SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Split 2x tydzień- ocena i poprawa.

    Post
    Trening dla początkujących

    klata i barki fatalne polaczenie wedlug mnie. triceps do zmiany wszystko bo francusku. dodaj porecze/prostowanie ramion z wyciagu/ pompki w podporze tylem. reszta moze byc.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 2010-03-22 14:53:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW i dieta na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Na siłownie chodzę 4 razy w tygodniu. Co w takim razie zrobić? Z tymi sztangielkami tez myślałem ale jak na przykład wszystkie ławeczki będą zajęte to wtedy będę robił te pompki po prostu. A jeżeli chodzi o dietę to jakieś spostrzeżenia?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 316 Data: 2016-11-08 22:49:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sz na jednym treningu jest to dośc dużo ale zawsze lepsze to niż np. barki i nogi a jeszcze lepsze byloby rozpisać wszystko na 4 dni. natomiast co do klatki -na ogólną mase - pompki n aporęczach/ew. wycisk na poziomej w wersji trójbojowej/ew. wycisk gl. w dol ze sztangą -następnie głową w górę -nastepnie wycisk gł. w dol z hantelkami- chwyt mlotkow

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 2010-05-14 21:13:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    klata + plecy. robic wpierw klate potem plecy? czy superserie Jak mozesz rozpisz mi jak taki przykladowy trening ma wygladac jezeli mialbym robic superserie lub pojedyncze na przemian. myslalem moze nad takim czyms: Superserie: Pompki na poreczach Podciaganie na drazku Wycisk sztangi skos dodatni Wioslowanie polsztanga Wycisk hantli skos dol wiosl

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 2010-05-16 22:30:03 Liczba szacunów: 0
  • CKD do oceny

    Post
    Ladies SFD

    godnia, nie ładowania. Co do treningu to po południu 3 razy w tyg siłowy (tutaj dodaje ćwiczenia na brzuch), rano 6 razy w tyg cardio. W dni kiedy nie macham hantalami robię pompki. Czemu jest to misz-masz? Wygląd no wiadomo że nie mam tyle mięśni co ta laska po lewej, raczej jak ta po prawej ale jakieś tam zarysy u mnie widać bo ona to nic nie ma

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1055 Data: 2012-09-06 22:57:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    an, bo raczej nie jest on dobry. Plan jest ustalony na 5dni, a niedługo na sześć bo jeszcze nogi dojdą. Nie jest to za dużo, ponoć najlepiej ćwiczyć 3-4 razy w tyg? Dodam jeszcze że ma to być plan na mase. Jestem początkujący, znaczy ćwczyłem pare razy na siłce szkolnej i pompki w chacie robiłem. Zmieniony przez - divas0 w dniu 2007-03-04 15:47:39

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 919 Data: 2007-03-04 14:45:25 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK MASSOWY vol.1 for MACIEKCRAC :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Powitac pana Plan do małych poprawek A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - MC 2s - Wiosłowanie sztanga 2s Nogi: - PROSTOWANIE NOG 2s - UGINANIE NÓG W LEŻENIU 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Bark

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 829 Data: 2008-06-16 16:12:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny staż 3 rok

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra,od początku: Podział trochę kuleje,jak i kolejność niektórych partii. Przedramię wrzuć po bicepsie.Łydki zrób z nogami(a cóż to innego jak nie nogi?) Poniedziałek: Klata-triceps 4x Wyciskanie sztangi na skosie 4x Pompki na poręczach 4x Rozpiętki za skosie 4x prostowanie ramion na wyciągu 4x wyciskanie francuski hantli jednorącz Na triceps zam

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1079 Data: 2012-04-09 21:40:24 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie treningu masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening masa. 4 razy w tygodniu. 1. Trening ( Ramiona ) – Uginanie młotkowo hantlem jednorącz 3s x15,12,10 – Prostowanie jednorącz na wyciągu dolnym w opadzie tułowia 3s x12,10,8 – Uginanie sztangielkami bez supinacji 3s x12,10,8 – Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 3s x8,12,16 – Uginanie przedramion z gryfem prostym 3s x8,12,16 – Pompki na

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 654 Data: 2013-07-21 01:18:02 Liczba szacunów: 0
  • masa masa masa do ocenki :P

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIALEK : klatka : *WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12/10/10/8 prog. *WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ j/w *ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4x10 triceps : *PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 3x10 *PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 3x10 *POMPKI W PODPORZE T

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2006-09-22 16:54:34 Liczba szacunów: 0
  • Duży problem z łapami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    naprzemiennie w cyklach) poniedziałek plecy podciąganie 4x8 pwt wiosłowania 4 x 12 trójkąt od góry 2x12 ,2x8 rozciąganie pleców hantlem albo linkami 3 x 12 piątek triceps pompki na poręczach wąsko 4 x 8 unoszeni hantla z głową (albo sztanga do czoła)4 x 10 prostowanie linek na bramie (albo uchwytu prostego) 2 x 12 i 8 na 8 superserja biceps pod

