SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Pomoc z planem treningowym.

    Post
    Piłka Nożna

    ing obwodowy- wtedy wzmacniasz całe swoje ciało. Oczywiście wszystko z głową i nie porywaj się na jakieś wielkie ciężary, bo nie o to tu chodzi. Najlepiej skup się na ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała- podciąganie na drążku,pompki na poręczach,zwykłe pompki, brzuszki klasyczne,skośne, z obciążeniem, przysiady(później z hantelkami) itp. itd.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2171 Data: 2011-03-13 22:44:51 Liczba szacunów: 0
  • spartanskie suplementy

    Post
    Trening w domu

    22lata, 183cm, 76kg -cwicze 5 razy w tygodnu. 1 dzien pompki, rece naprzemian hantlami a pozniej klasycznie jednorecznie siedzac, na zmiane. 10x30 2 dzien drazek, plecy 10x8, 5x8 z nachwytem 5x8 klasycznie, poźniej braki siedzac, hantlami wpierw naprzemian a poznej razem unoszac je do gory. 3 dzien brzuch 8x25 klasyczni a nastepnie 5x6 wisza

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2080 Data: 2008-08-15 01:37:09 Liczba szacunów: 0
  • pompki i drązek na mase ?????

    Post
    Trening w domu

    pompki rób pn,śr,sob a podciągaj się wt i piątek pompki rób na 9 serii w sumie (jakimi tam chcesz sposobami), jeśli robisz max 10 pompek to nie dasz rady tylu serii wyciągnąć na twoim miejscyudrążek też bym rozdzielił na 9 serii all. ja tak ćwiczę i jestem zadowolony niech ktoś jeszcze oprócz mnie się udzieli

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1965 Data: 2010-01-09 21:54:43 Liczba szacunów: 0
  • Trening pod kick-boxing.

    Post
    Sztuki Walki

    Plan A według mnie to w ogóle bezsens,duża ilość powtórzeń tylko wtedy gdy robisz obwody w innych wypadkach ilość pwt nie powinna przekraczać 5powtórzeń.Dlatego jeśli chcesz sobię tak dzielić to dziel na część siłowa jednego dnia,a innego część wytrzymałościowa czyli np : Część A Rwanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 MC 5x5 WL 5x5 Część B Podrzut 6x3 Podciąga

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3034 Data: 2011-12-11 20:35:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening pod kick-boxing.

    Post
    Sztuki Walki

    Nie jest tak, że wymyśliłem sobie plan i nie będę słuchał rad innych. Jak dowiedziałem się, że mój trening jest słaby to trochę zmieniłem trening, który podał bokser pod siebie i wkleiłem do oceny. Możesz mi wyjaśnić dokładniej jak ten trening miałby wyglądać bo nie bardzo rozumie te cyferki obok ćwiczeń?? Część B Podrzut 6x3 Podciąganie na drąż

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3034 Data: 2011-12-14 20:49:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening pod kick-boxing.

    Post
    Sztuki Walki

    i 5 podrzut 6x3p - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 czesc wytrzymalosciowa BEZ PRZERWY A) podciaganie na drazku podchwytem ciezarem ciala B) uginanie ramion sztangielkami 15kg C) pompki na poreczach D) pompki E) hack przysiady F) martwy ciag G)brzuszki jak wykonac czesc wytrzymalosciowa? najpierw wykonaj wszystkie cwiczenia A-G po 3 powtorzenia odpoc

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3034 Data: 2011-12-14 23:11:00 Liczba szacunów: 0
  • czy jest to dobry trening jak i zarówno dieta ?

    Post
    Trening w domu

    sztangi na ławce poziomej 4x8 - wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4x8 - wyciskanie sztangi na ławce głową w dół 4x8 - przenoszenie sztangielek 4x12 - rozpiętki 3x12 - pompki 3x12 Plecy : - podciąganie sztangi w opadzie 4x8 - martwy ciąg 4x8 - podciaganie sztangielek 4x12 - podciąganie na drążku szerokim uchwytem 4x8/4x12 ...... - kaptury 6

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2013-10-29 00:20:01 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Trening nowy był :-D Z braku innych wytycznych rozgrzewka po staremu 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie - do 1 wzięłam 15kg, do następnych 20 kg ( więcej nie dałabym rady)- teraz muszę sie mocno pilnować,żeby cały czas brzuch trzymać napięty, bez obciążenia miałam to już automatycznie 1B. Wioslowanie sztangą w opadzie tułowia 3 serie po 25 kg

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-21 10:58:00 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    leah aby potem Marta mogla w niej rzezbic|-) bylam na treningu a potem jeszcze poszlam na pilates - w obu przypadkach ciezko bylo, ale jednoczesnie czuje sie lepiej rozciagnieta%-) ale chyba jednak musze jakis inny dzien wybierac na pilates zeby miec z tego pelna korzysc@-| trening A tydzien 2 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 20 kg - OK ,choc

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-28 21:20:15 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Wymęczona po pracy + chrychajaca, zastanawialam sie czy w ogóle ćwiczyć ale lepiej sie dziś czuje wiec jednak zabrałam sie do ćwiczeń i nie było jakoś tragicznie chociaż słabość dała sie odczuć zwłaszcza w przysiadach Trening A tydzien 6 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 30 kg bez problemu chociaż sztanga zaczyna mnie przezynac }:-( 1B. Wiosl

