SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • pompki stojac na rekach - dobre na barki?

    Post
    Trening w domu

    85kg to było najwięcej ile było, aktualnie 83kg. W porządku te pompki? Robić je jako ćwiczenie na barki?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5868 Data: 2013-12-27 11:54:00 Liczba szacunów: 0
  • nowy sprzęt do ćwiczeń ...

    Post
    Trening w domu

    ( łydki ) Ściąganie drążka wyciągu górnego ( grzbiet ) Wyciskanie w siadzie na atlasie ( klatka ) Unoszenie obciążenia bokiem ( naramienne ) Prostowanie ramion na wyciągu lub pompki francuskie ( tricepsy ) Uginanie ramion na wyciągu dolnym ( bicepsy ) Chyba wszystko uwzględniłem... robisz w systemie act czyli obwodowym , jest o tym na forum , poszu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 767 Data: 2010-04-07 22:12:13 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy podporzadkowany pod sztuki walki (muay thai)

    Post
    Sztuki Walki

    jak trenujesz dopiero 3 miesiące MT, to radził bym odpuścić sobie siłownie. skup się na treningu lepiej typowo technicznym... na siłownie to bym szedł po roku ? może 8-10 miesiącach treningu sportów walki. a tak prócz tego to pompki, przysiady to co na treningach.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1752 Data: 2013-05-31 18:01:33 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa ogólnego wyglądu ciała - prośba o pomoc/porady

    Post
    Trening dla początkujących

    oprawić swój wygląd. On nie chce wyglądać jak ci "faceci na opakowaniach" steryd itp. więc raczej nie ma się co martwić, że zacznie to wszystko brać. Dudee coś złego powiedziałem ?? skoro tak jak wcześniej napisałem chce tylko trochę poprawić swój wygląd to nie wystarczą mu tylko pompki hantle podciąganie brzuszki i tym podobne domowe ćwiczenia ??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 422 Data: 2014-02-08 22:45:29 Liczba szacunów: 0
  • czy do osiagniecia takiej sylwetki jak na foto potrzeba sterydów?

    Post
    Doping

    heh...mój koleś wygląda tak po dwóch latach treningu,wcześniej jakieś tam pompki i inne duperele....chyba kazdy tak zacyznał;)test+meta+wino takie stacki same lub łaczone spalacze efa+clen...jak się zgodzi to może wrzuce foto!

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 6871 Data: 2006-04-08 16:20:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Arhgg ,Upss szkoda że ty nie napisałeś w twoim planie o tricepsie i dla tego mój błąd, No więc tak proponuje plan rozłożyć na 4dni i takie ćwiczenia jak pisałem czyli; Poniedziałek Klatka,Biceps Wtorek Same Nogi Czwartek Barki,Triceps i tu na triceps bym dał takie ćwiczenia; Pompki na poręczach 3s prostowanie na wyciągu podchwytem 12,12,12 francus

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2008-12-06 16:19:28 Liczba szacunów: 0
  • Skolioza, przykurcze

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam zajęcia korekcyjne 2 razy w tygodniu, ale zaniedługo będę coś ćwiczył w domu(pompki/przysiady/dipy/drążek/hantelka) i po treningu też dołożę rozciągania właśnie na te przykurcze, czy 5 razy w tyg nie będzie za dużo ?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1296 Data: 2012-11-16 20:28:17 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    z rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... Czyli w sumie po 8 treningów z każdego planu, można je robić 2

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5530 Data: 2012-10-05 20:14:38 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś : orbitrek 10 min przyciąganie drążka górnego 25kg/30kg/30kg 15x8x10 martwy ciąg 19 kg x5 x 7 wykroki 8 kg x10 x13 brzuszki podporem 15x2 pompki 8 orbitrek 15 min.

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5530 Data: 2012-10-19 22:56:53 Liczba szacunów: 0
  • Ile razy w tygodniu ćwiczyć.

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    pompki Ci nic nie dadzą, zerknij j/w do ladies, dwie panie obecnie startowały na mistrzostwach w Tczewie i zobacz jak trenują i co da się osiągnąć ciężką pracą w dwa lata.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1875 Data: 2014-04-30 22:41:57 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Tkanki Tłuszczowej-Do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    malnego tempa i tak 5 serii,potem czwiczenia podobne do tabaty (tyle ze bez rozgrzewki tak jak jest w tabacie ) potem rozciąganie 20 minut,potem czwiczenia siłowe podciąganie,pompki,bieganie z obciążeniem ok.30kg 2 okrążenia po 200m no i na koniec na worek i czwiczymy technike to tak mniej wiecej(czasami zamiast rozgrzewki mamy godzinę gry w piłkę

