SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ankieta - kobieteria skinny fat

    Post
    Ladies SFD

    A nie dasz rady poćwiczyć w domu? Rób pompki, ćwicz technikę przysiadów, wypadów - bez obciążenia :-))

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 10784 Data: 2013-07-04 22:17:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy coś innego?:)

    Post
    Trening dla początkujących

    A; Nogi; Przysiady na suwnicy (nie ma żadnych stojaków asekuracyjnych, żeby zarzucić sztangę na bareczki) 10,8,6 Plecy; MC 10,8,6 Klatka; Wyciskanie płasko 10,8,6 Rozpiętki 10,8,6 Barki; Wyciskanie sztangi zza karku 10,8,6 Unoszenie hantli bokiem 10,8,6 Biceps; Modlitewnik 10,8,6 Młotek 10,8,6 Triceps; Wyciąg 10,8,6 Łydki; Spięcia na suwnicy 10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2010-08-02 23:05:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening 5x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ob z klatka.Mniejszy miesien od plecow-i bardziej wspolpracujacy przy treningu. Klata- 3cw w 4s ci wystarcza.Pompki na poreczach usadowil bym dalej-jako 1 lub 2. skos stzanga pompki rozpietki poziom Dolne aktony przerobisz pompkami Nogi-brakuje cw. heavy na dwuglowe.Skoro mc odpada to daj zurawia-cw. podstawowe na te czesci ud.Na lydki przydalyby s

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2010-07-13 10:54:35 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie!!!Jakiś plan!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - unoszenia nog 4x - spiecia 4x - skrety tulowia 3x WTOREK: 1.Klatka: - wyc. hantli na skosie 3x 12-8 - wyc. sztangi na lawce plaskiej 3x 12-6 - rozpietki na skosie 3x 12-8 - pompki na poreczach 3x 12-8 2.Biceps: - uginania ze sztangielkami stojac oburacz 3x 12-8 - uginania na lawce skosnej naprzemienne z supinacja 3x 12-8 - uginania w opadzie 3x 1

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1461 Data: 2006-08-24 21:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego, diety i suplementacji

    Post
    Trec

    zielony na dwa dni treningowe A i B, które powinienes wykonywac 3 razy w tygodniu. A Wyciskanie na płaskiej sztangielki/sztanga 3 serie (klatka piersiowa) * póki co wykonuj pompki z obciazeniem na plecach ( tj.obciazony plecak) Sciaganie drazka do klatki siedzac 3 serie(najszerszy grzbietu) Wyciskanie hantli siedzac 2 serie (naramienne) Prostowa

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 2013-06-27 00:25:18 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek?

    Post
    Trening dla początkujących

    ".Nie dziw sie ze masz zakwasy poniewaz dajesz sobie niezle ognia takze z pompkami i rowerkiem.Polecam Ci robic tak:W poniedzialki srody i piatki rob sobie te brzuszki i pompki w ilosciach: -pompki 4x15 (zwiekszaj ilosc o 5 powt. z kazdym tygodniem) -brzuszki 4x20 (i tu to samo) Natomiast co do rowerka to jesli masz mozliwosc jezdzij na nim cz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 2003-07-27 14:00:04 Liczba szacunów: 0
  • Jaki dalej FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    rozdzielić MC i przysiady, to dopakuj więcej serii przysiadów, powiedzmy 4, a nawet 5, lub w dzień MC dodaj jakieś prostowanie nóg. Poza tym zauważ, że wyciskanie na płasko i pompki na poręczach idą głównie na środek i dół klaty? A co na górę? Wkrótce będziesz płakać, że góra brzydka. Może więc lepiej pompki na poręczach + wyciskanie na skosie, co?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 2009-05-05 00:14:16 Liczba szacunów: 0
  • HST po raz kolejny

    Post
    Trening w domu

    http://www.sfd.pl/Morales_-_Priorytet_BARKI_-_15%2F10%2F5_by_WODYN%2C_filmy_str._14-t479029.html Jego plan priorytet na barki to: Trening Plan A. 1. Przysiad - sztanga na karku - 3 serie 2. MC + drążek - 3x w superserii 3. Pompki na poręczach - 3 serie 4. Wyciskanie na płaskiej - 3 serie 5. Wyciskanie źołnierskie -2 serie 6. Unoszenie sztan

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 566 Data: 2009-03-24 13:15:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW bez sprzętu

    Post
    Trening w domu

    Czesc, Wg mnie ma sens. Jak masz dwa mocne krzesla to dodalbym pompki na poreczach w wersji na klate Na drazku wznosy nog - bo brzucha nie masz w planie. Nie rob serii na maxa za kazdym razem bo nie osiagniesz poprawy wytrzymalosci tylko sie przemeczysz szybko. Rob na 70 - 80% mozliwosci. Co jakis czas mozesz sprawdzac swoje maxy aby wiedziec ile w

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 2010-06-14 22:52:13 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja pumbka20

    Post
    Ladies SFD

    chodzi i ma asekuracyjne obciążenia, które pomagają -MC -wiosłowanie sztangą -wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej -uginanie ramion podchwyten stojąc z rączką wyciągu -pompki na poręczach, na tej samej maszynie, która daje ten pomagający ciężar, -unoszenie sztangielek bokiem w górę -brzuchy zwykle + skos -przyciaganie pilki nogami pod sieb

    Odpowiedzi: 240 Ilość wyświetleń: 17453 Data: 2013-04-14 12:28:59 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja pumbka20

