SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • rooneyy redukcja-fbw zaczynamy z koksem

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzieki ozzy. Ponownie poczytalem i mam cos takiego: Plecy+brzuch Klata+triceps Off Nogi Barki+biceps Off Off Cwiczenia nastepujace Ad1 Podciaganie na drazku 5x8 Mc 4x8-6 Wioslo sztanga nachwyt 4x10-8 Unoszenie nog 4x15-10 Opad na boki 4x15-10 Spiecia 3xmax Ad2 Wycisk sztangi skos+ 5x8-6 Wycisk poziom 4x10-8 Ropzietki 3x15-10 Wyciskanie francuskie 4

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 4893 Data: 2014-07-17 12:15:07 Liczba szacunów: 0
  • rooneyy redukcja-fbw zaczynamy z koksem

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Ze wzgledu na dosc duzo pracy wrzuty treningow naatepowac beda z opoznieniem, co nie oznacza, ze ich nie wykonuje. Niedzielny trening Przysiwdy 4s Syzyfki 4s Wspiecia na palcach 4s Wczorajszy trening Wycisk zolnierski 4s Sztanga wzdluz tulowia 3s Wznosy boczne+ wznosy w opadzie 3s Wycisk francuski stojac 4s Pompki odwrotne 4s Dzisiaj rano bieg szy

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 4893 Data: 2014-08-05 15:10:16 Liczba szacunów: 0
  • nurtujace mnie pytania:P

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rnej czesci klaty, dlatego tyle na skosie. Jak Waszym zdaniem: czy zwiekszyc ilosc powtorzen do 15 i co ewentualnie wywalic, dodac, zmienic? W domu robie biceps razem z tricem po 3 dniach od treningu klaty i czy moge wtedy robic jeszcze pompki, zeby pomeczyc dodatkowo klate i rozgrzac triceps? Zmieniony przez - maly_glod w dniu 2005-06-19 21:44:21

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 828 Data: 2005-06-19 21:25:54 Liczba szacunów: 0
  • Wakacyjny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Troche poprawilem, nie moge ud cwiczyc z powodu urazu przynajmniej do lipca, skoro mam sciagnaie drazka to po co poddciagnie? W 2 starych planach mialem podciaganie i sciaganie, ale teraz chcialem trochce tam odpuscic. No i moze by tak ktos wkleil moj plan poprawiony (jakby on to widzial), a nie tylko nawrzucac i czesc... Poniedziałek: klatka pier

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2009-06-15 18:12:56 Liczba szacunów: 0
  • Wakacyjny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Porecze, podciaganie, MC, przysiad to cwiczenia ktore zawsze powinny znalezc sie w planie treningowym. Przysiadu nie możesz ze względu na kontuzję więc co myślisz o takiej modyfikacji: starałem sie zmienić tylko to co konieczne Poniedziałek: klatka piersiowa Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w góre szeroko 12 10 8 6 Wyciskanie sztangielek młotkow

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2009-06-16 00:00:56 Liczba szacunów: 0
  • Itashix / Dziennik - 'breaking the habits'

    Post
    Trening dla początkujących

    Ehhh... Dzisiaj czwartek, najcięższy trening. Jestem wykończony. Plecy - Podciąganie się szeroko nachwytem (6, 6, 6, 6, 6, 6) - Podciąganie się chwyt młotowy (7, 6, 6, 6) - Wiosłowanie sztangą w opadzie podchwytem (75kg 8x, 80kg 8x, 85kg 8x) - Szrugsy (5 serii po 10 powtórzeń 90kg) - Martwy ciąg (70kg 6x, 80kg 6x, 90kg 6x, 100kg 6x, 100kg 3x) Trice

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 2010-02-11 19:32:46 Liczba szacunów: 0
  • Itashix / Dziennik - 'breaking the habits'

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj na siłce było świetnie Na dzisiejszym treningu określałem ciężar dla 15 powtórzeń dla treningu HTS. Pokaże jak to wygląda; Nogi: Przysiady ze sztangą 2 serie 50kg Klatka: Wyciskanie leżąc 2 serie 70kg Klatka: Wyciskanie skos 2 serie 53kg Plecy: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 2 serie Plecy: Martwy ciąg 2 serie 80kg Barki: Wycisk

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 2010-03-01 17:30:57 Liczba szacunów: 0
  • Zdjecia kumpla do oceny :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Feliks pompki są na spalenie sadła ? nie wiedziałem zadziwiasz mnie swoimi wypowiedziami

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 17191 Data: 2007-03-03 18:31:00 Liczba szacunów: 0
  • Zdjecia kumpla do oceny :-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Tooncar nie rozumiesz co jest napisane w tekście albo interpretujesz jak ci sie podoba nie napisałem ze pompki sa na spalanie sadła przeczytaj 100 razy jak nie rozumiesz a pozniej pisz komentarze!

