SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witam 1.08 Muay Thai -rozgrzewka -ciąg dalszy walki z odwrotnej pozycji -sparingi 6x -rozciąganie rower ok 27km Dzisiaj trening na świeżym powietrzu. 20x podciągnięcia 30x pompki z wybiciem 40x brzuszki 50x przysiady z wyskokiem 3 rundy, 3 minuty przerwy w tym 1 minuta ćwiczeń na mięśnie skośne brzucha. Cóż trening ciężki. W ostatniej rundzie podc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2569 Data: 2013-08-02 22:41:27 Liczba szacunów: 0
  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witam 12.08 2 rundy walki z cieniem 5x drążek 10x pompki z wybiciem 20x przysiady z wyskokiem 1 runda walki z cieniem ilosc obwodów dokładnie niepoliczona, ok 14 czas 21:12 dodatkowo rower ok 24km 13.08 Dziś niestety nie ma zajęć w klubie. Zamiast tego biorę plecak i w trase. Pobiegam po lesie, dodatkowo walka z cieniem. +rower ok 19km jedzenie pła

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2569 Data: 2013-08-13 18:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy HIT Siekiera...

    Post
    Trening w domu

    2.Wyciskanie na ławie płasko 3*8-10 za duzo 2 serie wystarczy 3.Rozpiętki 1*8-10 wywal 5.Szrugsy 1*8-10 wywal 6.Wyciskanie sztangi z klatki siedząc 2*8-10 moze byc za duzo jakby co zmiejsz ilosc serii 7.Podciąganie wąskim uchwytem(na bicepsy) 1*max po cholere, tu maja byc cwiczenia zlozone, na twoim miejscu robilby troche wezszym chwytem podc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1333 Data: 2006-01-05 14:59:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć: mężczyzna Wiek:23 Waga:około 75kg Wzrost:178cm Cel treningu: masa mięśniowa Staż treningowy: brak,cwiczylem tylko tak pompki brzuszki i pod ciągnięcia Inne sporty: piłka nożna,trening 2x w tygodniu Dostep do sprzętu:hantle 2x20kg,ławka regulowana Dieta:brak,szukam i jeśli ktoś jakąś poleci BD bardzo wdzięczny. Przeciwwskazania:brak,co prawda

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 278 Data: 2016-07-17 18:21:17 Liczba szacunów: 0
  • ktory trening na poczatek

    Post
    Trening dla początkujących

    jakas mialem nie napisalem tego ale probowalem robic rowniez namiastki splitow ale za malo tego by to uwzgledniac . moje fbw wygladaly mniej wiecej tak podciaganie na drazku pompki lub ich brak wyciskanie na plaskiej ( pufie ;p) pozniej byly barki(wyciskania , czasem unoszenia bokiem ale technike napiewno pjeprzylem lub triceps (francuz) na koncu

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 2008-11-11 12:55:28 Liczba szacunów: 0
  • Do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I – Klatka 1. Wyciskanie sztangi płasko 4x12,10,10,8 2. Wyciskanie hantli skos 4x12,10,10,8 3. Rozpiętki w siadzie na maszynie 4x10 lub Brama 4x10 (jeden tydzień rozpiętki drugi brama) Nogi 1. Przysiady 3x15,12,10,10 2. Wyciskanie suwnicy 3x15,12,10,10 3. Wspięcia na palcach ze sztangą 3x15,12,10,10 4. Wyciskanie suwnicy 3x15,12,10,

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2006-06-29 22:39:59 Liczba szacunów: 0
  • Do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    II – Plecy 1. Podciąganie na drążku 5xmax 2. Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x12,10,10,8 3. Martwy ciąg 4x12,10,10,8 (a może być tu rzymska ławka zamiast martwego, bo ja ją dałem do brzucha) Triceps 1. Francuskie leżąc 4x12,10,8 2. Pompki w podporze tyłem 4xmax (a można jeden tydzień tyłem a drugi na poręczach) III – Barki 1. Wyc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2006-06-30 09:11:24 Liczba szacunów: 0
  • kickboxing/mt + siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    dziesz mial z glowy. oraz dodatkowo jakis rodzaj wioslowania(olales to calkowicie) jeden rodzaj wyciskania na klatke w zupelnosci starczy(tym bardziej ,jesli umiesciles takze pompki na poreczach) brzuch. mysle,ze na treningach sw ma co robic. zadbaj o odpowiedni uklad cwiczen na silowni(o czym bylo powyzej),a bedzie bardzo dobrym dopelnieniem twoje

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2008-12-18 17:55:27 Liczba szacunów: 0
  • kickboxing/mt + siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad / MC pompki na poreczach / wyciskanie plasko/skos wiosło / podciaganie cos na barki, najlepiej jakies wyciskanie w staniu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2008-12-18 18:25:01 Liczba szacunów: 0
  • kickboxing/mt + siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka piersiowa: - wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 3x12 Barki: - Wyciskanie hantli 2x12 Tricepsy: - Pompki na poręczach 2x12 Plecy: - Unoszenie tułowia z opadu z obciążeniem np. 5kg 3x10 - Podciąganie na drązku 2x12 Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2x10 - Przysiady ze sztangą na barkach 2x10 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2x10