    Post
    Ladies SFD

    4 x 15/20p 5.Wyciskanie wąskim chwytem 4 x 10/12p 6.Uginanie ze sztangielkami stojąc 4 x 10/12p CROSSFIT A Przysiady ze sztangą x 10 B Swing z ketlem x 10 C Burpees (bez pompki) x max To jest jeden obwód po którym robisz minutę przerwy.Zacznij od 4-5 obwodów. Bardzo prosze o pomoc w sprawie bilansu (wiem,ze Moderatorki sa bardzo zajete, jak n

    Odpowiedzi: 240 Ilość wyświetleń: 17453 Data: 2015-02-15 21:49:53 Liczba szacunów: 0
  • problem z bicepsami

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    4x8 wiosło 4x8 podciąganie końca sztangi w opadzie-4x8 biceps: uginanie ramion ze sztngą-3x8 uchwyt młotkowy-3x8 klata: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej4x8 rtozpietki-4x8 pompki szwedzie-4x8 triceps: wyciskanie wąskim chwytem-3x8 francuskie leżąc-3x8 pompki w podporze tyłem-3x8 bary: unoszenie hantli bokiem w górę-3x8 wciskanie sztangi z za gło

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2013-09-15 21:29:38 Liczba szacunów: 0
  • Ramiona odstają od reszty co robić?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tak kilka razy do momentu kiedy nie będziesz w stanie zrobić 4 powt...wyjdzie jakieś 6-7 serii 2 ćwiczenie to uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce na biceps i pompki na poręczach lub pompki szwedki w oparciu o ławkę ( dokładasz tylko w sztangielkach) ))) tez bedzie około 6-7 serii......mega pompa, mega zakwasy, znam kila osób co po

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1928 Data: 2009-06-05 15:56:40 Liczba szacunów: 0
  • trening FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzialem postepow czyli stagancja :D. Ja bardziej ide w kalinestyke ale trening silowy tez musi byc, dlatego zakupilem kamizelke obciazeniowa do 32kg i modyfikuje cwiczenia np pompki z roznym rozstawem rak i roznym napieciem miesniowym tzn powoli sie opuszczam i szybko podnosze, tak samo brzuszki, i znow widze efekty. Brzuszki pompki podciaganie i d

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1650 Data: 2018-04-07 04:08:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny na rzeźbe

    Post
    Trening dla początkujących

    ; 1.Brzuszki 30-20-30-20 2.Spinanie Kolan Leżąc 12-15-12 3.Unoszenie kolan na drążku 15-10-12 4.Skłony boczne 25-25-30 5.Steper 3-5-max. Bicepsy; 1.Klasyczne pompki 20-20-25 2. Uginanie ramion ze sztangielkami 15-20-15 3. Wyciskanie hantli w pozycji siedzącej 15-20-18 4.Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 10-15-15

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 889 Data: 2011-12-27 22:59:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW by traktor

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 zamiast tego drazek nachwyterm - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. zamiast tego francuz lezac 5x5 + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc po

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1936 Data: 2012-03-13 05:36:13 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy, pytania

    Post
    Trening w domu

    Plan Mawashi'ego: 2 obwody po: 1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 12-15 powtórzeń 2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń 3) Wykroki 12-15 powtórzeń 4)Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 8-10 powtórzeń 5)Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń 6) Wyciskanie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 415 Data: 2013-06-03 21:56:18 Liczba szacunów: 0
  • Masa bez jesiennej deprechy by PawelSzevc %-) podsumowanie str. 70

    Post
    FITMAX

    9,5kg reszta normalnie, z lekkim spięciem 12x12kg 12x12kg Super seria uginanie z supinacją+francuz 10x 12/34,5kg 10x14,5/39,5kg 10x14,5/39,5kg SS uginanie w podporze o kolano+pompki w podporze tyłem 10x12/16,5kg 10x12/16,5kg 8x14,5/16,5kg ogólnie trening udany, mega popompownie, moja klatka mogłaby tak na luzie wyglądać obiecane zdjęcia shakera i f

    Odpowiedzi: 753 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-10 21:35:52 Liczba szacunów: 0
  • trening skupienie na klacie

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela klatka: wyciskanie sztangi 4x8 pompki 4xmax skos 4x15 rozpiętki 4x15 bic: uginanie sztangi 3x15 młotki 3x15 brzuch wzosy nóg 3xmax spiecia 3x max planki 3xmax wt:nogi siady 4x8 wykroki 4x12 przednie 4x12 martwy proste 4x12 ośle wspięcia czwartek klatka: wyciskanie sztangi 4x8 pompki 4xmax skos 4x15 rozpiętki 4x15 barki: wyciskanie żołn

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 374 Data: 2016-11-21 21:04:58 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA SIŁE. POPROSZE KOREKTE JEZELI TRZEBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KWESTIA MNIEJ A WIECEJ?? MOZE TO?? poniedziałek: klatka wyciskanie 3-bojowe 5 serii lub pompki na poręczach (ciężko), przysiad ze sztangą z tyłu lub z przodu 5 serii (lekko; 10% mniej niż w piątek), wiosłowanie sztangą 5 serii (ciężko), biceps 2-3 serie (lekko), wspięcia na palce 2 serie (lekko), środa: martwy ciąg 5 serii, podciąganie na drą

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 882 Data: 2009-09-15 22:54:30 Liczba szacunów: 0