SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening 17 latka do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    eps. Musisz ten plan trochę urozmaicić byś mógł osiągnąć lepszy rezultat. Jak chcesz ćwiczyć tak super amatorsko to i tak dodaj do swojego zestawu podciąganie sie na drążku i pompki w różnych pozycjach. Jakieś przysiady czy coś na nogi. Musisz jeszcze sporo poczytać o treningu. jak nie masz dostępu do siłowni zajrzyj do działu o treningu w domowych

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 873 Data: 2012-06-13 22:30:59 Liczba szacunów: 0
  • 14latek

    Post
    Trening dla początkujących

    Ławeczką i hantelkami siły nie zbudujesz. Siłownia( choć w tym wieku jeszcze bym nie polecał) albo : Doprawdy ? bez sprzętu możesz , wyrobić siłę poczytaj o treningu domatora czyli np pompki , podciąganie , wspięcia na palce , spięcia brzucha bardzo dużo dają

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2012-05-10 16:03:18 Liczba szacunów: 0
  • Krzychu, Don, mozecie? Kolejny plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /4 SERIE wyciskanie sztangielek na plaskiej z supinacja 4x12/10/8/6 //DAJ JAKO PIERWSZE. CHYBA ZE PIERWSZE ĆWICZENIE JEST DLA CIEBIE PRIORYTETOWE rozpietki 3x12 // 4 SERIE pompki na poreczach 4x8 francuskie jednoracz 4x10 piatek (barki+nogi) wyciskanie sztangi sprzed klatki 5x15/12/10/8/8 // 4 SERIE podciaganie sztangi wzdluz tulowia 4x12 u

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2006-09-25 19:33:19 Liczba szacunów: 0
  • Krzychu, Don, mozecie? Kolejny plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    8 wyciskanie sztangielek na plaskiej z supinacja 4x12/10/8/6 dobry bajer, ja bylem zadowolony rozpietki 3x12 tutaj polecam 30 sekundowe przerwy, 4-5 serii i styka na klatke pompki na poreczach 4x8 francuskie jednoracz 4x10 ok piatek (barki+nogi) wyciskanie sztangi sprzed klatki 5x15/12/10/8/8 podciaganie sztangi wzdluz tulowia 4x12ja bym to zamie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2006-09-25 22:07:41 Liczba szacunów: 0
  • FBW 2x w tyg na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za rady i w takim razie biore sie za trening ktory podal Tomasz1405. Mam jeszcze pytania. Wystarczy wykonywac ten trening 2x w tyg czy powinienem 3x? Jest jeszcze bardzo wazne zdanie "Jako, że plan zakłada 6 ćwiczeń i jest na prawdę mocno skrócony -pominięty zupełnie trening bicepsów czy tricepsów". Moglbys podac jakies cwiczenia na te parti

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 585 Data: 2012-11-08 11:09:09 Liczba szacunów: 0
  • Ektomorfik - Klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących

    stanowiłem kilka dni temu że będę robił taki trening: 6 serii po 10 rozpiętek, wyciskanie sztangi, hantle (niewiem jak to sie nazywa ale poprostu stoję i podnosze hantle :D), pompki na krzesłach, wyciąg, niewiem czy to jest dobry trening na klate po tym jak poczytałem kilka wypowiedzi kilku ludzi na sfd, mówiących że nic sie nie osiągnie prsez tren

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3988 Data: 2010-06-20 13:30:57 Liczba szacunów: 0
  • Split a a6w!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak będzie dobrze: Dodałem trening na brzuch w poniedziałek i w piątek ten w piątek jest chyba ciężki nie? a lekki w poniedziałek. Napisz czy jest dobrze? ..Split.. Poniedziałek: Klatka: 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej: 4s , 12-10-8-8. 2. Wyciskanie hantli leżąc na ławce skośnej: 4s , 12-10-8-8. 3. Rozpiętki z hantlami leżąc na ławce

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2010-08-05 14:14:55 Liczba szacunów: 0
  • powtorzenie 3 fazowe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cia na palce stojac 4x15 Piatek wolne Sobota klatka - wyciskanie na plaskiej lawce 12,10,8,6 - wyciskanie hantli glowa w dore 2x8-10 - wyciskanie sztangi glowa w dol 3x8-10 - pompki na poreczach 2xmax triceps - prostowanie ramion na wyciagu 3x8-10 - francuskie z hantla siedzac 3x8-10 - prostowanie reki do tylu z hanta 2x10-12 Efekty - masa 0 sila t

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 816 Data: 2004-01-31 22:23:20 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase czy dobry ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moim zdaniem : 1. wyciskanie na ławce płaskiej 4x 12,10,8,6 2. wyciskanie na skosie 12,10,8,6 3. rozpietki 3x8 triceps 1. pompki w podporze tyłem 3x10 2. prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3x 12,10,10 3. wyciąg za pleców2x10 środa plecy +biceps + przedramię plecy 1. drążek szerokim chwytem 3x8 2. ściąganie drążka wyciągu górnego 4x 12,1

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 911 Data: 2005-02-24 23:10:48 Liczba szacunów: 0
  • Prosze do Oceny Mój Plan...nareście dobry... <chyba> ;]

