SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    serii progresja j/w -rozpiętki 4 serii po 10 powt. -triceps -wyciskanie sztangi wąskim chwytem 3 serie progresja (12-6) -wyciskanie francuskie leżąc 3 serie progresja (12-6) -pompki tyłem 4 serie na maxa wtorek: biceps,plecy -plecy -wiosłowanie sztangą 4 serii (12-6) -wyciąg 4 serii progresja (12-6) -kaptury 4 po 8 bez progresu -biceps -uginanie ra

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2576 Data: 2010-01-27 22:40:18 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy plan na mase- prosze o porady.

    Post
    Trening dla początkujących

    No to ulozylem sobie prawie pelny plan 3 dniowy PON SR PIA A klatka piersiowa wyciskanie hantli nad glowa 45x40x35 barki podciaganie sztangielek wzdluz tulowia 20x20 tricepsy pompki w podporze 30x30 plecy (tu maly problem, moze takie cwiczenie co sie staje w lekkim rozkroku i hantle do gory sie podnosi bez uginania nog?) nogi przysiady z hantlami 2

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 2010-04-22 17:09:35 Liczba szacunów: 0
  • Cały ja =]

    Post
    Trening dla początkujących

    jesli chodzisz 2 razy w tygu to koniecznie fbw oto moj plan: A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi na skosie 3s Barki: - Wyciskanie sztangi z klatki 3s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Wiosłowanie sztangą 2s - Podciąganie na drążku w szerokim chwycie 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Przysiady ze sztangą trzymaną z

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2514 Data: 2008-01-08 11:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Biceps&Triceps wg Archibalda

    Post
    Po 35 roku życia

    Usmialem sie teraz:) Ja sie nie czuje urazony wiec nie ma za co przepraszac :) Co do jogi: masz 200% racji - moja malzonka 3-ci rok cwiczy regularnie i silowo nie jednego pakera zagina na crossficie !!! SZOK !!! Pompki trzaska lepiej jak faceci a muscle ma ze ja jej mowie zeby sie na jakiegos trenera zaczela uczyc :) Chungi: rozwinalem miesnie ! Z

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 9893 Data: 2013-02-03 23:50:44 Liczba szacunów: 0
  • Głupia genetyka!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ...byłem super chuderlakiem 178cm i 68kg, ja znam takich co zadzynali od 190cm i 60kg no i co ty na to. Piszesz, że nic Ci nie idzie tylko bebech i masz problemy ze snem, a ja widzę taki problem, że ty chłopie jesteś po prostu przetrenowany. Trening dzielony na takim poziomie - zapomnij. Musisz ograniczyć treningi do 3-4 tygodniowo i zacząć koniec

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 11766 Data: 2005-08-14 14:26:00 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    s 10-12 odwrotne rozpietki 4s 10-12 podciaganie konca sztangi 4s 10 triceps wyciskanie sztangi waskim chwytem 3s 10 wyciskanie francuskie siedzac sztanga lamana 3s 10 pompki w podporze tylem max 5s sroda klatka+ biceps klatka Wyciskanie sztangi skos 4s 10-12 pow rozpietki skos 4s 10-12 wyciskanie sztangi plasko 4s 10-12 wyciskanie hat

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 616 Data: 2011-03-22 23:16:04 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wow, fajnie, to mi się podoba. Jest nad czym pracować.:-) Z wyciskaniem na skosie przekombinowałem, dodam z 10-15kg nawet bo sam czułem, że lekko. Przekombinowałem jak sam uj, zawsze było łokieć bark w lini a teraz zachciało mi się "wypaść lepiej"%-) robiąc łuki nie łuki. Przenoszenie- 15kg na star starczy? Bo nie wyczułem tego w ogóle, pierwsza se

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 17911 Data: 2013-02-19 22:47:18 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    Drążek - przyznaje Ci racje bez bicia(ale czułem najszersze na samym końcu). Nie ogarniam tego ćwiczenia jednym słowem. Kiedy chcę spiąć brzuch i spiąć łopatki to ja już lecę mordą w drążek i nie jestem automatycznie odchylony, łokcie mi lecą w przód. Nie ogarnę tego chyba nigdy. Ale się starałem. Zaraz zrobię jeszcze jakieś filmiki. Ściąganie- nie

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 17911 Data: 2013-02-27 17:09:44 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    Heh, okrzyk. Zapieprzałem jak głupi co 30-40 sekund to trochę się napociłem i okrzyk się wdarł. Drąg- ahhh, bez zmian, tak myślałem. Mogę dodać ale może dodam serię bo tam będzie po 4max powtórzeń, tak myślę. Sciąganie - 6 seria była dziwnie łatwa, wcześniejsze męczyły mocniej ale dodam znowu 5 zobaczymy co będzie. Wiosło- Ale poprawa w migracji je

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 17911 Data: 2013-03-14 20:16:45 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    Zacznę od oceny: Drążek - widać, że urosłeś w siłę przez te kilka tygodni Ściąganie - dobrze, mocno łopatkami pracuj to podstawa Wiosło - na grzbiet wszedłeś a tyle mi wystarczy, poprawa grubości na pewno będzie Pompki - a pomyśleć, że kilka tyg miałeś problem ze zrobieniem kilku... CP - good, widać, że zaczynasz czuć mocno trice Podciąganie wzdłuż

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 17911 Data: 2013-04-12 19:28:27 Liczba szacunów: 0
  • Gizmo86/redukcja/brak opony, więcej mocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 15 Dieta Owsiane 80g+banan+3 jaja 100g ryżu+tuńczyk 130g BCAA 4 kaps przed i 4 po treningu rosół z kluskami lanymi (talerz) Wieczorem grill czyli kiełbaski, sztejki:D (bez chleba) Trening Siłka koło pracy Przysiad 8x20kg; 8x25kg; 3x5 37,5kg Ławka płasko 8x20kg; 8x30kg; 3x5 50kg Prostowanie tułowia w opadzie 1x12; 3x12 z obciążeniem 5kg Pom