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 17191 Data: 2007-03-03 21:44:41 Liczba szacunów: 0
  • kolejny nudny plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sory ale ten plan jest do bani skad go wziales?? Duze partie miesni trzeba laczyc z malymi, a do tego wprowadzaj serie!! Skorzystaj z tego planu: Poniedziałek Klatka Triceps Brzuch Wtorek Plecy Biceps Przedramię Środa Wolne Czwartek Barki Kaptury Brzuch Piątek Wolne Sobota Klatka Triceps Brzuch Niedziela Wolne Klatka Piersiowa: -WYCISKANIE SZTANGI

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2007-10-13 17:08:19 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu SPLIT. Dotychczas 5x5 wg Traktora

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki-lokcie blisko tulowia 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. + brzuch lub lydki 2-3x15-20p Dobra to jest ten plan który mi poleciłeś jak długo mam go

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1420 Data: 2012-04-16 15:18:38 Liczba szacunów: 0
  • Serwis potreningu.pl

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    mógłbym zaznaczać dłuższe przerwy w treningu spowodowane chorobą, kontuzją itp - przydałoby się również jakieś graficzne zilustrowanie postępów w danym ćwiczeniu np wykonuję pompki klasyczne od x miesięcy i chciałbym zobaczyć swój postęp właśnie w postaci wykresu graficznego, jeden rzut oka i już wiadomo czy i jak szybko robimy postępy Inny przykł

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 15:41:35 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia do wspinaczki

    Post
    Inne dyscypliny

    dziex ale tylko pompki?

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-06 17:41:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    adzie (najszerszy grzbietu) 7. wiosłowanie hantlą (najszerszy grzbietu) 8. Martwy ciąg na ugiętych nogach- (prostowniki grzbietu) 9. uginanie ramion ze sztangą podchwytem (bicepsy) 10. pompki w podporze tyłem ( tricepsy) 11. uginanie nadgarstków ze sztangą (przedramiona) 12. spięcia stojąc (łydki) Ciężary robocze: klatka 65, przysiad 70, martwy 50

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 2012-02-15 18:10:20 Liczba szacunów: 0
  • DT 34

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    50kg x 5, 55kg x3 3) wiosło nachwyt 5x5 70kg x5 słabej jakości, 75kg x 5 jeszcze słabsze 4) pompki na poręczach 5x5 35kg x 5 ciężko 5) wspięcia obunóż na palce 4s x 30p 40kg 3Dzień 8s x 3p 1) Przysiady n

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 8408 Data: 2017-12-10 22:20:06 Liczba szacunów: 0
  • DT 34

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Pompki na pewno nie są priorytetem, jeżeli już to wynik w wl (dlatego myślałem o możliwości połączenia z http://www.sfd.pl/Program_Treningowy_do_zwiększenia_siły_w_Wyciskaniu_Leżąc_-t477158.html ), w podciąganiu wynik chciałbym sobie poprawić. Mało go ostatnio robiłem. Ogólnie siłę też chciałbym rozwijać, dlatego chciałbym zrobić sobie ten program

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 8408 Data: 2017-12-13 13:49:53 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań dotyczących treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na głowę długą tricepsa (tą bliżej ciała kiedy ręce są opuszczone wzdłuż tułowia)? To najłatwiejsza w rozwoju głowa tricepsa. Bierze udział przy każdym ćwiczeniu. Najlepsze - pompki na poręczach, wyciskanie wąsko na ławce poziomej, francuz do czoła leżąc, wyciskanie sztangielki (jednorącz lub oburącz) zza głowy siedząc i wiele wiele innych. 3. Jak

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 382 Data: 2014-02-24 07:52:28 Liczba szacunów: 0
  • MAX MASA- do wglądu i poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Barki – dlaczego wyciskasz na suwnicy? Daj wolny ciezar. Co to za cwiczenie „przod barkow na maszynie”? Triceps – Wyciskanie wasko lub pompki na poreczach 4x8-6, ściąganie lin 3x10-8, na koniec jakas izolacja jednoracz 1-2 serie. Plecy – wystarczy solidny martwy ciag, drazek i ciezkie wiosłowania. N

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 955 Data: 2011-02-22 13:32:43 Liczba szacunów: 0
  • Pomóż wybrać Edkowi, bo on nie wie

    Post
    Trening dla początkujących

    siady ze sztangą 4x20-12 -wyprosty nóg siedziąc/uginanie leżąc 2x15-12 (superseria) -wspięcia na palcach 4x20 Piątek TRICEPS -Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4 x 12-15 -pompki tyłem 3 x 12-15 BICEPS -Sztangielki stojąc 3 x 12-15 -Sztanga na modlitewniku jako drugie ćwiczenie, też 3 x 12-15. + BRZUCH chciałem zostawić te barki tak, poniew

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 752 Data: 2010-02-24 21:39:48 Liczba szacunów: 0
  • DOMATOR: dopracowanie ćwiczeń, ustalenie liczby powtórzeń

    Post
    Trening w domu

    po dłuzszych namysłach i wielu przeczytanych materiałach postanowiłem że mój plan będzie się opieral o FBW. -trening 4 razy w tygodniu według dwuch cykli A i B. A więc A B A B naprzemiennie, poniedziałek wtorek, czwartek piatek. CWICZENIA: Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s x 10 powtórzeń Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s 10 powtórzeń Klatka: Wyc

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 2011-10-08 17:26:18 Liczba szacunów: 0