SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • pierwszy cykl iniekcyjny test mix e21d - parę pytań

    Post
    Doping

    ym bialko do 2-2,5g/kg m, a w to miejsce dalbym stanowczo wiecej wegli i nieco wiecej tluszczu. trening 3 razy w tygodniu: pon - tylko klata: tylko wyciskania+ewentualnie pompki na poreczach dla urozmaicenia, sro - plecy: tylko ciagi + raz na jakis czas drazek pt - nogi: przysiady, przysiady i dla urozmaicenia przysiady :) przy dobrej die

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2385 Data: 2011-10-19 20:03:00 Liczba szacunów: 0
  • Amatorski trening na worku

    Post
    Sztuki Walki

    Karate o wiele lepsze W domu trenuj ogolnorozwojowke pompki, przysiady, brzuchu. Mozesz tez zajac sie kondycja. Albo trening silowy. Jak sie przeprowadzisz za szkola/praca to wal na sekcje ktora Ci sie podoba, wtedy trening karate i ten domow/silownia bardzo Ci sie przyda. W worek bez sensu walic.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4403 Data: 2010-06-09 22:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia masa[split]

    Post
    Trening dla początkujących

    wklejam tu 2 plan : Plecy/klatka + brzuch off Barki + triceps + biceps off Nogi + prostowniki off off Poniedziałek ; Plecy; 1. MC 5x8-6 2. Wiosłowanie sztangą podchwytem 4x10-8 3. Szrugsy3x15/12-10 Klata; 1. Wyciskanie hantli ławka pozioma 4x10-8 2. Rozpiętki z hantlami ławka pozioma 3x15/12-10 3. Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10-8 Brzuch; 1. Ćw

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1146 Data: 2010-11-10 16:35:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia masa[split]

    Post
    Trening dla początkujących

    brzuch dodaj takze skony na proste brzucha barki kolejnosc 1,3,2, po podciaganiu sztangielek wzdluz tulowia daj unoszenie na boki w staniu i potem w opadzie triceps, najpierw pompki w docisku lub waskim w docisku a potem francuskie lezac do czola biceps ok nogi najpierw przysiady, potem mozesz dac mc na prostych nogach ( prostowniki + dwuglowe), po

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1146 Data: 2010-11-10 19:09:38 Liczba szacunów: 0
  • Wielka prośba o pomoc przy ułożeniu planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    omcioR Nie rozumiem , no proszę niewiesz co to za ćwiczenia tak trudno wejść w YOUTUBE. Przysiad 5x5 ?- przysiad z sztangą na barkach MC 5X5- Martwy ciąg poręcze 3 x max ? - pompki na poręczach drążek 3x max ?- podciąganie (chwyt dowolny) lub przysiad ? - jw unoszenie tułowia z opadu wyciskanie ? na płaskiej?- wyciskanie sztangi na ławce poziomej

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2011-12-13 11:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    órnego ?? przeciez to prawie to samo !! biceps ... czemu robisz uginanie ramion ze sztanga a puzniej to samo tylko ze z hantlami ?? Klatka ... wydaje mi sie ze powinnes robic kazde cwiczenie po 4 serie triceps ... na trica tylko pompki ?? wez dodaj jakies wyciskanie francuskie Nogi ... moim zdaniem za duzo cwiczen... Ja bym usunął jedno cwiczenie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2006-08-17 18:08:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kanie sztangi na ławce prostej 4 serie 12,10,8powt. - wyciskanie sztnagi na ławce skośnej 4 serie 10,8,6powt. - rozpiętki ze sztangielkami 4 serie po 10-12powt. Triceps: - pompki na poręczach 3 serie 12,10,8powt. - prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3 serie po 10-12powt. Piątek:Barki, nogi Barki: - wyciskanie sztangi z klatki piersiowej sied

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2006-08-17 19:12:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    anie sztangi na ławce prostej 4 serie 12,10,8,6powt. - wyciskanie sztnagi na ławce skośnej 4 serie 10,8,6,4powt. - rozpiętki ze sztangielkami 3 serie po 10-12powt. Triceps: - pompki na poręczach 4 serie 12,10,8,6powt. - prostowanie ramion na wyciągu stojąc 4 serie po 10-12powt.(potem to zastąpie francuskim) Piątek:Barki, nogi Barki: - wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2006-08-18 11:49:16 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA by jarcow

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    eczny termin dodania fotek. Oczywiście /-)_ Dzięki. Dzisiejszy trening: - uginanie przedramion z sznurami wyciągu górnego - 4 serie - wyciskanie francuskie leżąc - 4 serie - pompki na poręczach - 4 serie - - uginanie przedramion z sztangą łamaną stojąc - 4 serie - uginanie przedramion z sztangielkami z supinacją stojąc - 4 serie - uginanie przedra

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3051 Data: 2014-10-13 18:59:04 Liczba szacunów: 0
  • proszę o ocenę masówki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzien 1 - klatka, tricepsy KLATKA 1. Wyciskanie na lawce plaskiej 12,10,8,6 /progresja ciezaru/ 2. Wyciskanie na lawce skosnej 12,10, 8,6 /progresja ciężaru/ 3. Rozpiętki(wolny ciezar) 4x 12 /staly ciezar/ TRICEPSY 1.Wyciskanie francuskie-sztanga 4x10 staly ciezar 1. Wyciskanie francuskie siedzac ze stangielka 3x 10 /staly ciezar/ 2. Pompki tylnie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 674 Data: 2006-03-25 11:09:39 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/malgorzatap/ podsumowanie str22

