SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Bieganie oraz trening

    Post
    Trening dla początkujących

    A) przysiad 5x5 lawka plaska 5x5 wisolo 5x5 francuz 3s 10 (byly pompki ale cos mnie boli w mostku) b) Przysiad 5x5 wycisk stojąc 5x5 MC 5x5 drażek 3x max diete chyba mam dobra 7:00 3 jaja platki owsiane ~100g mleko 2% 250,300ml lycha oliwy z oliwek 1 kaps tranu warzywko 10:40 120g razowca ~70 ; 80g szynki z indyka czsami warzywo 15:00 przedtreno

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 2009-03-28 10:10:05 Liczba szacunów: 0
  • ból w okolicy lewej łopatki

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ból "przeskakuje" mi z lewej łopatki na środkową część pleców (część piersiowa kręgosłupa), czasem znika, czasem pojawia się nieco silniejszy. smaruję volatrenem. zastanawiam się czy koniecznością jest robienie przerwy w trenigu? boli mnie bardziej jak robie pompki na poręczach z dowieszonym ciężarem. może tym przeciążyłem? zła technika?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 7661 Data: 2012-10-10 12:40:07 Liczba szacunów: 0
  • wklęsła klatka i domowe sposoby

    Post
    Trening w domu

    zdjęcie słabej jakości i z boku w sumie nic nie widać , ale jak dorzucisz mięsa to na pewno będzie lepiej. pompki rób w 2-3 chwytach po 3-4 serie w każdym rozstawie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 2014-07-09 16:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Puncher Wrocław - ktos jest na bieżąco?

    Post
    Informator DOLNOŚLĄSKI

    ewka bieganie wymachy ,przysiady itd itp ... Potem zadaniówki w parach lub tarczowanie lub klincz albo worki. Jeżeli jesteś pierwszy raz to trener da Cię do takiego co też jest albo pierwszy raz ,albo dopiero przyszedł więc o to się nie martw . Przychodź na 18:15. Na koniec treningu z 30 przysiadów z wyskokiem i pompki jakieś potem rozluźnienie .

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3667 Data: 2010-09-23 20:22:07 Liczba szacunów: 0
  • poprawa wyciskanie (w/g Michail-a) bez zaniedbywania pozastałych grup mięśniowych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przemyślałem, idzie lato a treningi siłowe za***iscie ciezkie sa wiec przełoże je na jesień. Teraz skupiam sie na dorobieniu masy. oto trening jkim zamiarzam jechac: dzien 1 KLATKA 1. Wyciskanie sztangielek w skosie (w górę) 4x (12 - 8) /progresja ciezaru/ 2. Wyciskanie sztangi (chwyt szeroki) na ławce poziomej 4x (12 - 6) /progresja ciezaru/ 3

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1692 Data: 2005-06-05 23:47:03 Liczba szacunów: 0
  • trening na koksie - pomocy

    Post
    Doping

    u 4 serie po 8 powtórzeń Francuskie wyciskanie sztangielek leżąc na ławce 4 serie po 8 powtórzeń 3 PARA: Uginanie ramion ze sztangielką na modlitewniku 4 serie po 8 powtórzeń pompki w podporze tyłem na ławeczce 4 serie po 8 powtórzeń 4 PARA: Uginanie przedramion z liną wyciągu w bramie 4 serie po 8 powtórzeń Prostowanie przedramion z drążkiem wycią

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 2007-11-17 15:43:01 Liczba szacunów: 0
  • trening na koksie - pomocy

    Post
    Doping

    12-8 modlitewnik ze sztanga lamana 3-4/12-8 podnoszenie hantli w oparciu o kolano 3-4/12-8 triceps: wyciskanie sztangi wasko 3-4/12-8 wyciskanie oburacz francuskie hantelek do glowy 3-4/12-8 wyciag gorny 3-4/12-8 i tu zamiana na drugi tyg francuskie lamana na plaskiej 3-4/12-8 pompki na poreczach 3-4/max wyciag gorny 3-4/12-8 Co sadzicie o tym??

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 2007-11-17 19:08:03 Liczba szacunów: 0
  • High Frequency- dyskusja, programy, wrażenia

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Od dzisiaj wrzuciłem pompki na poręczach tym systemem, a od niedawna też martwy na sztywnych. Mam nadzieję, że zareagują tak samo, jak przysiady. Ja widziałem filmik z jakiś 18latkiem, który po 3 latach treningu codziennie zrobił 250 kg w siadzie atg raw przy wadze 87 kg

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5567 Data: 2013-03-11 23:35:34 Liczba szacunów: 0
  • [JUDO] jakie mieliscie kontuzje?

    Post
    Sztuki Walki

    ja miałem rok temu powazny uraz miażdżeniowy lewego barku. i przez 3 miesiące przychodziłem na zajęcia tylko poto, żeby się rozgrzać (ale z umiarem, i np gdy grupa robiła pompki, ja przysiady lub brzuchy itp) i porozciagać trochę, ale też z umiarem. i po pól godzinie na ławę, siedziec, milczeć i cierpieć. i tak było 3 mce, potem zaczałem ćwiczyć z

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 9061 Data: 2006-08-12 19:28:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.rozpietki probuj robic 3x15 2.łydki 3x maxdo 3.barkow dodaj unoszenia ramion bokiem i przodem i w opadzie tulowia 4. pompki na poreczach i wszystko powinno grac

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2007-05-03 21:49:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki na poreczach nie zrobie bo nie mam gdzie a po za tym sa dla mnie za trudne :P. Moze dodam jeszcze cos o mnie. Wyciskanie max 47 kg MC ok 80 kg przysiad ( słabiutko) około 35 kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2007-05-06 14:10:02 Liczba szacunów: 0
  • Ponsik's blog-ku sile i masie

