SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ocena treningu

    Post
    Trening w domu

    https://www.youtube.com/watch?v=lh3-TwJftig chyba że nie robisz dużo pompek, jeżeli jesteś wstanie dodawać progresywnie obciążenie nie przekraczając 15 powtórzeń, to śmiało rób pompki :) Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2018-07-16 19:22:04

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1011 Data: 2018-07-16 19:20:20 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje porad w dopracowaniu planu i wskazówek

    Post
    Trening dla początkujących

    kanie sztangielek na skosie 3s barki: wyciskanie sztangielek 2s triceps: wyciskanie francuskie 2s biceps: uginanie ramion sztanga 2s B nogi: przysiady ze sztanga 3s plecy: wiosłowanie sztanga 3s klatka: wyciskanie sztangi w poziomie 3s barki: wyciskanie sztangi z za głowy 2s triceps: pompki w podporze tyłem 2s biceps: uginanie ramion hantelkami 2s

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1010 Data: 2007-12-28 23:25:58 Liczba szacunów: 0
  • skolioza i plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ACT to trening min. dla początkujących, czyli właśnie dla Ciebie. Narazie nie ma sensu stosowanie splitów i innych zaawansowanych metod treningowych, czas zrównoważyć Twoją muskulaturę, wykorzystać podstawowe zdolności adaptacyjne Twojego orgaznimu i zająć się ćwiczeniem z głową. Jeśli nie masz możliwości ćwiczyć standardowym ACT, możesz wykonać je

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3654 Data: 2007-10-08 17:01:06 Liczba szacunów: 0
  • skolioza i plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a co myslicie o takim planie ??: 1.UNOSZENIE NÓG W ZWISIE NA DRĄŻKU 3x 15 powt. 2.WSPIĘCIA NA PALCE 3x 15 powt. (tylko tu nieiwem czy to z jakims obciazeniem czy nie) 3.PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 3x 15 powt. 4.PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x 15 powt. czy tu nei obciaza sie kregoslup?? 5.PODCIĄGANIE NA DRĄZKU NACHWYT I PODCHWYT oba

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3654 Data: 2007-10-09 19:53:50 Liczba szacunów: 0
  • skolioza i plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.UNOSZENIE NÓG W ZWISIE NA DRĄŻKU 3x 15 powt. OK 2.WSPIĘCIA NA PALCE 3x 15 powt. (tylko tu nieiwem czy to z jakims obciazeniem czy nie) OK, bez obciążenia zwiększ ilość do 20-25, odpoczynki 30 sek. 3.PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 3x 15 powt. OK, po 6-8 tygodniach zmień na przysiady ze sztangą na karku, tak jak Ci opisałem wcześniej. Możesz podeprzeć

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3654 Data: 2007-10-10 11:35:50 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o wypisanie treningu domowego.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witaj Postaraj się w miarę możliwości ćwiczyć całe ciało. Brzuch rób na końcu, gdyż to stabilizator, który mocno pracuje przy większości ćwiczeń. Drążek, pompki, jakieś przysiady albo wykroki, wznosy boczne na barki i ramiona. Taki zestaw co drugi dzień. A kreatyna czy spalacz są zbędne na tym etapie. Białko według braków w diecie. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 329 Data: 2016-05-09 18:47:08 Liczba szacunów: 0
  • Masa, masa, masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ I KLATKA 2. Wyciskanie hantli na płasko 4x12-6 4. Wyciskanie sztangi na skosie 4x12-6 3. Rozpiętki na lekkim skosie 3x12 TRICEPS 3. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4 x 12-8 4. Pompki na poręczach 4x15 DZIEŃ II PLECY 1. Podciąganie na drążku 4x Max 3. Podciąganie sztangi w opadzie 3x12-6 4. Podciąganie hantli w opadzie 2x8 5.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 884 Data: 2007-06-06 13:36:54 Liczba szacunów: 0
  • Full Body Work(FBW) do poprawy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    kanie hantli plasko wypracuje sobie lepsza technike i tutaj bym zmienil na 2 serie; 3. Francuskie wyciskanie sztangi 2 serie (triceps)- tutaj moze spokojnie zastosowac " pompki na poreczach "; 7. Uginanie ramion ze sztangą 2 serie (biceps) - a czemu ma wywalic? 2 serie to nie jest duzo, ewentualnie moze zastosowac podciaganie na drazku wa

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3904 Data: 2009-04-29 19:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Full Body Work(FBW) do poprawy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    dla bardziej obytych, moim zdaniem. A zmniejszanie ilości serii nie jest potrzebne. 3. Francuskie wyciskanie sztangi 2 serie (triceps)- tutaj moze spokojnie zastosowac " pompki na poreczach "; Po co, skoro już ma wyciskanie sztangi na ławce? Albo to albo to - to ma być minimalizm. Zauważ, że i dipsy, i wyciskanie na ławce angażują te same

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3904 Data: 2009-04-29 19:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Full Body Work(FBW) do poprawy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    :) A może planem, który zaproponował rion10: A Wyciskanie na płaskiej sztanga 3 serie (klatka piersiowa) Unoszenie hantli bokiem w opadzie tułowia 2 serie (naramienne) Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie(triceps) Podciąganie na drążku 3 serie (najszerszy grzbietu) Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowy uda) Martwy ciąg 2 serie (Prostowniki) Ugin

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3904 Data: 2009-04-29 19:48:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan Traktora pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    moim zdaniem już raczej nie wiele ruszy bo robisz ją w serii na swój max, zawsze możesz w kolejnym planie zmienić płaską na np. pompki na poręczach a co do twojego pytania to jak sobie pomagasz nogami to wtedy to już jest push press a nie żołnierskie, a co do tego czy sobie pomagać czy nie to trochę dziwne pytanie bo np jak masz dużo założone na kl

