SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • trening do oceny - Sogi%-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedzialek - klata, tric 1. wyciskanie plasko 12/10/10/8/8 2. wyciskanie skos w gore 10/10/8/8/8 3. francuz stojac 12/10/10/8 4. pompki tylem 4x15 Wiele osob twierdzi ze rozpietki sa bezsensu i dlatego z nich zrezygnowalem. klatka 10 serii, triceps 8 Jak dla mnie to moze byc bez rozpietek. Nie robie ich juz ponad pol roku i wcale nie narze

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 910 Data: 2007-08-25 18:52:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW uwagi/ocena masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmiana z FBW na HST - plan do oceny. Klata - Wyciskanie (poziom lub skos) 2s - Rozpiętki 1s Plecy - ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) 2s - Unoszenie tułowia z opadu 2s Barki - Wyciskanie sztangi z przed głowy 2s - Unoszenie sztangielek bokiem 1s Triceps - Pompki w podporze tyłem 2s Biceps - sporadycznie wym

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 773 Data: 2007-12-07 15:01:23 Liczba szacunów: 0
  • Poproszę o wskazówki.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Pierwszy dzień treningu: 10 minut bieżnia tempo 10km/h Klata: Pompki na poręczach: 5p/4p/2p/2p Plecy: Podciąganie podchwytem: 5p/3p/1p/1p RDL 9p/9p/9p - nie czulem za bardzo pleców (pewnie technika jeszcze zostawia wiele do życzenia) Barki: Military press stojąc: 8p/5p/4p - źle dobrałem ciężar Nogi: Przysiady głebokie: 9p/9p/9p Czuję się tak wykoń

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 2015-11-02 20:16:08 Liczba szacunów: 0
  • Czy nabiorę masy?

    Post
    Trening w domu

    Wczoraj na obiad miałem ryż ze startym jabłkiem, cynamon, śmietana i troche cukru. Taki obiad jest dobry? A ćwiczenia w domu wykonuję w poniedziałek i czwartek. Poniedziałek: Pompki- 1 seria 20, 2 seria 21 i tak cały czas do póki nie spalę serii. Brzuszki- 2 serie po 30 Podciąganie- szeroko nachwytem, na trzepaku :D 1 seria 1 powtórzenie, 2 seria

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1742 Data: 2011-02-18 15:26:57 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jaki stas? jezeli poczatki to zwykle actale jezeli juz to... Klatka - Wyciskanie na ławeczce ze sztanga - 4 * - Rozpietki na ławeczce skosnej - 3 **daj wyciskanie na skosie 3 s po 8 - Pompki na poreczach - 3 ( max ) tu daj rozpietki na poziomie Triceps - Prostowanie na wyciągu -4 ** zamien kolejnosc z 2. - Wyciskanie francuskie - 3 * Grzbiet -

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2006-08-08 11:23:29 Liczba szacunów: 0
  • Split na atlasie

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam jeszcze jedno, głupie pytanie... "- Ćwiczyć powinno się: a) 3-4 razy w tygodniu jeśli celem jest masa miesniowa. b) Nawet do 6 razy w tygodniu jeśli celem jest rzezba. c) 3 razy jeśli celem jest sila. - Ilość seri: a) W planie na mase na duze partie 12-16 seri, a male partie 8-12 seri. b) W planie na sile na duze partie 10-14seri, a male p

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1610 Data: 2008-05-12 19:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Split na atlasie

    Post
    Trening dla początkujących

    Zamienne ćwiczenia na atlasie Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 nic innego niestety nie wymyślę (brak skośnej ławki tutaj) Triceps: - Pompki na poreczach 12<10<8<6 - Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=1

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1610 Data: 2008-05-12 20:07:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening Bartendaz (Siła bez siłowni)

    Post
    Trening w domu

    kour jakieś 5-6 lat. A taką większą styczność z drążkami mam od wakacji 2009.Nie mam żadnych rozpisek treningowych,po prostu idę na trening i robię to na co mam ochotę(drążek,pompki,brzuch,nogi itd.), (przeważnie 4-5 dni w tygodniu).Fronta akurat nie umiem zrobić , z jedną nogą jestem w stanie zatrzymać.L-sit tak a co V-sit to już prawie robię:P.Z

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 9085 Data: 2011-06-05 07:03:21 Liczba szacunów: 0
  • Trening Bartendaz (Siła bez siłowni)

    Post
    Trening w domu

    Gratuluję formy i umiejętności! A tak z innej beczki do BUNDKA - co Ty masz za rękawiczki?? Przerobiłem trochę tego i mi najbardziej pasują takie nakrapiane po 1,5zł - pod drążek, pompki i kettle: http://plantago.nazwa.pl/sklep/ogrod/image/cache/R%C4%99kawice%20nakrapiane-500x500.jpg Zmieniony przez - panteon w dniu 2012-01-06 22:52:52

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 9085 Data: 2012-01-06 22:49:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy grapplera!

