SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • split na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    10/10/8/8 3.wiosłowanie końcem sztangi 4 serie 12/12/8/8 4.sztrugsy 5 serii max 1.prostowanie ramion na wyciągu 3x 12/10/10 2.wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3x 10/8/8 3.pompki na poręczach 3x max 1.uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3 serie max 2.uginanie nadgarstkow nachwytem w siadzie 3 serie max Piątek (nogi+barki+przedramie) 1.arno

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2010-07-08 17:02:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW plan treningowy do oceny/ propozycje /pomoc.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ka, podciąganie to sukces gwarantowany Klatka: Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki: Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps: wyciskanie francuskie hantlem zza głowy 2s pompki w podporze tyłem 3x max Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi: Przysiad wykroczny 3s Plecy: Martwy ciąg 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 622 Data: 2014-01-07 15:22:39 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie z reagowaniem na zaczepki

    Post
    Sztuki Walki

    Hmmm... Trochę bezsensu są rady w stylu "uderz leszcza to będziesz miał szacunek". Szacunek albo się ma, albo nie. To kwestia psychiki. Jeśli leszcz Cię zaczepia tzn że coś z Tobą nie tak. Zmień się. Zacznij ćwiczyć, zmień swą postawę. Liczy się nawet to jak chodzisz. Twój krok musi być sprężysty i energiczny, ale jednocześnie spokojny. W

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 13356 Data: 2009-09-26 17:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Devon/dziennik/zabójcza kondycja

    Post
    Trening dla początkujących

    13.04.2012 ROZGRZEWKA 1.Pompki na poręczach(MAX),2 min przerwy -12 +2 -11 +1 2.Podciąganie wąskim podchwytem(MAX),2 min przerwy -10 -7 TRENING SIŁOWY,2 min przerwy między każdym obwodem 1. -15 pompek -3 podciągnięcia nachwytem -20 wznosów nóg w zwisie na drążku -20 przysiadów -10 wymachów talerzem 20 kg 2. -15 pompek -3 podciągnięcia na

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 2012-04-13 22:10:14 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA, ZASTÓJ, REDUKCJA!!!

    Post
    Ladies SFD

    Wklejam dzisiejszą michę i idę na spacer bo trudno tak siedzieć i nic nie robić, przynajmniej troch ruchu zażyje i świeżego powietrza, potem zrobię przysiady i zacznę robić pompki choć marnie to widzę i wykroki niestety bez obciążeń bo w domu nic nie posiadam. No nic będę jakoś sama kombinować.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3119 Data: 2012-03-29 10:50:57 Liczba szacunów: 0
  • angely z hashi doznaje oświecenia i się zmienia

    Post
    Ladies SFD

    Nie leż na tyłku całymi dniami i nie jedz nic czego Ladies nie jedzą a będzie ok. Jesz czysto, w miarę starasz się celować w bilans. Możesz łazić, możesz pobiegać, możesz zrobić sobie wytrzymkę z ciężarem własnego ciała - jakieś burpees, pompki, przysiady, wejścia na podwyższenie... np. takie tam "mientkie nogi"%-) Bez paniki:-))

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 10633 Data: 2013-04-30 09:30:52 Liczba szacunów: 0
  • ziomal /Kiedy Ty odpoczywasz to ktoś inny ciężko trenuje aby skopać Ci dupę

    Post
    Trening dla początkujących

    dobra, ale co mam zrobić gdy nawet bez treningu bolą mnie łokcie i barki... a to jest dziwne- mam 17 lat, cwiczyłem od 15 do 16 pompki itd... żeby sie dobrze rozgrzać itp... najwiecej wycisnąłem 80 a nie moge już dalej ćwiczyć bo boli ze nie moge czasem ruszać rękami... !!!? :(

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5906 Data: 2011-02-24 19:11:21 Liczba szacunów: 0
  • ziomal /Kiedy Ty odpoczywasz to ktoś inny ciężko trenuje aby skopać Ci dupę

    Post
    Trening dla początkujących

    no pomylilo mi sie :) Oczywiscie w srode MC , a w piatek wioslowanie . I pierwsze cwiczenie w piatek siady :) W piatek jeszcze 4s na łydki . No i pompki na poreczach bede wrzucal co jakis czas do planu :) Mezengan : nie umiem okreslic bo ja tak trenowalem ze pare miesiecy silka ostro potem przerwa i troche picia i c***a z tej silki zostawalo RDL

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5906 Data: 2011-04-11 20:44:56 Liczba szacunów: 0
  • MOTYWACJA! Jak na SFD rodzi się piękno, czyli nasze foty, niekoniecznie sportowe ,-)

    Post
    Ladies SFD

    Dziewczyny, jesteście rewelacyjne! 88-O Na tym zakonczę i... ide robić pompki!

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-07 11:37:23 Liczba szacunów: 0
  • 33 lata Zrzutka 118 na 86 - zdjecia do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    A jak szeroko chwytasz sztange? Pompki na poręczach są dobrym podcinaczm.

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-24 11:03:05 Liczba szacunów: 0
  • 33 lata Zrzutka 118 na 86 - zdjecia do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    Głownie trzymam szeroko, czasami probuje wyciskac na waskim uchwycie, te pompki na poreczach co piszech mi nie wychodzą zabardzo - za mało siły chyba.

