SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Bo bez masy nie ma klasy ... "Disco Polo i jest wesolo" vol 1 %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    hades dobrze jest ogry co sadzicie o takim treningu Poniedziałek 1) Przysiady ze sztangą 6x5p 2) Wspięcia na palce ze sztangą (dowolnie*) 3) Martwy ciąg 5x5p 4) Podciąganie na drążku podchwytem 5x5p 5) Pompki na poręczach 5x5p 6) Push press 5x5p *Sugeruję jednak ciężar co najmniej równy temu z ostatniej serii przysiadów. Środa 1) Wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-03 17:21:14 Liczba szacunów: 0
  • Bo bez masy nie ma klasy ... "Disco Polo i jest wesolo" vol 1 %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    na *hantle siedzac *młotki Sobota: Nogi brzuch Przedramię *Przysiad *Prostowanie nóg w siadzie *Nadgarstki *Unoszenie nog w zwisie na drążku Niedziela: Barki i triceps ciężko *wznosy bokiem *Push Press *HP *shrugs 4s Triceps: *pompki na poręczach *ściaganie gornego wyciagu wąsko Narazie taki ogolny zarys jescze lekkie modyfikacje i jazda z cyklem

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-03 20:06:21 Liczba szacunów: 0
  • Bo bez masy nie ma klasy ... "Disco Polo i jest wesolo" vol 1 %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    15-20 pow -Triceps Prostowanie ramion przy wyciągu podchwytem 2s 15-10 -Prostowanie ramion przy wyciągu nachwyt 2s 15-10 Wyciskanie francuzkie sztangielki oburącz 2s 10 pompki na poręczach 3s 10,8,6 Przedramię: uginanie podchwytem 3s 15-18 uginanie nachwytem 3s 15-18 III Trening (Nogi + Barki + Brzuch) -Nogi: Przysiady ze sztangą 4s 10,

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-09 14:14:52 Liczba szacunów: 0
  • Bo bez masy nie ma klasy ... "Disco Polo i jest wesolo" vol 1 %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    -20 pow -Triceps Prostowanie ramion przy wyciągu podchwytem 2s 15-10 -Prostowanie ramion przy wyciągu nachwyt 2s 15-10 -Wyciskanie francuzkie sztangielki oburącz 2s 10 - pompki na poręczach! 3 serie 10 10 10 max Przedramię: uginanie podchwytem 3s 15-18 uginanie nachwytem 3s 15-18 III Trening (Klatka + Biceps + Brzuch)-sobota -Klatka Wycis

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-21 20:15:44 Liczba szacunów: 0
  • Bo bez masy nie ma klasy ... "Disco Polo i jest wesolo" vol 1 %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    siema ja po treningu... klata.. dynamika 40x40 90x15 120x5 120x5 120x5 120x5 120x5 pompki na poręczach 5x5 Push and Press 50x10 100(5x5) technika wybicie na nożyce rowerek 30 min.

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-22 21:21:16 Liczba szacunów: 0
  • Wszystkie leszcze fajdają w gacie doPINK spam imprezuje u HiTeca na chacie%-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    I jeszcze mi się tak wyrobiło przez pompki na nadgarstkach. Wydaje mi się że raz w tygodniu wystarczy. Ja robiłem Uginanie ramion nadch. Ugin. nadgar. podch i nadch. I na koniec obroty czyli takie z breaka. Trzymasz hantel w pionie i obracasz go najdalej w lewo i w prawo dynamicznie. Dobre to jest. Zamiennie robiłem pieska z zapasów czyli zwijanie

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-23 23:54:20 Liczba szacunów: 0
  • Wszystkie leszcze fajdają w gacie doPINK spam imprezuje u HiTeca na chacie%-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ic łamana do bólu prosta do bulu. hantel w podporze tez do bólu śr. barki zza głowy do bólu hantle na boki do bólu i czasem coś drzuce czw tric wyciąg do bólu francuz do bólu pompki do bólu pt. plecy wyciąg dokładam co seroa aż sie unosze wiosłowani dokładam aż nie moge utzymać równowagi martwy aż nie dam rady podnieść nuk nie ćwicze. ale chyba mi

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 21:46:02 Liczba szacunów: 0
  • Wszystkie leszcze fajdają w gacie doPINK spam imprezuje u HiTeca na chacie%-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Tak to wyglada teraz : Pon - Klatka , Przod i Bok Barkow Klatka 1.Wyciskanie hantli ze supinacja skos gorny ( 30* ) - 15/12/12 2.Wyciskanie hantli na plaskiej - 15/12/12 3.Rozpietki skos gorny ( 15* ) - 15/12/12 Barki 1.Unoszenie hantli bokiem siedzac ( T ) - 15/12/12/12 2.Unoszenie hantli przodem ( mlotkowo ) - 15/12/12 3.Wyciskanie sztangi siedza