    Post
    Trening w domu

    Siemaneczko ;-) Kolejny trening skończony ;) Razem z rozgrzewką i rozciąganiem trening trwał ok. 60 min. Wyciskanie sztangi płasko 12/12/12 Podciaganie na drążku nachwyt, podchwyt, nachwyt 4/12/5 :( Przysiady ze sztangą 12/12/12 Wyciskanie na siedząco 12/12 Uginanie ramion ze sztangą 12/12 Pompki w podporze tyłem 12/12 Unoszenie nóg w zwisie i

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 795 Data: 2014-05-23 16:51:34 Liczba szacunów: 0
  • spilit ocena i porada

    Post
    Trening dla początkujących

    Wto-A Czw-B Sob-A Wto-B Trening: A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie sztnagi 3s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 3s - Uginanie nóg w leżeniu 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 3s B Klatka piersiowa:

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 679 Data: 2011-08-10 13:52:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ogólnie juby ma racje zastosuj progresję lub może regresję, wybór należy do Ciebie, ale ocenie same ćwiczenia : Klatka + biceps Wyciskania sztangielek na ławce płaskiej 4x10 ok Wyciskania sztangielek na ławce skośnej 4x10 ok Pompki na poreczach 4x10 wywal Rozpętki- Butterfly 3x10 a masz dostęp do bramy ?? Wznosy przedramion ze sztangą stojąc 3x10

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2007-02-21 08:44:43 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oczywiscie sogami juz ponagradzalem Ale teraz do rzeczy, przysiady serio odpadaja Dlaczego mam wywalic pompki na poreczach? Ponoc dobrze ksztaltuja dol klatki a na tym by mi bardzo zalezalo, jezeli nie to jakie inne cwiczenie na dol klatki? Wyciskanie glowa do dolu jest nic nie warte, takze tego nie bede robil. Do treningu przyznam sie, ze nie za

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2007-02-21 10:00:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Juz tłumacze, odradzam pompki na poręczach bo rzadko kto potrafi robic je w wersji na klatke i robi na tricepsa brama to to http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.htm#13 tez działa na dół skoro sztanga na ujemnym skosie odpada, supinacja to skręt podczas wykonywania ruchu, zaczynasz jak młotek i skręcasz poszukaj w atlasie Dlaczego sciaganie d

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2007-02-21 10:12:29 Liczba szacunów: 0
  • Początek redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A czy mogą to być jakieś treningi domowe typu pompki przysady , ćwiczenia z hantelkami lub na siłowni na świeżym powietrzu ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2017-09-12 21:14:11 Liczba szacunów: 1
  • Początek redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Od możesz skorzystać z jakiejś siłowni ? Przecież teraz jest tego mega dużo . Pompki czy inne p******ki to za mało , tutaj potrzeba solidnego treningu .

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2017-09-12 21:23:04 Liczba szacunów: 0
  • przyrost masy proszę o porady .

    Post
    Trening dla początkujących

    i jak wybiore ten plan teraz Podciąganie na drążku Wyciskanie sztangi stojąc Pompki na poręczach/ Wyciskanie sztangą na skosie dodatnim (zamienne co tydzień) Przysiady ze sztangą na barkach RDL Wiosłowanie sztangą w pochyleniu tułowia.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 572 Data: 2012-11-13 12:59:44 Liczba szacunów: 0
  • [KONKURS] Zdjęcie podczas treningu

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Wszystkie pompki zrobione dzięki BCAA z UNS :) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1b22b5018e3b49158a8116e2ccd1da8f.JPG

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 7857 Data: 2015-01-25 22:56:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    czuję. Druga sprawa barki, mimo, że wcześniej ich nie ćwiczyłem to nie są moją najsłabszą partią(może dlatego, że przd kupieniem hantli ćwiczyłem ciężarem ciała + obciążenie, pompki drążek itp.) Chcę je ćwiczyć na razie 1 raz, żeby przyzwyczaić je do ciężkiej pracy a poźniej wcisne gdzieś drugi ich trening.MojeImie Mógłbyś dokładniej mi rozpisać co

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1562 Data: 2015-04-24 16:00:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    tli na płaskiej 4 serie 10 powtórzeń wyciskanie hantli na skosie 4 serie 10 powtórzeń rozpiętki 4 serie 8 powtórzeń triceps uginanie z hantlami leżąc 4 serie 8 powt odwrotne pompki 4 serie 12 powtórzeń Piątek Nogi+ barki nogi przysiady na jednej nodze 6 serii ok 8 powtórzeń Wykroki 4 serie ok 12 powtórzeń przysiad bułgarski 3 serie 8 powtórzeń wsp

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1562 Data: 2015-04-25 12:48:25 Liczba szacunów: 0