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-29 21:16:11 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gielek płasko 3s wyciskanie sztangi/sztangielek skos w górę 3s rozpiętki ze sztangielkami płasko/skos 3s wyciskanie sztangi z klatki 3s unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s uginanie nóg leząc 3s wspięcia na palce 3s wiosłowanie sz

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 2010-03-15 18:50:23 Liczba szacunów: 0
  • FBW - plan i kilka wątpliwości

    Post
    Trening dla początkujących

    No ok, znalazłem jakiś przykładowy trening ALE czuję, że po takim czymś nawet nie poczuję, że ćwiczyłem wyjdę z siłowni ze świadomością, że przez 40min pobawiłem się ciężarkami. Dlaczego to jest dobre? 3-razy w tygodniu (Zestawy A,B,C)i (B,A,B) A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:wyciąg górny szeroko 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 535 Data: 2011-03-11 10:50:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]nachodonozor - dziennik treningowy, cel - MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    , 10, 8, 8 Serie łączone -mc: 85kg x 10, 87,5kg x 10, 90kg x 8 -skłony boczne tułowia: 10kg x 20, 20, 20 -szrugsy ze sztangą: 75kg x 14, 77,5kg x 12, 80kg x 12 Serie łączone -pompki na poręczach: 0kg x 18, 11,25kg x 14, 10, 10 -unoszenie sztangielek wzdłuż tułowia: 15kg x 12, 12 12 -ściąganie ramion na wyciągu górnym (na tricepsy): 40kg x 14, 12 ,1

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 492 Data: 2015-07-15 22:09:22 Liczba szacunów: 0
  • serenita/muffinka chce, a chcieć to móc!

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj zaliczyłam trening B (nie lubię): 1. Martwy ciąg ze sztangielkami 15x 7,5kg, 15x7,5kg, 2. Przyciąganie drążka górnego szerokim nachwytem do klatki 15x21kg, 15x27kg, 3. Arnoldki 15x6,4kg, 15x6,4kg, 4. Wypady ze sztangielkami 15 kg 2x15, 5. Uginanie nóg 15x12kg, 15x12kg, 6. Pompki damskie 25 Przed był szybki marsz na bieżni. Po były 23 min ko

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 12609 Data: 2013-03-14 12:21:13 Liczba szacunów: 0
  • serenita/muffinka chce, a chcieć to móc!

    Post
    Ladies SFD

    wypady robisz ze sztangioelkami 15 kg, a przysiady z 7,5? Dlaczego pompki damskie?

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 12609 Data: 2013-03-14 12:22:49 Liczba szacunów: 0
  • serenita/muffinka chce, a chcieć to móc!

    Post
    Ladies SFD

    Witam po łikendzie :-) Dzisiejsza miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0682943f4b714c0090207934eaa1d277.png Trening B: 1. MC ze sztangielkami 12x10kg, 12x10kg, 2. Wyciskanie na siedząco ze sztangielkami: 12x7,5kg, 12x7,5kg, 3. Przyciągnie drążka wyciągu gónego szerokim nachwytem: 12x21kg, 12x27kg, 4. Wypady ze sztangielkami 5kg, 5. Uginanie nóg w siedzen

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 12609 Data: 2013-03-18 21:05:36 Liczba szacunów: 0
  • serenita/muffinka chce, a chcieć to móc!

    Post
    Ladies SFD

    jestem cały czas, choć cierpię na niedomiar czasu, na szczęście niedomiar ten sprowadza się do ograniczenia bytności na forum i wbijania misek, a nie do treningów i pichcenia. Tak więc wczoraj był Trening B 3x10powt 1. MC 10x20kg, 10x25kg, 10x30kg, 2. Wyciskanie sztangielek siedząc 10x7,5kg, 10x7,5kg, 10x9kg (ciężko) 3. Przyciąganie drążka szeroko

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 12609 Data: 2013-03-28 13:31:38 Liczba szacunów: 0
  • Split do sprawdzenia - Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW 3x w tyg. Nogi: Przysiady na suwnicy 3s Uginanie nóg leżąc 3s lub prostowanie 3s łydki Plecy: Podciaganie 3s Wioslowanie w opadzie 3s lub sciaganie drazka 3s Klata: Wyciskanie na prostej 3s Barki: Wyciskanie sztangi przed glowy w sadzie 2s unoszenie bokiem 2s Bic: Chwyt mlotkowy 3s lub uginanie ramion sztanga 3s Tric: Pompki na poreczach 3s l

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2011-01-16 11:43:58 Liczba szacunów: 0
  • Split do sprawdzenia - Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Właściwie to plan wygląda tak: Plan A: Nogi: Przysiady ze sztangą 3s Uginanie nóg w leżeniu 3s Plecy: Podciąganie na drążku 3s Wiosłowanie sztangą 3s Klata: Wyc na płaskiej 3s Barki: Wyc sztangielek 2s Biceps: Uginanie ramion podchwytem 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Plan B: Nogi: Prostowanie nóg 3s Uginanie nóg 3s Plecy: Po

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2011-01-16 11:52:21 Liczba szacunów: 0