SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Rosół z Lisa, vol. 2.

    Post
    Ladies SFD

    8x 20 kg 13x 15 kg/ 9x 20 kg C2. uginanie nóg leząc 2x12 12x3 sztabki/ 12x4 sztabki 12x3 sztabki/ 10x4 sztabki 15x3 sztabki/ 12x4 sztabki 15x3 sztabki/ 12x3 sztabki D. pompki 1 seria max 2 3 3 3 Aero: 25 minut bieg Wrażenia: A. Tydzień temu próbowałam z 40kg, ale technicznie słabo to wyszło dlatego wolałam zmniejszyć i zrobić porządniej. Na

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6168 Data: 2013-09-09 21:47:33 Liczba szacunów: 0
  • Rosół z Lisa, vol. 2.

    Post
    Ladies SFD

    g C2. uginanie nóg leząc 2x12 12x3 sztabki/ 12x4 sztabki 12x3 sztabki/ 12x4 sztabki 12x3 sztabki/ 10x4 sztabki 15x3 sztabki/ 12x4 sztabki 15x3 sztabki/ 12x3 sztabki D. pompki 1 seria max 3 3 3 3 Aero: 15 minut power walk Wrażenia: A. 30 kg przy 12 powtorzeniach bylo juz pod koniec ciezko, ale przy 35 kg bylo ledwo ledwo B1. 15 kg nadal spra

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6168 Data: 2013-09-18 10:21:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    napisałem taki staż ponieważ jak zaczynałem to szybko nabawiłem sie kontuzji nadgarstka i i zrobiłem sobie przerwę. 1. cieżary to w przysiadzie 75-90kg w seriach martwy ciąg 125kg wyciskanie 60-75 kg w seriach. 2 stary plan wyglądał tak Dlugosc cyklu: 6 tygodni Czestotliwosc: 5 razy w tygodniu Dni treningowe: poniedzialek, wtorek, czwartek, piate

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2011-09-19 10:20:08 Liczba szacunów: 0
  • Odporny na krytykę =P

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dla ciekawosci moje foty z przed pol roku, zanim zaczelem z zelazem Ale pompki podciagniecia i takie tam robilem, zreszta widac jaki roz***any bylem!

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-05 21:18:11 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witam poprawiłem trening moze byc tak: PONIEDZIALEK: klatka + TRICEPS KLATKA 1.Wyciskanie na maszynie na płaskiej 10/9/9/8 2.Wyciskanie na maszynie na skosie 10/9/8 3.Rozpiętki na płaskiej 10/9/8 TRICEPS 1.PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU Z LINĄ STOJĄC 10/9/8 2.WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI stojąc 10/9/8 3.PO

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-09-10 21:15:15 Liczba szacunów: 0
  • Masa Pytania i Plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    PLAN Pon Plecy - Triceps - brzuch Plecy : Podciąganie szeroko Nachwyt 12 10 8 6 (we wcześniejszym planie to samo) Martwy ciąg 12 10 8 6 Ściąganie drążka wyciągu w siadzie szeroki nachwyt 12 10 8 6 (we wcześniejszym planie to samo) Tric: Wyc. Francuskie sztangi leżąc 12 10 8 6 (we wcześniejszym planie to samo) Prostowanie ramion na wyciągu w

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2012-12-31 15:03:21 Liczba szacunów: 0
  • Masa Pytania i Plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    PLAN Pon Plecy - Triceps - brzuch Plecy : 1)Podciąganie szeroko Nachwyt 12 10 8 6 2)Martwy ciąg 12 10 8 6 3)Ściąganie drążka wyciągu w siadzie szeroki nachwyt 12 10 8 6 Tric: 1)Wyc. Francuskie sztangi leżąc 12 10 8 6 2)Pompki na poręczach 12 10 8 6 3)wyciskanie fran sztangielki 12 10 8 6 Śr. Klatka - Biceps - przedramię Klata 1)Wyciskani

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2013-01-01 21:50:01 Liczba szacunów: 0
  • Specjalizacja HSS na biceps/triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ej triceps dips to chodzi o poręcze czy pompki w podporze tyłem? z nazwy wynika pierwsze z opisu drugie. edit prawie skonczone jutrow rzuce die spac;) puma odpisz mi co do dipsów. Zmieniony przez - Jodełko w dniu 2009-09-22 22:38:35

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3122 Data: 2009-09-22 22:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Specjalizacja HSS na biceps/triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dip to zawsze pompki na poreczach.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3122 Data: 2009-09-22 23:13:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW na powrót na siłownie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zamiast tego wiosłowanie sztangą Klatka: wyciskanie sztangielek ławka skos 3s Barki: wznosy ramion bokiem 3s - daj tu wyciskanie sztangielek uchwytem neutralnym, Triceps: pompki odwrotne 2s - dałbym wąskie wyciskanie sztangi na płaskiej 3 serie Biceps: uginanie ramion z sztangielkami na przemian 2s - też 3 serie Kaptury: sztrugsy sztangą 3s - t

