SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • <Ceny Sprzetu Sportowego>

    Post
    Inne dyscypliny

    Wale to nie kupuje puki co rogów, lamp, licznika, pompki teleskopowej i dorzucam do vision`a. Na reszte pryjdzie czas jak wpadnie co nie co do kabzy a ramy już nie zmienie. To wszystko i tak kiedyś na ryj padnie.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 7393 Data: 2003-04-04 18:56:05 Liczba szacunów: 0
  • Rugby/Football Amerykański

    Post
    Informator OPOLSKI

    Panowie ja się piszę po raz drugi na tą imprezę. Mam piłkę do Rugby, tylko pompki nie posiadam więc jeśli możecie to proszę wziąść. Czyli jest nas....??

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 5418 Data: 2008-10-18 18:19:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję w domu proszę o opinie i pomoc :)

    Post
    Trening w domu

    i teraz jestem jak taka klucha bo sporo tej wagi poszło. Hantle 8kg to dla mnie bardzo dużo .. wczoraj ćwiczyłem tym planem (B) właśnie z 8kg hantlem to było bardzo słabo ... pompki to zrobię 12 powt w 3 seriach w 4 zrobiłem 8 :/ odpuściłem bieganie jak jak pisałeś ale nawet nie miał bym sił biegać. Poprawić to co pisałeś i zmniejszyć ciężar do 5k

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2288 Data: 2015-11-10 09:58:14 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze treningu na klatkę i brzuch dla pływaka z lekką nadwagą

    Post
    Trening dla początkujących

    5 x basen / skoro lubisz FBW wyglądało by tak: A. 1. Przysiady 5x10powt. 2. Wyciskanie płasko 5x10 powt. 3. Podciąganie 3xmax. 4. Wyciskanie na barki w staniu 3x 10 powt. 5. pompki na poręczach 2x max + dwa dowolne ćwicznia z tego programu http://www.sfd.pl/TRENING_CORE__%C4%87wiczenia_stabilnosci_og%C3%B3lnej-t595150.html B. 1. MC 5x10powt. 2. Wy

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1362 Data: 2010-08-16 14:30:48 Liczba szacunów: 0
  • Barki, bic, tric - do Filara

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    órzeń) Uginanie naprzemiennie rąk stojąc z hantlami oburącz uchwytem młotkowym 3 serie po 12 powtórzeń Triceps: prostowanie na wyciągu 4 serie (prog. 12,10,8,6) linki 3 serie po 8-10 powtórzeń pompki na poręczach - jedna seria na maksa Teraz powinno być dobrze. Pamiętaj że mięśnie mają po kilka aktonów i wszystkie trzeba brać pod uwagę. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 2005-11-18 20:32:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny - w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    Skoro jeden to chyba będzie taki: Nogi - Przysiady na jednej nodze - 3s Plecy - Wiosłowanie hantlą - 2s Brzuch - Unoszenie nóg do pionu w leżeniu - 3s Klatka - Pompki z nogami wyżej - szeroki rozstaw - 4s Barki - Wyciskanie hantli siedząc - 3s Triceps - Francuskie wyciskanie hantli - 3s Biceps - Zginanie ramion z hantlami podchwytem - 3s Przedramio

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1597 Data: 2009-08-19 20:48:16 Liczba szacunów: 0
  • Powrot, co teraz?

    Post
    Sztuki Walki

    siemka.od interwałów nie zaczynaj,bo jesteś bo długiej przerwie.wszystko stopniowo.zacznij zwykły tlenowy bieg,jakaś skakanka,brzuszki,pompki,drążek,walka z cieniem.jak masz worek to praca na worku.przypomnij sobie trochę techniki i pomału wracaj do formy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1182 Data: 2013-09-09 12:35:59 Liczba szacunów: 0
  • Powrot, co teraz?

    Post
    Sztuki Walki

    Chodzi Ci 3x w tyg tylko, czy np. pompki 3x max?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1182 Data: 2013-09-15 15:27:48 Liczba szacunów: 0
  • Początek treningu dla 16-latka

    Post
    Trening dla początkujących

    podbijam. ;)) pomoże ktoś? ;] Pozdrawiam. EDIT Przekształciłem ACT na ćwiczenia z urządzeniami do których mam dostęp i teraz wygląda to tak: &#8226; 1. UNOSZENIE NÓG W LEŻENIU PŁASKO &#8226; 2. PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH &#8226; 3. WYCISKANIE SZTANGI PŁASKO &#8226; 4. UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM &#8226; 5. UNOSZENIE RAMION

