SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Fakt, ilość ludzi biegających i to nie tylko czysto amatorsko bardzo wzrosła na przestrzeni ostatnich lat, tak samo ilość osób ćwiczących i tym samym powstających klubów fitness i siłowni gdzie i tak są kolejki często. Świadomość wzrasta i moda taka nastała :-)). 25/05/16 1.Pompki na poręczach w wersji na klatkę 4x 6/6/6/6 2.Wznosy na bok 4x10 8/

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-25 19:07:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Na siłowni jestem bacznie obserwowany przez Panią trener i nie tylko 8-). Wynika to raczej z tego, że większość ludzi ćwiczy po prostu na maszynach i nie wykonuje takich podstawowych ćwiczeń. 13/08/16 W weekend odpoczywałem, zrobiłem tylko lekkie rozciąganie. Góra 1: 1.Wyciskanie sztangi leżąc 4x8 45/50/55/60/65 2.Wyciskanie żołnierskie 4x10 30

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-13 20:02:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    O ile gotowe schematy treningowe są bardzo dobre na początek bo pozwalają usystematyzować wszystko to z czasem człowiek 'uczy się siebie' i warto moim zdaniem wprowadzić niewielkie zmiany nawet w tych gotowych planach aby jeszcze lepiej działały co oczywiście nie oznacza wywracania całego schematu do góry nogami i te zmiany są czymś spowodowane. 0

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-05 19:13:53 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Fenomen tej gry jest bardzo prosty - trzeba wyjść z domu i się ruszyć aby coś zdobyć, poza tym sam pomysł na grę jest bardzo dobry. Ludzie robią kilometry nawet tego nie odczuwając bo są tak zafascynowani grą 8-). A jak to mówią jeżeli coś jest głupie ale działa to nie jest głupie więc jak ma to pomóc choć jednej osobie zrzucić kilka kilogramów bo

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-19 18:10:28 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    27/07/16 Push 1 1.Wyciskanie sztangi skos góra rampa 10 20/25/30/35/40/45/50 2.Wykroki krotkie chodzone rampa 12 na noge 9/10/11/13 3.Military press rampa 15 10/15/20/25/30 4.Wyciskanie sztangielek poziomo rampa 12 11/13/15/17 5.Prostowanie siedząc 4x15 4 sztabki 6.Pompki na poręczach tricepsowe rampa 6 6/6 Komentarz Przy wyciskaniach ogranic

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-27 19:52:55 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wstępny plan wygląda tak, dużo na ramiona aby w końcu wzmocnić lewą rękę i dość częste pobudzanie ramion z jednym konkretnym treningiem a poza tym to większość postaw, trochę super serii aby skrócić trening. Z progresją masz dużo racji, było trochę skakania po ciężarach. Trzeba zrobić proste założenie: Uda się zaliczyć dany ciężar to dokładam. Nie

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-16 21:03:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    12/09/16 1. 1.Hp 4x5 40kg 2.Wyciskanie skos DB 4x10 13kg 2a. Wycisk na maszynie 4x10 15kg 3.Unoszenie w przód sztangielek 3x10 4kg 3a.Rotacja zewnętrzna do góry 3x10 3kg 4.Pompki na poręczach rampa 8 8/8 Komentarz HP dużo lepiej na 5 powtórzeniach to poszło więc tak już zostawię. Kaptury nawet poczułem. Wyciskania w porządku, sztangielki teraz

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-12 20:02:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    No właśnie dość słabo czuje tą wersję, chyba zmienię na normalnego francuza sztangą leżąc od następnego treningu. Pogoda nie rozpieszcza ale przynajmniej byłem sam na siłowni :-). Jakby ktoś był zainteresowany to jest darmowe, 3 godzinne szkolenie z kettli w Krakowie 1.10. 19/09/16 1. 1.Hp 4x5 45kg 2.Wyciskanie skos DB 4x10 15kg 2a. Wycisk na mas

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-19 21:02:45 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wiosna/lato jest źle bo mam alergię, jesień/zima przynajmniej raz mnie coś większego złapie. Chociaż moja odporność kiedyś była na dużo niższym poziomie i łapało mnie wszystko co tylko możliwe %-). Niektórym można zazdrościć odporności chociaż jak takie osoby już coś złapie to z reguł dość ciężko to przechodzą. 11/10/16 Poszedłem dzisiaj na trening

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-11 20:32:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Z tymi kątami to rzeczywiście jest trochę prawdy ale wydaje mi się, że przy większym ciężarze i zakładaniu pianki ochronnej na sztangę jest to minimalizowane bo jest dobry docisk ciężaru + trzymam sztangę. Spróbuję to zrobić na maszynie do prostowania/uginania nóg bo jest taka możliwość. Na hip thrusta się przerzucę jak ławkę dokręcą aby się nie ru

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-17 17:34:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    09/11/16 Ostatnio mam bardzo mało czasu na wszystko i trochę sen kuleje. Jutro czeka mnie wizyta u fizjoterapeuty i zobaczymy co dalej. Dzisiaj bardzo lekki trening: Burpee 4x6 Wykroki 4x6 RDL ze sztangielkami 4x8 Pompki klasyczne 4x10 Unoszenie sztangielek na boki 3x10 Uginanie sztangielek z supinacją 3x8 Francuz sztangielką oburącz 3x8 + wspięc

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-09 19:52:55 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Ciopson / Dziennik - Sprawność ogólna.