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 2013-08-24 19:10:06 Liczba szacunów: 0
  • To ja po 10 miesiącach treningu

    Post
    Galeria Zdjęć

    chcialem dodac ze wszystkie fotki sa robione bez "pompki"

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-20 17:22:59 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego do poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    4s 8-10 -wyciskanie sztangielek plasko 5s 8-10 -rozpietki skos 4s 10-12 Triceps: -PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 4s 8-10 -wyciskanie francuskie hantli zza glowy 3s 10 -pompki tylem z ciezarem 4s 8-10 SRODA: plecy: -podciaganie na drazku szeroko nachwytem 4s 6-8 -wioslowanie sztanga w opadzie 5s 8-10 -podciaganie sztangielek lezac na brzuchu

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2013-01-29 15:51:23 Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2x tydzień

    Post
    Trening dla początkujących

    Van Ice jakie? ciezkie,ale izolowane. czyli odpadaja pompki na poreczach,wyciskanie wasko. zostaja francuzy-bardzo dobre . ...a co do posterior chain. wpisz sobie nazwe angielska w serwisie youtube...i juz bedziesz wiedzial. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 10373 Data: 2009-03-30 20:06:23 Liczba szacunów: 0
  • Split Do Oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki, zamiast podciągania sztangi wzdłuż tułowia daj sztangielki lub zmień na face pull. Klata; Zamiast wyc. głową w dół pompki na poręczach. Plecy; zamiast sciagania drążka wąsko daj wiosłowanie sztangą w opadzie. MC pewnie nie mozesz robić? Co do nóg, myślę że martwy ciąg na prostych nogach lub RDL nie obciążą Ci stawu kolanowego aż tak. Do tego

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2010-07-18 02:26:29 Liczba szacunów: 0
  • Split Do Oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    ugusy (4 serie 10-12) Unoszenie tulowia z opadu (3 serie x10) - wyrzucic to czy zostawic? Klatka: Wyciaskanie sztangi na plasko (12,10,8,6) sztangielski skos (4 serie x10) pompki na poreczach (4 serie x10) przenoszenie sztangielki w poprzek lawki (4 serie x10) Triceps : Prostowanie ramion stojac (3 serie x6-8) Francuskie siedzac (3 serie x10

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2010-07-18 23:17:04 Liczba szacunów: 0
  • Split Do Oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    10-8) Podciaganie sztangielek w opadzie (3 serie x 10) Szrugusy (3 serie 10-12) Klatka: Wyciaskanie sztangi na plasko (3 serie 12,10,8) sztangielski skos (3 serie x10) pompki na poreczach (3 serie x10-8) przenoszenie sztangielki w poprzek lawki (3 serie 10,8,6) Triceps : Prostowanie ramion stojac (4 serie x8-6) Francuskie siedzac (4 seri

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2010-07-19 17:44:28 Liczba szacunów: 0
  • Split Do Oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    e (3 serie x 10) Szrugusy (3 serie 10-12) Unoszenie tulowia z opadu (2 serie x10) Klatka: Wyciaskanie sztangi na plasko (3 serie 12,10,8) sztangielski skos (3 serie x10) pompki na poreczach (3 serie x10-8) przenoszenie sztangielki w poprzek lawki (3 serie 10,8,6) Triceps : Prostowanie ramion stojac (4 serie x8-6) Francuskie siedzac (4 seri

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2010-07-21 21:34:48 Liczba szacunów: 0
  • Split Do Oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    ie drazka gornego szeroko (4 serie x 10) Unoszenie tulowia z opadu (2 serie x10) Klatka: Wyciaskanie sztangi na plasko (4 serie 12,10,8,6) sztangielski skos (4 serie x10) pompki na poreczach (4 serie x10-8) / rozpietki (4 serie x10) Triceps : Prostowanie ramion na wyciagu stojac (4 serie x8-6) Francuskie siedzac (4 serie x10-8) Wolne Nogi

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2010-08-23 19:05:11 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na masę/rzeźbę

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Tu są odpowiedzi na Twoje pytania. Co do wycisku faktyczne wymiatasz :D Widze ,że masz ćwiczenia na klate 3 razy w tygodniu.NA MASE JEST RAZ W TYGODNIU KAŻDA PARTIA DWA RAZY NA RZEŹBIE JEST A TRZY RAZY W TYGODNIU TO CHYBA JEST NIEMOŻLIWE SIE NIE PRZETRENOWAĆ chyba ze bedziesz dwie pompki robił i koniec.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2009-06-30 19:24:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Bieżnia 1x Przysiady ze sztangą na karku (stojąc) 3x15 Prostowanie nóg na maszynie (siedzac) 3x15 Wiosłowanie sztangą w opadzie 3x15 Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku, szeroki rozstaw rąk (siedząc) 3x15 Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x15 Wyciskanie do przodu na maszynie (siedząc) 3x15 Unoszenie ramion przodem ze sztangielkami (stojąc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2016-10-18 09:16:06 Liczba szacunów: 0