SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening 3dniowy ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Troche zmienilem trenign na poniedzialek KLATKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x15 2) leżąc przenosy sztangielki za głowę 3x12 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x15 Moze cos jeszcze dodac ? A i czy w Sobote robic ciwczenia na miesnie brzucha? Jak tak to jakie? Moze 3x max brzuszki? Lub z obciazeniem? Prosze o pomysly.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1778 Data: 2006-08-01 16:04:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny dla 17 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    i do brody (4 serie) 6. Wyciskanie francuskie sztangi (4 serie) 7. Uginanie ramion z hantlami (4 serie) 8. Wznosy nóg na boki wisząc na drążku (4 serie) Ile powtórzeń powinienem robić, 10 bedzie okej? I w ćwiczeniach takich jak podciąganie, pompki na poręczach i wyciskanie sztangi dokładać ciężaru w każdej serii czy robić ze stałym obciążeniem?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 2017-10-08 16:58:58 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o korektę !!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    8 // daj np. 3x10 jesli chcesz dac 3 ćw - kazde daj po 3 serie (nie po 4). Ale mozesz zrobic np. 2 ćwiczenia, kazde po 4 serie. Triceps wyciskanie francuskie 4 po 12,10,8,6 pompki na poręczach 4 po 8 // to jest twój max? wyprosty ramion zza głowy hantelką 4 po 8 do tricepsów jesli chcesz dac 3 ćw - kazde daj po 3 serie (nie po 4). Ale mozesz zr

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 674 Data: 2005-03-27 13:25:22 Liczba szacunów: 0
  • FBW - plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Nogi: -przysiady ze sztangą na barkach 10x10x10 Plecy: -wiosłowanie sztangą podchwytem 10x10 Klatka piersiowa: -pompki na poręczach 10x10x10 Barki: -wyciskanie sprzed głowy 10x10 Bicepsy: -uginanie ramion ze sztangą 10x10 Tricepsy: -Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie 10x10 Przedramię: -Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3s

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 664 Data: 2010-05-27 21:52:56 Liczba szacunów: 0
  • Domator

    Post
    Trening w domu

    ało. Dobrze by bylo gdybyś zakupił drążek. Plan który podałeś jest zły. Przysiady do kąta prostego w kolanie 3x żuraw 3x Krzesełko 3x min Drążek nachwyt 3x Pomki klasyczne 3x pompki z nogami na krześle 3x unoszenie ramion na boki 3x (tutaj póki co zastąp hantle 5l butelkami z mokrym piachem lub wodą) uginanie ramion "butelkami" 2x (byłby

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 563 Data: 2011-01-04 21:13:25 Liczba szacunów: 0
  • "Edukacja kulturysty"-czyli absurdy współczesnej kulturystyki.

    Post
    Trening w domu

    Mi się podoba, jak ktoś mówi, że zrobi masę robiąc pompki itd. w domu. Kiedyś jeden z moich trenerów (chodziłem wtedy rekreacyjnie na trening tradycyjnego kung-fu) powiedział coś w stylu: "nigdy nie chodziłem na siłownię, robię tylko pompki, trenuję chi gong i dobrze wyglądam" . Do teraz nie wiem, czy poważnie mówił, bo sylwetkę miał prz

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 6561 Data: 2010-03-24 17:44:51 Liczba szacunów: 0
  • T-100 Mini test

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dzień nr 1 praktycznie za mną, więc pora na małe podsumowanie. Dieta: 1) Posiłek przedtreningowy: makaron pełnoziarnisty, pierś kurczaka z grilla, papryka. 2) Bezpośrednio po treningu: 2 banany, odżywka białkowa. 3) Potreningowy: ziemniaki, pierś kurczaka z grilla, pomidor. 4) Jajecznica, chleb pełnozirnisty. 5) Planowany posiłek przed snem: mozare

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5455 Data: 2012-02-17 22:43:10 Liczba szacunów: 0
  • T-100 Mini test

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Poniedziałek Trening: Planowałem zacząć GVT, ale uznałem, że póki wszystko idzie zgodnie z planem nie ma sensu wielce kombinować...Za GVT zabiorę się jak będę na dodatnim bilansie kcal, teraz pewnie za dużo bym z niego nie wyciągnął. Dzisiejszy tren Klatka: 1) Wyciskanie sztangi na skosie x4 2) Rozpiętki na skosie x4 3) Pompki na poręczach x4 Tr

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5455 Data: 2012-03-19 22:50:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase (do oceny)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zastosowałem prawie wszystkie twoje rady. zostawiłem tylko te pompki do tricepsa. Nadal nie wiem co zrobic z klatką ? EDIT Ooo sory źle mi sie wkleiło bez podziału na dni. miało być tak : PONIEDZIAŁEK Klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej : 12,10,8,6 wyciskanie sztangi na ławce głową w dół : 12,10,8,6 wyciskanie hantli na skosie : 12,10,8,6

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 719 Data: 2008-02-05 22:21:17 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłkę - plan do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz to już mi się całkiem we łbie miesza… Georgu napisał w swoim artykule, że są dwie opcje: albo po kolei mięśnie pracujące synergistycznie, albo antagonistycznie. Teraz Hardgainer piszesz, że koniecznie w kolejności antagonistycznej… czyli wkońcu jak jest ? Wersja z kolejnością mięśni, które ze sobą współpracują: A Wyciskan

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 951 Data: 2007-12-15 11:02:24 Liczba szacunów: 0
  • [Pilne!] Ocena Planu Treningowego ;]

    Post
    Trening w domu

    trzymasz w rece i podnosisz az przedramienie dotknie bicka? )Pompki w podporze tyłem (m. trójgłowe ramion) 12-15 powtórzeń tego nie kminie ;d Chodzi o zrobienie np. mostka i pompki? Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha)12-15 powtórzeń tego tez nie rozumiem ;d Chodzi o cos takiego jak w A6W sie robilo? ze zgina sie nogi zeby byly pod katem p

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2532 Data: 2013-03-07 20:20:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan Mawashiego a zmęczenie.

