SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Żyrafka /powrót do formy sprzed ciąży_ pods.s.50

    Post
    Ladies SFD

    ki 1 kg przy powolnym opuszczaniu bareczki ostro pracowały ****skłony boczne – hm, jakoś dziwnie kuło mnie w boku przy każdym skłonie, bardziej na prawą stronę no i pompki, hrhrh, cóż, to zawsze była moja słaba strona…..ale myślałam, ze dam radę więcej Zatem pierwszy porządny trening siłowy mam za sobą. Traktuję go jako rozrucho

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-14 07:30:58 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka /powrót do formy sprzed ciąży_ pods.s.50

    Post
    Ladies SFD

    ko, tilapia 3)udko kurze duszone, kalafior, ziemniaki 4)udko kurze, warzywa duszone, fasolka szparagowa 5) odżywka 30 g + 2 kawy białe ze słodzikiem Burpee challenge: 2+3 bez pompki TRENING POCIĄŻOWY Część I. Trening na zamykanie brzucha_całość Przed ćwiczeniami właściwymi (tzw.”ćwiczenie zero”): „Połóż się na plecach i obejmij swój brzuch rekami

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-14 22:33:59 Liczba szacunów: 0
  • Tricepsy przez duże T-by Czawaj

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    T: dobrze wybrałem? prostowanie ramion na wyciągu(podchwytem) 3x 10-12 prostowanie ramion na wyciągu(nachwyt) 3x 10-12 francuskie wyciskanie sztangielek siedząc 3x 10-12 francuskie wyciskanie sztangielki oburącz siedząc 3x 10-12 pompki na poręczach 3x max jak nie to może jakiś planik na tricki? Zmieniony przez - grrruby w dniu 2006-06-27 17:35:34

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 17:28:03 Liczba szacunów: 0
  • Tricepsy przez duże T-by Czawaj

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tem zobaczymy Co do Twojego spisu ćwiczeń Proponuję taki trening: -francuskie wyciskanie sztangielek siedząc 3x 10-12 -prostowanie ramion na wyciągu(nachwyt) 3x 10-12 -odwrotne pompki 3x 10 Naprawdę mnóstwo jest możliwości, trzeba tylko pamiętać, że ćwiczeń nie może być za dużo- starczą nawet 2, byle dobrze dobrane i atakujące każdą z głów POZDRO

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 18:02:12 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    zeniach 5. Rozpiętki leżąc na ławce 4x12, 30s 12x4/12x4/12x4/12x4 jeszcze mi się pomyliło i zrobiłam brzuch- unoszenie nóg na ławce- brzuch 3x- 15/13/13 opuszczanie ciężko, pompki też, mam nadzieję że będzie lepiej /SFD/2017/5/9/5a3c04bff3aa414799664925da59cad4.jpg /SFD/2017/5/9/922094938c614934bf300c74bface855.jpg Zmieniony przez - cod123 w dniu

    Odpowiedzi: 1343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 21:24:13 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    yciągu 4x12 12x7,5/12x10/12x10/12x10 12x7,5/12x10/12x10/12x10 4. Pompki 4x max, 60s 5/5/4/4 na ławce 8/8/5/5 na podwyższeniach 5. Rozpiętki leżąc na ławce 4x12, 30s 12x4/12x4/12x5/12x5 12x4/12x4/12x4/12x4 ciężko, pompki zrobiłam na koniec bo wcześniej nie było gdzie i już średnio były siły Zmieniony przez - cod123 w dniu 2017-05-18 21:39:57

    Odpowiedzi: 1343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-18 21:38:47 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    ło ludzi.. we wiośle 12,5 wydawało się bardzo ciężkie, następne u mnie 15 i bałam się tego brać, ale o dziwo nie było mi jakoś dużo cięższe niż 12,5. W opuszczaniu czuję już większą kontrolę, natomiast pompki to nadal masakra, nie mam siły :-P /SFD/2017/6/15/5fb2b98391694f26b5c3211745484f2d.jpg Zmieniony przez - cod123 w dniu 2017-06-15 19:12:44

    Odpowiedzi: 1343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-15 19:12:07 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    12x4/12x4/12x4/12x4 dzisiaj mam mega domsy.. wiosłowanie chciałam zacząć już od 15, ale było to tak ciężkie że w 1 serii podniosłam tylko 5 razy, dziwne. więc wzięłam 12,5 pompki bez komentarza.. robię na ławce i idzie beznadziejnie...nie wiem czy jestem aż taka słaba, czy coś robię źle 1. jajecznica, masło, chleb gryczany 2. Golonka z indyka, z

    Odpowiedzi: 1343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-02 11:02:10 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    świąteczny zrobiłam mały trening, bo już miałam dosyć tego siedzenia: 1. Podciąganie na gumie 5/3-filetowa/1/1/1-czerwona 2. wypychanie bioder w klęku z gumą 12/12/12/12 3. pompki wąsko 6x1 4. Wyciskanie hantlami siedząc 4x7,5x10 5.unoszenie bioder z odwodzeniem kolan x10+odwodzenie kolan z biodrami w górze x10 6. Unoszenie ramion w bok w opadzie

    Odpowiedzi: 1343 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-07 12:58:42 Liczba szacunów: 2
  • Różne ćwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening Domatora: Pompki A - Pompki klasyczne B - Pompki na krzesłach (poręczach) C - Pompki boczne D - Pompki w staniu na rękach (głową w dół) E - Pompki przy ścianie stojąc F - Pompki na taborecie G - Pompki w podporze tyłem Ekspandera nie masz to nie bede pisal # Pozostałe ćwiczenia bezprzyrządowe A - Przysiady B - Wspięcia na palce C - Skłon