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 21:52:38 Liczba szacunów: 0
  • Wszystkie leszcze fajdają w gacie doPINK spam imprezuje u HiTeca na chacie%-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    jeziorko tutaj z każdej strony inne jezioro pompki z dziewczyną spróbuję ptak czasem 2 razy Zmieniony przez - Duchowny1 w dniu 2009-07-29 09:58:55

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-29 09:58:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiejszy trening: A.Prostowanie nóg na maszynie zamiast przysiadów (z powodu bólu kolan, to nie wymówka) 4x10 30kg A.Wyciskanie sztangi leżąc 4x10 51kg (coraz ciężej mi to idzie) A.Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4x10 26kg trochę za lekko. A.Pompki tyłem 4x10 A.Wspięcia na palce stojąc 3x max. Po treningu 40 min na rowerku. Dieta trzymana. Czas

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-08 00:17:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Podciąganie na drążku jak i pompki na poręczach odpadają. Ok to podbije kalorie. Wieczorem pokombinuje z treningiem.

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-22 18:12:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2/10/8 rozpiętki ze sztangielkami płasko 3s 12/12/12 wyciskanie hantli 2s 12/10/8 unoszenie sztangielek w opadzie 2s 10/10/10 wyciskanie francuskie sztangi siedząc 2s 12/10/8 pompki tyłem 3s 15/15/15 B1: nogi(lekko), plecy(ciężko), bicepsy (lekko). wykroki 3s 12/10/8 moga byc wspiecia na palce 2s 2x MAX MC 4s 12/10/8/6 wioslo sztanga 3s 12/10/8 wio

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-31 14:48:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Push press 12/10/8/6 High pull szeroko do mostka 12/10/8/6 WL 10/8/6 WL skos + 10/8 rozpiętki ze sztangielkami płasko 12/12/12 wyciskanie francuskie sztangi leżąc 12/10/8/6 pompki tyłem 15/15/15 B2: nogi(ciężko), plecy(lekko), bicepsy(ciężko). Box przysiad 12/10/8/6/4 MC na prostych nogach 12/10/8/6 wspięcia siedząc 30/30/30 wiosło sztangą 12/10/

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-05 00:06:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . Push press 12/10/8/6 High pull szeroko do mostka 12/10/8/6 WL 10/8/6 WL skos + 10/8 rozpiętki ze sztangielkami płasko 12/12/12 wyciskanie francuskie sztangi leżąc 12/10/8/6 pompki tyłem 15/15/15 B2: nogi(ciężko), plecy(lekko), bicepsy(ciężko). Box przysiad 12/10/8/6/4 MC na prostych nogach 12/10/8/6 wspięcia siedząc 30/30/30 wiosło sztangą 12/10/

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-03 23:19:50 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    rozumiem, że w celu zaspokojenia zapotrzebowania na białeczko, którego nie będę miał tyle co w domu, tak? jakby co to nie będę trenował(chyba że w hotelu porobię pompki)

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-30 17:16:57 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    moj cel to waga 75 kg i rzeżba i ćwiczenie na drążku pompki na dopał i triceps czy ten zestaw pomoże ?

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-06 23:10:39 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 2.

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do kreatyny chcesz robic ladowanie? czy standardowo? argi jezeli w celu pompki, to daj 3-5g przed treningowo z 30min przed

    Odpowiedzi: 3344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-16 16:51:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompa podczas tego treningu to coś pięknego :D Kg dołożone, intensywność nie spada, jest dobrze. Trening C: Łapy i Barki czas: 77/75/69/69 Barki : - wyciskanie za karku 6 serii po 12 powtórzeń Trening 1: 30kg Trening 2: 31kg Trening 3: 32kg Trening 4: 33kg - unoszenie hantli w przód 6 serii po 12 powtórzeń Trening 1: 6kg Trening 2: 6kg Trening 3:

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-10 00:35:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak widać po ostatnich treningach czas jest niemal identyczny, czyli już intensywności raczej nie zwiększę, zostało dokładać powoli. Do prostowania będę teraz dokładał 1kg co 2 tyg. bo już dość ciężko było. Trening C: Łapy i Barki czas: 77/75/69/69/68 Barki : - wyciskanie za karku 6 serii po 12 powtórzeń Trening 1: 30kg Trening 2: 31kg Trening 3: 3

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-13 00:50:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    3 tygodnie tego treningu za mną :D Planuję jeszcze 2-3. Trening B: Plecy i mięśnie dwugłowe czas: 57/56/51/51/51/51 Plecy: - Odwrotne wiosłowanie młotkowo 6 serii po 12 powtórzeń Trening 1: 6x10 Trening 2: 6x12 Trening 3: 6x12 Trening 4: 6x12 Trening 5: 6x12 Trening 6: 6x12 - ściąganie drążka wyciągu do karku 8 serii po 12 powtórzeń Trening 1: 30k

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-16 00:49:04 Liczba szacunów: 0