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 494 Data: 2013-08-05 13:26:07 Liczba szacunów: 0
  • start od 0 !! help

    Post
    Trening dla początkujących

    ol) 3* 10/8/6 wyciskanie hantli na lawce skosnej (glowa w gore) 3*10 rozpietki na lawce plaskiej 3*10 razem: 13 wyciskanie wąskim uchwytem 3* 12/10/8 francuskie 3* 12/10/8 pompki w podporze tyłem 2*15 prostowanie ręki ze sztangielką nad głową 2* 10 razem: 10 cz: PLECY & BICEPS podciaganie szerokim nachwytem 3* 8 wioslowanie sztanga 3* 12

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 2006-12-26 11:15:18 Liczba szacunów: 0
  • start od 0 !! help

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym proponował pierwsze 4 tygodnie zrobić ATC poniewaz trzeba przygotować mięśnie do większego wysilku przeczytaj i ułuz jakis trening a my ew poprawimy TRENING "ACT"(AEROBIC CIRCUIT TRAINING)-czyli aerobiczny trening obwodowy z obciążeniem.Ma on na celu nie tylko wszechstronny rozwój sylwetki(masy mięśniowej i siły),ale również wytrz

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 2006-12-27 08:56:42 Liczba szacunów: 0
  • Chce zacząć ćwiczyć :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Wszystko okej tylko nie wiem co to jest te - Military press _ wiosłowanie Push 1 Przysiady Wyciskanie Wyciskanie żołnierskie Wyciskanie sztangielek skos dod. Pompki na poreczach w wersji na triceps Push 2 Przysiady wyciskanie wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki Francuz leżąc za głowe Pull 1 1.Mc 2.Wiosłowanie 3.Żuraw 4.Uginanie

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2058 Data: 2013-07-26 15:46:03 Liczba szacunów: 0
  • Kształtowanie sylwetki - odpowiednia dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z cytryną, mniejsze posiłki i dużo czarnego chleba :). Wydaje mi sie, że coś robię nie tak, jem duzo żółtego sera, wędliny typu mielonka, pasty z tunczykiem itp.. czym to mogę zastąpić? Czy warto kontynuować bieganie czy zająć sie czyms takim jak brzuszki, pompki itp? Pozdro sportowe swiry! Zmieniony przez - Prezesik15 w dniu 2017-02-11 22:24:13

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 2017-02-11 22:19:58 Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    Unikaj wyciskania zza karku na barki, daj nawet te arnoldki,zwykłe wyciskanie sztangielek lub nawet unoszenie na boki. B zrobiłbym: MC Drązek Skos unoszenie na boki Pompki na poręczach W A wywaliłbym ćwiczenie na triceps.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 756 Data: 2011-08-29 18:38:37 Liczba szacunów: 0
  • ROZGRZEWKA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    JEŻELI TRADYCYJNE POMPKI SĄ ROZGRZEWKĄ KLATKI PIERSIOWEJ I TRICEPSÓW TO WYNIKA Z TEGO ŻE KAŻDE ĆW. SIŁOWE MOŻE BYĆ ROZGRZEWKĄ TAK CZY NIE.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5571 Data: 2003-06-17 22:30:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla 14-latka

    Post
    Trening w domu

    steś siatkarzem to nie polecam masy ale robić wytrzymałość i polecam tutaj Aerobiczną Szóstke Weidera (jak poszukasz to sie dowesz c oto ;] ) - na brzuch, a na klate przeróne pompki z obciążeniem na plecach typu plecak z ksiażkami albo obciażeniem od hantli Na uda to brzysiady z obciążeniem Na ręce podciąganie i ćwiczenia na drażku ( poszukaj w atl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3959 Data: 2008-01-15 15:51:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla 14-latka

    Post
    Trening w domu

    pompki dają bardzo na siłe i wytrzymałość, podciąganie sie też, hmmm co by tu jeszcze.... Capoeira też :P

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3959 Data: 2008-01-15 18:52:42 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla 14-latka

    Post
    Trening w domu

    Zapomnij to treningu na mase/sile w tym wieku i jeszcze trenujac siatke. Rob jakas ogolnorozwojowke, pompki, drazek, roznego rodzaju cwiczenia ta nogi, ktore masz na www.kulturystyka.pl/atlas na razie tyle ci wystarczy. O silowni pomysl za 2/3 lata, ale jak dalej beidzesz trenowal siatke to na pewno nie skorzystasz z planow na mase czy sile. Bez ma

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3959 Data: 2008-01-15 22:03:10 Liczba szacunów: 0