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 2011-03-31 17:40:46 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje planu FBW (3x w tygodniu)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dla mnie to będzie za mało :P Trenuje narciarstwo i chodzę na siłownie 1-2 razy w tygodniu. Ale są wakacje i mam przerwę. Było chyba ACT jeśli dobrze kojarzę. Mam tu plan ale nie wiem czy jest dobry. plan 'A' nie jest w komplecie. Czy masz czas jakoś go ogarnąć? I napisz czy taki plan jest dobry czy nie :D Siedzę już na forum parę dni ale nic n

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1519 Data: 2011-07-01 20:07:02 Liczba szacunów: 0
  • Duży problem z łapami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zuch : 1 z 4 cwiczen wybranych przeze mnie losowo xD Sroda WOLNE CZW. nogi: przysiady 4x10 suwnica 4x8 2 maszyny na uda 2x12 8na8 wspiecia w siadzie 4x35/max PIA. triceps pompki na poręczach wąsko 4 x 8 unoszeni hantla z głową (albo sztanga do czoła)4 x 10 prostowanie linek na bramie (albo uchwytu prostego) 2 x 12 i 8 na 8 superserja bic

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 2011-11-16 21:49:23 Liczba szacunów: 0
  • Push/pull/legs do poprawek - proszę o ocenę i wskazówki

    Post
    Trening dla początkujących

    Po co aż tyle? PUSH 1.Wyciskanie leżąc 2.Żołnierskie wyciskanie 3.Wyciskanie na skosie sztangielkami 4.Wyciskanie sztangielek siedząc/Arnoldki 5.Pompki na poręczach tricepsowe bądź wyciskanie wąskim chwytem PULL 1.Martwy ciąg 2.Jakaś forma podciągania na drążku 3.Wiosłowanie 4.Szrugsy 5.Uginanie ze sztangą prostą NOGI 1.Przysiady ze sztangą-NAJWAŻN

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 394 Data: 2014-01-30 10:02:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Klatka : 1.Wyciskanie sztangi na ławce prostej 12-10-10 4.Pompki na poręczach 12-12-10 3.Ropiętki 12-12-12 2.Krzyżowanie linek wyciągu górnego 12-12-10 Biceps : 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 12-10-8 2.Uginanie hantli z supinacją 12-12-12 3.uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 12-12-12 Środa : Plecy : 1.Wiosłowanie hantlą 12-12-12 2.Ścią

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 409 Data: 2013-07-20 16:53:33 Liczba szacunów: 0
  • Mój hst do oceny.

    Post
    Trening w domu

    Hmm... to zalezy jak sie czujesz na silach 1. Nogi chyba moga zostac jak sa?! 2. Moze lepiej byloby robic po jednej serii na lawkach i dorzucic np. przenoszenie sztangielki, pompki na poreczach albo i rozpietki (ja robie i jeszcze zyje)?! Jesli juz dlugo trenujesz to mozesz w sumie robic 4 serie! Ja nie cwicze jakos bardzo dlugo a robie 4 serie na

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2005-06-14 22:23:48 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki zdezorientowanej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przysiady 3x20,25,30 pow. powinno to wzmocnic oraz zaczac krztaltowac miesnie twoich nog oraz poprawic rownowage. pompki z waski rozstawem dloni 3x10,12,14 co przygotuje miesnie ramion praz klatki piersiowej do wiekszego wysilku. brzuszki 3xmax aby wzmocnic miesnie brzucha wznosy tulowia 3x max j/w do tego proponuje ci pobawic sie na orbitreku ok 3

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 2009-01-12 21:02:16 Liczba szacunów: 0
  • pompki na poręczach - dlaczego?

    Post
    Trening w domu

    wala na uzywanie duzych ciezarow, 3. bo to jeden z podstawowych ruchow - na gore ciala jest 6 podstawowych ruchow: 2 wyciskania wertykalne - w gore (np. zolnierskie) i w dol (pompki na poreczach) i 1 wyciskanie horyzontalne (w lezeniu na plaskiej lawce - skosna tez sie pod to podciaga), 2 wertykalne ciagi - podciaganie na drazku/sciaganie drazka z

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 15189 Data: 2006-07-24 18:04:31 Liczba szacunów: 0
  • pompki na poręczach - dlaczego?

    Post
    Trening w domu

    Wiem, że to po części zależy od ułożenia ciała, dla mnie jednak pompki na poręczach są podstawowym ćwiczeniem na klatkę

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 15189 Data: 2006-07-25 20:38:37 Liczba szacunów: 0
  • pompki na poręczach - dlaczego?

    Post
    Trening w domu

    3. bo to jeden z podstawowych ruchow - na gore ciala jest 6 podstawowych ruchow: 2 wyciskania wertykalne - w gore (np. zolnierskie) i w dol (pompki na poreczach) i 1 wyciskanie horyzontalne (w lezeniu na plaskiej lawce - skosna tez sie pod to podciaga), 2 wertykalne ciagi - podciaganie na drazku/sciaganie drazka z gory oraz podciaganie wzdluz tulow

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 15189 Data: 2006-07-30 23:55:59 Liczba szacunów: 0