SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • dziennik treningowy w domq by maczko

    Post
    Trening w domu

    no a czy ten priorytet jako klata może być jako pierwsze ćwiczenie?? potem robiłbym już nie, że klata i od początku tlyko klata i potem dalej czyli wyciskanie, unoszenie, pompki w podporze tyłem, uginanie nadgarstków itd.

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 6155 Data: 2009-09-28 15:00:34 Liczba szacunów: 0
  • dziennik treningowy w domq by maczko

    Post
    Trening w domu

    No widać że pompki idą coraz lepiej , a jak z podciąganiem ? ile razy jesteś w stanie bez krzesła ?

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 6155 Data: 2009-09-29 19:43:42 Liczba szacunów: 0
  • dziennik treningowy w domq by maczko

    Post
    Trening w domu

    rób na klatę pompki normalnie, nie masz sprzętu więc wiele nie zmienisz jak przejdziesz na stacyjny dasz klatę na początek i będzie dobrze

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 6155 Data: 2009-10-02 23:39:31 Liczba szacunów: 0
  • dziennik treningowy w domq by maczko

    Post
    Trening w domu

    ;] Takze pracowała. Jeżeli jest rzeczywiście tak jak mówisz to spróbuj je robić płynnie , ale wolno.Jeżeli to nie poskutkujue daj obciążenie(np.plecak) Dobrym rozwiązanie są pompki na 3 krzesłach , bo klatka jest bardziej rozciągana niż przy pompkach klasycznych. Nie poddawaj się, tylko wypróbuj wszystkie możliwe warianty. Nie wszystko przychodzi

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 6155 Data: 2009-10-07 19:40:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla "młodego" do oceny!!

    Post
    Trening dla początkujących

    porób w domu pompki, podciągaj się, jakieś przysiady ale siłownie odstaw. zacznij trenować kajakarstwo jak chcesz - bardzo fajny sport i nabierzesz przy nim siły :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2008-04-28 16:26:21 Liczba szacunów: 0
  • 13,5 lat [b]73 kg i 22.4 % tłuszczu w ciele [/b] , 173 cm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dopoki nie osiagniesz ostatecznego wzrostu. Mozesz isc do lekarza, zrobi przeswietlenie dloni i na podstawie kosci stwierdzi czy wzrost sie juz zakonczyl. Rob trening domatora pompki, brzuszki i aeroby, basen jest swietny. Bedziesz mial dobra zaprawe start do cwiczen silowych jak bedziesz mial 16-17, a jak Ci stuknie 20 to bedziesz zdrowy byku :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2008-01-13 16:57:21 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na przyrost masy mięśniowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odpowie ktoś? Może zamiast tego, dołożyć pompki czy podciąganie na drążku?

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 2014-02-07 19:36:59 Liczba szacunów: 0
  • thug street workout (trening z użyciem ciężaru własnego ciala)

    Post
    Trening w domu

    ) Pozdrawiam 2) Ćwiczenia dla "początkującego ludka płci pięknej" :) już myślałem o tym ,ale zrobimy tak: z nami ćwiczą dwie dziewczyny -> nagramy filmik jak zaczynać ,jakie pompki,.... i odrazu wyśle tutaj jak będzie zrobione :) 3) Cwiczenia dla Flagi, nagrałem ostatnio tutka n aten element: http://www.youtube.com/watch?v=m3Rc8gFzQo8&feature=plcp

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-24 03:52:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] AO11. Winorocznik92 w 2015r.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    3.Unoszenie sztangi 3s- 16x20, 14x25, 12x30 4.Wyciskanie francuskie 4s -12x20, 12x25, 10x30, 8,35 ( spada siła, coraz słabiej czuje triceps przy tym cwiczeniu..) 5.Diamentowe pompki 4s do zalamania ( po 12-10) ( nienaturalnie barki przejmowały ciezar przy wyciskaniu wąsko wiec zmienilem ) 6.Prostowanie ramion na wyciągu 3s -16x,14x,12x ( dobre czu

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 6612 Data: 2015-06-06 21:48:08 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do oceny. -- sogi --

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pon.: Plecy: Podciąganie się na drążku (szeroki nachwyt) 4xmax Wiosłowanie sztanga 3x12 Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 12 10 8 progresja Triceps: Francuskie wyciskanie leżąc : 12 10 8 6 Wyciskanie hanTelki zaa głowy w siadzie 3x10 Pompki w podporze tyłem 3x12 Brzuszki 4x20 Śr.: Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 12 12 10 8 pr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2007-01-17 16:24:16 Liczba szacunów: 0
  • bucznet / redukcja...