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 3623 Data: 2011-06-23 21:47:31 Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    11.09.2013r DT Środa- PUSH Zupełnie brak mocy , moze dlatego ze treninng z samego rana w dodatku ten bol kolana }:-((( KLATA: Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4x8 20/20/30/30 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej Rampa 10 30/40/50/60 Rozpiętki hantlami skośna 3x12 5/5/5 Pompki z podwyższeniem nóg 2x10 CC/CC Lokomotywa 2x12 10/10 TRICEPS: Wycisk

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 10332 Data: 2013-09-11 08:54:23 Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    28.09.2013 DT Push Wyciskanie sztangi na ławce skośne 4x8 30/30/40/40 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej Rampa 10 35/45/55/65 Rozpiętki hantlami płaska 3x12 7,5/7,5/7,5 Pompki z podwyższeniem nóg 2x10 CC/CC Lokomotywa 2x12 15/16 TRICEPS: Wycisk wąsko 4x8 10/20/30/40 Czachołamacze 4x10 12,5/12,5/12,5/12,5 Prostowanie przedramion na wyciągu 3x12

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 10332 Data: 2013-09-28 12:31:08 Liczba szacunów: 0
  • Pilna pomoc! Plan treningowy na HANTLACH

    Post
    Trening w domu

    Moim skromnym zdaniem: Nogi: Przysiady Wykroki Wspięcia na palce Serie właściwie dobierzesz według swoich odczuć. Jeżeli uważasz że to za mało będzie dla Ciebie to możesz dodać wstępowanie na ławkę bądź przysiad bułgarski. Co do tricepsa to bym zmienił kolejność ćwiczeń POMPKI W PODPORZE TYŁEM (tutaj połóż sobie obciążenie na udach) resztę t

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2011-12-05 23:39:38 Liczba szacunów: 0
  • Pilna pomoc! Plan treningowy na HANTLACH

    Post
    Trening w domu

    Plan nie wygląda źle, ale parę rzeczy bym zmienił. Klatka - zamień sobie skos w dół na pompki na poręczach. Wykonasz je za pomocą dwóch solidnych krzeseł w odległości 63cm od siebie. Lub ewentualnie biurko + parapet, i uchwyty do pompek. Bic - pierwsze ćwiczenie zamień na Zottmann Curls. Reszta ok, moim zdaniem. A nogi to ja mam taką propozycję:

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2011-12-06 20:40:51 Liczba szacunów: 0
  • Pilna pomoc! Plan treningowy na HANTLACH

    Post
    Trening w domu

    Doświadczyć nie doświadczyłem, ale ogólnie wiadomo że pompki na poręczach są bodaj najlepszym ćwiczeniem na klatkę piersiową, poza tym mocniej angażuje dół klaty niż skos na minusie. Dlatego proponuje Ci to ćwiczenie, bo to podstawa w treningu klatki, poza tym jeden skos wystarczy i górny jest ważniejszy. Dolny wywołuje u wielu osób problemy z ciśn

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2011-12-07 16:00:58 Liczba szacunów: 0
  • WSO znow dla ludzi z matura?

    Post
    Sztuki Walki

    osci fizycznej, do ktorego moga podejsc tylko 3 razy - jak nie zdasz za trzecim to wypier**** do cywila. A na dowódce Gromu daja gościa, który wygalda jakby za przeproszeniem pompki nie umial zrobic. Pomine milczeniem wyglad innych naszych oficerów-wiek im mozna liczyc w pasie. A co do finansow-to dlaczego ta czesc apolitycznej kadry oficerskiej ni

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-05-06 23:08:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Big Zac - Zachary Krajniak Przygotowania do sezonu 2017

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,60×20,100x20,140x15,180x7- tu już mnie bolało to co wyżej wymieniłem Później zrobiłem hamera na skosie dodatnim nie patrzyłem tam na ciężar tylko pompe max. Na koniec klatki pompki na ketlach. Biceps: -Uginanie przedramion przy użyciu hantli z suplinacja duży ciężar pompa i dopompowywanie mniejszym -Uginanie wiatrakowe technika podobna negatyw 3s

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-24 00:30:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Big Zac - Zachary Krajniak Przygotowania do sezonu 2017

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    serię plus 2 serię wstępnego odpoczynku czyli max ciężar na ileś tam pow i 20 min przerwy na odpoczynek 3a.wyciskanie na maszynie typu hamer po 4 serie w każdym cwiczeniu 3b.pompki deficyt owe 3c.rozpietki przy użyciu linek gornego wyciagu 4.wyciskanie na barki na maszynie typu hamer 3 serie 5a.Uginanie przedramion stojac przy użyciu hantli z supi

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-24 13:21:55 Liczba szacunów: 0
  • No pain, no gain + kurs asertywności przy trzymaniu diety

    Post
    Trening dla początkujących

    No witam. Zdecydowałem sie na to HST. Wczoraj mierzyłem 15-nastki. Co powiecie na mój plan treningowy: - Przysiady ze sztangą na barkach / MC (na zmiane) - Uginanie nóg na maszynie leżąc - Ściąganie drążka do klatki - Wiosłowanie na maszynie stojąc (coś jak wiosłowanie sztangą w opadzie - Pompki na poręczach (arbitronie) z pochyłem do przodu (wers

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 2011-07-19 07:32:44 Liczba szacunów: 0