SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Pompki w domu!!!

    Post
    Trening w domu

    Wiem diete juz znalazlem.Ale pompki wychodzą mi bardziej niz silka a trenuje i to i to zały tydzien a odpoczywam w sobote i niedziele czy to za mało??

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6984 Data: 2008-02-21 20:15:19 Liczba szacunów: 0
  • Pompki w domu!!!

    Post
    Trening w domu

    odnośnie tematu pamiętajcie siłka to siłka i ćwiczenia wykonujcie jak na niej jestescie . a pompki dają to że dynamika sie poprawia i więcej sie ćiśnie (chyba)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6984 Data: 2008-02-22 19:08:40 Liczba szacunów: 0
  • FBW - proszę o skorygowanie i porady

    Post
    Trening dla początkujących

    dramion ze sztangą 2s +brzuch Trening B Nogi: czym mam siady zastąpić ??? wspięcia na palce 2s max Klatka: wyciskanie hantli na skosie 3s Plecy: Podciąganie na drązku 2s max dzień dobry albo unoszenie z opadu ?? 2s Barki: wyciskanie sztangielkami 2s Tricpes: pompki na poręczach 2s Biceps: hantle młotkowo 2s + brzuch

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2008-02-15 17:25:39 Liczba szacunów: 0
  • FBW - proszę o skorygowanie i porady

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, końcem czerwca minie pół roku mojej przygody z siłownią Dziwie, się sobie że tak długo wytrzymałem, ale to rzeczywiście wciągą... Pięć miesięcyćwiczyłem FBW z dobrymi wynikami, ale od paru tygodni zaczyna mi czegoś w tym treningu brakować, więc chyba przyszła pora na zainteresowanie się splitem. Ułożyłem sobie przykładowy plan (wzorowany na

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2008-06-22 19:24:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuje ponad 2 lata, bo na samym poczatku robilem pompki :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 888 Data: 2013-02-09 15:08:09 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASE

    Post
    Trening dla początkujących

    Co wy w ogóle gadacie ? Chodziłem rok temu na siłke , trenowalem 3 miechy ale odpuscilem z powodu mocnej grypy , i robilem pompki od stycznia do lutego . Podstawy ? Mam elegancko opanowane ,myślisz ,że nie uczono mnie jak robić rozpiętki tak ? To się mylicie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2012-03-03 23:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Powrot na silownie (trening na mase)

    Post
    Trening dla początkujących

    A. Przysiady ze sztangą z przodu Podciąganie Pompki na poręczach B. Wyc sztangielek na skosie Wyciskanie sztangi sprzed głowy Uginanie hantli młotkowe Jeśli masz jakieś pyt chętnie odp. Pozdro.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2011-01-06 09:56:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening - dobry?

    Post
    Trening dla początkujących

    Bery widzę, że jesteś ciemna masa albo odżywki Ci mózg wyżarły. Mówie, że nie rozumiem tego atlasa wiec nie mow mi, ze tam sa wszystkie cwiczenia bo jak wyszukuje to nie ma. A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s ---tzn jak? Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s ---że co? Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciągani

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2008-05-22 14:05:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Skróc go jak najbardziej się da, zostaw same wielostawowe ćwiczenia. A: MC 3s Drążek 3s Wyciskanie poziomo 3s Uginanie ze sztangą stojąc 2s B: Przysiad 3s Wiosłowanie 3s Wyciskanie na barki stojąc 3s Pompki na poręczach 2s

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 434 Data: 2011-02-20 22:21:15 Liczba szacunów: 0
  • ladna sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    (od 17 dni robię aeorobiczną 6 Weidera) Nie rób tego beznadziejnego planu, popsujesz sobie tylko m. brzucha Mit 10 http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 Dieta : brak, bo i tak nie przytyję Bzdura, dieta + odpowiedni trening i regeneracja i na pewno przytyjesz. Pewnie ćwiczyłeś na samych maszynach co było największym błędem. Na początek

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2011-08-10 22:30:41 Liczba szacunów: 0
  • Drązek rozporowy vs drązek scienny???

