o podciaganiu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 346 Data: 2012-12-20 23:38:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Nogi: Prostowanie nóg w siadzie(2 serie), uginanie nóg w leżeniu(2 serie). zostaw prostowanie 3 serie Plecy: Podciąganie na drążku(2 serie), martwy ciąg(2 serie). martwy ciąg 3 serie Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangi na skosie(3 serie). Barki: Wyciskanie sztangielek(2 serie). Bicepsy: Uginanie ramion ze sztangą(2 serie). Tricepsy: Wyci

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 475 Data: 2009-01-27 10:08:50 Liczba szacunów: 0
  • Barthez95 - Dziennik Treningowy - Sprinty

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzięki,humanistyczny poszedł mi dobrze jutro matematyczno-przyrodniczy. Środa(15.12.2010) Siła: wspięcia 3x50(10kg) przysiady 3x50(10kg) półprzysiady 3x50(10kg) pompki 3x10 z klaśnięciem wykroki,ćwiczenia z piłką

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 7000 Data: 2010-12-15 17:49:21 Liczba szacunów: 0
  • Barthez95 - Dziennik Treningowy - Sprinty

    Post
    Inne dyscypliny

    bota(01.01.2011) Trucht 5 minut Rozciaganie 5 minut 5x50m skipy A,C 8x50m Trucht 5 minut Niedziela(02.01.2011) Siła: przysiady 5x50(8kg) półprzysiady 5x50(8kg) wykroki 5x20(8kg) przeskoki 5x50(8kg) brzuszki 5x50 ćwiczenia z piłką(5kg) Poniedziałek(03.01.2011) Trucht i rozciąganie 15 minut skipy A,C 8x50m pompki 10x10 brzuszki 10x20 przysiady 8x30

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 7000 Data: 2011-01-03 18:35:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    yciąg do klatki 3.wioslowanie 4.wioslowanie sztangielka 5.szrugsy 6.wyciskanie francuskie sztangielka (2 rece) 7.prostowanie ramion na lawce 8.prostowanie na wyciagu 9.pompki w podporze tylem Sobota: nogi 1.przysiady z obciazeniem 3.Wykroki do przodu(sztangielka) 5.uginanie podudzi lezac(4glowy) 7.uginanie podudzi lezac(2glowy) 9.lydki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 615 Data: 2013-03-10 19:38:54 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    lce 12-12-12 Piątek Plecy: podciaganie 8-8-6-4 przyciaganie linki dolnego wyciagu 10-10-8-8 wiosłowanie sztangą 10-10-10 podciąganie końca sztangi w opadzie 10-10-10 Triceps: pompki na poręczach 8-8-8 francuskie 10-10-10 sciaganie linki wyciagu 10-10-10 Zmieniony przez - slepster w dniu 2011-09-04 23:54:08 Zmieniony przez - slepster w dniu 2011-09-

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2449 Data: 2011-09-04 23:53:35 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    t; dlatego masz robic ciezkie siady,ciagi...z wykorzystaniem wolnych ciezarow. w podanym planie jest napisane,jakie parametry maja byc zastosowane przy takich cwiczeniach,jak pompki na poreczach. co to a rozumowanie? to przy 10-12....20p juz nie mozna dowieszac obciazenia? jesli ciagle cwiczysz na tym samym poziomie(uzywasz tych samych ciezarow)-ST

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2449 Data: 2011-09-05 22:45:23 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    slepster tak,moze byc. za duzo masz serii w ruchach wyciskajacych. pompki masz ostatnie-jestes juz wykonczony(zwlaszcza triceps!),a dajesz takie same parametry,jak w poprzednich cwiczeniach? tu by nawet lepiej bylo jakies izolowane cwiczenie podac. jesli porecze-to wznosy bokiem zamiast ciezkiego wyciskania w staniu. jesli wyciskanie zostaje-to fra

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2449 Data: 2011-09-05 23:09:23 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    dobry 3x12 - wspiecia na palce 3x12 2. - wyciskanie na lawce 5x5(objetosciowo) - wyciskanie sztangielek skos w gore 3x10 - wznosy bokiem 3x10 lub wyciskanie stojac 3x10 - pompki na poreczach 2x12 lub francuz 2x12 3. - mc (klasyk) 5x5 (objetosciowo) - drazek 30p TOTAL - wioslo 3x10 - face pull 2 x 15-20 - uginanie ramion z suplinacja nadgarstka

