SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    gumie 3 x max p. x2/op. x5/3+1 3. WL r 2 x 12-15, 4 x 8-10 r: 2x13kgx15 16kg/18,5kgx8/18,5kgx6/16kgx8 4. WL na skosie dodatnim, sztangielki 3 x 10-12 4kg/5kg/5kg 5. odwrotne pompki (triceps) 2 x max 2/1 6. uginanie, biceps 2 x 10-12 (sztangielki) 3kg/3kgx10+2 + rozciąganie ok. 10 min Komentarz: 1. jakoś nie mogłam się wczuć 2. najpierw źle się

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-23 19:19:43 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    2 x 12-15, 4 x 8-10 16kg/18,5kgx9/21kgx4+1/17,5kgx9 16kg/18,5kgx8/18,5kgx6/16kgx8 4. WL na skosie dodatnim, sztangielki 3 x 10-12 5,5kg/5,5kg/5,5kgx8 4kg/5kg/5kg 5. odwrotne pompki (triceps) 2 x max 3+2/3+1+2 2/1 6. uginanie, biceps 2 x 10-12 (sztangielki) 3kg/3kgx10+2 3kg/3kgx10+2 + rozciąganie ok. 10 min Komentarz: 1. ok, chociaż trochę sobie

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-01 23:02:32 Liczba szacunów: 0
  • 33 latka.Początkujący.

    Post
    Trening w domu

    A więc po analizie postanowiłem ćwiczyć trzy razy w tyg. wykonując poszczególne ćwiczenia : 1.wspięcia na palcach obunóż-2x20 2.przysiady klasyczne-2x20 3.brzuszki-2x30 3.pompki klasyczne-2x10 4.wyciskanie hantelek stojąc-2x20 5.zgięcia przedramion z hantlami-2x25 6.wyciskanie hantelek siedząc-2x20 7.pompki tyłem-2x20 8.Rozciąganie mięśni -5 min. I

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1742 Data: 2009-09-17 07:25:01 Liczba szacunów: 0
  • donJAZYResko - Dziennik Treningowy (Cel - Masa / Foto str. 1, 2 akt. 21, 34, 41)

    Post
    Trening dla początkujących

    . Sledz/twarog + chleb razowy 3. Ziemniaki + mieso (ostatnio wieprzowina, bo siwnie zabilismy) 4. Sledz/twarog + chleb razowy (przedtreningowy) 5. Ostrowia + wafle 6. kasza jeczmienna + kurak 7. Twarog zmiksowany z ostrowia W dnt 6 posilek jajka + chleb razowy. A taka dieta kanapkowa to jest dobra jak sie cwiczy pompki w domu, a nie macha zelazem.

    Odpowiedzi: 522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-02 16:44:24 Liczba szacunów: 0
  • Jak przybrac na sile ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuje juz 2 lata z tego pol roku robilem tylko pompki, a nastepne 1,5 roku cwiczylem na silowni z tego mialem z 2-3 przerwy po 1-2 miesiecy gdyz nie mialem siana na oplacenie silowni, narazie trenuje w domu ale od listopada zapisuje sie na nowo na silownie i mam zamiar juz trenowac na dobre, gdyz chce nabrac wiecej masy przez zime :) Trenowalem w

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2575 Data: 2003-10-05 22:18:52 Liczba szacunów: 0
  • Większe mięśnie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    : Wyciskanie hantlami/ 4 serie po 10 powtórzeń 3. Poziomo: Rozpiętki hantlami/ 4 serie po 12 powtórzeń 4. Na podwyższeniu: Wyciskanie hantlami/ 4 serie po 10 powtórzeń Bonus: pompki 3 serie po ile się da triceps 1. Poziomo: sztanga w wąskim/ 3 serie po 10 powtórzeń 2. Poziomo: sztanga w wąskim i do głowy/ 3 serie po 10 powtórzeń 3. Przysiady na po