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2008-12-18 19:15:07 Liczba szacunów: 0
  • Kormen walczy z fatem / dziennik / REDUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    a ? Spiecia proste 3 x 25 - co to ?:D B: Przysiad ze sztanga 4 s wspiecia 4 s Drązek wąski chwyt 4 s Wiosłowanie 4 s - obiema łapkami ? może być maszyna ? czy lepiej sztanga? pompki na poreczach (klatka) 4 x max Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 s Uginanie ramion ze sztanga nachwyt 4 s Unoszenie nóg na drązku 3 x 25 no i powiem, że to bardziej

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2576 Data: 2009-12-03 22:18:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW 2x w tyg na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za rady i w takim razie biore sie za trening ktory podal Tomasz1405. Mam jeszcze pytania. Wystarczy wykonywac ten trening 2x w tyg czy powinienem 3x? Jest jeszcze bardzo wazne zdanie "Jako, że plan zakłada 6 ćwiczeń i jest na prawdę mocno skrócony -pominięty zupełnie trening bicepsów czy tricepsów". Moglbys podac jakies cwiczenia na te parti

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2012-11-08 11:09:09 Liczba szacunów: 0
  • trening dla zaawansowanych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    4 na trica pompki na poreczach

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1259 Data: 2010-01-20 17:12:19 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Po zdrową sylwetke - abuhamza

    Post
    Trening w domu

    Dobra, w końcu przyszły mi te poręcze i je zamontowałem, czekałem do poniedziałku żeby rozpocząć trening, chciałem żeby się to w tygodniu fajnie rozłożyło. Będę ćwiczył poniedziałek, środa, piątek. Zdjęcie planu zamieszczę poniżej, zamiast squat jumps wykonuje przysiady z obciążeniem (25kg) jest to trening obwodowy. Przerwy pomiędzy ćwiczeniami 6

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 2017-02-06 20:14:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening domowy na lato

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    antli "francuskie" w siadzie 12-10-10-8-wywal to 2. Wyciskanie hantli "francuskie" w leżeniu 12-10-8 3. Prostowanie ramienia w opadzie 12-12-12-albo to 4.pompki w podporze tyłem-z obciazeniem ŚRODA PLECY (12) 1. Wiosłowanie hantlami w opadzie 12-12-10-10-8 2. Przenoszenie hantli w leżeniu 12-10-10-8 3. Martwy ciąg z hantlami 1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 787 Data: 2006-05-31 00:05:12 Liczba szacunów: 0
  • >>masa<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    12,10,8,8 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 12,10,8,8 3. rozpiętki na płaskiej 3/10 4 serie tricebs: 1.Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 12,10,8,8 dodaj jeszcze pompki w podporze tylem 4 serie po 10 powtorzen Niedziela biceps: 1.Uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem z rotacją nadgarstka 12,10,8,8 2.uginanie ramion z hantlami

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2006-10-28 21:15:21 Liczba szacunów: 0
  • >>masa<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    >>POPRAWIONY<< Sobota klatka : 1. wyciskanie sztangi na skosie głową w górę 12,10,8,8 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 12,10,8,8 3. rozpiętki na płaskiej 4/10 tricebs: 1.Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 12,10,8,8 2. Pompki w podporze tylem 4/10 Poniedziałek biceps: 1.Uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem z rota

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2006-10-29 15:35:22 Liczba szacunów: 0
  • Split . PROSZE POPRAWIC BLEDY.

    Post
    Trening dla początkujących

    (4) -wyciskanie sztangi płask (3 serie) zrób 4 serie -rozpiętki na skosie (3 serie) Triceps: -wyciskanie francuskie sztangi lezac 3s -prostowanie ramion na wyciągu 3s -pompki w podporze tyłem 3s Dzień 2 Plecy+biceps Plecy: -ściąganie drążka tyłem szeroko nachwytem (4) -wiosłowanie sztangielką w opadzie jedną ręką w podporze(3) -martwy c

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2767 Data: 2009-01-28 18:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Split . PROSZE POPRAWIC BLEDY.

    Post
    Trening dla początkujących

    g w koncowej fazie dynamiczny szrugs TRICEPS: *4x10 francuskie lezac do czola sztangą łamaną/ kulą z rączką *prostowanie ramion na wyciągu nachwytem: 4x12,10,8,8/6 *pompki tyłem w podporze Dzień III BARKI: *wyciskanie sztangi sprzed głowy na wolnym ciężarze: 4x12,10,8,8/6 *unoszenie sztangielek bokiem : drop set 5/10/15 *

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2767 Data: 2009-01-30 18:15:57 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia!!

    Post
    Trening dla początkujących

    ps -uginanie ramion ze sztanga 2 s Łydki: Wspięcia na palcach 2s "B" Klatka Piersiowa -Wyciskanie sztangi płasko 3s Bary- Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2s Triceps-pompki w podporze tyłem 2s Plecy-Podciąganie na drązku 2s Podciąganie sztangielki w opadzie 2s Nogi-przysiady ze sztangą 2s i uginanie nóg w lezeniu 2s Biceps -Uginanie ramio

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 531 Data: 2008-04-05 16:55:24 Liczba szacunów: 0