SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • specjalizacja środek i góra klaty a la eksperyment PUMY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pierd***ć egzaminy To tak: Poniedziałek: Klata 1: 1. Poręcze (ULTRA PEŁNY ROM) 5x5 RAMPA 2. Sciskajacy plasko 3-4s 8powtorzen 3. Krzyzowanie 3s 10-12p Tric: 1. Pompki w podporze tyłem 2. Francuskie leżąc na ławce 3. prostowanie na wyciągu Brzuch: 1. Wznosy nóg, wisząc 2. Crunch siedząc 3. Opad na boki Jakieś jedno ćwiczenie na prostownik. Wtore

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2848 Data: 2009-12-07 23:53:08 Liczba szacunów: 0
  • specjalizacja środek i góra klaty a la eksperyment PUMY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek: Klata 1: 1. Poręcze (ULTRA PEŁNY ROM) 5x5 RAMPA 2. Sciskajacy plasko 3-4s 8powtorzen 3. Krzyzowanie 3s 10-12p Tric: 1. Pompki w podporze tyłem 4-5s 5p rampa 2. Francuskie leżąc na ławce 3s 8-10p 3. prostowanie na wyciągu 2s 10-12 Wtorek: Plecy, tył barkow: 1. Drążek szeroko nachwyt 5x5 rampa 2. Wiosłowanie nachwytem 4s 8p 3. Martwy ci

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2848 Data: 2009-12-08 22:33:20 Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrze łącze partie

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatke na prostej robie 55kg na skośie w góre 45 rozpiętki hantlami 8kg wyciskanie hantli 10kg na ręke pompki na poręczach bez obciążenia nóg nie cwicze miałem zamiar je dodac w przyszłości jak góra będzie w miare

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 638 Data: 2013-03-08 23:08:43 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI+DRĄŻEK=MASA

    Post
    Trening w domu

    ten plan jest bezużyteczny, pompki i podciąganie, kurde, nic tym nie zrobisz. Całe ciało ćwiczymy. Masz tematy podczepione, zajrzyj, poczytaj. Ewentualnie jak masz drążek poczytaj o treningu Lafaya i nie słuchaj już kolegów pzdr

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2013-07-31 12:20:15 Liczba szacunów: 0
  • deska do wielokrotnego łamania

    Post
    Sztuki Walki

    et mlotkiem jak się codzennie wali kilkanoście razy coś twardego to w końcu się zniszczy a co dopiero reka. Co do desek specjalnie spreparowanych oraz takch samych dachówek - jest to dziecinada i glupota - nic nie daje, dużo lepiej robić pompki na kościach niż marnowac kasę na tą zabawkę dla dzieci - to jest bez sensu - a ty zrobisz jak chcesz.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 2007-10-15 21:12:14 Liczba szacunów: 0
  • podciąganie na drążku

    Post
    Trening w domu

    sorki nie zwróciłem uwagi że napisałem pompki wiem że tam ich nie ma sorki mały błąd z mojej strony

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 2012-02-29 00:25:54 Liczba szacunów: 0
  • Kontynuacja treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    k płasko 3s wyciskanie sztangi/sztangielek skos w górę 3s rozpiętki ze sztangielkami płasko/skos 3s wyciskanie sztangi z klatki 3s unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s wspięcia na palce 3s wiosłowanie sztangą w opadzie 3s

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 905 Data: 2011-03-09 21:41:51 Liczba szacunów: 0
  • jak najefektowniej ćwiczyć?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Środa: Triceps: 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej (chwyt wąski)-4x 15 powtórzeń 2.Wyciskanie „Francuskie” Sztangielek w leżeniu-4x 15 powtórzeń 3.Pompki na poręczach-4x 15 powtórzeń Plecy: 1.Podciąganie (wiosłowanie) w leżeniu na ławce poziomej-4x15 powtórzeń 2.Wznosy barków ”Szrugsy”-2x 15 powtórzeń 3.Przenoszenie sztangi w leżeniu

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1574 Data: 2012-11-22 17:02:53 Liczba szacunów: 0
  • jak najefektowniej ćwiczyć?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Środa: Plecy: 1.Podciąganie (wiosłowanie) w leżeniu na ławce poziomej-4x15 powtórzeń 2.Wznosy barków ”Szrugsy”-4x 15 powtórzeń 3.Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej-2x 15 powtórzeń 4.Podciąganie na drążku Szerokim uchwytem (nachwyt)-2x 10 powtórzeń 5.Martwy ciąg-2x 15 powtórzeń lub Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)-2x 15 powt

