SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ogólna pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli takie codzienne pompki nie przyczyniają się do rozbudowy klatki czy zwiększenia wytrzymałości? A mogę je dodać w seriach np z obciążeniem w dni gdy ćwiczę klatkę?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 541 Data: 2016-11-29 14:15:30 Liczba szacunów: 0
  • Ogólna pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    No to tak: Poniedziałek: Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4x 12,10,8,6 ze zwiększeniem ciężaru Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej 4x 12,10,8,6 ze zwiększeniem ciężaru WYCISKANIA POZIOME W SIADZIE NA MASZYNIE 4x 12,10,8,6 ze zwiększeniem ciężaru MARTWY CIĄG 4x 12,10,8,6 ze zwiększeniem ciężaru WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY” 5x 14,12,10,8,6

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 541 Data: 2016-11-29 17:53:32 Liczba szacunów: 0
  • Przejście ze SPLIT na FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Dietę trzymam raczej bardzo dobrze, tak jak wyżej napisane. Kiedyś robiłem pompki dipy itd co 2 dzień gdy trenowałem z własnym ciałem i wydaje mi się że wtedy klatka najlepiej poszła w góre, o wiele lepiej niż teraz. Co do odpowiedzi wyżej: czy to nie jest tak że regeneracja na fbw jest krótsza?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 2017-11-07 20:27:49 Liczba szacunów: 2
  • jaki trening dla 13 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    ja uwazam ze basen, bieganie, pompki i podciaganie na drazku powinno ci wystarczyc, w twoim wieku na silownie za wczesnie

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 8897 Data: 2009-02-09 18:52:37 Liczba szacunów: 0
  • jaki trening dla 13 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    geny ma ze wy takie byki doslownie mutanty. Niezle to musi wygladac przy klacie 66 hahahaha Myslisz ze ktos ci uwierzy w te bajki to tak jak bys powiedzial ze wujek porobil pompki przez pol roku i wycisnal 300 na klate tu sa powazni ludzie z powazna wiedza i nikogo sie tu w bambuko nie da zrobic! Zmieniony przez - master pp w dniu 2009-02-14 22:3

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 8897 Data: 2009-02-14 22:28:00 Liczba szacunów: 0
  • jaki trening dla 13 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    Bo za wczesnie na silownie,dopiero po tym jak kosci i stawy przestana rosnac zabierajcie sie za ciezary dzieci a nie w wieku 13 lat. Cwiczcie ciezarem swojego ciala np: pompki,przysiady etc. W wieku 13 lat(lub 12stu-nie pamietam juz) wzialem sie za podnoszenie ciezarow (rwanie,podrzut),po pol roku treningow skonczylo sie to skolioza i przesuniecie

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 8897 Data: 2009-02-16 18:44:42 Liczba szacunów: 0
  • Split 3 dni do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    serie (12-10)  rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 3serie (12-10) Triceps  francuskie wyciskanie sztangi siedząc-3serie (12-10)  pompki w podorze tyłem-3serie (12-10)  prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3serie (8-6) Przedramiona  uginanie nadgarstków podchwytem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 527 Data: 2010-11-09 13:49:11 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT DO SPRAWDZENIA +SW(KK)

    Post
    Trening dla początkujących

    j 12/10/8/6 -Wyciskanie na skośnej hantle + 12/10/8/6 -Rozpietki na płaskiej 12/10/8/8 -=TRIC=- -francuskie ze sztangą leżąc 12/10/8/6 -prostowanie z hantla do tyłu 12/10/8/6 pompki w podporze tyłem 3x (plecy+bic) -=PLECY=- martwy ciąg 4x drążek nachwyt 4x wiosłowanie 3x -=BIC=- -Zginanie przedramion ze sztangą trzymaną podchwytem 12/10/10/8 na pr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2011-01-02 00:14:28 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie sposobu odżywiania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    najmniej 3 posiłki). Ćwiczenia jakie preferuje to bieganie, pływanie - ogólnie dynamiczne ćwiczenia. Dlatego wybrałam tego Focusa, gdyż wg łączy w sobie takie własnie ruchy + pompki, squaty itp. Jedzenie: Uwielbiam serki, jogurty, twarogi, kefiry itp. Kurczak, ryby, jajka - też ok. Kasze, makarony, ryże - wszystko pełnoziarniste jak najbardziej.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2649 Data: 2013-11-18 22:27:27 Liczba szacunów: 0
  • Czy Dobry Trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    prostowniki 6-serii opuszczanie tułowia i unoszenie z 20kg obciązeniem 8-10 powt. 5 serii starczy Śr zasadniczo powinno być wolne,ale prawie zawsze robie na klatke pompki na poreczach na serokim chwycie(rozstaw poreczy to 80 cm 6-8 serii po 7-8 powt.) spowodowane jest to tym ze klatka jest jakby opózniona w rozwoju(z siłą jest ok.) i mam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 2006-12-24 20:38:04 Liczba szacunów: 0
  • HST-Prosba o sprawdzenie treningu

    Post
    Trening w domu

    Wrzuce ci tak jak bym to widzial na gotowo. I przenosze do AD do specow od HST. Dzien A: - Martwy Ciag 2s 3s - Wyski "step" ze sztanga 2s - Wyciskanie sztangi w lezeniu na lawce poziomej 2s 3s - Podciaganie na drazku szerokim nachwytem 2s 3s - Uginanie ranion z sztanga podchwytem stajac 1s 3s Dzien B: - Przysiady ze sztanga 2s 3s - Wycisk