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1321 Data: 2009-01-20 16:59:31 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    antlami 4 serie -i jakie ćwiczenie na dolna partie?? tylko nie martwy ciąg ponieważ mam problem z lordozą lędzwiową... Triceps: -francuskie leżąc 4serie -wyciąg w dół 4serie -pompki tyłem 4serie Piątek:Baki+ nogi+ brzuch -Wyciskanie sztangi z przed głowy 4serie -unoszenie hantli na boki 4serie -unoszenie hantli w opadzie tułowia 4serie -kaptury 4 s

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 705 Data: 2013-05-31 10:03:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domowych warunkach dla średniozaawansowanego

    Post
    Trening w domu

    Pomijam aspekty treningowe, a zapytam o zdrowotne. Co Ci się takiego stało, że nie możesz ćwiczyć z minimalnym ciężarem w pozycji stojącej lub siedzącej? Podpowiem Ci, że treningi brzucha z planu A6W lub ABS również obciążają kręgosłup. Pompki również przeciażają kręgosłup w odc. lędźwiowym. Daj najlepiej opis zdjęcia RTG lub inną diagnozę.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 2008-09-15 10:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domowych warunkach dla średniozaawansowanego

    Post
    Trening w domu

    ąganie linki wyciągu górnego do klatki\karku, wiosłowanie sztangielką (plecy, w wiosłowaniu nie duży ciężar), suwnica, uginanie nóg w leżeniu (nogi, suwnica nie duży ciężar), pompki na poręczach (triceps). Z siłowni jednak zrezygnowałem, gdyż lekarz powiedział, że jest możliwość, że za rok\1,5 będę mógł ponownie wrócić do siłowni, jednak ćw. będę m

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 2008-09-15 15:10:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domowych warunkach dla średniozaawansowanego

    Post
    Trening w domu

    1.Przysiady bez obciążenia 3x15 to troche za lekko :) zacznij od takich z jedna noga z tylu na krzesle (bulgarski) bez obciazenia ale na pewno trudniej niz normalny. Docelowo mozesz probowac przysiadow na jednej nodze ale to latwe nie jest W kazdym razie o progresje sie nie martw. Jak juz bedziesz robil luzno serie bulgarskich to stawiaj sobie cor

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 2008-09-18 22:24:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domowych warunkach dla średniozaawansowanego

    Post
    Trening w domu

    Po co mam Ci doradzać, skoro stwierdziłeś, że i tak będziesz robił tylko pompki? Rób sobie co chcesz. Klata i brzuch, to jest to. Powodzenia.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 2008-09-25 09:05:27 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana Treningu-Pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jeszcze nie napisałem jakim sprzętem dysponuję ławka , wyciąg , gryf (zwykły i łamany) , hankielek(1 niestety) , drążek , maszyna do rozpiętek , (maszyna na nogi nie wiem jak to się nazywa) , drabinki , materace , bieżnia , rowerek , maszyna na której można robić pompki(tzn. na jej poręczach)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2004-02-09 19:58:04 Liczba szacunów: 0
  • Psybash-14 lat

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nakręć film jak robisz te pompki, i edytuj posty.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 9732 Data: 2010-01-03 12:49:12 Liczba szacunów: 0
  • ĆWICZENIA NA BARKI W DOMOWYCH WARUNKACH-PROŚBA

    Post
    Trening w domu

    pompki przy ścianie głową w dół miałem szybki efekt

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 11311 Data: 2009-02-04 20:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy spartan300 (12 lat)

    Post
    Trening w domu

    Przysiady Pompki z nogami wyżej ręce na uchw./Max Podciąganie na drążku szerokim nachw./Max Ugięcia na biceps stojąc/Max Brzuszki na ławce rzymskiej/Max nie myslales aby robic seriie zamiast walic maxow?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2641 Data: 2009-08-27 11:37:24 Liczba szacunów: 0
  • Co wy na to?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A: 1-martwy 2-wycisk. sztangi siedzac 3-lydki siedzac 4-modlitewnik B: 1-przysiady 2- przyciaganie drazka pionowego o waskim uchwycie (palcami do wewnatrz) 3-wycisk na klate plaska lawka 4-triceps zza glowy hantlem 5-pompki na poreczach

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1471 Data: 2005-10-07 16:04:59 Liczba szacunów: 0
  • Czy wszystko dobrze jest z tą ROZPISKĄ???

    Post
    Trening w domu

    Teraz znalazłem taką: oceń ją. (FBW) (Nogi-Plecy-Klatka-Barki-Triceps-Biceps-Przedramiona-Brzuch) Wtorek (Sesja A) Nogi: - Przysiady na suwnicy skośnej-3s 12,10,8 - Ściąganie kolan w siadze-3s 12,10,8 Plecy: - MC-3s 12,10,8 - Podciąganie na drążku(podchwyt)-3s 12,10,8 Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce prostej-3s 12,10,8 Ba

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2011-03-22 21:31:44 Liczba szacunów: 0