SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    bciążenia w serii 3x20 - unoszenie hantli przed siebie 12kg x10,10,10,10 Triceps - wyciskanie wąskie sztangi :57kgkg x7,7,7 - francuz hantlami leżąc 12kg x8,8,8 - odwrotne pompki 3x max brzuch: - spięcia leżąc - wznosy kolan - skosy Dieta: 1) płatki ryżowe 130g+ jajka x3+jabłko+warzywa 2) makaron durum 110g+pierś z kurczaka 100g 3) naleśniki 4)

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-17 19:51:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    resją obciążenia w serii 3x20 - unoszenie hantli przed siebie 12kg x15,15,12,10 Triceps - wyciskanie wąskie sztangi :57kgkg x7,7,7 - francuz hantlami leżąc 12kg x8,8,8 - pompki wąsko 3x max Dieta: 1) płatki owsiane 130g+ jajka x3+warzywa 2) kasza gryczana biała 100g+pierś z kurczaka 100g+ser żółty 20g 3) mąka kukurydziana 100g+jaja x3 4) grah

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-28 21:54:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    na bok z regresją obciążenia w serii 3x20 - wznosy sztangi wzdłuż tułowia 4x10 Triceps - wyciskanie wąskie sztangi :57kgkg x7,7,7 - francuz hantlami leżąc 12kg x8,8,8 - pompki wąsko 3x max Dieta: 1) płatki owsiane 130g+ jajka x3+nutella śliwkowa ( domowa) 2) kasza gryczana biała 100g+pierś z kurczaka 100g+ser żółty 20g 3) wafle ryżowe 100g +

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 21:36:05 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    regresją obciążenia w serii 3x20 - wznosy hantli przed siebie 4x10(na rękę ) Triceps - wyciskanie wąskie sztangi :57kgkg x10,7,7 - francuz sztangą stojąc 15kg ,12,10,10 - pompki wąsko 3x max Dieta: 1) płatki owsiane 60g+płatki ryżowe 60g+gruszka 100g+jaja x3 2) ryż biały 100g+masło orzechowe 20g+WPC 25g 3) schab wieprzowy 100g+ziemniaki 400g+o

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-09 21:48:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    a bok z regresją obciążenia w serii 3x20 - wznosy sztangi wzdłuż tułowia 4x10 Triceps - wyciskanie wąskie sztangi :60kgkg x8,7,6 - francuz sztangą stojąc 15kg ,12,10,10 - pompki wąsko 3x max dieta 1) płatki ryżowe 120g+kakao + jaja x3+gruszka 100g 2) ryż biały 100g+masło orzechowe 20g+WPC 25g 3) pierś z kurczaka 100g+ziemniaki 400g+ser żółty 3

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-16 22:02:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek:09.10.2015 Trening: klatka: - wyciskanie hantli 30kg x 6,6,6,6,5 - wyciskanie sztangi skos 57kg x9,9,9,8,7 - pompki na poręczach - rozpiętki w bramie 4x12 biceps - uginanie na modlitewniku maszyna 3x12 - uginanie młotkowe 3x10 - uginanie stojąc z supinacją (hantle) 3x10 Dieta: 1) płatki ryżowe 120g+kakao,jaja x3+jabłko 100g 2) ryż biały 100

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-09 20:48:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa:21.10.2015 Trening: klatka: - wyciskanie hantli płaska 28kg x 6,6,6,6,5 - wyciskanie sztangi skos ujemny 60kg x8,8,8,7,7 - rozpiętki brama 4 x10 -pompki poręcze 4x10 biceps - uginanie modlitewnik 3x10 - uginanie na wyciągu 3x12 Dieta: 1) płatki ryżowe 120g+kakao,jaja x3+jabłko 100g 2) makaron durum 100g+jogurt naturalny 100g+wpc 25g

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-21 19:39:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa:28.10.2015 Trening: klatka: - wyciskanie hantli płaska 28kg x 6,6,6,6,5 - wyciskanie sztangi skos ujemny 60kg x8,8,8,7,7 - rozpiętki brama 4 x10 -pompki poręcze 4x10 - wyciskanie skos ławka , maszyna 3x10 ( na dobicie) biceps - uginanie modlitewnik 3x10 - uginanie na wyciągu nachwyt 3x12 Dieta: 1) płatki ryżowe 120g+kakao,jaja x3+śliw

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-28 21:08:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa:18.11.2015 Trening: klatka: - wyciskanie hantli płaska 25kg 4x10 - wyciskanie sztangi skos 52kg 4x8 - rozpiętki brama 4x15 - pompki na poręczach 4x10 biceps - uginanie ze sztangą 3x10 - uginanie z supinacją hantlami 2x10(na rękę) - młotki 3x20 Dieta: 1) płatki owsiane 100g+kakao, jaja x3+płatki ryżowe 20g+mandarynka 2) makaron 100g+sos dom

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-18 19:24:49 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa:25.11.2015 Trening: klatka: - wyciskanie hantli płaska 25kg 4x10 - wyciskanie sztangi skos 52kg 4x8 - rozpiętki brama 4x15 - pompki na poręczach 4x10 biceps - uginanie ze sztangą 3x10 - uginanie z supinacją hantlami 2x10(na rękę) - młotki 3x20 Dieta: 1) płatki owsiane 100g+kakao, jaja x3+płatki ryżowe 20g+mandarynka 2) makaron 100g+sos dom