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2013-07-24 17:08:07 Liczba szacunów: 0
  • nowystart

    Post
    Trening w domu

    ałem lenia,nie znaczy to jednak ze nic nie robilem- bo doświadczałem nowych cwiczen i uczyłem sie ich od podstaw,moje treningi były zawsze tylko na typowej siłce trening nr.6 pompki 15-25-20p podciaganie w poziomie 10-12-10p podciaganie na trx z ziemi 3s pompki z treningu co raz lepiej ,ale z podciaganiem stoje w miejscu /SFD/Images/2016/3/6/6f29d9

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 2016-03-06 20:41:40 Liczba szacunów: 0
  • nowystart

    Post
    Trening w domu

    1.pompki na 3 taboretach 2s 2.pompki tyłem 2s 3.podciaganie podchwytem z podłogi 2s 4.podciaganie na drazku podchwyt 2s 5.przysiad z wyskokiem 2s /SFD/Images/2016/3/14/9f8c83a13b03482da8f4dfca90803e21.jpg 6.przysiad trzymajac sie futryny 2s zwykły trening ,powtorzen nie liczyłem ,nie ma czym sie chwalic jak na razie jutro od rana troche poruszam si

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 2016-03-14 20:22:17 Liczba szacunów: 0
  • Pompki, Brzuszki

    Post
    Trening w domu

    w 3 dni nic praktycznie nie zdzialasz. Rob poprostu pompki przez te 3 dni. Zeby to bylo chociazby 2tyg to mozna by jakis planik na pompki ulozyc a tak to licz na farta. Tak z ciekawosci ile musisz ich zrobic Zmieniony przez - Przemasso w dniu 2009-10-16 17:03:43

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6565 Data: 2009-10-16 17:03:01 Liczba szacunów: 0
  • Kyokushin egzamin

    Post
    Sztuki Walki

    io jest słaby i ledwie robi 20 to poddał sie i powiedział że zrobił 50 ale to nic niemoja sprawa u nas na końcu dał coś takiego w kolejności kto na jaki pas zdał musiał robić pompki ja na 9 kyu maiałem zrobić 30 i nikt nieliczył powiedział tak: zróbcie pompki ja wam liczyć niebęde ale w waszym sumienui pozostanie jak ktoś chociarz 1 opuści albo nie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3809 Data: 2004-12-16 21:27:48 Liczba szacunów: 0
  • Jak ułożyć sobie plan treningowy??

    Post
    Trening w domu

    yfu prostego. jeśli dałbyś radę założyć ten gryf na kark to dla przysiadów, czy wykroków byłoby świetnie. ogólnie obciążenia jest ciut mało. potem mógłbyś zrobić wiosłowanie, pompki. i to w formie obwodowej. czyli zakładasz na sztangę obciążenia tyle ile zdołasz(na próbę nie szarżuj), robisz cwiczenia w kolejności przysiady, wiosłowanie, pompki zwy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 989 Data: 2014-09-22 02:26:10 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY !

    Post
    Trening dla początkujących

    I DZIEŃ - KLATKA 1. wyciskanie sztangi na płaskiej 12,10,8,8 2. wyciskanie sztangi wąskim nachwytem 12,10,10,8 3. pompki 3 serie 4. rozpiętki 3x10 II DZIEŃ - BICEPS + TRICEPS Biceps: 1. uginanie ramion ze sztanga 12,10,8,8 2. naprzemienne uginanie ramion młotkowo 3s 8p 3. uginanie ramienia wąskim nachwytem 3s 8p Triceps: 1. francuskie wycis

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 722 Data: 2009-05-05 14:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Zastój bicepsa (FBW)

    Post
    Trening dla początkujących

    ach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 3s B Nogi: -Pełne przysiady 3s Plecy: - Wiosłowanie sztanga 2s -podciąganie 2s Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 4s Barki: -Wyciskanie sztangi zza głowy na siedząco 3s Tricepsy: - Tylnie pompki (ręce na ławeczce, nogi na taborecie) 3s Bicepsy: - Uginanie hantelkiem na modlitewniku 3s

