SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • redukcja FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Przy poprzednim FBW miałem francuza więc teraz chciałem pompki dać, ale jakby sie uprzeć w końcu 2 tygodniowe roztrenowanie będzie. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. Biceps jest z suplinacją nie sprecyzowałem :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2009-05-17 13:57:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Trochę bym zmienił. A: MC Drazek wykroki albo prostowanie na maszynie Wyciskanie na poziomej Żołnierskie + unoszenie w opadzie bic tric + lekko brzuch, 1-2 ćwiczenia B: Przysiad Wiosłowanie Uginanie leżąc Pompki na poręczach klatkowe wyciskanie sztangielek stojąc na barki bic tric + łydki I wystarczy. Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-03-10 22:12

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2016-03-10 22:11:29 Liczba szacunów: 0
  • Czy to w ogóle ma sens? Prośba o porady.

    Post
    Trening w domu

    I jeszcze jedno pytanie: Czy kiedy przekroczę już jakiś próg powtórzeń, np 20, po powinienem dalej brnąć w rekordy czy lepiej przejść do trudniejszych wersji ćwiczeń, np pompki na 1 ręce, podciąganie jedną ręka czy przysiady na 1 nodze?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 571 Data: 2013-08-06 20:07:28 Liczba szacunów: 0
  • 1000 kalori

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Emilko dieta ... !!! Musisz założyć osobny temat w dziale odżywianie, i tam przedstawić swoją dotychczasową dietę i poprosić o rozpisanie nowej bo tak jeść jak Ty teraz to nie można... Ja specjalistą od ukąłdania diety nie jestem i w tym tygodniu mam dużo pracy więc tym zająć się nie mogę .. jednak wyślij powiadomienie do Domer'a on napewno Ci pom

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3336 Data: 2008-07-09 12:36:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla jedenastolatka

    Post
    Trening dla początkujących

    no pompki i przysiady moze brat sobie robić ale w jego wieku było by lepiej zająć się rowerem piłką nożną i takimi sportami ogólnorozwojowymi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 2009-07-16 09:41:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę po FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Ty chcesz to wykonywać na jednej sesji 3 x w tygodniu? Weź wrzuć jakieś zdjęcie, bo dziwnie ważysz przy tym wzroście. Nie potrzebujesz zrzucić kilka kg? Ten plan wyżej, który wstawiłeś jest do dupy bracie. Weź typowy Push/Pull/Legs ew. Push/Pull na 4 dni przeplatany, pełno tego na forum. PON: Pull Martwy ciąg Wiosłowanie sztang (mało powtórzeń, duż

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 2012-12-14 08:17:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę + kickboxing

    Post
    Sztuki Walki

    jaki jest cel masy musisz ją mieć bo widzici się?bardzo ciężko będzie ci masować mając treningi kb+siłownia.o diecie i suplach tu nie wspominam.jak fbw to specjalny pod sporty walki z z elementami dynamiki. TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2183 Data: 2012-11-11 19:38:30 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu treningu ACT dla koszykarza. POMOCY !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    jesli chcesz i jak bys skonbinowal cos podciaganie na drazku na sam koniec. Inaczej Przysiad 3 wioslowanie 3 wyciskanie3 wyciskanie żołnierskie3 ugiananie ramion z sztanga stojac 2 pompki na poreczach 2 w każdym seria rozgrzewkowa sama sztanga, zakres powtorzen 10-12 do wyboru do koloru Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2011-07-05 15:28:08

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2011-07-05 15:25:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy Split prosze o ocene/korekte

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym dorzucil do klatki przenosy albo pompki na poreczy i do klatki dal bym biceps bo przy klatce pracuja tricepsy i mozesz miec je zmeczone. Przy plecach zmien pierwsze wioslo pozniej podciaganie szeroko dodaj cos na wyciagu zeby te plecy rozciagnac np wioslowanie z gory szeroko i pozniej martwy. Co do nog pierwszezrob przysiady ze sztanga za ka

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2014-12-07 11:55:54 Liczba szacunów: 0
  • banany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    30 Sniadanie jem normalne najczesciej zwykła bułka z pomidorem serkiem do smarowania tutaj nie patrze co jem napewno nie żadnej szynki tyle Godzina 11 Trening domatora HANTLE pompki i trening na miesnie brzucha zassany z z forum Potem banan lub marchewka, trening ten to okolo godzina Godzina 14 Rowerek około godziny ile km niewiem niemam licznika

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7372 Data: 2006-07-05 23:10:36 Liczba szacunów: 0
  • Push Pull Legs z systemem 5.3.1