    Post
    Trening dla początkujących

    leżąc przodem na ławce dodatniej 15, 15, 12 5. Prostowanie przedramion na wyciągu górnym na linkach 15, 15, 15 6. Wyciskanie francuskie nachwytem leżąc 12, 12, 10 7. Odwrotne pompki 12, 12, 10 8. Trucht w tempie 8k/h 20 minut Piątek 1. Trucht w tempie 8 km/h -- 10 min. 2. Podciąganie szerokim chwytem do klatki piersiowej 12, 12, 10, 10 3. Wiosłow

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 7126 Data: 2014-01-30 18:32:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    pobudzasz przedramiona(przy mocnym treningu mozna to odczuc na drugi dzien) więc jeżeli zrobisz dobrze biceps i przedramie to efekty beda lepsze :) poza tym masz w tricepsie pompki na poręczach i wyciskanie wąskim co dodatkowo pobudza klatke.. i tutaj też miałbyś lepsze rozwiązanie robić ją w jednym dniu z trickiem. to tylko moja sugestia. co do s

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 440 Data: 2009-11-29 12:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Siła stoi - plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    będny. Jednak powątpiewam czy ten trening jest odpowiedni dla twojego poziomu wytrenowania. Na twoim miejscu wziąłbym narazie coś prostszego, jeśli ma być coś WSB to np to http://fairdo.tripod.com/id3.html tylko dodaj do tego planu dodatki między seriami na brzuch pon pompki na poreczach dynamicznie 5x5 śr wiosłowanie Pendley'a pt hack-przysiady.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2011-12-16 18:41:43 Liczba szacunów: 0
  • Trening, Guarana, Siłownia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ach jaki wspaniały dzień, kolejny zapalony 14 latek a tak na poważnie, słuchaj za siłkę się nie bierz bo za młody jesteś i sobie stawy rozpieprzysz, rób pompki , brzuszki itp. a co trenujesz ?? pamiętaj ze zbyt duży wzrost masy upośledzi Cie na macie/ringu, jak i poza nim, więc kończąc 14 lat to nie jest dobry wiek na siłke a to z guaraną nie kuma

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5622 Data: 2007-01-24 13:28:46 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik MarkoD

    Post
    Po 35 roku życia

    szych problemów. Biorąc pod uwagę to,że do nie dawna paliłem i piwkowałem nie mało.To kondycja jako taka jest. W poniedziałek wróciłem do treningu.siłowego. Zrobiłem: Klatke- pompki na krzesłach(zalecane przez kabo) 6X10p Brzuch- skłony do uniesionych kolan na przemian. 6x20 Triceps- francuzkie wyć. 6x10p Dziś trning zrobię na: Najszerszy pleców- d

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2496 Data: 2013-06-11 17:23:29 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    Witam po przerwie. Trochę nie trzymałam diety i w ogóle to mi się nic nie chciało. Spróbuję raz jeszcze. Miska z wczoraj na załączonym obrazku. Nie zjadłam kolacji bo... usnęłam, później już nie było sesnu. Skorzystałam z propozycji treningu 'Trening siłowy dla początkującej Lady'. Trening A. Zmieniłam kilka ćwiczeń (zaznaczone na zielono) z powodu

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3266 Data: 2014-09-04 20:28:31 Liczba szacunów: 0
  • Trening na wakacje + dwubój

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapomniałbym zupełnie, kilka rekordów jeżeli jest taka konieczność (raczej przewidywane): - Martwy ok. 150 kg - Przysiad low bar ok. 110 kg - Wyciskanie na ławce poziomej 80-90 kg - Pompki na poręczach 6 powtórzeń x (ciężar ciała + 30kg) - Podciąganie nachwytem na drążku 11 pełnych powtórzeń - Rwanie siłowe ok. 55-57 kg - Podrzut ok. 75 kg (z tego

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 544 Data: 2014-06-12 23:47:05 Liczba szacunów: 0
  • do ekspertow :) Split, porecze, bieganie

    Post
    Trening dla początkujących

    ) wazony naczczo ZADNYCH WZROSTOW WYMIAROW ???<---- o co chodzi?? i mala obawa co do pompek na poreczach, a mianowicie za pierwszym razem zrobilem TOTAL 10, a za tydzien juz ciezary wieksze i wgl i nie dalem rady zrobic ani jednej pompki na poreczach i musial zrobic tradycyjne z lokciami przy tłowiu, o co chodzi?? juz po 3 cwiczeniu nie mam sily??

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 2012-06-22 20:53:08 Liczba szacunów: 0
  • trening i dieta do oceny

    Post
    Ladies SFD

    Czesc, daj spokoj z wersalka bo juz mam wizje, ze ja nogami chcesz wypychasz i spada na Ciebie. Przysiady, zwykle, bulgarskie, wypady, pompki, planki, mountain climber - tak zeby cialo czulo ciezar. Bo butelka wody na takie wioslo czy wuciskanie klaty to malo no chyba ze masz baniaki to wtedy jak ketle mozna. A moze gume kup, to drogie nie jest.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 408 Data: 2017-03-08 09:41:11 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy, masa i siła

    Post
    Trening dla początkujących

    SZTANGIELKI 4 x 12,10,8,6 Wywal 4. ROZPIĘTKI NA MASZYNIE 4 x 12,10,8,6 Nie na maszynie, tylko ręcznie z sztangielkami 5. WASKIE WYCISKANIE 3x 10,8,6 4s, Nie lepiej jakieś pompki odwrotne, lub na poręczach 6. FRANCUZY HANTEM ZA GLOWA OBURACZ (tutaj zazwyczaj bez regresji, 3 x 10 w problemach z koncowka ...) Dołożyłbym, jeszcze prostowanie ramie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1617 Data: 2008-12-23 14:42:29 Liczba szacunów: 0