    Post
    Trening w domu

    zamocować drążka rozporowego. Tak na marginesie na drążku rozporowym też nie da się ćwiczyć nachwytem szerzej niż 90 cm Ten drążek ma jednak możliwość chwytu neutralnego co dobrze wpływa na urozmaicenie treningu. Można na nim również wykonywać pompki i zaczepiać nogi do brzuszków. Najlepszym rozwiązaniem jest drążek mocowany do ściany lub sufitu

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 8159 Data: 2008-06-27 22:33:40 Liczba szacunów: 0
  • czy dam rade na kickboxingu

    Post
    Sztuki Walki

    anie w czasie biegania podskoki itp potem na siedząco rozgrzewka (ćwiczenia w miejscu) potem postawa i chodzenie lewy prosty prawy prosty i po sali chodziliśmy potem brzuszki pompki przysiady a i w parach "skakanie przez kozła" itp. w grupie są jeszcze 4 dziewczyny. najgorzej to ćwiczenia w parach wolała bym z dziewczyną ale może być może

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5399 Data: 2008-09-30 15:01:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne cwiczenie - co to jest?

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki nie wiem jak na laweczce to sie robi ale moze maja jakas specjalna do tego tak jak u mnie w szkole jest Zmieniony przez - ziomlogos w dniu 2009-09-13 10:00:23

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2399 Data: 2009-09-13 09:58:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne cwiczenie - co to jest?

    Post
    Trening dla początkujących

    no chyba pompki, oczywiście gdyby informator nie był napisany najbardziej skomplikowanie jak się tylko da, to nie był by to informator, kiedyś jak czytałem opis pompek na poręczach w jakims informatorze też nie załapałem od razu o co chodzi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2399 Data: 2009-09-13 10:08:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne cwiczenie - co to jest?

    Post
    Trening dla początkujących

    też bym typował pompki to opis podobny do tego co kiedyś Knife wrzucał o podciaganiu na drążku, proste ćwiczenie opisane w zawiły sposób czasem wręcz ciężki do zrozumienia

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2399 Data: 2009-09-13 11:19:58 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę do oceny przez " profesjonalistów"

    Post
    Trening dla początkujących

    ja bym tu dał push/pull/legs albo góra dół, no ale jak chcesz splita. Wtorek Klata 1.Wyciskanie sztangi płasko 12-10-8 2.Rozpiętki 12-10-8 3.Wyciskanie hantli płasko 12-10-8 - skos Triceps 1.Prostowanie ramion w opadzie tułowia 12-10-8 = wywal 2.Pompki na poręczach 12-10-8 3.Wyciskanie sztangi wąsko 12-10-8 Przedramię 1.Nawijanie linki z ob

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 393 Data: 2013-04-18 09:27:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Przerobiłem trochę mój plan. Teraz wygląda tak: Poniedziałek: klatka + triceps 1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ(12,10,10,8) 2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRE(12,10,8) 3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ (12,10,8) 4.POMPKI NA PORECZACH(3XMAX) 5.WYCISKANIE FRANCUZKIE JEDNORACZ(12,10,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 508 Data: 2012-12-05 22:36:41 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja: Dieta (do oceny) + trening (propozycja)

    Post
    Trening dla początkujących

    y jestem na tym poziomie, żeby zacząć go robić? I czy plan nadaje się podczas redukcji? I druga sprawa, chciałbym wymienić Wiosłowanie, Martwy ciąg i California press na jakieś inne ćwiczenia. Czy możesz coś doradzić w tym temacie? Czy można robić np. pompki na poręczach zamiast california press? Zmieniony przez - alter w dniu 2013-02-11 10:15:20

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2013-02-11 10:06:02 Liczba szacunów: 0
  • Progresja ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż 1.5 miesiąca Ćwiczę fbw 3x w tygodniu A Przysiady Wioslowianie Wyciskanie na skosie do góry Wyciskanie sztangielek siedząc Modlitewnik California press Szrugsy B Przysiady Mc Wyciskanie poziome Wyciskanie sztangi stojac Uginanie z supinacja stojac Pompki tyłem Szrugsy I raz w tygodniu Plank, wznosy nóg leżąc i spięcia brzucha Zmienio

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1255 Data: 2014-05-01 00:57:35 Liczba szacunów: 0
  • Progresja ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    Wygląda to tak: A Przysiady 12/10/8/6 37.5/40/42.5/45 Wioslowanie 12/10/8/6 25/27.5/30/32.5 wycisk na skosie 12/10/8/6 30/32.5/35/37.5 Wyciskanie hantli siedząc 10/8/6 5/7.5/10 choć nie wiem czy 10kg nue będzie za dużo :D Modlitewnik 10/8/6 12.5/15/17.5 California press 10/8/6 15/17.5/20 + 10p pompek tyłem na dopompowanie Szrugsy 3s po 10p z

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1255 Data: 2014-05-03 21:33:16 Liczba szacunów: 0