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5161 Data: 2012-04-07 18:10:17 Liczba szacunów: 0
  • trening w domu (drążek + hantle 2x22,5kg)

    Post
    Trening w domu

    żkie są ze sztangielkami więc dałem wykroki -podciąganie na drążku nachwytem (z negatywami jak nie daje rady) -podciąganie na drążku chwytem wąskim neutralnym (też negatywy) -pompki -wyciskanie sztangielek leżąc (jak dam radę zamotać sobie 2x taboret i deskę) -wyciskanie żołnierskie sztangielek w staniu -ugiananie sztangielek z supinacją nadgarstkó

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 2013-07-18 11:35:45 Liczba szacunów: 0
  • Klata poradzcie prosze

    Post
    Trening dla początkujących

    Załatw sztangielki. Osobiście zrobiłbym albo jakieś pompki lub np. utrzymanie pozycji do pompki na czas 1 serie na koniec. Pzdro Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-08-14 19:03:40

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 524 Data: 2010-08-14 19:01:17 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    trening: 1. wycisk skos 5x6-8 20x8/22.5x8/25x25x7/27.5x6/30x4 2a. floor press 4x6-8 12x8/12x6/12x5/10x7 2b. pompki nogi wyzej 4x8-10--->liczba powtorzen umowna...jak sie uda 8/5/4/4 3. MDS biceps 3x6-8 uginanie mlotkowe/z supinacja/lawka 60' 7x8/8/4 8x6/4/1 8x6/3/1 4. MDS triceps 3x6-8 francuskie uginanie/waski wycisk/francuz przeniesienie waski

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-16 21:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    czy juz nie widzialam i sie balam ze dam wypiske nie w swoim dzienniku trening: 1. wycisk skos 5x6-8 20x8/22.5x8/25x8/27.5x6/30x4 2a. flor press 4x6-8 12x8/12x8/12x6/12x6 2b. pompki 4x8-10 7/5/4/4--->mialam dobre checi ale... 3. MDS biceps 3x6-8 mlotki/z supinacja/lawka kat 60' 7x8/8/3 8x7/6/2 8x6/5/1 4. MDS triceps 3x6-8 francuz/waski wycisk/fr

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-24 10:49:26 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    chyba zapomnialam wypiski dac trening: 1. wycisk skos 5x6-8 20x8/22.5x8/25x8/27.5x6/30x4 2a. floor press 4x6-8 12x8/12x8/12x6/12x6 2b. pompki 4x8-10 6/4/4/4 3. MDS biceps 3x6-8 mlotkowo/z supinacja/lawka kat 60' 8x8/5/3 8x6/4/2 8x6/3/1 4. MDS triceps 3x6-8 francuskie/waski wycisk/francuz przeniesienie waski wycisk 5x8/12/10 5x6/8/6 5x6/8/5 czas trw

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-29 23:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    to ja sie przyznam: nie znosze burpee....do burpee mialam naprawde ladny czas a te pompki w trakcie wykonywania mnie tak spowalniaja a wlasnie zapomnialam sie tez pochwalic ze przy ktoryms tam box jump zahaczylam stopa o lawke i polecialam na druga strone na szczescie jestem przewidujaca i kazalam mezowi stac i mnie ubezpieczac bo w przeciwnym raz

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-04 12:59:01 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiejszy trening: 30x przysiad ze sztanga nad glowa chwyt szeroki 30x Martwy ciag 50kg ~50%MAX 30x swing sztangielka 12kg 30x thrusters sztangielkami 2x5kg 30x pompki 30x SumoDL high pull 20kg 30x przysiad 30x box jum 30x burpee 30x push press 15kg 30x zarzut 20kg 30x frog hop 30x przysiad z wyskokiem 30x deck squat z przeniesieniem za g

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-11 09:16:33 Liczba szacunów: 0