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 1 dzien 2 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e3ed623bcade48119684a660d9784e40.png -Placki z platkow owsianych,kleks skyru,dymka -quinoa,piers z indyka,salata z ogorkiem,papryka i oliwa -rosol z kurczakiem i duza iloscia natki pietruszki -fasolka duszona z pomidorami i bekonem (odrobina) TRENING - skyr z awokado i pomidorem /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/23c5

    Odpowiedzi: 271 Ilość wyświetleń: 7438 Data: 2014-03-31 22:39:38 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/malgorzatap/ podsumowanie str22

    Post
    Ladies SFD

    tała + 4x obwód 15 burpee 15/15/15/15 10 pompek 10/10/5+2+1+1+1/2+1+1+3(P)+3(P) 5 Turkish Get Up 5x4kg/stronęx4 To jakis koszmar, burpees OK chociaz coraz wolniej szlo, pompki w pierwszych seriach ciężko ale bez przerw a potem już po prostu nie dało rady, w ostatniej serii już nie dałam rady normalnych i skorzystałam z podwyższenia (tez ledwo

    Odpowiedzi: 271 Ilość wyświetleń: 7438 Data: 2014-04-01 20:50:55 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/malgorzatap/ podsumowanie str22

    Post
    Ladies SFD

    10 pompek 5 Turkish Get Up Burpees do konca z wyskokiem i klasnieciem za glowa i nie było wygrzebywania się z gleby tylko tez skok chociaz na koncu sila woli a nie miesni, pompki poraz-ka,już w drugiej serii na raty,trzecia rozpaczliwa – kilka razy lezalam na glebie, ostatnia na stepie (najniższy poziom),TGU – pierwsze kilka na tyle dobrze,ze pr

    Odpowiedzi: 271 Ilość wyświetleń: 7438 Data: 2014-04-07 14:38:56 Liczba szacunów: 0
  • Rekord podciagnięć na drążku

    Post
    Sztuki Walki

    Jesli dobrze pamietam z wywiadu to Antek Chmielewski mowil ze robi szwedki i podciagania w seriach po 40 PS szwedki=pompki na poreczach

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 2006-10-03 08:55:56 Liczba szacunów: 0
  • Rekord podciagnięć na drążku

    Post
    Sztuki Walki

    Pompki są bardziej na klatkę piersiową, a podciaganie na miesnie grzbietu - nie można traktować ich zamiennie. Więc bierz się Jodan za siebie

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 2006-10-04 16:38:43 Liczba szacunów: 0
  • Rekord podciagnięć na drążku

    Post
    Sztuki Walki

    ągnąłem się nigdy do końca natomiast +30 podciągnięć zrobię (choć przy mojej masie nie wiem czy jest powód do chwalenia) Co do bicia wszelkich rekordów czy to podciąganie czy pompki: jak pokazywali w Tele Expressie jak facet bił rekord w robieniu pompek to te pomki to bynajmniej pełnymi nie nazwałbym. Sądzę że sprawa z podciąganiem może być podobna

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 2006-10-21 21:38:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    wyrzucenia wycisaknie lezac plasko wycisaknie skos gorny hantle dipsy rozpietki po 3 serie na triceps dwa francuskie nie potrzebne zrob wycisaknie francsukie/prostowanie na wyciagu/ wyciskanie wassko albo pompki na poreczach. w sobote napewnoe nie rob tego samego co w srode tylko zrob wolne.!!!!!! Zmieniony przez - eeroo w dniu 2009-07-11 13:39:38

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 524 Data: 2009-07-11 13:38:52 Liczba szacunów: 0
  • plan na masę DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    ten plan mozesz robic np w pn i czw i wtedy wt i pt mozesz zrobic: WT: Wyciskanie hantli na lawce plaskiej 3s Unoszenie hantli na boki w staniu 3s pompki na poreczach 2s podciaganie na drazku 3s uginanie ramion ze sztanga w staniu 2s PT: Wyciskanie sztangi na skosie 3s czacholamacze 2s wioslowanie 3s unoszenie hantli na boki w opadzie 2s uginanie r

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1603 Data: 2011-04-14 20:50:11 Liczba szacunów: 0
  • plan na masę DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    albo to co wyzej albo: wt: wyciskanie sztangi skos 4s wyciskanie hantli plasko 3s rozpietki 2s push press 3s unoszenie hantli na boki 2s pompki na poreczach 3s pt: podciaganie na drazku 4s wioslowanie 3s szrugsy 3s unoszenie hantli na boki w opadzie tulowia 2s uginanie ramion ze sztanga stojac 4s

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1603 Data: 2011-04-14 21:37:24 Liczba szacunów: 0
  • plan

    Post
    Trening dla początkujących

    Brakuje cwiczen na wyciagu ale silownia jest domowa. Plan nie jest najgorszy. i co to ma do rzeczy ze nie ma wyciagow!!!??? tak samo ze plan nie jest najgorszy. duzo mi to mowi i koledze pewnie tez. masz cos konkretnego do powiedzenia albo nie masz. proste malo danych (nie wiem jakim planem cw wczesniej) korekta planu: klatka wyciskanie sztangi na

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 538 Data: 2011-11-17 22:54:15 Liczba szacunów: 0