    Post
    Trening dla początkujących

    12 10 10 8) -rozpiętki skok 4kg hantelki(12 10 10 8) górna klata od niedawna Tricek:- francuskie wyciskanie do nosa sztanga 20kg(12 10 10 8) -hantelek jednoręcz 4kg za głową -pompki tyłem nogi na krześle ręce na łąweczce ostro daje popalić(12 10 10 8) dodaje 5kg na nogi jeszcze podczas tego ćwiczenia Sobota- plecy, nogi -Podciąganie na drązku ile

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1871 Data: 2007-10-13 16:23:16 Liczba szacunów: 0
  • Co taki trening z taką dietą da?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Oto trening: Pon: Klata-Biceps-Przedramię Klata: Wyciskanie sztangielek na ławce skos+ 3x15-12-10 Wyciskanie sztangi na ławce prostej 3x15-12-10 Wyciskanie sztangielek na ławce skos- 3x15-12-10 Rozpiętki 3x10 Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami chwyt normalny 3x15-12-10 Uginanie ramion ze sztangą 3x15-12-10 Modlitewnik ze sztangielką 3x15-12-1

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 1341 Data: 2017-01-12 16:32:22 Liczba szacunów: 0
  • Massa by konri8

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klata + Triceps 1) Wyciskanie Sztangi na płaskiej 12/10/8 2) Wyciskanie Sztangielek w skosie 12/10/8 3) Rozpiętki 12/10/8 4) Wyciskanie sztangi w leżeniu wąsko 12/10/8 5) Uginanie sztangielki za głową 12/10/8 6) Wyciskanie Francuskie Leżąc 12/10/8 7) Pompki w podporze tyłem 12/10/10 + Brzuch Brzuszki 3x Podciąganie nóg do klaty w zwi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 2009-02-07 11:30:10 Liczba szacunów: 0
  • Biegam i ćwicze, co do tego ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ko jakoś dwa tygodnie temu zapomniałem sie i źle ruszyłem ręką i PACHA!!! Teraz chce sie trochę wyrzeźbić i jak z barkiem sie polepszy może wrócę na siłownie, na razie tylko pompki, drążek, bieganie i biceps hantlami. Jak nie mogę nad masa to przynajmniej nad rzeźbą popracuję. I dzięki za dobrą rade z tą dietą na pewno z tego skorzystam a za te pi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1075 Data: 2007-12-12 23:39:32 Liczba szacunów: 0
  • Czy plan jest poprawny i błagam o pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to nie jest fbw %-) tak na szybko rozpisze Ci sioś dla przykladu z jednego dnia fbw bez serii rozgrzewkowych przysiad 3 serie wioslowanie 3 serie wyciskanie na klate lawka prosta 3 serie wyciskanie na barki z klatki na stojaco 3 serie pompki na poreczach 2 serie uginanie gryf prosty 2 serie łydki lub brzuch

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2012-12-02 21:56:11 Liczba szacunów: 0
  • Pompki, Brzuszki

    Post
    Trening w domu

    o ABS 2 CZyli to chyba logiczne ze tylko brzuch.!! co mam powiedziec "chce ćw miesnie brzucha i tylko JEEEE mój program to ABS 2 poziom A.. To czemu w 1 poście pytasz o pompki ?? no chyba że pompkami chcesz ćwiczyć brzuch... Zanim cos napiszesz pomysl dwa razy bo głupka z siebie robisz :) To chyba logiczne... Zmieniony przez - Resistant8 w d

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6634 Data: 2009-07-20 22:00:48 Liczba szacunów: 0
  • Pompki, Brzuszki

    Post
    Trening w domu

    echy. Musisz zgromadzic energie na sprawdzian i miec sile podczas codziennych treningow. Kup sobie maslanke i pij codziennie po 0,5 l. Nie zarywaj nocek przy necie tylko 22 - pompki, mycie zabkow i co tam jeszcze musisz i spac :) Przed sprawdzianem wyspij sie tez dobrze. No to tyle. Ja bym tak sie przygotowywal. Napisz jak Ci idzie i jak ten spraw

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6634 Data: 2009-10-17 18:21:44 Liczba szacunów: 0
  • militia / Walka z samą sobą :)

    Post
    Trening dla początkujących

    x35 7kg skład otwarty: 3x35 7kg klatka: 3x 30 10kg na maszynie jak na stepie ze sztangą to 3x35 10kg rozpietki 3x30 10kg triceps mam słaby więc wyciskanie francuskie 3x30 5kg pompki damskie na stepie: 3X30 powtórzeń łokcie wąsko martwy ciąg+łokcie 3x25 7kg biceps:3x35 7kg barki: jak wyżej wykroki: 3x30 na każdą nogę 7kg odwodziciele: 3x25 35 kg na

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 8354 Data: 2009-12-03 14:17:47 Liczba szacunów: 0
  • militia / Walka z samą sobą :)

    Post
    Trening dla początkujących

    oporu czyli jakieś 100 powtórzeń 7 kg 60 x martwy ciąg + łokcie 7kg triceps na stepie 7kg do oporu czyli ok 100 rozpiętki z tasmą 1 min wykroki na stepie 2x 20 na kazda nogę pompki na stepie ok 90 takie ćw na posladki jak sikający piesek 2x 30 na nogę biceps 7 kg ok 100 barki 90 7kg odwodziciele na maszynach 3x 20 i 1 min. spinanie 35 kg przywodz

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 8354 Data: 2009-12-07 15:17:54 Liczba szacunów: 0