SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Judo-pytanie. Calkiem zielony

    Post
    Sztuki Walki

    Dobrymi cwiczeniami wzmacniajacymi sa pompki i brzuszki. Zawsze robimy po treningu. Jak masz mozliwosc to zakup sobie drazek do podciagania. Mozna go dostac w kazdym sklepie sportowym. Podciaganie do klatki piersiowej szerokim uchwytem i za kark. Wspaniale cwiczenia na plecy pozwalajace je poszerzyc, wzmocnic i odpowiednio uksztaltowac, mozesz jesz

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3500 Data: 2004-11-12 23:50:45 Liczba szacunów: 0
  • plan FBW do oceny/ korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Chłopie od ćwiczeń strechingowych klatka ci nie urośnie, jeżeli nie masz naprawde możliwości,to porób pompki, i zapomniałeś o bicepsie a jak widać masz hantelke. Plan ogolnie do poprawy, pocztaj wiecej o fbw ale z takim sprzętem daleko nie zajedziesz niestety :/

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 2008-03-03 09:27:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening angażujący całe ciało z kilkoma sprzętami, BEZ OBCIĄŻENIA!

    Post
    Trening w domu

    Te pompki w smiesznej pozycji sa spoko z krzeslem, dzieki. A te przysiady na jednej nodze to jak pisalem, tylko jak potem w nich progresowac i w tych na barki ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2010-05-09 15:25:41 Liczba szacunów: 0
  • CO SĄDZICE?

    Post
    Trec

    Co sądzicie o tym? Cel - najlepszej jakości masa mięśniowa DIETA W DNI TRENINGOWE : 6:00 : płatki owsiane zwykłe 100g izolat białka 30g rodzynki 20g orzechy włoskie 30g +2 kapsułki omega 3 , witaminy i minerały KCAL 725 B 25 T 22 W 82 9:00 : kasza gryczana 80g pierś z kurczaka 140g oliwa z oliwek 20ml warzywa KCAL 620 B 31 T 18 W 54 12:00 : kasza g

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 2013-03-07 12:12:22 Liczba szacunów: 0
  • CO SĄDZICE?

    Post
    Trec

    Jeśli ktoś może to proszę mi odpowiedzieć na pytania które zadałem wcześniej. A tutaj mam takie pytanie : 1. Czy ten trening jest dobry? 2.Miałem ćwiczyć w sobotę , ale wyszło tak , że nei będę mógł ćwiczyć w sobote i mam dostepne tylko dni od poniedziałku do piątku , więc jak rozłożyc partię? 3.Jak pozmaieniac cwiczenia , bo na tej silowni co bede

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 2013-03-21 22:34:08 Liczba szacunów: 0
  • FBW Proszę o ocenę i korektę

    Post
    Trening dla początkujących

    ja ci go poprawie jak niechcesz robić fbw odpowiednie z twoim stażem to ok A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 4s 3s Barki: - Wyciskanie sztangi za głowy 4s unoszenie hantli bokiem 2s Tricepsy: - Prostowanie ramion na wyciągu 4s 2s Plecy: - Martwy ciąg 3s - Podciąganie końca sztangi w opadzie 2s drązek2s Nogi: - Wspięcia na

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 534 Data: 2009-06-27 16:29:45 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana ćwiczeń na biceps i triceps - pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Na biceps uginanie stojac uginanie mlotkowe stojac lub siedzac uginanie na modlitewniku hantli jednoracz na triceps wyciskanie francuskie lezac pomki na poreczach lub pompki tylem prostowanie na wyciagu 2. jw 3. lec caly czas z progresja 4. ilosc powtorzen moze byc 5. Na budowe masy az tak sie nie nadaja ale nie likwiduj takich cwiczen z planu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2564 Data: 2009-09-26 12:45:20 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana ćwiczeń na biceps i triceps - pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale proponujesz: Biceps 1.Zostawić młotki 2.Modlitewnik sztangę zamienić na hantle Triceps 1.Zostawić wyciskanie francuskie 2.Np. pompki na poręczach 3.Wyciąg Nie wiem czy dobrze załapałem zwłaszcza co do trica ale szczerze przyzna że 3 ćwiczenia nie bardzo bym chciał, kiedyś tak robiłem miałem słabe efekty później

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2564 Data: 2009-09-26 13:01:28 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana ćwiczeń na biceps i triceps - pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    u - mogę w nim wykorzystać duży ciężar a na początku mam najwięcej pary9w płucach:>) 3.Czy na rozbudowę masy tricków wystarczą dwa ćwiczenia po 4 serie? 4.Czy ćwiczeniem - pompki na poręczach z obciążeniem lub bez (zakres 4x12-8) można dobrze rozbudować masę triców czy też jest ono lepsze lepsze na poprawę siły? 5.Jaki zakres ruchów (powtórzeń)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2564 Data: 2009-09-28 17:27:03 Liczba szacunów: 0
  • 4-dniowy split na masę do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    s 2. Wyciskanie sztangielek skos 4s 3. Rozpiętki płasko 4s 4. Rozpiętki na maszynie butterfly 3s 1. Wyciskanie francuskie 3s 2. Ściąganie linki wyciągu górnego 3s 3. Odwrotne pompki 3s Ostatnie ćwiczenie z klatki wywal. Daj w wyciskaniu przynajmniej te 5 serii. Triceps-niech zostanie 1 i 3.Po 4 serie minimum. Dzień II plecy++brzuch 1. Ściąganie drą