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 15:30:39 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    dzien mi sie nie chce wydluzyc}:-( trening byl baaardzo pozno Trening A tydzien 7 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 30 kg 1B. Wioslowanie sztangą w opadzie tułowia 3 serie po 30 kg - ciezko dociagnac tak,zeby bylo prawidlowo do konca 2A. Box przysiad ze sztangą 35 kg, nadal cos technika kuleje ale 3 serie poszly 2B. Pompki 3 serie - latwiej

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-03 09:03:47 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Dzis przd wlasiwym treningiem poszlam na obwodowy - dopadl mnie trener gestapowiec (ten co za kelnera robil w piatek:)) ) - chyba glupio byloby mi nie przyjsc dzis jak sie tak wypytywal czy przyjde, pomyslalby,ze stchorzylam;-] no i wiedzialam,ze bedzie ciezko - gdy nie moglam zrobic wiecej niz 10 pompek ( z rekami na pilkach lekarskich, lokcie prz

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-17 16:58:37 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Przed chwila skończyłam Trening A tydzien 10 Domowo z progresem 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 33 kg - ciezko 1B. Wioslowanie sztangą w opadzie tułowia 3 serie po 32 kg ( za każdym razem bez 2, liczylam na wiecej w ostatniej ale większej nie podciagnelam ) 2A. Box przysiad ze sztangą 40 kg 1 serii 2/3 potem 2x1/2 w ostaniej usilowalam wi

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-23 21:09:54 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Ciezko było sie zmobilizować }:-( sennie dzisiaj i mało sił Trening A tydzien 11 Domowo 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 33 kg - ciezko , ostatnie razy w każdej ledwo 1B. Wioslowanie sztangą w opadzie tułowia 3x minimum z 32 kg - ledwo dociagane }:-( 2A. Box przysiad ze sztangą 40 kg 3x minimum - opad sił totalny 2B. Pompki 3 serie - ciez

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-01 19:41:05 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Dzieki dziewczyny};-) , mam wrażenie,ze to po prostu woda zeszła Dzisiejszy trening Ciezko było sie zmobilizować sennie dzisiaj i mało sił Trening A tydzien 12 Chyba ostatni tydzień tego treningu 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 35 kg - w ostatniej serii ledwo dociagnelam ostatnie 1B. Wioslowanie sztangą w opadzie tułowia 3 serie z 32,5 k

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-07 21:10:37 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Trening A tydzien 13 1A. Mostek biodrowy ze sztangą 3 serie 37,5kg - ciezko mi sie spod tej sztangi wygrzebuje, z kolei olimpijska długa strasznie ( ale talerze do niej większe wiec przestrzeń pod nią jest) 1B. Wioslowanie sztangą w opadzie tułowia 3 serie z 32,5 kg - ostatnie ciezko dociagane 2A. Box przysiad ze sztangą 40 kg 3x 2/3 serii - coś

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 11:48:38 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    ach treningu intro kettle cross, dzis : Rozgrzewka - rozne machania, przysiady i wypady z cc Potem: 3xobwod po 1 min każdego ćwiczenia: Z 8 kg : swing oburacz, przysiad ATG,pompki ( tu juz bez kettla;-) w pierwszej serii udało sie zrobic 20, w drugim 18, w trzecim 13+3+2) Następnie tabata jumping squats 3xobwod po 1 min ( a dokładnie 30s na stro

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-09 23:09:55 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    P.S. Dipsy w tym treningu to nic innego jak pompki na poręczach ;-) Rób maksymalną liczbę powtórzeń, a dobijaj do zadanego zakresu negatywami :-)) OK , czyli nie mecze tricepsa aż tak ;-), dzieki No i podoba mi sie po tej stronie 8-) Po dniu przerwy kolejny trenio, nadal słabość w barkach czuje... Dzień 4. Rozgrzewka orbi, shoulders MOB,wyciskanie

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-19 21:01:20 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    2 min Dzien 4 A. wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 4serie 4- 6x ,2 min (sztanga do obojczykow) B1. wyciskanie sztangielek na plaskiej 4 serie,6- 8x, (bez blokowania) B2. pompki 4x Max,2 min (blok1-2” ) C. sciaganie linek w bramie (crossovers) 4 serie 6-8x + 2 drops 1 min (docelowo 15-20 powt.) D. chest stretch 1 x 60-90 sec,1 min E. wyciska

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-16 23:49:57 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    ykow) 22,5kgx6/25kgx6/27,5kgx6/30kgx4 caly czas balam sie,ze ta sztanga sobie zeby wybije B1. wyciskanie sztangielek na plaskiej 4 serie,6- 8x, (bez blokowania) 10kgx6x4 B2. pompki 4x Max,2 min (blok1-2” ) 20x/17x/17x/15xdawno nie robilam pompek,nie sadzilam,ze taka sila we mnie drzemie8-) C. sciaganie linek w bramie (crossovers) 4 serie 6-8x + 2

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-23 18:06:27 Liczba szacunów: 0