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1574 Data: 2012-11-23 19:50:49 Liczba szacunów: 0
  • połączyć siłownie z basenem

    Post
    Inne dyscypliny

    starym trepem, nie rozumiem mlodziezy. Na twoim miejscu skupil bym sie na cwiczeniach poprawiajacych sprawnosc oglona bez stosowania innego obciazenia niz waga swojego ciala (pompki, przysiady, podciagniecia, wieloskoki) dobrym cwiczeniem sa biegi przelajowe w tereni gdzie mozesz sobie wyznaczyc "stacje" na powysze cwiczenia, potem trenin

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4389 Data: 2005-07-11 21:33:17 Liczba szacunów: 1
  • Trening na mase do oceny.Pilne!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Szrugsy tylko 6 powtórzeń bez sensu nie powyzej 15 ruchów. 2.Na triceps dodaj wyciag ( wyciskanie wasko to jest na triceps cwiczenie!!)lub pompki na poreczach 3.Wiecej serii rozpietek a mniejn wyciskania 4.Wyciskanie na barki tu za duzo serii i ruchy od 6 do 8 powtórzeń 5.Martwy ciąg?? az tyle ?? 6.Na nogi musza byc przysiady!! konieczne

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2006-01-28 18:15:29 Liczba szacunów: 0
  • Przyrząd do pompek

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym nie kupił. Wole pompki tradycyjne a nie z jakimiś wpomagaczami.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 6584 Data: 2008-04-15 07:54:44 Liczba szacunów: 0
  • abuhamza-Sił@ %-))- Dziennik Treningowy

    Post
    Trening w domu

    No okey! zmierzyłem swoje maksy, zrobiłem plan. Od jutra zaczynam! :)) Izometryczne Planche - straddle 10x5s Front lever - straddle 10x5s Stanie na rękach 10x6s Dynamiczne Pompki na jednej ręce 4x Podciąganie na jednej ręce(ręcznik) 4x Brzuch- Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x Nogi- Pistolety 4x @p.s Dodam że ten trening wykonywał będę 4x w ty

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2012-07-18 20:09:00 Liczba szacunów: 0
  • Pompki = problem!

    Post
    Trening w domu

    Hmm ...może mieśnie sa przemenczone...dajesz im odpoczywać czy codzienie robisz te pompki? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3758 Data: 2008-08-29 23:13:16 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dot. klatki piersiowej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i to kolidowało z planem ułożonym na resztę partii. Myślałem już nawet o robieniu klatki 2 razy w tygodniu w poniedziałek i czwartek dodatkowo zmieniłbym co nieco,dodałbym np.pompki na poręczach podobno bardzo dużo dają. Plus pytanie za 100pkt dlaczego ten mój znajomy (145kg wagi king kong generalnie) wykonuje ćwiczenia małymi ciężarami ale robi du

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2016-01-26 13:02:20 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na krześle jakie efekty?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiem ale chciałbym się dowiedzieć które pompki dają więcej.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7753 Data: 2013-02-07 14:30:59 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na krześle jakie efekty?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pytam oto dlatego że chyba zacznę robić te pompki ponieważ podobno mój plan jest do du.. i efektów też niewidzę

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7753 Data: 2013-02-13 17:27:10 Liczba szacunów: 0
  • biceps i triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e ramion ze sztangielkami na modlitewniku-3 serie(12-10 powt.) -uginanie ramion ze sztangielkami stojąc(uchwyt młotkowy)-3 serie(12-10 powt.) Triceps: -wyciskanie francuskie sztangi leżąc-4 serie(12-10 powt.) -prostowanie ramion na wyciągu-4 serie(12-10 powt.) -pompki w podporze tyłem z obciążeniem-2 serie(12-10 powt.) i w zupełności mi wystarcza

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 2007-01-17 20:05:13 Liczba szacunów: 0
  • fbw redukcja i aero

    Post
    Trening dla początkujących

    Takie fbw na początek może być, zamiast wyciskania leżąc dałbym pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 607 Data: 2013-02-10 15:10:40 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie plan

    Post
    Trening dla początkujących

    Pomyśl o treningu całego ciała. Sam drążek czy pompki na dłuższą metę tylko stworzą dysproporcję w Twojej sylwetce.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 332 Data: 2016-07-30 20:37:55 Liczba szacunów: 0