    Post
    Trening dla początkujących

    ing silowo-masowy z z wytrzymałościówką? Wiesz, ja się nie znam, ale widząc przykładowe plany pod selekcję do specjalsów tam jest od ch...a biegania i pływania, plus drążek i pompki. Selekcja stricte pod specjalsów i tak zrobi z Ciebie szczurka. Na body-factory moderator który siedzi chyba w specjalsach kiedy przygotowywał się do egzaminów robił ty

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2014-03-01 13:42:09 Liczba szacunów: 0
  • Ból kręgosłupa - dyskopatia?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dopytalem i to co poradzil robilem, czyli pompki z rekoma opodpartymi na wysokosci dolnych zeber i zwisy na drazku.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 2011-04-14 06:13:00 Liczba szacunów: 0
  • Arginina HCl czy AAKG

    Post
    Odżywki i suplementy

    Chlorowodorek Argininy jest o wiele razy mocniejszy w działaniu od argininy AAKG.Wyraźnie da sie to odczuc podczas pompki na treningu.Arginina formie AAKG jest dosc mocno przereklamowana , jest sporo ludzi którzy wogule jej nie odczuwają lub bardzo słabiutko.Jeśli faktycznie zamiast aakg producent wstawił chlowodorek argininy to tylko sie cieszyc.L

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5745 Data: 2006-12-03 11:52:48 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    A1: Dalbym siady i lydki na poczatek Wrzucilbym jeszcze jedno cwiczenie na nogi Wrzuc pompki na poreczach zamiast tych sztangielek na plaskiej i daj je przed sztanga na skosie B1: Ciagi i cale plecy na poczatek A2: Znow nogi na poczatek B2: MC znow na poczatek Reszta wydaje sie ok. Wrzuc plan po poprawkach ;-)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2015-04-07 17:33:16 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    zanim to zrobię to mam parę pytań. Te pompki oczywiście w w wersji na klatę ? liczba serii jest okej? jaki zakres powtórzeń stosować, stały ciężar, czy progresja obciążenia? Zmieniony przez - Kaliberda w dniu 2015-04-07 19:40:09

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2015-04-07 19:37:36 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    zanim to zrobię to mam parę pytań. Te pompki oczywiście w w wersji na klatę ? Tak liczba serii jest okej? Liczba serii dla mnie jest sprawa "plynna" i uzalezniona od ciezaru na ktorym bedziesz pracowac ;-) jaki zakres powtórzeń stosować 6-12 stały ciężar, czy progresja obciążenia? To co preferujesz ;-) Staly, progresja, rampa ;-) Do wyboru do kolor

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2015-04-07 20:22:22 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    tric wystarczy w zupełności ^^? A1 - push - przysiad tylni 4s 6/8p - Wypychanie ciężaru na suwnicy 3s 15/20p - wspięcia stojąc 3x30 - wyciskanie sztangi na skosie 4s 8/10p - pompki na poręczach 3x10 - military press 3s 8/10p - wyciskanie francuskie sztangi 3x12 B1 - pull - Martwy Ciąg 4s 6/8p - podciąganie nachwytem na maszynie 3x10 - wiosłowanie

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2015-04-07 21:16:07 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    zy podstawowych cwiczeniach :-)) A1 - push - przysiad tylni 4s 6/8p - Wypychanie ciężaru na suwnicy 3s 15/20p - wspięcia stojąc 3x30 - wyciskanie sztangi na skosie 4s 8/10p - pompki na poręczach 3x10 - military press 3s 8/10p - wyciskanie francuskie sztangi 3x12 Tutaj jest ok :-)) B1 - pull - Martwy Ciąg 4s 6/8p - podciąganie nachwytem na maszynie

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2015-04-07 22:04:39 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    eniu 3s 10-12p - Wznosy bokiem 3s 10-12p - uginanie ramion ze sztangą 4s 10p A2 push - przysiad front 5s 4-5p - łydki stojąc 3s 20-30p - wyciskanie sztangi skoks 4s 8-10p - pompki na poreczach z obciążeniem 3s 5-6p - wyciskanie sztangielek siedząc 3s 8-10 p - francuskie sztangą 3s 10-12p B2 pull - MC 5s 4-5p - wiosło sztangą 3s 8-10p - ściągani

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 2015-07-08 23:38:52 Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie na fachowy trening ...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie biceps i triceps. Co do efektow z treningu kulturystycznemu to raczej ich brak, bo profesjonalnego treningu nie ma, to jak wygldam zawdzeczam temu, ze trenuje kickboxing, pompki, brzuski i inne takie. Punkt 3: "... przy zaloznieu ze moim celem początkowym jest przybranie na masie.". Punkt 4: "Mozliwosci czasowe są rózne, ale na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 2003-08-07 23:30:49 Liczba szacunów: 0