    Post
    Trening dla początkujących

    20.02.2013 (środa) Menu: 1. Pomarańcza, banan, boczek wędzony, pierś z kurczaka, makaron pełnoziarnisty, ser żółty. 2. Pomarańcza, pierś z kurczaka, ryż biały. 3. Serca drobiowe, wątróbka drobiowa, ryż biały, masło, śmietana. 4. Chleb żytni razowy, twaróg półtłusty, śmietana. Siłownia: Trening A, 10 powtórzeń: 1. Wyciskanie na ławce skośnej: 35 kg/

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 17150 Data: 2013-02-21 14:26:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Ciopson / Dziennik - Sprawność ogólna.

    Post
    Trening dla początkujących

    25.02.2013 (poniedziałek) Menu: 1. Pomarańcza, banan, pierś z kurczaka, makaron pełnoziarnisty, boczek wędzony. 2. Banan, masło, 3 jajka, chleb żytni razowy. 3. Wołowina (polędwica), ryż biały, oliwa z oliwek. 4. Chleb żytni razowy, pierś z kurczaka, ser żółty. Siłownia: Trening A, 15 powtórzeń: 1. Wyciskanie na ławce skośnej: 35 kg/37,5 kg/40 kg.

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 17150 Data: 2013-02-26 15:08:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Ciopson / Dziennik - Sprawność ogólna.

    Post
    Trening dla początkujących

    11.11.2013 (poniedziałek) Siłownia: Plan A, 15 powtórzeń: 1. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim. 2. Wyciskanie hantli. 3. Pompki na poręczach. 4. Martwy ciąg. 5. Podciąganie na drążku. 6. Wykroki ze sztangielkami. 7. Uginanie ramion ze sztangą.

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 17150 Data: 2013-11-11 13:24:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeżbę

    Post
    Trening dla początkujących

    no dobra podsumujmy mój trening na rzeźbę oto on: Poniedziałek Plecy: • Mc 3x12 • ściąganie drążka do karku szeroko nachwytem 3x12 • podciąganie hantla w opadzie 2x12 • przyciąganie drążka wyciąg dolny w siadzie płąskim podchwytem 2x12 • Kaptury 2x12 + brzuch i rowerek stacjonarny Wtorek Klata &

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2010-06-05 20:05:01 Liczba szacunów: 0
  • Phil Heath 7x Mr. Olympia

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    W tej gejowce nie, ale jak sie ubierze normalnie to crossfit. Chodzi o to ze w cokolwiek starzy kulturysci sie nie ubierali to wiadomo co trenowali a teraz raczej nie...Zreszta sa inne czasy i standardy chyba i nie ma co porownywac sylwetki Doriana czy Ronniego do pompki phila.

    Odpowiedzi: 2672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-28 12:39:41 Liczba szacunów: 0
  • Phil Heath 7x Mr. Olympia

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Fani Phila zaczną robić po 1/5 ruchu Fani Piotrkowicza zaczną jeść karkówkę z boczkiem na smalcu przed treningiem i śmietanę 30% po Fani Jose Raymonda muffinki czekoladowe przy każdej okazji Fani Kaia robić pompki na poręczach na każdym treningu, niezależnie od partii itd.

    Odpowiedzi: 2672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-27 10:32:30 Liczba szacunów: 0
  • Odgrzybianie i redukcja

    Post
    Ladies SFD

    rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... Czyli masz po 8 treningów z każdego planu. Po treningu siłowym

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 14175 Data: 2013-02-15 20:02:05 Liczba szacunów: 0
  • Odgrzybianie i redukcja

    Post
    Ladies SFD

    z rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... byłby efektywniejszy? Zmieniony przez - czarny kot w dniu 2013

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 14175 Data: 2013-03-01 23:39:38 Liczba szacunów: 0
  • Azzi- podsumowanie str.141, rzeźba str.144

    Post
    Ladies SFD

    wyglądasz. Zmieniony przez - azzi w dniu 2011-10-15 23:28:27 Dzień pierwszy 1a. wyciskanie sztangielek skos 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 2a. pompki (bez piłki) 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 3a. uginanie ramion na piłce 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 4a. uginanie ramion młotkowe(be

    Odpowiedzi: 1614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-15 23:21:29 Liczba szacunów: 0