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-25 20:50:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek:10.12.2015 Trening: klatka: - wyciskanie hantli płaska 25kg x 8,7,7,6,5 - wyciskanie sztangi skos dół 52kg 4x10 - rozpiętki skoks 4x15 - pompki na poręczach 4x8 biceps - uginanie ze sztangą do czoła 3x10 - uginanie z supinacją hantlami 3x10(na rękę) - młotki 3x15 Dieta: 1) płatki owsiane 100g+kakao, jaja x3+płatki ryżowe 20g+mandarynka

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-10 22:11:46 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    y hantli na bok 3 serie z dropami , 1 seria : 20,20,20 - wyciskanie sztangi zza karku siedząc 3x10 Triceps - wyciskanie sztangi wąsko 3x7 - francuz hantlem 3x10(na rękę) - pompki wąsko 3xmax Dieta: 1) płatki owsiane 120g+jaja x3+warzywa 2) ziemniaki 400g +schab 120g 3) kasza jaglana 100g+ wpc 25g+wiórki koko 15g+kakao 4) ryż basmati 100g+wpc 25

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-23 23:46:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    arki: - żołnierskie 47kg x10,10,10,10 - wznosy na bok x15,x15,x15 - wznosy hantli przed siebie 3x10 Triceps - wyciskanie sztangi wąsko 3x8 - francuz hantlem 3x10(na rękę) - pompki wąsko 3xmax Cardio: bieganie 30min Dieta: 1) płatki owsiane 120g+jaja x3+warzywa 2) kasza gryczana +pierś z kurczaka 100g+ser 20g 3) naleśniki 4) ryż basmati 100g+wpc

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-02 21:31:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki: - żołnierskie 47kg x10,10,10,10 - wznosy na bok x15,x15,x15 - wznosy hantli przed siebie 3x10 Triceps - wyciskanie sztangi wąsko 3x8 - francuz hantlem 3x10(na rękę) - pompki wąsko 3xmax Cardio: bieganie 30min Dieta: 1) płatki owsiane 120g+jaja x3+warzywa 2) ryż biały 100g+wpc 25g+migdały 10g 3) naleśniki 4) spaghetti(makaron 100g, sos domo

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-11 20:10:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    rki: - żołnierskie 47kg x10,10,10,10,10 - wznosy na bok x15,x15,x15 - wznosy hantli przed siebie 3x10 Triceps - wyciskanie sztangi wąsko 3x8 - francuz hantlem 3x10(na rękę) - pompki wąsko 3xmax Cardio: bieganie 30min Dieta: 1) płatki owsiane 120g+jaja x3+warzywa 2) ryż biały 100g+wpc 25g+migdały 10g 3) lasagne domowa 4) jaja x3+ owsiane 100g 5) ch

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-16 23:36:09 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki: - żołnierskie 47kg x10,10,10,10 - wznosy na bok x15,x15,x15 - wznosy hantli przed siebie 3x10 Triceps - wyciskanie sztangi wąsko 3x8 - francuz hantlem 3x10(na rękę) - pompki wąsko 3xmax Cardio: bieganie 30min Dieta: 1) płatki owsiane 120g+jaja x3+szpinak 2) ryż biały 100g+wpc 25g+migdały 10g 3) tortilla 4) 5) ----------------- Suple: - M

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-23 16:01:33 Liczba szacunów: 0
  • DT balmarek - Cross-fit na poprawe siły i szybkości

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Seimanko, troche zaniedbałem ale i tak nie ma ty zbyt duzego ruchu :D W czwartek był siłowy trenng X-fitu, identyczny jak w zeszłym tygodniu wiec nie bede sie rozpisywał. Wczoraj był trening siłowy i wyglądało to tak PP: 30 35 - 4 serie MC 45kg/50/55/60/65 Miałem jeszcze zapas, wiec progres bedzie. Bardzo skupiałem się na technice bo w mc nie ma za

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3260 Data: 2013-02-10 23:52:32 Liczba szacunów: 0
  • DT balmarek - Cross-fit na poprawe siły i szybkości

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    No troche to zatajniłem :D Push Press:5x5 1 seria 30kg, pozostałem 35kg MC 5x5: Ciężar 45kg, zwiększany o 5kg co serie (45-65) Pompki na poręczach 5xMax Wiosło 5x5 32.5kg, zwiększane o 5 kg co serie (32.5-47.5) Dzisiejszy trening: Power Clean 5x5, cięzar dobiore tak żeby robić technicznie Przysiady 5x5: Cięzar początkowy 45kg, będe dokładał 5kg co

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3260 Data: 2013-02-11 11:16:41 Liczba szacunów: 0
  • Dwa plany do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    0/8/6 - rozpiętki na ławeczce prostej: 4 serie 10 Triceps: - prostowanie ramienia ze hantlą w opadzie tułowia: 3 serie 12/10/8 - francuskie wyciskanie: 3 serie 12/10/8 - pompki w podporze tyłem z obciążeniem: 2 serie 12 Grzbiet: - Podciąganie na drążku szerokim uchwytem: 3 serie 8/8/10 - Martwy ciąg: 3 serie 6/8/10 - Wiosłowanie sztangą lub

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 2009-08-22 18:50:56 Liczba szacunów: 0
  • Cycki

    Post
    Trening dla początkujących

    witam. Od jutra zaczynam cykl, wszystko wskazuje na to że potrwa on 5 tygodni, mam nadzieje że zdrowie dopisze... Trening po uwagach forumowiczów został zmieniony za cenne uwagi jeszcze raz dziękuje i licze na ewntualną pomoc w przyszłości... Poniżej skorygowany plan treningowy, będę go realizował przez najbliższe 5 tyg. pózniej zobaczę ale coraz m

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 4598 Data: 2012-01-15 14:02:02 Liczba szacunów: 0