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 2009-08-29 22:52:59 Liczba szacunów: 0
  • pawlus9633 czas zbudować dobrą sylwetke... foty str.8

    Post
    Trening dla początkujących

    ążenie: 43kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 10, obciążenie: 43kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 10, obciążenie: 43kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 10, obciążenie: 43kg Odwrotne pompki Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15 Seria nr 2: liczba powtórzeń: 20 Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20 Seria nr 4: liczba powtórzeń: 15 Ogólnie duzy zapas sił podczas tych

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 8845 Data: 2012-05-12 15:45:00 Liczba szacunów: 0
  • pawlus9633 czas zbudować dobrą sylwetke... foty str.8

    Post
    Trening dla początkujących

    Killing232 w chuy xD Cięzkie to jest więc pod koniec już mięsnie nap*****lają %-) Trening 28.05.2012r. 1.Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 15p. - 27 kg 15p. - 33 kg 15p. - 33 kg 2.Plecy: 2.Podciąganie się na drążku szeroko 8p. 5p. 4p. 3.Klatka: Wyciskanie Sztangi ławka poziom 15p. - 60 kg 15p. - 60 kg 10p. - 60 kg 4.Bar

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 8845 Data: 2012-05-29 07:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny...

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Klata: Wyciskanie płasko: 12/10/8/6 Wyciskanie na skosie 12/10/8/6 Rozpiętki: 4x10 Triceps: Francuskie do czoła leżąc 3x10 Pompki w podporze tyłem 3x15 Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie 3x10 Bruch: Wedle uznania. Spięcia, na skosie ujemnym.... Dzień 2 : WOLNE Dzień 3 Plecy+ biceps+przedramie Rozgrzewka 10-15 min Skakanka, rozciągan

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 2012-02-17 18:27:00 Liczba szacunów: 0
  • Co Cię nie zabije to Cię wzmocni-dziennik treningowy 94Maly

    Post
    Trening w domu

    że jutro), oraz uderzanie młotem w oponę bo zauważyłem, że dzięki temu dużo mocniej zacząłem uderzać (i to nie jest moja opinia tylko moich sparing partnerów). Drążek i dipy/pompki będzie freestyle ale myślę, że i tak będą dobre efekty zarówno w sile jak i w wyglądzie, w końcu większość tych "ghettowork-outowców" tak ćwiczy i są ładnie na górze zb

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 3179 Data: 2012-03-29 21:06:46 Liczba szacunów: 0
  • 16 lat - Plan Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A, Gabczak, żebyś nie miał kłopotów z teorią to poczytaj sobie posty by Krzych666 tam niezłe rady są. A swoją drogą pompki to nie jest zbyt dobre ćwiczenie na klatę bo przy nich zmęczy ci się przed klatą kilka innych mięśni.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3001 Data: 2006-06-18 17:29:53 Liczba szacunów: 0
  • 16 lat - Plan Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No Ba !!! Ułożyłem sobie plan na MASS'e ... Eeee raczej lekko zmodyfikowałem tamten. Jest to jakby taki plan "wprowadzający", za jakiś czas zwiększy się serie . Najpierw jednak trzeba przyzwyczajić mięsnie. Poniedziałek: Trening A Wtorek: Trening B Środa: Odpoczynek Czwartek: Trening A Piątek: Trening B Sobota: Odpoczynek Niedziela

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3001 Data: 2006-06-21 14:47:30 Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie?

    Post
    Ladies SFD

    a jeść? Pytam dlatego, że ja nie bardzo jestem rybo żerna, a mam takiego jednego śledzia, którego lubię :-? I do tych treningów, bo nadal nie wiem czy dobrze robię }:-( Jak sam trening zajmuje mi ok pół godziny, to tyle powinno być? Czy może jednak źle robię? I jeszcze jedno, czym można zastąpić pompki, bo za chiny ludowe nie zrobię ani jednej %-)

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4544 Data: 2014-02-10 19:54:45 Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie?

    Post
    Ladies SFD

    Robię pompki tzw. damskie :) Przed wczoraj się mierzyłam, tj. znów dzień po zakończeniu okresu. Wyników na centymetrze i wadze absolutnie brak! :-{ Jakby widać, że jestem smuklejsza, na stojąco brzuch mniejszy, ale to tylko tyle :-| A staram się bardzo: jem i ćwiczę :'-(!

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4544 Data: 2014-02-20 18:59:56 Liczba szacunów: 0
  • DT Maki100 - redukcja

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień 22 (15.11.2015) Micha: dostarczono 2 168,0 kcal b: 184,4 g (34,0%) w: 151,5 g (27,9%) t: 91,6 g (38,0%) wpis przed ostatnim posiłkiem więc jeszcze coś dorównam do limitów. Trening: Basen Aeroby 25 minut PLECY/ BRZUCH 1.Wiosłowanie sztangielką w opadzie- 12x6/12x7/12x8 (8 to na chwile obecną max) 2.Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3 serie x

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4964 Data: 2015-11-15 20:35:14 Liczba szacunów: 0