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2216 Data: 2009-05-06 22:00:49 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    wnego powtórzenia. Jak wchodziłem na poręcze i chciałem zgiąc łapy to pochwili czułem ból i czułem kompletne 'odciecie' siły. rozpiętki też nie zrobione jak należy przez bark pompki klasyczne Niby zrobiłem kilka serii ale zero mocy Ss drążek w podporze/ odwrotne pompki pompki też nie mogłem zrobic ani jednej, niby ból słaby ale jw następowało 'odci

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-07 22:14:54 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    azy będe ćwiczył siłowo w domu ze sprzętu korzystając jedynie z drążka. Trening ten będzie wyglądał następująco: -podciąganie na drążku do brody podchwytem trzy serie x max. -pompki głową w dół trzy serie -pompki w wąskim rozstawieniu rąk trzy serie -pompki normalne ale wykonywane szeroko na dwóch krzesłach dla lepszego dokrwieni i rozciągnięcia mi

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9943 Data: 2009-03-31 16:45:21 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    o jak to będzie wyglądać. Po południu taki domowy jeszcze trening siłowy ( sprzętu jeszcze nie kupiłem ). Wygląda to tak: -podciąganie na drążku do klatki podchwytem 3 serie -pompki głową w dół 3 serie -pompki w wąskim rozstawieniu rąk 3 serie -pompki w szerokim rozstawieniu rąk 3 serie -podciąganie na drążku nachwytem do karku 3 serie -spinanie br

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9943 Data: 2009-04-07 19:56:05 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY DO OCENY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ka wycągu górnego siedząc 4x12 podciąganie sztangi (wiosłowanie) 3x10 podciąganie końca sztangi w opadzie 4x10 kaptury 3x15 TRICEPS pompki na poręczach 4x20 prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3x12 prostowanie ramienia ze s

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 253 Data: 2018-06-08 05:39:13 Liczba szacunów: 0
  • Tactical Mohawk - kącik Specjal'sa

    Post
    FITMAX

    - 5s ( tutaj indywidualnie ) Pompki na poręczach 5s 10x Tutaj wycisk żołnierski ( rampa 5 ) biceps 2s i triceps 2s + Można dodać łydki Trening B Martwy ciąg (rampa 5 ) pompki na poręczach 5s x 10 wiosłowanie sztangą ( rampa 5 ) biceps i triceps 2s + można dodać łydki Rampa 5 ( dokładam ciężar za każdym razem kiedy zrobię 5 powt ) Tre

    Odpowiedzi: 2388 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-13 15:55:14 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    nie lekko, aż za. Dipsy- hardcore. Do ostatniej serii nie dołożyłbym nawet 0.5kg. Pompki z nogami wyżej- masakra, głównie po dipsach. Tricepsy zmęczone już masakrycznie, więc pompki idą na resztkach. Po dołożeniu 5kg do plecaka, zostałem zniszczony. Francuz- Ja pyerdole. Doyebał i tak już krucho pracujące tricki. Buahahah. Wrażenia ogólne? To chyba

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-09 19:23:55 Liczba szacunów: 0
  • tequila sunrise - redukcja, hiperprolaktynemia pods.-21

    Post
    Ladies SFD

    wkę ze sztanga lub sztangielkami 10x 2x8kg, 10x 2x8kg, 10x 2x8kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 10x 15kg, 10x 20kg, 10x 20kg 3a. wypady 10x 8kg, 10x 8kg, 10x 8kg 3b. pompki 4 męskie, 10, 10, 10 damskich 4a. plank 45, 40, 40 sek. 4b. skręty tułowia na maszynie 10x 10kg, 10x 10kg, 10x 10kg 20min orbitrek Ad. 2b. - pomyliłam i zrobiłam z tr

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-29 23:30:29 Liczba szacunów: 0
  • marmie po forme na lata

    Post
    Ladies SFD

    Hej Dzień 8 Wczoraj zmontowałam sobie nowy trening na podstawie forum dla początkujących, treningu domatora. Czy ktoś mógłby zerknąć na to okiem i coś doradzić? Głównie zależy mi na podniesienu pośladów i poszerzeniu plecków. Trening na nogi wydaje mi się ok, tylko nie wiem czy dobre ćwiczenia wybrałam na plecy. Podzieliłam sobie wszystkie partie n

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 7876 Data: 2015-04-26 11:16:26 Liczba szacunów: 0
  • marmie po forme na lata

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 15 DT Miska u spodu, do tego były: warzywa - cebula, kapusta płyny - kawy, woda, herbata miętowa suple - rutinoscorbin, ZMA i trening z dziś T1. Klatka, barki, triceps, brzuch Klatka: Pompki w rozstawie rąk 5-10 cm szerzej niż barki 3s. 9, 9, 8 8, 8, 7 7, 7, 8 Pompki z nogami na taborecie 2s. 8, 9 8, 9 (lepiej już pupa nie szła na dół) 7, 8 P

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 7876 Data: 2015-05-03 21:44:30 Liczba szacunów: 0
  • marmie po forme na lata

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 20 DT Miska z dziś na dole. Posiłek nr 1 był dzielony na dwa. Drugi był o 13godz. Do tego: warzywa - pomidory, papryka, sałata płyny - kawy, woda, herbata zielona suple - rutinoscorbin, magnez, ZMA Dziś poćwiczone. Jutro praca. Poranna zmiana. Jeśli starczy sił będę też działała wieczorem. T1. Klatka, barki, triceps, brzuch Barki i triceps p

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 7876 Data: 2015-05-08 22:03:35 Liczba szacunów: 0