    Post
    Trening w domu

    Może masz po prostu na tyle wytrenowane ręce, że pompki już nie dają Ci odpowiedniego bodźca. Pomyśl o pompkach na 3 krzesłach lub na poręczach. Na tricka - pompki wąsko lub tiger bend pushups. A to, że pot się z Ciebie lał - przy takiej pogodzie nic nadzwyczajnego :-)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 896 Data: 2012-06-19 14:58:52 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o korekte

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hmm dzieki wielkie, tutaj plan po korekcie (tam gdzie byla konieczna) Klata 1.Wyciskanie hantli skos gora 10/8/6/6 2.Pompki na poreczach wersja na klate 12/10/8 3.brama+wyciskanie poziome na maszynie stojac superserie - 2x15 powtorzen Biceps 1. Uginanie ramion ze sztanga prosta stojac 10/8/6 2. Modlitewnik sztanga+mlotki superserie - 2 serie, 12 p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2010-04-19 01:48:29 Liczba szacunów: 0
  • bagnica - drugie podejście

    Post
    Trening dla początkujących

    no dobra, poczytałem trochę i wnioskuję: 1. zwiększać ciężar 2. dokładnie wykonywać ćwiczenia 3. plan chyba jest dobry 4. nadal myślę czym zastąpić pompki i podciąganie. czy może pompki na poręczach zamienić na te w podporze tyłem? 5. Czy jak zacznę od 50 kg w przysiadach, wyciskaniu, wiosłowaniu to wystarczy? Zmieniony przez - bagnica w dniu 2012

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1624 Data: 2012-04-07 20:30:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny i co dalej masa?/rzezba?/redukcja? +foty

    Post
    Trening dla początkujących

    ogenezie nie został zakończony, więc szkoda go kończyć przed czasem 2) dla nowicjusza zdecydowanie lepiej wypada trening z ciężarem własnego ciała np. podciąganie na drążku, pompki, pompki w staniu na rękach przy ścianie, przysiady, wypady, wspięcia na palce, brzuszki, grzbiety. Ogólnie FBW jest dobrym treningiem, ale uważam że szkoda twojego krę

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2294 Data: 2010-12-28 15:25:53 Liczba szacunów: 0
  • Noworoczny plan na masę do oceny :)

    Post
    Trening w domu

    Spoko, jesteś moim ulubionym klientem%-) Ja bym to widział tak: A: Przysiady bułgarskie z hantlami 3s Martwy Ciąg na prostych nogach 3s Inverted Rows (jak masz drążek to podciąganie) 3s Pompki na trzech krzesłach z obciążeniem w plecaku 3s Wyciskanie hantli stojąc 2s Uginanie ramion z hantlami z supinacją nadgarstka 2s Wyciskanie francuskie hantli

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 2012-01-02 22:53:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gieru93 - Całe życie na Masie :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa DT. W pracy strasznie ciężki dzień do tego jak zrobiłem trening zmarnowałem energię do zera, ledwo chodzę. Dzisiaj robiłem Push 1 , ciężary z grubsza pamiętam ilości serii nie zbyt w każdym razie trochę tego było bo zeszło mi 90minut ale w tym osobna rozgrzewka przed dołem i przed górą. Push 1 1. Przysiady docelowy = docelowy dziś 65kg, nogi

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 14925 Data: 2015-11-25 19:33:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gieru93 - Całe życie na Masie :D

    Post
    Trening dla początkujących

    9.12.15 Środa DT Push 1 Dziś skończyłem nocki, rano od 4 godziny strasznie mnie boleć zaczęły uda myślałem że lipa będzie z treningu nóg, ale przespałem się 4 godzinki i o dziwo dziś przysiadłem najwięcej do tej pory chociaż w ostatniej serii 2 powtórzenia to takie "pół przysiady" bo nogi zaczęły mi się trząść. Kawę wypiłem 30minut wcześniej i tre

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 14925 Data: 2015-12-09 19:54:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gieru93 - Całe życie na Masie :D

    Post
    Trening dla początkujących

    21.12.15 Poniedziałek DT Push1 Rozpoczęcie 6 tygodnia redukcji. Na początek podsumowanie, dziś trochę info będzie. 14.12.15 | 21.12.15 Waga: 85,8kg | 85kg Pas: 96,3cm |96,1cm Pas wys pępka: 97cm |96cm Jak widać źle nie jest, ale mogło by być lepiej. Zdecydowałem się zostać na tej

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 14925 Data: 2015-12-21 16:05:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gieru93 - Całe życie na Masie :D

    Post
    Trening dla początkujących

    30.12.15 Środa DT Push 1 1. Przysiady 30kgx10, 50x10, 60x10, 70x10, 80x5, 60x10 - Ogień w nogach 2.Wyciskanie sztangi na płaskiej 30kgx20, 50x12, 60x10, 70x6, 80x4, 75x4, 70x5, 60x7, 50x10 3.Rozpiętki na płaskiej 14,5kgx12-10 (4serie) 4.Wyciskanie sztangielek siedząc 12kgx12, 17x7 (4serie), 12x11 5.Podciąganie sztangi do brody 25kgx15, 35x12, 40x

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 14925 Data: 2015-12-30 19:29:23 Liczba szacunów: 0