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 803 Data: 2013-04-04 19:52:19 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    o klatki C1. prostowanie nóg w siedzeniu C2 wznosy z opadu Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc ( zwykłe, czy może być 2/1? ) D. pompki 1 seria na maksymalną ilość powtórzeń Zmieniony przez - nosek19 w dniu 2012-10-05 19:32:40

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5642 Data: 2012-10-05 18:43:11 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    nóg w siedzeniu -suwnica C2 wznosy z opadu filmik na youtube to jest właśnie to? ,bo nie wiem o co chodzi D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalną ilość powtórzeń

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5642 Data: 2012-10-05 19:38:15 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    z 2 dni : 12.10 10 min orbitrek -martwy ciąg 14kg uczę się techniki 2x15 -ściąganie drazka 20kgx15 25 kgx11 25 kgx13 -wypady 8kgx13 8kgx15 -uginanie nóg czym moge zastąpić? -pompki 5 15 min orbitrek 13.10 bieg 25 min 14/10 10 min orbitrek -przyciaganie drazka dolnego 20kgx15 25kgx8 25kgx13 -prostowanie nog w siedzeniu czym zastapić? -przysiad ze

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5642 Data: 2012-10-14 23:25:54 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    orbitrek 10 min przyciąganie drążka górnego 25x14 30x6 30x 8 martwy ciąg 20 kg x12x15 wykroki 20kg x6x7x7 brzuszki podporem 15x2 pompki 8 orbitrek 15 min takie ćw robiłam przez 6 kolejnych więcej na razie na drążek nie daje,bo boli mnie kręgosłup i nie wiem co mam zrobić ogólnie ,gdy się mierzę nie widzę spadku cm nie wiem co źle robię moge p

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5642 Data: 2012-10-28 17:12:06 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc i poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z dołożyć do tego mono i carbo (dietę uważam za oczywistą). poniedziałek - wyciskanie na płaskiej - 8x, 10x, 12x, 14x, 14x - wyciskanie na skosie w górę - 8x, 10x, 12x, 14x - pompki na poręczach - 3 x max (bez dodatkowego obciążenia) - prostowanie ramion na wyciągu - 8x, 8x, 8x wtorek - ściąganie drążka wyciągu - 8x, 8x, 8x - wiosłowanie - 8x, 8x,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2008-10-20 12:39:18 Liczba szacunów: 0
  • Treningi, sparingi, siła i masa

    Post
    Trening dla początkujących

    odpada! Przyjdzie na nia czas. Jesli cwiczysz na mase to dieta przy dodatnim bilansie +500kcal. Troche te treningi z masą sie mijają ale da rade Również, czy opłaca się robić pompki, podciąganie na drążku i przysiady codziennie rano i wieczorem? Czy też lepsze efekty przyniesie 1 czy 2 razy w tygodniu porządny trening tych parti mięśni? Lepsze efek

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2009-09-14 17:53:32 Liczba szacunów: 0
  • 5x5 (kilka pytan)

    Post
    Trening dla początkujących

    ? w poscie podawalem zamiennik dla poreczy-zwykle pompki w podporze przodem z wezszym rozstawem dloni. na temat drazka bylo wieeeele razy-znajdz i poczytaj. to,ze nie potrafisz wykonac wielu powtorzen,to nic-po to cwiczysz,aby to zmienic. o drazku pisalem chocby tutaj: http://www.sfd.pl/TUTAJ_zadajemy_pojedyncze_pytania__część_5-t792735-s201.html Z

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 2012-04-16 23:30:49 Liczba szacunów: 0
  • Spadek formy to co pozostalo :/

    Post
    Galeria Zdjęć

    kolega ćwiczył w domu od małego drążek, pompki dodatkowo często na wsi pomagał w pracach stąd wspomógł swoją genetycznie nadaną siłę tą wypracowaną a staż jego wynosił wtedy z jakiś rok mniej więcej

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 11265 Data: 2006-11-27 23:35:16 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    , SPECIAL TWO OMEGA 3. Czułem sie lepiej i szczerze mowiac po tym postawiło mnie bardziej na nogi. Jeżeli chodz o treninfi może przesadziłem i za szybko... bo zacząłem robić pompki krótkie sprinty.... i to mnie zgubiło chyba. Jeżeli byś mógł mi ustalić coś lajtowego powoli jak się wkręcać ma obroty i co brać był bym bardzo wdzięczny. Dodam że np n

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2009-02-13 22:13:52 Liczba szacunów: 0
  • co zmienic? plan 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pon. Klatka: 1 wyciskanie plasko na ławce sztangi 12-10-8-6 2 wyciskanie skos na ławce 12-10-8 3 rozpietki ławka 10 10 10 10 Triceps 1 wyciskanie Francuskie sztangi 12-10-8-6-6 2 Pompki w podporze tyłem 3x max Wtorek Brzuch+łydki Środa Plecy 1 PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) SZTANGA W STANIU 12-10-8-8-6 2."Dzień dobry" 12-10-8 3 WZNOSY BARKÓW &

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1408 Data: 2006-07-24 19:26:50 Liczba szacunów: 0