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka: najpierw wolne ciężary potem maszyny: 1) wyciskanie sztangielek/sztangi 2) wyciskanie na maszynie 3) butterfly pompki wywal. Tric: Jako że ćwiczysz go razem z klatką wystarcza 2 ćwiczenia: 1) francuskie 2) wyciąg Plecy: 1) zamiast wszystkich wyciągów daj jedno porządne podciąganie na drążku. 2) dodaj jakieś wiosłowanie 3) coś na dół pleców

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 2008-05-20 22:47:11 Liczba szacunów: 0
  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    29.07 Trening na świeżym powietrzu 5x drążek 10x pompki z wybiciem 20x przysiady z wyskokiem Takie treningi o wiele lepiej zamienić na wizytę w klubie na dodatkowych sparingach ;-) tym bardziej że szykujesz się do zawodów . Rozmawiałeś z trenerem ? Mówił ci w czym masz braki i czy masz poprawić warunku fizyczne lub danym element/parametr fizyc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2013-08-02 20:36:06 Liczba szacunów: 0
  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witam 1.08 Muay Thai -rozgrzewka -ciąg dalszy walki z odwrotnej pozycji -sparingi 6x -rozciąganie rower ok 27km Dzisiaj trening na świeżym powietrzu. 20x podciągnięcia 30x pompki z wybiciem 40x brzuszki 50x przysiady z wyskokiem 3 rundy, 3 minuty przerwy w tym 1 minuta ćwiczeń na mięśnie skośne brzucha. Cóż trening ciężki. W ostatniej rundzie podc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2013-08-02 22:41:27 Liczba szacunów: 0
  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witam 12.08 2 rundy walki z cieniem 5x drążek 10x pompki z wybiciem 20x przysiady z wyskokiem 1 runda walki z cieniem ilosc obwodów dokładnie niepoliczona, ok 14 czas 21:12 dodatkowo rower ok 24km 13.08 Dziś niestety nie ma zajęć w klubie. Zamiast tego biorę plecak i w trase. Pobiegam po lesie, dodatkowo walka z cieniem. +rower ok 19km jedzenie pła

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2013-08-13 18:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę - Pomocy!

    Post
    Trening w domu

    Raczej ciezko bedzie poruszyc nogi 2 hantelkami po 4kg, ale tutaj nic nie poradzimy. Na plecy dodalbym cos na prostownik, moze wznosy w opadzie, masz mozliwosc wykonac? Na klate pompki na poreczach, 4-5 seri, potem dodaj obciazenie.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1740 Data: 2011-10-06 20:39:40 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę - Pomocy!

    Post
    Trening w domu

    Skorygowałeś wadę postawy przez odpowiednie wykonywanie ćwiczeń, jednak pompki to nie ćwiczenie na plecy.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1740 Data: 2011-10-06 21:21:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę - Pomocy!

    Post
    Trening w domu

    Według mnie pompki na 2 krzesłach + nogi na podwyzszeniu różnią sie od pompek z nogami na podwyższeniu tym, ze te pierwsze stymulują bardziej środkową część klaty dzięki większemu zakresowi ruchu, a te drugie bardziej część górną. Jestem w stanie zrobić 4 serie.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1740 Data: 2011-10-06 22:00:16 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Po zdrową sylwetke - abuhamza

    Post
    Trening w domu

    Dobra, w końcu przyszły mi te poręcze i je zamontowałem, czekałem do poniedziałku żeby rozpocząć trening, chciałem żeby się to w tygodniu fajnie rozłożyło. Będę ćwiczył poniedziałek, środa, piątek. Zdjęcie planu zamieszczę poniżej, zamiast squat jumps wykonuje przysiady z obciążeniem (25kg) jest to trening obwodowy. Przerwy pomiędzy ćwiczeniami 6

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1410 Data: 2017-02-06 20:14:58 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    oszenie sztangielki leżąc w poprzek płaskiej w superserii z rozpiętkami 1-2 s po 10 powt. Triceps -Wyprosty ramion ze sztangą łamaną leżąc na płaskiej 12/10/10/8 -odwrotne pompki 12/12/10/10 Wtorek Plecy + Biceps Plecy -podciąganie się na drążku pod chwytem 8/8/8/8-6 jak nie dasz rady ośmiu -przyciąganie drązka wyciągu do kalty 12/10 -wiosł

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 2008-03-01 20:18:10 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny ;p

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATKA Pierwsza superseria niech zostanie Druga jest już niepotrzebna, jako drugie zrob pompki na poreczach w wersji na klate 4 serie Trzecie krzyzowanie linek albo jeszcze lepiej rozpietki kombinowane TRICEPS Odwrotna kolejność i do każdego dodaj po jednej serii PLECY Brak prostowników, dodaj MC 4-5 serii na początek lub koniec plecow Jako pierwsz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 516 Data: 2010-01-30 14:19:09 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna2

    Post
    Odżywki i suplementy

    iac na drazku i biegach, tak juz sobie zaplanowalem, jak nie bedzie zadnej kontuzji to powinno byc spoko, apropo regeneracji w tym planie jest 5 na 7 dni drazka i co dziennie pompki max przeczytaj jesli mozesz a do tego bede biegal wiec poza snem co polecasz na regeneracje WPROWADZILEM CIE W BLAD: http://www.sfd.pl/Trening_Armstronga_na_popraw%C4%

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2009-03-30 23:07:06 Liczba szacunów: 0