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2449 Data: 2011-09-05 23:37:09 Liczba szacunów: 0
  • Nowe pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pon: klata biceps. klata: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ Rozpiętki WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ: Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU”: UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC UCHWYTem MŁOTKOWYm UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO środa:p

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 2006-09-01 17:38:07 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla 15-latka

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki za rady :] Ale ja jednak chciałbym poćwiczyc nieco na ławce, na ekspanderze i pompki porobic. Wiec jesli ktos mógłby mi rozpisac jakies ćwiczenia ze sztangę, liczbe ich powtórzeń i w jakie dni ćwiczyc to byłbym bardzo szcześliwy. Jakby co to pisac na gg. Mój numer to : 39240375 Naprawdę chciałbym trochę przypakowac (tyle co mam wzrostu mi pa

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3003 Data: 2011-11-15 17:33:55 Liczba szacunów: 0
  • FBW - Czy dobry plan?

    Post
    Trening w domu

    do kolejności to się przyzwyczaiłem na ACT ale ok jeśli to ważne to ją zmienię. Co do ćwiczenia na klatę to bym mógł zmienić na coś ale zbytnio sprzęt nie pozwala :) Chyba że pompki z obciążeniem. Mogą być? Co do pleców to zamiast wiosłowania może być przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej czy co innego dać? No i ok będę robił 3 razy w

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1237 Data: 2009-07-01 19:03:36 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia + MMA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Klata+Triceps -Wyciskanie szt. płaska -Wyciskanie hantli skos ujemny -Wyciskanie szt. skos dodatni -Rozpiętki -Wyciskanie szt. wąsko -Francuz + odwrotne pompki (superserie) -Prostowanie hantli Plecy+Barki -Podciąganie na drążku -Martwy ciąg -Wiosłowanie -Szrugsy -Wyciskanie hantli -Wznosy przód -Wznosy bok -w opadzie Nogi+Biceps -Przysiady -Wykroki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2014-12-07 12:28:32 Liczba szacunów: 0
  • Jak poszeżyć barki ?

    Post
    Trening dla początkujących

    unoszenie sztangi samej bez talerzy na wyprostowanych rękach do przodu. Z tym że nie miałem żadnego planu treningowego ponieważ ćwiczyłem z doskoku jak czas pozwolił. Do tego pompki, brzuszki i chodziłem ostatnio co 4 dni na basen ale zamknęli go bo 120osób zatruło się chlorem i jest nieczynny do odwołania. Wszystkie serie mam robić, aż sił mi brak

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2186 Data: 2009-05-21 18:01:18 Liczba szacunów: 0
  • Jak poszeżyć barki ?

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki przy szerokim rozstawie rąk też pomagają a co do jedzenia:jaja, biały ser, kurczak, banany

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2186 Data: 2009-05-21 19:05:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny.Prosze o poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na triceps te pompki na poreczach dalbym na koniec Barki - zamiast tego unoszenia sztangi wzdluz tulowia daj unoszenie hantli na boki w opadzie !

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2006-09-26 18:37:06 Liczba szacunów: 0
  • Co robić ??? Fotki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    heh..ale bez silowni to slabo ebdzie to wygladac.;p chociaaz jakis drazek zakup jak silownia odpada i hantleki i pompki i dasz rade;p

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1710 Data: 2008-07-05 12:47:05 Liczba szacunów: 0
  • PYTANKO !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    11 - pompki sa ok. modlitewnik nie jest dla poczatkujacych ( sciagna sa obciazone mocno ) dlatego nawet bardziej wprawionym nie poleca sie modlitenika jako 1 cwiczneie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1149 Data: 2004-03-10 22:57:34 Liczba szacunów: 0
  • CEL: MASA! MASA! MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,6 -wiosłowanie sztangielką w podparciu 4x10 -szrugsy 4x15-20 Triceps: -francuskie wycisknie sztangli leżąc (nachwyt) 12,10,8,8 -francuskie wyciskanie sztangielki 3x10 -pompki w podporze z tyłu 3x max Przedramie: -uginanie nadgarstków ze sztnglą (podchwyt) 3x max -uginanie nadgrstków ze sztanglą (nachwyt) 3x max Sobota: Barki: -wyciskanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 2006-08-30 12:20:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase 4 dniowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    fbw, pracuj nad siłą i technika. trening: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + lydki i/lub brzuch 2-3 x 15-20 + doczytaj: http://www.sfd.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2012-04-17 19:45:41 Liczba szacunów: 0