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 2009-04-15 13:01:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan Traktora pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    oponuje zrobic deloading w tym cwiczeniu o jakies 15-20% w dol i sprobowac jeszcze raz,powoli piac sie w gore. lub... przerzucic sie na wyciskanie na skosnej lawce(30st.) lub pompki na poreczach(oczywiscie w wersji "na klatke",czyli... http://www.ironguru.com/chest/ sciagnij sobie z netu ksiazeczke: http://www.amazon.com/Starting-Strength

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 2009-04-15 14:13:32 Liczba szacunów: 0
  • wytrzymałość,mięśnie i psychika

    Post
    Trening w domu

    Witam ponownie, jestem po rentgenie, okazało się, że mam lekką skoliozę ( o tym wiedziałem), no i lordoza pogłębiona, byłem wpierw z tym u lekarza rodzinnego to mówił, że dużo ruchu (głównie takiego aerobowego), ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała też mogę ale mniej. Ciężarów najlepiej 0. Do specjalisty się udam jak to będzie możliwe, bo do nieg

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2556 Data: 2011-02-03 21:59:34 Liczba szacunów: 0
  • wytrzymałość,mięśnie i psychika

    Post
    Trening w domu

    o unoszenia tułowia, to na pewno prostowniki po nim czuję, a że prostowniki też są na dolnym odcinku kręgosłupa to i tam bolą, i muszę sam wyczuć czy to one bolą czy ten kręgosłup, więc nad nim się zastanowię. No i barki i biceps z ekspanderem, triceps to te pompki bo mi bardzo pod pasowały, nogi zakładam na taboret trochę wyższe niż łóżko i jadę.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2556 Data: 2011-02-14 20:07:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik jakubzza/budowanie sportowej sylwetki

    Post
    Trening w domu

    TRENING 20.01.10 pompki z nogami wyżej (z obciążeniem 5 kg w plecaku) 8/8/13 Rozpiętki (hantle 10 kg) 6/6/6 Przenoszenie sztangielki w leżeniu nad głową 12/7/8 Wyciskanie stojąc 12 (5kg)/8(10kg)/8 podciąganie hantli wzdłuż tułowia 12/12/12 wyciskanie francuskie 8/8/8 5kg Brzuch ABS II Komentarz: Trening na luzie, pierwszy po przerwie więc nie dał

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2010-01-20 18:31:41 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i basen jak to pogodzić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    co sadzicie o tym planie (FBW A-B) ? sam układałem ale nie jestem pewien czy nie jest tu za dużo ćwiczeń A -Wyciskanie sztangielek (ławka pozioma) 4x8-10 - Pompki na poręczach 4x8-10 - podciąganie 4x max. -Martwy ciąg 4x8-10 -Martwy ciąg na prostych nogach 4x8-10 - Wykroki ze sztangielkami 4x12 - wiosłowanie sztangą- barki akton tylni 3x10-12 -ug

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3100 Data: 2018-02-16 21:30:39 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i basen jak to pogodzić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    co sadzicie o tym planie (FBW A-B) ? sam układałem ale nie jestem pewien czy nie jest tu za dużo ćwiczeń A -Wyciskanie sztangielek (ławka pozioma) 4x8-10 - Pompki na poręczach 4x8-10 - podciąganie 4x max. -Martwy ciąg 4x8-10 -Martwy ciąg na prostych nogach 4x8-10 - Wykroki ze sztangielkami 4x12 - wiosłowanie sztangą- barki akton tylni 3x10-12 -ug

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3100 Data: 2018-02-17 14:30:04 Liczba szacunów: 1
  • Siłownia i basen jak to pogodzić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    osłowanie sztangą 4x8-10 -Martwy ciąg 4x8-10 -Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 -Wyciskanie hantli siedząc (mięśnie naramienne) 3x10-12 -Dipsy w wersji na triceps lub odwrotne pompki 3x10-12 -Uginanie przedramion ze sztangą 3x10-12 B -Przysiady bułgarskie 4x8-10 -Wiosłowanie hantlą 4x8-10 -Martwy ciąg na prostych nogach 4x8-10 -Wyciskanie sztangiel

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3100 Data: 2018-02-18 22:34:15 Liczba szacunów: 2
  • Siłownia i basen jak to pogodzić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    yczne 4x8-10 -Podciąganie na drążku 4x max. -Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 -Wyciskanie hantli siedząc (mięśnie naramienne) 3x10-12 -Dipsy w wersji na triceps lub odwrotne pompki 3x10-12 -Uginanie przedramion ze sztangą 3x10-12 B -Martwy ciąg 4x8-10 -Przysiady bułgarskie 4x8-10 -Żuraw 4x8-10 -Wiosłowanie hantlą 4x8-10 -Wyciskanie sztangielek 4x

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3100 Data: 2018-02-21 19:54:18 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego po cyklu

    Post
    Trening dla początkujących

    wą w dół 8 serii x 3 powtórzenia 1 C: przysiad przedni 8 serii x 3 powtórzenia Środa 1 A: podciąganie na drążku podchwytem (na szerokość barków) 5 serii x 5 powtórzeń 1 B: pompki na poręczach 5 serii x 5 powtórzeń 1 C: martwy ciąg ze sztangą, z ziemi 5 serii x 5 powtórzeń Piątek: 1 A: wiosłowanie sztangielką jednorącz 4 serie x 10 powtórzeń 1

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1844 Data: 2012-02-09 00:18:36 Liczba szacunów: 0